رحلة Mission Impossible بمخاطرة 100%

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: رحلة Mission Impossible بمخاطرة 100%

الف مبروك وفعلا ورشة رائعة

انا ناوى ابدأ معاكوا ان شاء الله

انا معايا حساب فيه 85$ تنصحنى ادخل النقطة بكام ؟

ومواعيد التوصيات امتى بالظبط ؟

المشاركة الأصلية بواسطة • فهد • مشاهدة المشاركة
      الف مبروك وفعلا ورشة رائعة

انا ناوى ابدأ معاكوا ان شاء الله

انا معايا حساب فيه 85$ تنصحنى ادخل النقطة بكام ؟

ومواعيد التوصيات امتى بالظبط ؟
      يا اهلا بيك معانا ممكن تدخل النقطة ب 70 سينت لاول 3 صفقات وتعلى مع زيادة الارباح ان شاء الله
      بالنسبة لمواعيد التوصيات من 11 مساء الى 3 صباحا يمكنك مراقبة الموضوع لمعرفة التوصية وهناك حساب تجريبى بيناتو فى اول صفحة خاص بالرحلة بالتوفيق

ملحوظة يجب ان يكون حسابك برافعة 1:400 او اكبر حتى يمكنك الدخول فى التوصيات

طيب انا الرافعة بتاعتى 1:200 وعاوز اشتغل عليها

لو المخاطرة كبيرة ممكن اصغر العقد مفيش مشكلة

أستاذ نووي شي توصيه اليوم ؟

المشاركة الأصلية بواسطة • فهد • مشاهدة المشاركة
            طيب انا الرافعة بتاعتى 1:200 وعاوز اشتغل عليها

لو المخاطرة كبيرة ممكن اصغر العقد مفيش مشكلة
            كلم خدمة العملاء للشركة التى انت تابع لها تغيرك الرافعة الى 1:400

وممكن تدخل برافعة 1:200 بس بنصف حجم اللوت المقترح يعنى هتدخل بحوالى 30 سينت للصفقة

بالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
              اشكركم جميعا على مشاعركم الطيبة ودعائكم والله انا سعيد بهذ الكم من المتابعين وبتحقيق المكاسب داخل الحسابات الخاصة بهم واعلم انة يوجد اضعاف متابعة بصمت

والحمد لله ان الله جعلنا سبب لفعل هذا

ان شاء الله معاكم دوما قد استطاعتى وهناك المزيد ان شاء الله ونرجو منكم جميعا ان تنشرو الموضوع فى جميع الاماكن
              حتى تعم الفائدة للجميع والدال على خير كفاعلة

انشرو لينك الموضوع فى الفيس بوك وتويتر وعبر المنتديات الذى يسمح بذلك وبين اصداقائكم انا عندى احساس كبير اننا
              مكملين بفضل الله الى مستوى اعلى واعلى وسوف ابذل قصار جهدى للاستمرار على هذا النجاح والله يعينا على هذا

اليوم لا توجد توصية ولكن خلينا نعمل اليوم لنشر الموضوع والعمل عبر الشبكة العنكبوتية كن متعاون بالتوفيق لكم جميعا

اة صحيح نسيت اقول حاجة مهمة بفضل الله وصلنا للتدبيلة الثانية للجميع سحب راس المال 200 دولار
              وهنشتغل على 400 دولار المكسب
              المشاركة الأصلية بواسطة mansoor_999 مشاهدة المشاركة
              أستاذ نووي شي توصيه اليوم ؟
              لا توجد فرصة لليوم والرد فى الاقتباس وارجو من الجميع العمل علية اليوم والامر مش هياخد من وقتكم دقيقتين بالتوفيق لكم جميعا

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
                لا توجد فرصة لليوم والرد فى الاقتباس وارجو من الجميع العمل علية اليوم والامر مش هياخد من وقتكم دقيقتين بالتوفيق لكم جميعا
                توكلنا على الله

السلام عليكم
                  موضوع رائع وانا بحب المغامرة واحب مثل هالصفقات واحب الاسترالي ضرباته سريعة بس اعشق المجنون الكبير
                  عندي سؤال ما الفرق بين الرافعة المالية بين 1:50 او 1:100 او 1:400
                  ممكن اشتغل معاكم ب 4 عقود وربح 20 نقطة والنقطة بدولار واذا كنت تبي دولارين نضاعف العقود ليصبح دولارين ليصبح 8 عقود
                  هل ينفع هالكلام ولا لا بد من تغير الرافعة المالية واذا لم استطيع ما الحل الانسب
                  وشكرا لك

