توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

يا ريت ادارة المنتدي تعلن موضوع المحفظة بشكل رسمي، و تحدد طريقة و قيمة المشاركة و الارباح و نسبة الارباح المخصومة لادارة الحساب و هكذا ...
    فريق المليون

اجازه سعيده عليكم ان شاء الله

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
        اخواني الكرام بالنسبة للناس الي دخلت ووضعت تحزير من ادارة المحافظ فهما علي عيني وعلي راسي وكلامهم صح
        100%
        والمنتدي غير مسؤل عن اي شئ خارج سيطرته
        لاكن تعالوا نحسبها بالعقل
        دخل عضو كريم من بينكم وكتب الاقتراح وانا سيبت الموضوع تقريبا يومين وبعدين رديت عليه حتي اشوف الاول رد فعل الاعضاء ولقيت منكم اقبال علي الموضوع ده وناس كثير عاجبها الشغل والنتايج ومش بتستفيد منها ابدا وناس تانية تقول ان احنا متابعين والاوردر بيجيب تارجت بسرعه مابنلحقش ندخل بالتالي كانت فكرة العضو الكريم بعمل محفظة كانت قوية وهاتفيد الجميع ولذلك اقترحت عليكم كل واحد يقول المبلغ وعدد الحسابات علشان نرفع بيهم تقرير للاداره وهما الي ليهم القرار الاول و الاخير
        وانا مازلت كما انا مجرد واحد بيقدم توصيات مجانا لا اقول اني مدير حسابات ولا طلبت من حد اني اديرله حسابه والادارة لم اتقدم لهم بطلب رسمي حتي يفتونا فيه حتي الان فرجاء لانتسرع بالحكم علي احد وشكرا

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

اخى الكريم اف ام انت رجل ناجح ونشهد لك بكل امانة وصدق انك اكبر من اى كلام ممكن يقال عليك وادارتك للحسابات من غير ما تطلب وتقول انا واحد من الناس يسعدنى ويشرفنى انك تدير محفظتى لان ادارتك فى سوق الفوريكس فى غنا عن التعريف وانا من متابعينك فى جميع المنتديات واتمنى لك التوفيق ودائما من نجاح لنجاح

يا اخوان لا داعي للمشاكل و القيل و القال ، افضل حل في موضوع ادارة الحسابات علي المنتدي ان تتدخل الادارة و الاستاذ ابو رعد لحسم الامر و يقولوا رأيهم في الموضوع هنا، و اذا كانوا يدعمونه فسيوكون ضمان للجميع و نعمل في امان، اما اذا كانت الادارة غير مسؤلة عن ذلك، و فانصح بالتعامل مع الاستاذ محمد من خلاله مباشرة بعيدا عن المنتدي علي ان يكون المتعامل متحملا المسؤلية كاملة عن ذلك و لا دخل للمنتدي به، و كل واحد حر في قراره و علي ان نعلم جميعاً ان مدير الحسابات و المحافظ لن يخضع لقانون او عقوبة في حالة الخسارة و من يتقبل ذلك المخاطرة فليتوكل علي الله و من يخشي المخاطرة فليتابع الموضوع هنا او يعتمد علي نفسه و في النهاية هذا رزق و كل انسان مقدر له رزقه ... و بالتوفيق للجميع
            فريق المليون

