استراتيجيات تياقو رَبِح مَضْمُوْن بِنِسْبَة 90 %

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: اسْتِرَاتِيْجِيَّة تِيــأأأَأَقو مَع البُولنِّجّر رَبِح مَضْمُوْن بِنِسْبَة 90 %

المشاركة الأصلية بواسطة albroker99 مشاهدة المشاركة
    اخوي تياغو
    اعذرني على هذا السؤال
    قبل فترة كنت متابع معاك على المنصة وكنت ما تستخدم الستوب كما تفضلت
    طبعا الاستراتيجة كانت البولنجر باند بالاعدادات الاصلية
    ولكن بعد فترة مرجن الحساب
    فهل هذا عيب من الاستراتيجية ام ماذا
    تحياتي
    انا جاوبت على السؤال هذا قبل صفحتين او ثلاثه
    على العموم ياغالي
    انت لو تلاحظ المرجنه كانت بسبب الذذهب فتحت صفقات وتركتها بسبب انشغالي
    بسفر وظروف خارجه عن ارادتي
    الاستراتيجيه هذي لم تكن تتابعه بنفسك والا لن تنفعك بشي لانه يا تجيب الهدف يا ينعكس عليك السعر ولا تستفيد من الانعكاس انا بستفيد من الانعكاس اكثر من استفادتي من ان السعر يضرب الهدف على طول زي صفقتنا بتعت النفط كان الهدف 100 وعكس السعر 100 وعززنا وخرجنا على نقطة الدخول بربح 100 نقطه وبل تعدا السعر الهدف ب 50 الى 100 نقطه اعتقدد ^_^

• رد: اسْتِرَاتِيْجِيَّة تِيــأأأَأَقو مَع البُولنِّجّر رَبِح مَضْمُوْن بِنِسْبَة 90 %

ما ادري احس العالم تبي تنتقد وخلاص
      ناس تسال وتختفي .؟!

المشاركة الأصلية بواسطة تركي الهاجري مشاهدة المشاركة
        لا ياحبيبي ما احلل نهائيا ان تذكرها في منتدى اخر
        لو بنقلها حنقلها انا شخصيا
        أخي اولا انا بستأذن من حضرتك بهدوء انا كان ممكن انقلها ومقولكش اساسا بس انا احترمتك وطلبت منك قبل ما اعمل اي شئ

وعلي فكرة دا مش اسلوب واحد بيعرض حاجة لله لان انا لو هوزع حاجة لله ميهمنيش اوزعها انا بأيدي ولا حد تاني هياخدها ويوزعهالي لان انا ساعتها هبقا برجو رضا ربنا فا متفرقش انا او غيري يوزعها دي نقطة النقطة التانية في الأعمال الخيرية دائما المحبب ان محدش يكشف عن هويتة

لاكن طالما الموضوع دا مصلحة ومش حاجة لله خلاص انا مش ناقلها

المشاركة الأصلية بواسطة al_kasr00 مشاهدة المشاركة
          أخي اولا انا بستأذن من حضرتك بهدوء انا كان ممكن انقلها ومقولكش اساسا بس انا احترمتك وطلبت منك قبل ما اعمل اي شئ

وعلي فكرة دا مش اسلوب واحد بيعرض حاجة لله لان انا لو هوزع حاجة لله ميهمنيش اوزعها انا بأيدي ولا حد تاني هياخدها ويوزعهالي لان انا ساعتها هبقا برجو رضا ربنا فا متفرقش انا او غيري يوزعها دي نقطة النقطة التانية في الأعمال الخيرية دائما المحبب ان محدش يكشف عن هويتة

لاكن طالما الموضوع دا مصلحة ومش حاجة لله خلاص انا مش ناقلها
          اولا حياك الله
          ثانيا انا بعرف اتكلم وبلاسلوب الي بعرفه معك او مع غيرك ياغالي ^_^
          ثالثا هذا مو عمل خيري زي ما تفضلت لانه مو تبع ايتام او فقراء
          هذا تعليم وتدرب على متاجره يعني تجاره يعني شيل من مخك حاجه اسمها اعمال
          خيريه
          رابعا الموضوع مصلحه او لا فهذا راجع لي اولا لاني تعبت وبحثت
          وحضرتك تبي تنقلها بدون ذكر اسمي حتى وعايزني ارضى ؟

