توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات البشري الجزء الثاني بهدف 865% من رأس المال شهريا

اللهم لك الحمــد ولك الشــكر يا ذا الفضــل العظــيم... اللهم اجزى أخى صاحب الموضوع الفردوس الأعلى من الجنــة.. وفرج كربه ويســر أمره... اللهم إنا لا نســتطيع أن نجازيه، اللهم فاشكر له وكفى بالله شــاكراً عليمــــا...

الف مبروك علينا جميعاااااا

مرفق لكم صورة من الحساب
      الاوردر ده فقط 25 %
      من رأس المال
      الملفات المرفقة

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

يعطيك العافية مجهود جبار تشكر عليه
        ها بشر في توصية اليوم

الف الف مبروك علي هدف اليوم و بالتوفيق دايما للجميع و ربنا يبارك لصاحب الموضوع
          بس للاسف انا ما شفتش التوصية هنا في الموضوع :(( مع اني متابع الموضوع من اول ما صحيت :((
          فريق المليون

المشاركة الأصلية بواسطة SamasemoBeeta1974 مشاهدة المشاركة
            اللهم لك الحمــد ولك الشــكر يا ذا الفضــل العظــيم... اللهم اجزى أخى صاحب الموضوع الفردوس الأعلى من الجنــة.. وفرج كربه ويســر أمره... اللهم إنا لا نســتطيع أن نجازيه، اللهم فاشكر له وكفى بالله شــاكراً عليمــــا...
            اللهم امين

فتح حساب فوركس اسلامي معنا المميزات و الخطوات

الف مبروك علينا جميعاااااا

في أولى مشاركاتي أسأل الله تعالى للجميع الرزق الحلال المبارك , كما أسأله تعالى أن يجعل هذا المنتدى مباركاً , كما أهنئ أخي fm4ever_fx على هذا النجاح الملاحظ والملموس أن يجعل ما يقدم في مبزان حسناته .

لو سمحت في الجدول اللي بتنزله كل يوم هل اضع امر معلق للشراء والبيع ؟
                  لاني وضعت امر الشراء لليورو لكن خسرت الصفقة واللي شايفته انكم كسبتوها
                  كيف حصل كده ؟
                  اسفه على الاطاله وجزاك الله خير

المشاركة الأصلية بواسطة فيفي فوركس مشاهدة المشاركة
                    لو سمحت في الجدول اللي بتنزله كل يوم هل اضع امر معلق للشراء والبيع ؟
                    لاني وضعت امر الشراء لليورو لكن خسرت الصفقة واللي شايفته انكم كسبتوها
                    كيف حصل كده ؟
                    اسفه على الاطاله وجزاك الله خير
                    اختي الكريمة انا شرحت الطريقة اكثر من اربع مرات صدقوني الموضوع اصبح سهل ومحفوظ فقط كل ماعليكي ارجعي للصفحة رقم 47 وان شاء الله بتجدي شرح كامل للموضوع كله والله يعوض عليكي ان شاء الله غدا يكون الامور معاكي افضل وتكسبي معانا

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
                      اختي الكريمة انا شرحت الطريقة اكثر من اربع مرات صدقوني الموضوع اصبح سهل ومحفوظ فقط كل ماعليكي ارجعي للصفحة رقم 47 وان شاء الله بتجدي شرح كامل للموضوع كله والله يعوض عليكي ان شاء الله غدا يكون الامور معاكي افضل وتكسبي معانا
                      اخي الكريم هل توصية اليوم نزلت هنا بالموضوع ام علي المنصة فقط؟ لاني فعلاً لما استطع متابعتها هنا علي المنتدي اليوم و لم اتمكن من متابعة المنصة :(
                      فريق المليون

اخى الكريم انا بتابع المنتدى من الصبح ولم ارى توصيات اليوم هنا حضرتك عملتها على المنصة ولم تقوم بوضعها هنا؟؟؟؟؟ معلش انا لما بدخل على الموقع اللى حضرتك بتقول علية اننا ممكن نتابع التوصيات اون لين مش فاهم من الموقع ده حاجة غير رصيدك كام بس معرفتش ازاى اعرف انك دخلت صفقة للاسف انا النهرده تبعت المنتدى وراحت علية صفقت اليوم ومبروك لكل اللى ربحو ارجو وضع التوصيات على المنتدى ولك جزير الشكر لانى مفهمتش الموقع اللى حضرتك حطو وشكرا