طيب دعونا اتناقش معاكم بهدوء اولا لم نرى شغلك على حساب حقيقى لفترة كافية حتى يتم الحكم عليكلان كل شغلك كان على حساب ديمو وبمبلغ كبير يمكنك السيطرة علية ثانيا جميع من طلب موضوع ادارة الحسابات هم اعضاء جدد داخل المنتدى بفارق شخص قديم نسبيا وهذا لا يعبر عن رغبة اعضاء المنتدى كلهم من يتابعونك كثيرون ومن طلب ادارة حسابات اعتقد لا يتعدون 10 او اقل ويمكنك مرجعة الردودلمعرفة العدد وجميعهم كما قلت اعضاء سجلو من ايام قليلة رابعا :انت كما قلت تقدم توصياتك لوجة الله لا تريد اجر واعتقد بعد فكرة انك تدير محافظ اعتقد هيتوقف الموضوع وهيبقى الموضوع مقصور على اعضاء ادارة الحسابات فقطخامسا : ما هى الضمانات التى تقدمها فى حالة ادارتك للحسابات فى حالة الخسارة سادسا : لم تذكر نسبة التداول لراسل المال واقصى نسبة تراجع يمكن ان يصل اليها الحساب رغم انك ذاكر نسبة الربح فقط الخرافية من وجهة نظرى يعنى يا محمد الموضوع يشكل خطورة بشكل عام سابعا :ذكرت بعد ما ظهر موضوع الادارة داخل الموضوع وقولت سيتغير ستتغير الوجهة 180 درجة ولم تشرح ما هى الوجهة التى ستتيغر والى اين تتغير اقولها لك صراحتا وانا عارف وانت عارف ان ادارة الحسابات بطريقتك هى محرقة للاموال هذا رائى بكل صراحة وعندى امور كثيرة لم اوضحها سوى بوقتها ان تطلب الامر واقولها صراحتا للجميع وعايز شخص عاقل وواعى يرد على عمرك شوفت على منتديات او على مواقع ادارة حسابات شخص ناجح لو هناك هذا الشخص ارشدنا لنشاهد نتائجة الحقيقية ان كان هناك نتائج فى الاساسواخير لو الناس مش فاضية ومش عارفين يديرو حسابتهم عندى حل لهم 1- هناك اكسبيرت ربط حسابات موجود فى منتدى الاكسبيرتات يمكنكم ربط الحسابات ببعضها عند الرغبة 2- تداول وقت ما تكون فاضى حتى لا تضيع اموالك هباء وفى النهاية انا تكلمت بهدوء وبكل احترام من يرد مناقشتى بهذة الصورة اهلا بية غير ذلك لا اقبل وشكرا

يا استاذ محمد الاراء مختلفة كتير جدا يعنى ناس رافضة و ناس موافقة
                انا راى بسيط اذا امكن يعنى انك تعمل المحفظة و اللى عايز يدخل يدخل و اللى مش عايز براحته و فى نفس الوقت بعد اذنك انك تكون مستمر فى الموضوع هنا
                وكل واحد ينام على الجنب اللى يريحه
                اللى عايز يدخل المحفظة يدخل واللى مش عايز يتابع الموضوع هنا بس الموضوع بسيط يعنى وشكررا

المشاركة الأصلية بواسطة i ned u مشاهدة المشاركة
                  اخى الكريم اف ام انت رجل ناجح ونشهد لك بكل امانة وصدق انك اكبر من اى كلام ممكن يقال عليك وادارتك للحسابات من غير ما تطلب وتقول انا واحد من الناس يسعدنى ويشرفنى انك تدير محفظتى لان ادارتك فى سوق الفوريكس فى غنا عن التعريف وانا من متابعينك فى جميع المنتديات واتمنى لك التوفيق ودائما من نجاح لنجاح
                  اشكرك اخي الكريم فكلامك وسام افتخر به

المشاركة الأصلية بواسطة abuhashim مشاهدة المشاركة
                  يا اخوان لا داعي للمشاكل و القيل و القال ، افضل حل في موضوع ادارة الحسابات علي المنتدي ان تتدخل الادارة و الاستاذ ابو رعد لحسم الامر و يقولوا رأيهم في الموضوع هنا، و اذا كانوا يدعمونه فسيوكون ضمان للجميع و نعمل في امان، اما اذا كانت الادارة غير مسؤلة عن ذلك، و فانصح بالتعامل مع الاستاذ محمد من خلاله مباشرة بعيدا عن المنتدي علي ان يكون المتعامل متحملا المسؤلية كاملة عن ذلك و لا دخل للمنتدي به، و كل واحد حر في قراره و علي ان نعلم جميعاً ان مدير الحسابات و المحافظ لن يخضع لقانون او عقوبة في حالة الخسارة و من يتقبل ذلك المخاطرة فليتوكل علي الله و من يخشي المخاطرة فليتابع الموضوع هنا او يعتمد علي نفسه و في النهاية هذا رزق و كل انسان مقدر له رزقه ... و بالتوفيق للجميع
                  اتفق معاك اخي الكريم علي رايك في موضوع الادارة ولا اخبذ التعامل معايا مباشرة حتي لا يكون هناك قيل وقال