يعني بالله كده لما انت تصلح كتاب كامل وتيقي تنشره تلاقي واحد سارقو منك وراح ناشره باسمه وناسبه لنفسه وهو اساسا انت الي مؤلف يعني حاجه تحسسك بقهر ؟

اخوي تياغو
            اعذرني على هذا السؤال
            قبل فترة كنت متابع معاك على المنصة وكنت ما تستخدم الستوب كما تفضلت
            طبعا الاستراتيجة كانت البولنجر باند بالاعدادات الاصلية
            ولكن بعد فترة مرجن الحساب
            فهل هذا عيب من الاستراتيجية ام ماذا
            تحياتي
            انا جاوبت على السؤال هذا قبل صفحتين او ثلاثه
            على العموم ياغالي
            انت لو تلاحظ المرجنه كانت بسبب الذذهب فتحت صفقات وتركتها بسبب انشغالي
            بسفر وظروف خارجه عن ارادتي
            الاستراتيجيه هذي لم تكن تتابعه بنفسك والا لن تنفعك بشي لانه يا تجيب الهدف يا ينعكس عليك السعر ولا تستفيد من الانعكاس انا بستفيد من الانعكاس اكثر من استفادتي من ان السعر يضرب الهدف على طول زي صفقتنا بتعت النفط كان الهدف 100 وعكس السعر 100 وعززنا وخرجنا على نقطة الدخول بربح 100 نقطه وبل تعدا السعر الهدف ب 50 الى 100 نقطه اعتقدد ^_^
            شكرا على التوضيح
            اخ تركي الهاجري ما ادري ليش عالق معاي اسم تياغو
            تحياتي

شكرا على التوضيح
              اخ تركي الهاجري ما ادري ليش عالق معاي اسم تياغو
              تحياتي
              العفوو
              تياقو او تركي كلها ماتفرق دام المقصود انا

تركي عيني عليك بارده متعدد اللهجات هههههههه
                ازايك النهارده ياطعم انتا :)
                استغفرك ربي اني كنت من الظالمين

هناك استراتيجيه على التجربه نتائجها لا تقل عن 100 نقطه يوميا على النفط
                  راح ارفع نتائجها الاسبوع الجاي ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة الذاهب مشاهدة المشاركة
                    تركي عيني عليك بارده متعدد اللهجات هههههههه
                    ازايك النهارده ياطعم انتا :)
                    هههههههههههههه
                    فلللللللللللل الفللللللللل

تصدق تركي استغليت هاليومين وقعدت ابحث بشكل مفصل عن الموفينج 200
                      ياولد شاب راسي قسم مافهمت شي :(
                      استغفرك ربي اني كنت من الظالمين

اولا حياك الله
                        ثانيا انا بعرف اتكلم وبلاسلوب الي بعرفه معك او مع غيرك ياغالي ^_^
                        ثالثا هذا مو عمل خيري زي ما تفضلت لانه مو تبع ايتام او فقراء
                        هذا تعليم وتدرب على متاجره يعني تجاره يعني شيل من مخك حاجه اسمها اعمال
                        خيريه
                        رابعا الموضوع مصلحه او لا فهذا راجع لي اولا لاني تعبت وبحثت
                        وحضرتك تبي تنقلها بدون ذكر اسمي حتى وعايزني ارضى ؟

يعني بالله كده لما انت تصلح كتاب كامل وتيقي تنشره تلاقي واحد سارقو منك وراح ناشره باسمه وناسبه لنفسه وهو اساسا انت الي مؤلف يعني حاجه تحسسك بقهر ؟
                        كويس ان احنا النقاش وصل بينا لحد النقاط الي حضرتك ذكرتها اولا احب اقول لحضرتك ان الأعمال الخيرية مش للفقراء فقط انا لو طبيب وكنت ماشي علي الطريق وقابلت واحد غني جدا عمل حادثة ممعهوش فلوس هقولو مش هنقذك غير لما تروح تجبلي تمن العملية الي هعملهالك هل يصح دا

