توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

المشاركة الأصلية بواسطة محمد ماجد مشاهدة المشاركة
    حسبى الله ونعم الوكيل مش غلط دا دعاء على كل ظالم 000

فعلا معاك حق بس انت بتغلط في الناس الي بتدعيلي ومش عاجبك الشغل بتاعي ومش عاجبك اسلوبي وصدقني انا مابيفرقش معايا الا النقد البناء احترمه واقدره لاكن النقد الي بغلط وكمان بدون علم وبدون دليل وبتجني علي خلق الله مابتقبلوش ووقتها ولا هانزل توصيات ولا هايفرق معايا السوق كله طريقتي معايا وانا مستفيد منها وعندي حساباتي والسوق مفتوح للجميع لاكن لو وجدت انسان واحد محترم انزله توصيات ويدعيلي دعوة من قلبه ممكن تفرق معايا بالدنيا ومافيها انت ماتعرفنيش علشان تغلط في او في الناس الي متابعيني وتقول عليهم شايفين ومش شايفين والكلام الي مالهوش لازمة ده وعموما يااخي الكريم ده رأيك الشخصي سواء فيا او في الناس

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

نفس الكلام ده قلته لما الحساب الديمو اتمرجن من حوالى اسبوعين وانا كنت اول واحد يدافع عنك 000 وراجع المشاركات وانت تعرف اما انك تخسر واحد فلوس ذى دى فهذا لا يرضى الله ورسوله والمؤمنين
      اخي انت بتتكلم بدون دليل وكلام بجد غريب ممكن بعد اذنك تجيبلي اي مشاركة تقول ان الحساب الديمو اتمرجن؟
      او تجيبلنا رقم الحساب او حتي صورة منه
      ؟.؟؟؟
      وقتها انا ببطل فوركس

هل من مشكله بالموضوع يا اخوان اتمني ان تكون الامور علي ما يرام

بالتوفيق
        فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

نفس الكلام ده قلته لما الحساب الديمو اتمرجن من حوالى اسبوعين وانا كنت اول واحد يدافع عنك 000 وراجع المشاركات وانت تعرف اما انك تخسر واحد فلوس ذى دى فهذا لا يرضى الله ورسوله والمؤمنين
          حضرتك بتقول اى كلام مش بيحصل حضرتك بتقول ان حساب الديمو اتمرجن على العموم المنصه قدام الناس والاعضاء كلها هما ممكن يقولو اذا كان الديمو اتمرجن ولا لا قال اتمرجن قال ههههههههههههههههههههههه انت معانا فى الموضوع دة ولا انت تبع موضوع تانى بوص يا استاذ خليك زاى تابع بس متتكلمش عشان ساعات الكلام بيبقى مش قد كدة
          اللهم ارحم المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
            اخي انت بتتكلم بدون دليل وكلام بجد غريب ممكن بعد اذنك تجيبلي اي مشاركة تقول ان الحساب الديمو اتمرجن؟
            ؟.؟؟؟
            وقتها انا ببطل فوركس

أخي اداره رأس المال عندك فيها مخاطره عاليه وهذا ممكن اللي أدى الى تمرجن الحساب بسرعه

المشاركة الأصلية بواسطة almsre مشاهدة المشاركة
              هل من مشكله بالموضوع يا اخوان اتمني ان تكون الامور علي ما يرام

بالتوفيق

ان شاء الله كل خير والحكم للاعضاء ولو مش عاوزين اني اكمل ماعنديش اي مشكلة بالتوفيق للجميع واتمني الخير للكل

اكمل يا اخي ودع عنك من لا يريد ان يستفيد

؟.؟؟؟
                  وقتها انا ببطل فوركس
                  اسف جدا جدا الحساب سليم فعلا اعزرنى على هذا الخطأ الغير مقصود ولاكن افزعنى مبلغ الخساره
                  الشركه اف اكس اوبن
                  رقم الحساب 1453564
                  كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة a19870kw مشاهدة المشاركة
                    الصراحه أنك تتحمل كامل المسؤليه لأنك سمحت لشخص يدير حسابك
                    كان صار مليونير لو أنه فاهم السوق اللي مافيه أحد يفهمه

وأتمنى لك الربح في المره القادمه ( ترى البورصه أرحم)