المشاركة الأصلية بواسطة pip_100_100 مشاهدة المشاركة
                  طيب دعونا اتناقش معاكم بهدوء اولا لم نرى شغلك على حساب حقيقى لفترة كافية حتى يتم الحكم عليكلان كل شغلك كان على حساب ديمو وبمبلغ كبير يمكنك السيطرة علية ثانيا جميع من طلب موضوع ادارة الحسابات هم اعضاء جدد داخل المنتدى بفارق شخص قديم نسبيا وهذا لا يعبر عن رغبة اعضاء المنتدى كلهم من يتابعونك كثيرون ومن طلب ادارة حسابات اعتقد لا يتعدون 10 او اقل ويمكنك مرجعة الردودلمعرفة العدد وجميعهم كما قلت اعضاء سجلو من ايام قليلة رابعا :انت كما قلت تقدم توصياتك لوجة الله لا تريد اجر واعتقد بعد فكرة انك تدير محافظ اعتقد هيتوقف الموضوع وهيبقى الموضوع مقصور على اعضاء ادارة الحسابات فقطخامسا : ما هى الضمانات التى تقدمها فى حالة ادارتك للحسابات فى حالة الخسارة سادسا : لم تذكر نسبة التداول لراسل المال واقصى نسبة تراجع يمكن ان يصل اليها الحساب رغم انك ذاكر نسبة الربح فقط الخرافية من وجهة نظرى يعنى يا محمد الموضوع يشكل خطورة بشكل عام سابعا :ذكرت بعد ما ظهر موضوع الادارة داخل الموضوع وقولت سيتغير ستتغير الوجهة 180 درجة ولم تشرح ما هى الوجهة التى ستتيغر والى اين تتغير اقولها لك صراحتا وانا عارف وانت عارف ان ادارة الحسابات بطريقتك هى محرقة للاموال هذا رائى بكل صراحة وعندى امور كثيرة لم اوضحها سوى بوقتها ان تطلب الامر واقولها صراحتا للجميع وعايز شخص عاقل وواعى يرد على عمرك شوفت على منتديات او على مواقع ادارة حسابات شخص ناجح لو هناك هذا الشخص ارشدنا لنشاهد نتائجة الحقيقية ان كان هناك نتائج فى الاساسواخير لو الناس مش فاضية ومش عارفين يديرو حسابتهم عندى حل لهم 1- هناك اكسبيرت ربط حسابات موجود فى منتدى الاكسبيرتات يمكنكم ربط الحسابات ببعضها عند الرغبة 2- تداول وقت ما تكون فاضى حتى لا تضيع اموالك هباء وفى النهاية انا تكلمت بهدوء وبكل احترام من يرد مناقشتى بهذة الصورة اهلا بية غير ذلك لا اقبل وشكرا

حلو اخي الكريم كلامك مادام باحترام ونقاش هادف فانا معك ويشرفني الحديث معاك
                  اولا
                  بالنسبة للحساب الحقيقي فانا فعلا بدات فيه الشغل من يومين وتابعني كما شئت
                  وبالنسبة للحساب الديمو فانت راجل واعي وماينفعش تقول حساب ديمو برصيد كبير اقدر اتحكم فيه لاني بدخل نسبة وتناسب من الرصيد
                  والحساب كان
                  20 الف في بدايته وانا بفضل الله ثم بشغلي وخبرتي المحدودة اوي وصلته الي
                  160 الف
                  يعني الشغل هو الي خلاه كبير والخبرة هي الي خليتنا نسيطر عليه
                  وحابب اقولك حاجة بسيطة اي مدرس رياضيات اساله معني كلمة
                  3/1000
                  او
                  2/1000
                  واساله مع اختلاف الرصيد من الف الي مليون
                  هل ستكون المخاطرة ثابته ام لا
                  والرد بتاعه هايكون نعم ان المخاطرة ثابته لانها نسبة وتناسب وليس لها علاقة بالرصيد كبير او صغير
                  .................
                  ثانيا من طلب ادارة الحسابات عدد صغير او كبير فهو طلب منهم هما وليس الحاح مني علي ذلك وليس اقتراح مني فرجاء التفرقة
                  ........................

