توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

المشاركة الأصلية بواسطة Abdul مشاهدة المشاركة
    اخي العزيز الشركات هذه يجب التشهير فيها لايقافها عند حدها ولحماية اخوتك المستثمرين

على العموم انا حصلي ما حصلك لاكن الفرق اني لم اودع اي مبلغ اخر لكي اصبح vip مثل ما يدعون

المهم نصيحتي لك انسى ال2000 دولار لانهم مجرد عصابة لن يحولوا لك اي دولار سواء حسابك 2000 او حتى 10000 سواء ربحت ام خسرت واذا اصرت على التحويل تلاعبوا بحسابك حتى يصل للصفر او اوهموك بتوصيات عكسية تصفر حسابك

الحل الان ان تفتح حساب في شركة مضمونة اخرى وتبدأ من جديد ولا تضيع وقتك مع شله حراميه, ابدأ مع اخوتك هنا في هذا المنتدى الكريم لحل الله ييسر كربك.
    حاول معهم بسحب ال2000 دولار مع اني لا اعتقد انهم سيحولونها لك لاكن نصيحة لا تضيع وقتك معهم.

Abdul
    السلام عليكم

أنا أضم صوتي لصوت الأخ الفاضل , وهم نفسهم ( حرامية بانك ) وهذا الكلام أول ما بديت عامل الفوركس استلمني واحد يبيني كل يوم اودعله زيادة إلى أن ضغطوا علي حتى وصلت إجمالي اللإيداعات 53.000 دولار وفي يوم من الأيام وخلال ساعاتا بسيطة خسرت 17000 دولات في صفقة مضروبة قدعت بعدها اكثر من 20 يوم وانا اطاردهم علشان يرسلون لي باقي المبلغ وكل يوم مماطلات ويدقون علي في اليوم 100 مرة يبوني ادخل في صفقات علشان يصفرون حسابي بالمرة ولكن الحمد لله اني نجيت منهم ورجعوا باقي المبلغ بعد ما وروني الويل
    سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة سمو الهدف مشاهدة المشاركة
      قل : ( أعوذ بكلمات الله التامات من شر ما خلق ) , ( أعوذ بكلمات الله التامة من كل شيطان وهامّة ومن كل عين لامّة ) , ( بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شيء في الأرض والسماء وهو السميع العليم )
      والله الذي لا إله إلا هو إني احببتك في الله

جزالك الله ألف خير
      سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة الوادي المفقود مشاهدة المشاركة
        عوضك الله بخير ماعنده
        حسابي كله تحت امرك نحن اخوانك نعين ونعاون

خذ راحتك نشوفك على خير الاسبوع المقبل بأرادة الله
        الله يكرمك يكفيني عرضك اقسم بالله انه عندي اغلي من اي حساب
        بارك الله فيك

المشاركة الأصلية بواسطة abuhashim مشاهدة المشاركة
        ربنا يعوضك عنها خير اخي الكريم، و انت قدها و تقدر تحقق مكاسب تعوض كل الخساير دي، و اي تجارة معرضة للخسارة لكن المهم التاجر الي يقوم و يكمل و يعوض ... و ربنا هيجزيك خير علي مجهودك معانا في هذا الموضوع