طبعا طبعا سيدي العزيز
                    و أنا قلت من البدايه بأني أتحمل المسؤوليه كامله ... اكن كان همي و مقصدي فقط النصيحه أن لا أحد يفعل فعلتي هذه بل بالعكس يأخذ التوصيات و يدخلها على مسؤوليته الخاصه و بحسابه الخاص سواء ديمو أو حقيقي لا فرق ... أتصور أفضل و أحسن بكثير
                    لأنه ما شاء الله شوف حساب المنتدى أرباح بأرباح و الحسابات الحقيقيه خسائر بخسائر ...
                    شكرا على النصيحه و لكن ليه البورصه؟؟

اسف جدا جدا الحساب سليم فعلا اعزرنى على هذا الخطأ الغير مقصود ولاكن افزعنى مبلغ الخساره
                      هههههههههههههههههههه لا ابقى خد بالك المرة اللى جايه يا استاذ عشان دى سمعه انسان وعادى استاذ محمد اكبر من كدة بكتير وحصل خيييير
                      اللهم ارحم المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

لن اقول الا ان اسفك مقبول لان احنا ناس محترمين

المشاركة الأصلية بواسطة محمد جمال السمان مشاهدة المشاركة
                          حضرتك بتقول اى كلام مش بيحصل حضرتك بتقول ان حساب الديمو اتمرجن على العموم المنصه قدام الناس والاعضاء كلها هما ممكن يقولو اذا كان الديمو اتمرجن ولا لا قال اتمرجن قال ههههههههههههههههههههههه انت معانا فى الموضوع دة ولا انت تبع موضوع تانى بوص يا استاذ خليك زاى تابع بس متتكلمش عشان ساعات الكلام بيبقى مش قد كدة
                          المشاركة الأصلية بواسطة محمد جمال السمان مشاهدة المشاركة
                          هههههههههههههههههههه لا ابقى خد بالك المرة اللى جايه يا استاذ عشان دى سمعه انسان وعادى استاذ محمد اكبر من كدة بكتير وحصل خيييير
                          معلش انا اسف الحساب الديمو سليم الحساباتالحقيقيه هى اللى خسرت بس
                          الشركه اف اكس اوبن
                          رقم الحساب 1453564
                          كلمه المرور 3hspjwq

محمد ماجد ارجوا ان تتركنا وشأننا ياغريب كن اديب
                            الوادي المفقود

[b][b][b][b][center]sigpic

بالتوفيق ان شاء الله

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اولا مش هاقول غير قدر الله وماشاء فعل وان الراجل ده كلامه صح وانا خسرته حسابه وكانت خطأ عندي انا وانا توعدت اني اعوضله حسابه من جيبي الخاص وهو لايعلم هذا الكلام لانه فعلا راجل محترم وانا لا اكره ان اتعامل مع ناس محترمين مثله والله الي بيعلم ما في النوايا ويقدر يتصل بالشركة ويشوف انا الكلام ده صح ولا خطا
                                لاكن الناس الي بتدعي وبتكلم هاسيب باقيه الاعضاء هي الي ترد عليها وصاحب الموضوع مهما قال فانا لا اكن له الا كل الاحترام وجل من لايسهو والكمال لله
                                وحابب بس افكر العضو الي بيغلط في بقية الاعضاء رجاء اخي لو مش عاجبك الموضوع شوفلك موضوع تاني تغلط فيه في الناس المحترمة

شكرا أخ محمد (fm4ever_fx) انك كنت شجاع و أعترفت بخسارتي و الخطأ الذي حصل منك ...
                                و لكن هل هذا يكفي سيدي العزيز بعد ما خسرت المبلغ ؟؟
                                الحمد لله أنا أنسان الله رازقني من نعيمه و الحمد لله و هذا المبلغ من ضمن المبالغ التي أتعامل بها في تجاراتي..
                                لكن حبيت فقط أن اذكر الأستاذ محمد(fm4ever_fx)عندما سألته هل بالأمكان أن يتمرجن الحساب فقال لي في بداية أتصالي فيه بأنه لم يحدث له أن خسر أو تمرجن الحساب سوى مره أو مرتان على حسب قوله و كان السبب طبعا سبب قوي جدا ولا أحد يستطيع الوقوف أمامه وهو تدخل البنك المركزي ... و هذا للعلم و الأمانه يحصل و تعيس الحظ الذي يكون في السوق و يعكس الأتجاه معاه في هذه اللحظه ..
                                لكن في موضوعي أنا لم يحدث هذا الشيء !!!!
                                ترى أليس من الأفضل كنت تتعامل بالحساب مثل تعاملك لحساب المنتدى ؟؟
                                شكرا أخ محمد(fm4ever_fx) على هذا الدرس اللطيف حقيقه بأن أعيد النظر بأختياري للأفراد الذي أتعامل معهم .. شكرا شكرا

يعمل...
                                X