ثالثا موضوع توقف التوصيات او يقتصر علي الناس المشتركة فقط فهو من خيالك الشخصي مع احترامي لك فهو لا يمثلني بشئ لاني لم اقل هذا لاني لا اسبق الاحداث
                  ........................................
                  خامسا
                  موضوع الضمانات انا لا ادير حسابات الا ان اقول ان المخاطرة في سوق الفوركس
                  100%
                  والي عاوز الربح لازم يخاطر ويوافق ويقر انه موافق علي المخاطرة لان احنا في سوق متحرك كل ثانية وانا واكبر الرابحين فيه لانتعدي
                  5% في العالم ولانضمن السوق بنقطة واحدة ولا يوم واحد
                  فهو ريسك 24 ساعه
                  و 100 % من راس المال
                  والي عاوز الامان يدير بنفسه او يدير بمعرفته وانا لا اسوق لادارة الحسابات من اساسه
                  .....................
                  سادسا
                  انا لم اذكر نسبة تراجع لانه لم يتم الامر بشكل رسمي حتي الان
                  وايضا الي عاوز يعرف نسبتي ومخاطرتي يقدر يرجع للموضوع من البداية للنهاية ويقدر يرجع للتقرير المرفق في المشاركة الحالية
                  ربح
                  700%
                  مقابل مخاطرة
                  6.5%
                  من تقرير الميتا تريدير
                  الموضوع مش محتاج سؤال اخي الكريم
                  ................................................

سابعا
                  بالنسبة ل 180 درجة الي حضرتك بتسأل عنها
                  كل الي كنت حابب اعمله ان احنا نتفق نطلع كلنا مبلغ من ارباحنا لجمعيه خيريه او مساعده للغير ويكون عمل خيري صدقه جاريه ننتفع بيها كلنا
                  ووقتها هاتشوفوا ربنا هايكرمنا قد ايه
                  .............................
                  بالنسبة لوجهة نظر حضرتك في ان طريقتي محرقة للاموال فانا احيك علي وجهة نظرك
                  وانا لا اضرب حد علي ايده في متابعتي وكمان انا بقول رأي في السوق بيع او شراء وانا اقل واحد فيكم خبرة ومن تواضع لله رفعه
                  واخي الكريم ماعندك ومخبيه خليه ليك او انشره فانا لا اخشي الا الله والله الموفق

وبالنسبة لربط الحسابات عن طريق اكسبرت
                  فانا ارد عليك بسؤال من فضلك

لما انت شايف نتايجي وشغلي محرق للاموال؟
                  لماذا تنصح الناس بربط حساباتهم تحت شغلي؟؟

الله الموفق اخي واتمنالك كل الخير مع كل الاحترام والتحية
                  الملفات المرفقة