المشاركة الأصلية بواسطة بو محمد مشاهدة المشاركة
                    السلام عليكم
                    موضوع رائع وانا بحب المغامرة واحب مثل هالصفقات واحب الاسترالي ضرباته سريعة بس اعشق المجنون الكبير
                    عندي سؤال ما الفرق بين الرافعة المالية بين 1:50 او 1:100 او 1:400
                    ممكن اشتغل معاكم ب 4 عقود وربح 20 نقطة والنقطة بدولار واذا كنت تبي دولارين نضاعف العقود ليصبح دولارين ليصبح 8 عقود
                    هل ينفع هالكلام ولا لا بد من تغير الرافعة المالية واذا لم استطيع ما الحل الانسب
                    وشكرا لك
                    فرق الرفعات يتيح لنا هامش متاح اكبر فبالتالى يساعدنى فى تحرك العملة فى مجال انعكاسى اكبر بدون اقفال الصفقة
                    انت اشتغل بالطريقة التى تحبها فى تقسيم العقود بما يتناسب مع حسابك
                    قولى حسابك فية كام والرافعة المالية كام وانا اقدر احدد لك

او تمشى حسب ما انا كاتب فى الصفحة الاولى او حسب ما بنزل التوصية بكتب حجم الصفقة كل يوم

قارنها بحسابك وشوف الفرق كام وادخل بة مع تمنياتى للجميع بالربح

حسابي فيه 1200 والرافعة المالية 1:200 ولا استطيع تغييرها

حسابي فيه 1200 والرافعة المالية 1:200 ولا استطيع تغييرها
                        افتح حساب اخر واستقطع 200 دولار واشتغل بيهم معانا من هذا الحساب ونوفر لك فى الشركات رافعة 1:400 فى fxsol
                        او fxdd

لو عايز تدخل بهذا المبلغ على نفس الرافعة هتدخل النقطة ب 5 دولار

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                          افتح حساب اخر واستقطع 200 دولار واشتغل بيهم معانا من هذا الحساب ونوفر لك فى الشركات رافعة 1:400 فى fxsol
                          او fxdd

لو عايز تدخل بهذا المبلغ على نفس الرافعة هتدخل النقطة ب 5 دولار
                          الان لا استطيع حيث احتاج الى 20 صفقة لكي اسحب مبلغ وانا بانتظار هذه الصفقات لكي اسحب من رصيدي واضعه بحساب جديد
                          اللي فهمته ان النقطة ب 5 دولار يعني انت تاخذ صفقة وانا اخذ 5 صفقات واذا 3 صفقات انا اخذ 15 صفقة عدل

الان لا استطيع حيث احتاج الى 20 صفقة لكي اسحب مبلغ وانا بانتظار هذه الصفقات لكي اسحب من رصيدي واضعه بحساب جديد
                            اللي فهمته ان النقطة ب 5 دولار يعني انت تاخذ صفقة وانا اخذ 5 صفقات واذا 3 صفقات انا اخذ 15 صفقة عدل
                            انا مش فاهم اخر سطر فى كلامك
                            اول لوت ليك النقطة = 5 دولار وليس خمس صفقات

بالنسبة للرحلة لو كان بدائنا ب 1200 بالرافعة 1:400 كانت الصفقة لدينا هتبقى ب 12 دولار

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
                              انا مش فاهم اخر سطر فى كلامك
                              اول لوت ليك النقطة = 5 دولار وليس خمس صفقات

بالنسبة للرحلة لو كان بدائنا ب 1200 بالرافعة 1:400 كانت الصفقة لدينا هتبقى ب 12 دولار
                              مش فاهم معلش مخي اتقيل فهمني اعمل اي انت لما تضع الصفقة كم عقد اخذ حبة حبة بالراحة عليا
                              واسف على الاطالة اتحملني شوية

ممكن فهمي هذا صح ولا غلط نورني
                                انت عندك
                                قيمة النقطة =4 دولار وانا قيمة النقطة =5 دولار معناه اخذ صفقة واحدة ولو كانت قيمة النقطة لديك 10 دولار اخذ صفقتين عدل ولا انا غلطان

يعمل...
                                X