و لو بتاجر في مبالغ كبيرة ممكن تحاول تاخد احتياطات اكتر من كده شويه عشان ما حدش ضامن الظروف، يعني اشتغل من لابتوب مشحون في حالة قطعت الكهربا يبقي شغال معاك، و برده يبقي معاك ثري جي مودم عشان لو الدي اس ال قطع مع الكهربا، و ممكن برده يبقي معاك موبيل من الجداد تدخل بيه علي النت و كده و تفتح منه منصت التداول بتاعتك في حالة ان كان الشركة بتوفر منصة علي الموبيل، او ممكن تريح دماغك و تشغل المنصة علي سيرفر خارجي في امريكا و تدخل عليها عن طريق الريموت اكسس من علي الكمبيوتر عندك او علي الموبيل ... يعني دي بعض الافكار الي ممكن تكون مفيدة مستقبلاً بإذن الله لتجنب اي حادث عارض مثل هذا
        اخي الكريم شكرا علي النصيحة بس حابب اقولك حاجة بالترتيب
        الكهرباء فصلت 3 ساعات
        الانترنت فصل بالطبيعي علشان مافيش كهرباء
        الايفون ليس عليه اي منصات تداول فقط كنت بستخدمه للدخول علي اجهزة مكتبي لما اكون برة المكتب وطبعا بما ان مافيش كهرباء بالتالي مافيش مكتب ولا اجهزة
        الاب توب شغال كل يوم معايا بدون مشاكل ولما اجرب عليه فلاشة الانترنت لم تعمل لاول مرة ولو عندي سرفر في امريكا او غيرها
        ازاي هاقدر اوصله بدون وسائل اتصالات بجد اول مرة تحصلي ان كل شئ يبقي مرة واحدة غير المتوقع لاكن بجد ماقدر اقول غير
        الحمد لله والشكر لله

المشاركة الأصلية بواسطة somaess مشاهدة المشاركة
        مع انى زعلت اوى لحضرتك لكن رجاء بلاش تحزن وهييجي اللى احسن من اللى راح
        وربنا يكرمك ياأستاذى fm4ever ويعوضك خير بإذن الله
        دعواتى ليك دايما ودعوات كل الناس اللى معانا هنا
        حضرتك تستاهل كل الخيركفاية تعبك معانا هنا وحب الخير اللى جواك لينا
        " كان الله في عون العبد ماكان العبد في عون اخيه "
        عشان كده ربنا هيعوضك خير بس محتاج منك الصبر والثقة وربنا ان شاء الله هيكون عند حسن ظنك بيه
        ويكرمك بالخير.
        اشكرك علي المساندة والدعاء والحمد لله علي كل حال احنا الي بنعمل الفلوس مش هي الي بتعملنا
        كل زعلي علي الانجاز والمجهود الي اتعمل في خلال اسبوعين والحمد لله علي كل حال

المشاركة الأصلية بواسطة hidiy912 مشاهدة المشاركة
        اخي العزيز
        السلام عليكم
        رجو منك مساعدتي
        فانت اهلا لها ونوسم بك الخير ومساعدة المتضررين
        فتحت حساب لدي شركة من الشركات
        2000 دولار
        واغروني بمضاعفت المبلغ خلال فترة قصيرة
        وطلب ايداع مبلغ اكبر لكي اصبح vip
        واقترضت المبلغ من صديقواودعته لديه
        وبتوصية منه دمرت الحساب كاملا ورجعت الى اول مبلغ
        يعني المبلغ الدي اودعته دهب في الريح
        الان انا في ورطة كبيرة جدا لا اعرف كيف اخرج منها
        بعد قراتي للموضوع والثناء عليك من قبل المشاركين
        قلت بيني وبين نفسي هدا الشخص الدي يملك طوق النجاة بعد فضل الله
        الدي سينقدني من الورطة
        ارجو من الله ثم منك مساعدتي
        المبلغ في حساب الان 2000 دولار
        تابع معانا وانا هاقولك تعمل ايه بالظبط ان شاء الله يوم الاثنين

المشاركة الأصلية بواسطة fedo مشاهدة المشاركة
        الله يعوض عليك بأكثر وأكثر
        بسيطة أخي هذا أختبار من رب العالمين لصبرك
        وإن شاء الله الأيام القادمة بكون مكتوب لك الربح الوفير وتعوض كل دولار خسرته
        من ناحيتي جاهز لأي مساعدة بتعويض شي من خساراتك وأكيد الأخوان جميعاً بحبوك ومابقصروا معك أبداً
        فادي
        صدقني اخي الكريم مجرد تفكيرك في تعويضي بالدنيا ومافيها وان شاء الله ربنا هايعوضني خير منها اشكرك كل الشكر

المشاركة الأصلية بواسطة hsnmadi مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم

أنا أضم صوتي لصوت الأخ الفاضل , وهم نفسهم ( حرامية بانك ) وهذا الكلام أول ما بديت عامل الفوركس استلمني واحد يبيني كل يوم اودعله زيادة إلى أن ضغطوا علي حتى وصلت إجمالي اللإيداعات 53.000 دولار وفي يوم من الأيام وخلال ساعاتا بسيطة خسرت 17000 دولات في صفقة مضروبة قدعت بعدها اكثر من 20 يوم وانا اطاردهم علشان يرسلون لي باقي المبلغ وكل يوم مماطلات ويدقون علي في اليوم 100 مرة يبوني ادخل في صفقات علشان يصفرون حسابي بالمرة ولكن الحمد لله اني نجيت منهم ورجعوا باقي المبلغ بعد ما وروني الويل
        حاول تدخل بعد كده مع شركات مضمونة والله الموفق

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

لا شكر على واجب منتظرين حضرتك بتفاؤل وأمل جديد وكلنا معاك
          ^-^ النجاح يكون من نصيب من تحلوا بالشجاعة ليفعلوا شيئا, لكنه نادرا ما يكون من نصيب الخائفين من العواقب ^-^

الله يوفقك اخوي البشري
            وان شاء تتوفق بحياتك بادن الله دام انك تساعد الاخرين وتقف الى جانبهم
            بانتظارك اخوي يوم الاثنين
            الله يوفقك ويفتحها بوجهك ويديم رزقه عليك ويعوض الخسارة ودبل ارباحك بعدد الناس اللي ساعدتهم واكثر
            شكرا

المشاركة الأصلية بواسطة hsnmadi مشاهدة المشاركة
              والله الذي لا إله إلا هو إني احببتك في الله

جزالك الله ألف خير
              أحبك الله الذي أحببتنا فيه

اسبوع سعيد عليكم ان شاء الله
                .." ضارب كما تري وليس كما تعتقد "..

... متوكلا علي الله سبحانه وتعالي ...

لا تحدث الناس كيف ستنجح
                بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت !!
                اضغط هنا واوعدك هتكسب بجد والله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                  يارب تكون اجازة سعيده مرت علي الجميع واتمني الخير لكل اخواني في المنتدي

مرفق لكم تقرير اليوم 20-2-2012

ويرجي التعامل بحذر مع السوق او بمعني اخر بكامل الحذر ووضع استوب لوس + بندج اوردر عكسي بضعف الكمية

في كل الاوامر التي سوف ناخذا حيث ان هناك مشاكل مع ايران وهذه الاحداث دائما وابدا تؤثر علي البترول وعلي السياسة عامة والاقتصاد خاصة
                  وياخذ السعر احيانا اتجاه عنيف بدون علم المتاجر بالسبب بالتالي اذا اخذه في اتجاهنا خير وبركة
                  واذا عكس علينا وضرب لنا استوب يبقي برضه خير وبركة زياده حيث انه هيلاقي الاوردر المعلق في الاتجاه الاخر وضعف الكمية ينتظره
                  بالتوفيق للجميع ان شاء الله
                  الملفات المرفقة

صباح الخير عليكم جميعا
                    نحن على اتم الاستعداد
                    الوادي المفقود

[b][b][b][b][center]sigpic

موفقين للخير بإذن الله
                      يسعد صباحكم
                      وحمد الله على سلامتك ياأستاذى
                      ^-^ النجاح يكون من نصيب من تحلوا بالشجاعة ليفعلوا شيئا, لكنه نادرا ما يكون من نصيب الخائفين من العواقب ^-^

أســـعد الله صباحكم بالخــير واليمن والبركات... أدعو الله أن يكون هذا الأســبوع مليئاً بالخــير والسعادة وطاعة الله والربح الوفير...

اللى الاهداف ان شاء الله اخ محمد

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

تم دخول بيع لليورو
                            ايش الافضل وضغ امر معلق عند سعر الشراء والبيع ام مراقبة السوق والدخول عند امر الشراء اوالبيع

الله الموفق ياشباب

البيع اليورو دولار من سعر

1.3190

يورو دولار
                              والهدف هو 15 نقطة تريلينج ستوب

هل نعزز الآن يا أســـتاذنا أم يبقى كل شئ كما هــو حتى إشــعار آخــر...

يعمل...
                                X