دعنى اناقشك وارد عليك بس هبداء من الاخر الى الاول واعذرنى لانى لا امتلك ويندوز عربى فبيخرج الكلام على هذا النحو بدون ترتيب انا لم انصح احد بالربط انا قولتك لو حد عايز هناك طرق اخرى يمكنكم بها ربط الحسابات دة اول شىء اويتداولون بانفسهم حسب وقت تفرغهم لان السوق لان ينتهى موضوع ردك على ستتغير 180 درجة لو كان هو ما بنيتك فجزاك الله كل الخير وربنا يكتبهولك التدول على حساب ديمو يختلف نهائيا عن التداول بحساب حقيقى فلا يمكنى محاسبتك الابنتائج حساب حقيقى وهذا رائى الشخصىفانت ما زلت باول صفقة على الحقيقى واتمنى لك التوفيق ونشوف نسبة 700% التى على الديمو بصورة واقعيةعلى الحقيقى طلام الموضوع نسبة وتناسب ولا نحتاج الى سؤال اى مدرس رياضيات فالامور واضحةوالكورة فى ملعبك والحساب تحت ايديكومنتظرين نهاية 3شهور و نرى الحساب ويا رب يكون خير على الجميع الفقرة الخامسة اؤيدك فيها واوافقك عليها واخيرا اعلم ان منطلب ادارة الحسابات هم اعضاء جدد بالمنتدى وليس انت من حستهم على هذا انا لم اقل انك قولت هذا ولكن الامر لقى استحسان عندك ولم تعترض بل حولت الامر الى من يريد ان يفتح محفظة يبعتلك على الخاصواخير احيك على ردك المهذبواقولها صراحتا لو كنت دخلت هنا منفعة للناس بتوصيات ناجحة بدون التفكير فى ادارة حسابات او اى شىء من هذا القبيل فانا اول من ينصرك وهذا ما قرئتو فى صفحاتك ان التوصيات لوجة الله تعالى تقبلو تحياتى جميعكم

اولا اخى الكريم هل انت راْيت يوما احد يحقق هذه المكاسب الخيالية فى هذا السوق اعتقد من المستحيل ثانيا لماذا كل شخص يرد على هذا الموضوع يقول عندى امور كبيرة وامور رهيبة ساقول لك شيئا صغيرا اولا نحن فى سوق لا يضمن احد لاحد سنت واحد فما بالك بالذى يدخل وليس فى مخيلته غير المكسب اقول له انك غلطان ولابد ان تعرف ان ها السوق مثلما فيه مكسب اكيد يوجد به خسارة واقول لك اخى الكريم انت واجب عليك ان تشكر اخونا الاستاذ محمد على مجهوده معنا لانه ليس الزاما منه ان ينزل لنا توصياته ولاكن جزاه الله خيرا يفعل ذالك لوجه الله فهل جزاته التشكيك فى مقدرته لاداراة الحسابات اعتقد اننا جميعاااا يجب ان نعتررررف ان ما فعله اخونا محمد على الحساب الديمو انجااااااز لن يتكررررر ولا عزااء للحاقدين واعتقد ان هذه ضريبة النجاااح وبالتوفيق للجميع

الموضوع اخد اكبر من حجمه يا جماعه
                        اعتقد ان الاستاذ محمد كلامه واضح انه منتظر موافقة الاداره
                        منعا للقيل والقال ومن يريد الدخول املا فى الربح فعليه ان يتوقع الخساره
                        لان كل شئ واااااااااارد فى هذا السوق وفى نفس ذات الوقت
                        كما قال استاذنا الموضوع هنا مستمر وادارة الحسابات فقط لمن لا يستطيعون
                        المتابعه وعندهم مشاغلهم اما بخصوص ان كل من وافقوا على موضوع
                        ادارة الحسابات هم اعضاء جدد طبعا انا اول المقصودين لكن اسمحلى اقول لك
                        اخى الكريم ان معظم الاعضاء الجدد متابعين مع الاستاذ محمد فى منتديات كثيره
                        واستاذنا نوه هناك على اننا سننتقل للمرحله التاليه ونبدء التداول على حساب حقيقى
                        من موقع المضارب العربى وتجمعنا كلنا هنا ... اما بخصوص ان العمل على الديمو
                        مختلف عن الحساب الحقيقى فوجهة نظرى فى هذه النقطه انها مجرد فكره سلبيه
                        تم تسويقها لنا عربيا حتى ننبذ كل من يحققوا النجاحات على الحسابات الديمو
                        عموما هذا السوق فى الاساس سوق المغامرات المحسوبه فمن يغامر بدون حسابات فهو خاسر
                        واللى بيقضيها حسابات من دون ما يغامر اعتقد ايضا خاسر ... وفى الاول والاخر
                        الموضوع وجهات نظر ... اجازه سعيد على الجميع