المشاركة الأصلية بواسطة naser81 مشاهدة المشاركة
                          اخى الكريم انا بتابع المنتدى من الصبح ولم ارى توصيات اليوم هنا حضرتك عملتها على المنصة ولم تقوم بوضعها هنا؟؟؟؟؟ معلش انا لما بدخل على الموقع اللى حضرتك بتقول علية اننا ممكن نتابع التوصيات اون لين مش فاهم من الموقع ده حاجة غير رصيدك كام بس معرفتش ازاى اعرف انك دخلت صفقة للاسف انا النهرده تبعت المنتدى وراحت علية صفقت اليوم ومبروك لكل اللى ربحو ارجو وضع التوصيات على المنتدى ولك جزير الشكر لانى مفهمتش الموقع اللى حضرتك حطو وشكرا
                          نفس المشكلة حصلت معي للأسف
                          فريق المليون

السلام عليكم
                            اخي انا بددات اتابعك جديد لكن ما فهمت ما هو قصدك ب defrence?

أخي الفاضل fm4ever_fx جزاك الله خيراً عندي بعض الاستفسارات ممكن تجاوبني ولك مني خالص الشكر :
                              1- ما هو الوقت المناسب للحصول على التوصيات عندنا في السعودية ؟
                              2- هل أستطيع الاستفادة من هذه التوصيات على منصة أخرى ( شركة بريطانية مثلاً ) مع ملاحظة أن هناك فرق في التوقيت ؟
                              3- كيف نتمكن من الحصول على التوصيات على الموبايل ( الجوال ) ؟
                              4- هل هناك وكالة لك على شركة معينة تنصح بيها ؟ يا ليت ترسل لي رابطها على الخاص .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                                مبدئيا ربنا يكرمكم بجد على حب العطاء والاخوة اللي انا شيفاه فى المنتدى هنا
                                بجد حاجة تشرف وتفرح اوى وان شاء الله ربنا يديم التعاون مابينا.
                                كان عندي سؤال معلش لو فيها ازعاج بس انا اخت صغيرة ليكم واتمنى حد يوضحلى الصورة شوي
                                انا عندي حساب ب 300 دولار بعد الخسارة الكبيرة فيه ، ضاربت كتير ونجحت وحققت الهدف وفي اوقات كتير والحمد الله وخسرت أكتر برضه والحمد الله ، وانا مقتنعة إننا لو مجربناش طعم الخسارة عمرنا ماهنعرف طعم مكسب ، والخسارة دي عيب منى مش عارفه المهم انى الفترة دي مش بتاجر بحاول ادور في اخطائي على قد ماااقدر واعرف الغلط منين واظبطه وربنا يكرم.
                                طلبي من الاخوة اتمنى حد يساعدنى في عمل خطة شهرية او أسبوعية تناسب حسابي اى حاجة تساعدنى تحسسنى بالأمل انا يمكن مشكلتى انى بخاف اجرب بخاف اقدم على حاجة يمكن اخسر يمكن اكسب ده عيب كبير لازم اسيطر عليه دعواتكم .
                                وسؤال تانى ضروري اوى محتاجة جوابه انا اخدت كورس فوركس في مكان محترم جدا وبشهادة معتمدة دوليا في الفوركس بس ليه انا حاسة انى بعد مااتدربنا واخدنا حاجات كتير حبتها وفهمتها وطبقت عليها اكتر انى لسه برضه ناقصنى اكتر،و بالتجربة حقيقي خلتنى احس ان معلوماتى ناقصة وأنا بحب اكون قد الحاجة اللى انا فيها واوى كمان ياما بلاش .
                                ياتري اخد كورس تانى تدعيم للكورس الاول ولا أعمل ايه مع العلم انى عوزة اشتغل في شركة في المجال ده الفترة الجاية ايه المطلوب منى اخده عشان أبقي محلل فني بالصورة المطلوبة ياريت حد يعرفني حتى في مسج .
                                عارفه ان الناس هنا اوقاتها غاليه بس ارجو الرد فى اى وقت فاضي وأبقي شاكرة كتير للمساعدة.
                                ^-^ النجاح يكون من نصيب من تحلوا بالشجاعة ليفعلوا شيئا, لكنه نادرا ما يكون من نصيب الخائفين من العواقب ^-^

يعمل...
                                X