ثانيا الخير في العلم ثوابة عظيم جدا في الاجر طالما النية صادقة ( قال نبينا صلى الله عليه وسلم: "إذا مات ابن آدم انقطع عمله إلا من ثلاث: صدقة جاريةأو علم ينتفع به أوولد صالح يدعو له" رواه بن ماجه )

الحاجات دي كلها مسئلة نوايا وانا بعتزر اني فهمت ان نيتك الخير

دي نقاط كدا علي الهامش

اما بالنسبة لعملية اني انسب الأستراتيجية لنفسي فا الحمد لله عمري ما عملت ولا هعمل كدا لان حتي انت لو وافقت فا بردو هبقا بغش الناس التانيين الي هعرضها عليهم انا لما قولتلك مش هكتب المصدر فا اقصد المنتدي وليس صاحب الاستراتيجية لاكن مفيش منتدي قوانينة تمنع اني اكتب صاحب الأستراتيجية بأي حال من الأحوال انا هنصحك نصيحة وياريت تتقبلها من اخ قد يكون اصغر في السن لما تيجي تعرض حاجة حط اول نقطة في دماغك انك بتعرضها لله بس لان اي حاجة في حياتنا متستحقش غير انها تكون لله انت بتاكل كويس لله لان الأكل الكويس دا هيخليك تشتغل والعمل عندنا في الأسلام عبادة انت بتنام بدري لله علشان تقدر تصحي تصلي الفجر انت بتنزل استراتيجية لله علشان فيه ناس هتستفيد منها وتدعيلك

شكرا

المشاركة الأصلية بواسطة الذاهب مشاهدة المشاركة
                          تصدق تركي استغليت هاليومين وقعدت ابحث بشكل مفصل عن الموفينج 200
                          ياولد شاب راسي قسم مافهمت شي :(
                          ههههههههههههههه ششكل مخك مقفل او عندك شغل ثاني شاغلك عن فهم الموفنج
                          لان اسهل منه مافيه
                          لاتحتاج لا تحليل ولا مقاومات ولا دعوم ولا حتى ترسم ترند
                          بس اشتري بعد اقفال شمعه فوق الخط وبيع تحت اقفال شمعه تحت الخط
                          بسسسس
                          ولكن افضل تستخدم فريم 15 او الساعه ولكن اذا حسابك صغير يجب ان تعرف
                          ان الذبذبه كثيره وقد تخسرك كثير بس راح يمسكك ترند ابن امه ما حصل يعوض كل خسارتك بصفقه واحد يعني تشتغل على عمله وحده بتشوف خيير

تركي صبحك الله بالخير

شنو وجهة نظرك لليورو دولار

وإذا عندك توصية على الصبح جزاك الله كل خير

وشكرا على كل ما تفعله من اجلنا
                            استراتيجية طلال العلي ( 90 نقطة يوميا ) ...

http://www.arabicbroker.com/forum/sh...ad.php?t=50715

المشاركة الأصلية بواسطة طلال العلي مشاهدة المشاركة
                              تركي صبحك الله بالخير

شنو وجهة نظرك لليورو دولار

وإذا عندك توصية على الصبح جزاك الله كل خير

وشكرا على كل ما تفعله من اجلنا
                              تداول على المعادن ؟

ممكن تحدد لي أي معدن

وبكل صراحة عمري بحياتي ماتداولت على المعادن أو النفط

لكن منك نستفيد وإذا تساعدنا جزاك الله كل خير

ورحم الله والديك وشكرا لك
                                استراتيجية طلال العلي ( 90 نقطة يوميا ) ...

http://www.arabicbroker.com/forum/sh...ad.php?t=50715

يعمل...
                                X