الرد هذا خاص بالاخ i ned uنعم يا اخى رايت واكثر اناس كثيرون يحققون مكاسب خيالية واكثر من هذا بكثير وليس كلام يمكنك مراجعة موقع myfxbookلترى العجب فى عالم الفوركس وانت تقول مستحيل لانك لم ترى سوى محمد فقط فلا يمكنك الحكم اما انا فاجوب كل الاماكن واعلم الكثير بفضل الله تعالى انا لم اذكر فى كلامى اى توجية بامور كبيرة اوصغيرة المقولة الصغيرة اللى قولتها ليست بجديدة وكلنا عارفين هذا وهذا ما دعانى للدخول واقول ان يستمر الموضوع كما هو والبعد عن ادارة الحسابات ونعلم جيدا قبل الدخول بالسوق ان الدخول محفوف بمخاطر كبيرة وبعدين انت بتقول واجب على ان اشكر محمد حضرتك شوفتنى ذميت فية او فى غيرة وانا لست بحاقداذا كنت تقصدنى بهذة الكلمة انا فقط انسان اريد لكم النصيحة للخير لما شوفتو فى هذا الاسواق وما رايتة وسمعتو عن ادارة الحسابات فلست حاقد وانا قولتها وامام الجميع الكورة فى ملعبكم والحساب الحقيقى الان بداتم التداول علية الله يوفقكم ونشوف نفس النسبة التى على الحساب الديمو وحاول اخى ان تجوب وتتعرف وتشاهد وتقرىء لان هناك الكثير والكثير فى هذة المهنة الصعبة حتى لا تتعجب لما تشوف حد حقق انجاز فى حد فهمك بكلمة انجاز واتمنى لكم التوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة shady hamza مشاهدة المشاركة
                            يا استاذ محمد الاراء مختلفة كتير جدا يعنى ناس رافضة و ناس موافقة
                            انا راى بسيط اذا امكن يعنى انك تعمل المحفظة و اللى عايز يدخل يدخل و اللى مش عايز براحته و فى نفس الوقت بعد اذنك انك تكون مستمر فى الموضوع هنا
                            وكل واحد ينام على الجنب اللى يريحه
                            اللى عايز يدخل المحفظة يدخل واللى مش عايز يتابع الموضوع هنا بس الموضوع بسيط يعنى وشكررا
                            فعلا اخي معاك حق كل واحد ينام علي الجنب الي يريحه

دعنى اناقشك وارد عليك بس هبداء من الاخر الى الاول واعذرنى لانى لا امتلك ويندوز عربى فبيخرج الكلام على هذا النحو بدون ترتيب انا لم انصح احد بالربط انا قولتك لو حد عايز هناك طرق اخرى يمكنكم بها ربط الحسابات دة اول شىء اويتداولون بانفسهم حسب وقت تفرغهم لان السوق لان ينتهى موضوع ردك على ستتغير 180 درجة لو كان هو ما بنيتك فجزاك الله كل الخير وربنا يكتبهولك التدول على حساب ديمو يختلف نهائيا عن التداول بحساب حقيقى فلا يمكنى محاسبتك الابنتائج حساب حقيقى وهذا رائى الشخصىفانت ما زلت باول صفقة على الحقيقى واتمنى لك التوفيق ونشوف نسبة 700% التى على الديمو بصورة واقعيةعلى الحقيقى طلام الموضوع نسبة وتناسب ولا نحتاج الى سؤال اى مدرس رياضيات فالامور واضحةوالكورة فى ملعبك والحساب تحت ايديكومنتظرين نهاية 3شهور و نرى الحساب ويا رب يكون خير على الجميع الفقرة الخامسة اؤيدك فيها واوافقك عليها واخيرا اعلم ان منطلب ادارة الحسابات هم اعضاء جدد بالمنتدى وليس انت من حستهم على هذا انا لم اقل انك قولت هذا ولكن الامر لقى استحسان عندك ولم تعترض بل حولت الامر الى من يريد ان يفتح محفظة يبعتلك على الخاصواخير احيك على ردك المهذبواقولها صراحتا لو كنت دخلت هنا منفعة للناس بتوصيات ناجحة بدون التفكير فى ادارة حسابات او اى شىء من هذا القبيل فانا اول من ينصرك وهذا ما قرئتو فى صفحاتك ان التوصيات لوجة الله تعالى تقبلو تحياتى جميعكم
                            كل الشكر علي الرد المحترم ويكفيني انك متفق معايا في الفقرة الخامسة لانها اهم شئ

فقط ادعيلنا نحقق النسبة وزياده علي الحقيقي رغم اني لا اضمنها لساعه واحدة

المشاركة الأصلية بواسطة i ned u مشاهدة المشاركة
                            اولا اخى الكريم هل انت راْيت يوما احد يحقق هذه المكاسب الخيالية فى هذا السوق اعتقد من المستحيل ثانيا لماذا كل شخص يرد على هذا الموضوع يقول عندى امور كبيرة وامور رهيبة ساقول لك شيئا صغيرا اولا نحن فى سوق لا يضمن احد لاحد سنت واحد فما بالك بالذى يدخل وليس فى مخيلته غير المكسب اقول له انك غلطان ولابد ان تعرف ان ها السوق مثلما فيه مكسب اكيد يوجد به خسارة واقول لك اخى الكريم انت واجب عليك ان تشكر اخونا الاستاذ محمد على مجهوده معنا لانه ليس الزاما منه ان ينزل لنا توصياته ولاكن جزاه الله خيرا يفعل ذالك لوجه الله فهل جزاته التشكيك فى مقدرته لاداراة الحسابات اعتقد اننا جميعاااا يجب ان نعتررررف ان ما فعله اخونا محمد على الحساب الديمو انجااااااز لن يتكررررر ولا عزااء للحاقدين واعتقد ان هذه ضريبة النجاااح وبالتوفيق للجميع
                            اخي الكريم اشكرك علي مدافعتك عن اي كلمة تقال وتخصني لاكن انصح بعدم الحده في الكلام فكلنا اخوات ومافيش داعي نقول كلام يزعلنا من بعض لانه في النهاية مكسبنا هو وحدتنا وان كلنا نبقي مع بعض علي الحلوة والمرة وان شاء الله كل خير للجميع

المشاركة الأصلية بواسطة rezo91 مشاهدة المشاركة
                            الموضوع اخد اكبر من حجمه يا جماعه
                            اعتقد ان الاستاذ محمد كلامه واضح انه منتظر موافقة الاداره
                            منعا للقيل والقال ومن يريد الدخول املا فى الربح فعليه ان يتوقع الخساره
                            لان كل شئ واااااااااارد فى هذا السوق وفى نفس ذات الوقت
                            كما قال استاذنا الموضوع هنا مستمر وادارة الحسابات فقط لمن لا يستطيعون
                            المتابعه وعندهم مشاغلهم اما بخصوص ان كل من وافقوا على موضوع
                            ادارة الحسابات هم اعضاء جدد طبعا انا اول المقصودين لكن اسمحلى اقول لك
                            اخى الكريم ان معظم الاعضاء الجدد متابعين مع الاستاذ محمد فى منتديات كثيره
                            واستاذنا نوه هناك على اننا سننتقل للمرحله التاليه ونبدء التداول على حساب حقيقى
                            من موقع المضارب العربى وتجمعنا كلنا هنا ... اما بخصوص ان العمل على الديمو
                            مختلف عن الحساب الحقيقى فوجهة نظرى فى هذه النقطه انها مجرد فكره سلبيه
                            تم تسويقها لنا عربيا حتى ننبذ كل من يحققوا النجاحات على الحسابات الديمو
                            عموما هذا السوق فى الاساس سوق المغامرات المحسوبه فمن يغامر بدون حسابات فهو خاسر
                            واللى بيقضيها حسابات من دون ما يغامر اعتقد ايضا خاسر ... وفى الاول والاخر
                            الموضوع وجهات نظر ... اجازه سعيد على الجميع
                            فعلا اخد اكبر من حجمه والاخ الكريم الي كتب موضوع الاعضاء الجدد فهو ايضا من الناس الجديدة والموضوع مش بالاقدمية ابدا
                            وانا بصراحة مش فاضي للكلام انا انسان عملي واسمحولي ان ده يكون اخر رد ليا في الموضوع ده وهو كالتالي

اولا لن افتح اي كلام الا بعد رد الادارة عليكم يعني منكم للادارة كي لا اخالف التعليمات

ثانيا من يريد ان يكمل علي توصياتي فانا هذا ربحي (مايقدره الله لي)
                            وهذه خسارتي ومخاطرتي (100%) من رأس المال

حتي لو كانت الفعلية 6.5%
                            من يريد اتباعي اهلا وسهلا بيه ومن يريد غير ذلك فاهلا بيه ضيف خفيف علينا مادام باحترامه
                            وبالتوفيق للجميع

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة

اخي الكريم اشكرك علي مدافعتك عن اي كلمة تقال وتخصني لاكن انصح بعدم الحده في الكلام فكلنا اخوات ومافيش داعي نقول كلام يزعلنا من بعض لانه في النهاية مكسبنا هو وحدتنا وان كلنا نبقي مع بعض علي الحلوة والمرة وان شاء الله كل خير للجميع

فعلا اخد اكبر من حجمه والاخ الكريم الي كتب موضوع الاعضاء الجدد فهو ايضا من الناس الجديدة والموضوع مش بالاقدمية ابدا
                              وانا بصراحة مش فاضي للكلام انا انسان عملي واسمحولي ان ده يكون اخر رد ليا في الموضوع ده وهو كالتالي

اولا لن افتح اي كلام الا بعد رد الادارة عليكم يعني منكم للادارة كي لا اخالف التعليمات

حتي لو كانت الفعلية 6.5%
                              من يريد اتباعي اهلا وسهلا بيه ومن يريد غير ذلك فاهلا بيه ضيف خفيف علينا مادام باحترامه
                              وبالتوفيق للجميع
                              معاك ان شاء الله الي النهايه وان شاء الله يجعل كل ده في ميزان حسناتك يارب
                              بصراحه مش عارف اقول ايه "والله تعجز الكلمات عن شكرك "
                              واللهم بارك لك في مالك وولدك واهلك امين يارب
                              .." ضارب كما تري وليس كما تعتقد "..

... متوكلا علي الله سبحانه وتعالي ...

لا تحدث الناس كيف ستنجح
                              بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت !!
                              اضغط هنا واوعدك هتكسب بجد والله

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة

حتي لو كانت الفعلية 6.5%
                                وبالتوفيق للجميع
                                هو ده الكلام
                                معاك ياأستاذنا وربنا يديم وحدتنا وترابطنا للأبد يارب
                                وإن شاء الله ربنا هيكرمك ويوفقك وتحقق اكبر من النسبة المرغوبة من الكثيرين
                                واحنا كلنا بندعي واللي فيه الخير ربنا يقدمهولك يارب
                                ومن أراد أن يجتهد فعليه بنفسه ...!
                                واحنا مبسوطين بإحساس ان كلنا أسره واحده
                                وطول مااحنا مع بعض في الخير والنية حلوة
                                لا نخاف في الحق لومة لائم
                                ربنا يكرمنا ويزيد خيرنا وينفع بينا بلدنا امين
                                دمتم جميعا بكل الود
                                ^-^ النجاح يكون من نصيب من تحلوا بالشجاعة ليفعلوا شيئا, لكنه نادرا ما يكون من نصيب الخائفين من العواقب ^-^

يعمل...
                                X