مائه توصيه ناجحه باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: مائه توصيه ناجحه باذن الله

صباح الخير ليك يا استاذ محمد ولجميع المتواجدين معانا
    الحياه اختبار.......
    مجرد اختبار....
    فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
    (وجدت على لوحه اعلانات)

صباح الخير استاز محمد
      انا شفت الامر اللى انت حطيته امبارح على الاسترلينى حسب طريقه اسنيبر اتحقق هو كمان السؤال انت ليه بعد ما شلته وكسبت 6بيب حطيته تانى وجاب نفس الهدف وليه لحد دلوقتى منتش عايز ترد عليا

المشاركة الأصلية بواسطة rasheedhodhod مشاهدة المشاركة
        صباح الخير ليك يا استاذ محمد ولجميع المتواجدين معانا
        صباح الخير اخى العزيز
        الشركه اف اكس اوبن
        رقم الحساب 1453564
        كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة محمود محمد احمد مشاهدة المشاركة
          صباح الخير استاز محمد
          انا شفت الامر اللى انت حطيته امبارح على الاسترلينى حسب طريقه اسنيبر اتحقق هو كمان السؤال انت ليه بعد ما شلته وكسبت 6بيب حطيته تانى وجاب نفس الهدف وليه لحد دلوقتى منتش عايز ترد عليا
          انت بتقول بتحب الصراحه طيب الصراحه من غير ما تزعل انت اسئلتك ملهاش معنى
          الشركه اف اكس اوبن
          رقم الحساب 1453564
          كلمه المرور 3hspjwq

انا لما باجى انتقدك بانتقدك بطريقه موضوعيه برضه عايزك ترد بطريقه موضوعيه

المشاركة الأصلية بواسطة محمد ماجد مشاهدة المشاركة
              بسم الله الرحمن الرحيم
              السلام عليكم ورحمه الله
              55- شراء يورو دولار من13177 بعدد 2 لوط 1لوط بهدف 30 بيب والثانى مفتوح والاستوب 13090 ومنالاستوب امر بيع معلق بعدد 10 لوط بهدف 30 بيب

صباح الخير عزيزي محمد ماجد
              بالنسبه للدخول على هذه الصفقه و بالنسبه للتوقيت أيضا
              قارنتها عندي كان الدخول بالنسبه للأستراتيجيه غير مكتمل والسبب قربه من الموفنج

و كان يجب الدخول في شمعه الساعه 9 على المنصه بعد أقفال أربع شمعات فوق الموفنج.
              قد رأيت و حللت مع نفسي و رأيت بأنه ممكن حضرتك بعد رأيتك لشمعة الكسر و هي شمعة الساعه 5 على المنصه
              و ضعت التحليل بالدخول من هاي هذه الشمعه و هو السعر 1.3177
              هل أنا متابع معك صديقي العزيز محمد ماجد
              اسف للتدخل في امور وضعك للتوصيه و لكن كلي شغف للتعلم منك يا صديقي

أنظر للشارت
              الملفات المرفقة

بالله عليك اى موضوعيه
                -بتقول ان الفوركس مكسب وخساره وانه مش مكسب على طول كده طيب وانا قلت حاجه غبر كده غير ان انت ممكن تبقى حزر وتكسب فيها ايه يعنى على فكره فيه ناس كثير جدا بتكسب منه مش لازم تكون انت تعرفهم
                -بتقول اقصدك ايه من ده كله قصدى هو قصد كل اللى بينزلو توصيات شوف انت قصدهم ايه وهو ده قصدى بالظبط وعلى فكره طبيعى انى اكون بدير حسابات شىء طبيعى مش حاجه حرام ولا حاجه عيب
                -منزل طريقه ليه زى كل الناس اللى بتنزل طرق واسترتيجيات شوف ايه هدفهم وهوده هدفى بالظبط
                - بتقول انى باستفزك بالتوصيات دى 00 معلش هكملهم ستين توصيه يا عم واوعدك انى ما استفذكش تانى
                - كده رديت بطريقه موضوعيه
                -ارجو منك انك تتابع بطريقه اكثر فعاليه وتفيد وتستفيد
                وشكرا
                الشركه اف اكس اوبن
                رقم الحساب 1453564
                كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة
                  صباح الخير عزيزي محمد ماجد
                  بالنسبه للدخول على هذه الصفقه و بالنسبه للتوقيت أيضا
                  قارنتها عندي كان الدخول بالنسبه للأستراتيجيه غير مكتمل والسبب قربه من الموفنج

و كان يجب الدخول في شمعه الساعه 9 على المنصه بعد أقفال أربع شمعات فوق الموفنج.
                  قد رأيت و حللت مع نفسي و رأيت بأنه ممكن حضرتك بعد رأيتك لشمعة الكسر و هي شمعة الساعه 5 على المنصه
                  و ضعت التحليل بالدخول من هاي هذه الشمعه و هو السعر 1.3177
                  هل أنا متابع معك صديقي العزيز محمد ماجد
                  اسف للتدخل في امور وضعك للتوصيه و لكن كلي شغف للتعلم منك يا صديقي

أنظر للشارت
                  انا داخل على طريقتى انا طالما الصفقه لها رقم فهذه توصيه من التوصيات التى اضعها
                  -بالنسبه لطريقه اسنيبركده انت ممتاز تدخل وتاخذ 30 نقطه وفوقيهم بوسه وانا هدخل على الحساب فورا وانت شايف امبارح طالما اكتملت الشروط لابد من تحقق الهدف يبقى هندخل على طريقه اسنيبر وهدفنا 30 بيب المفترض من 13169 بمعنى الهدف 13199 نتوكل على الله
                  الشركه اف اكس اوبن
                  رقم الحساب 1453564
                  كلمه المرور 3hspjwq

الاخ العزيزرشيد سؤال انت ازاى بترفق الصوره هما فىالمنتدى بالطريقه دى بحيث تكون مش محتاجه تكبير
                    الشركه اف اكس اوبن
                    رقم الحساب 1453564
                    كلمه المرور 3hspjwq

انا داخل على طريقتى انا طالما الصفقه لها رقم فهذه توصيه من التوصيات التى اضعها
                      -بالنسبه لطريقه اسنيبركده انت ممتاز تدخل وتاخذ 30 نقطه وفوقيهم بوسه وانا هدخل على الحساب فورا وانت شايف امبارح طالما اكتملت الشروط لابد من تحقق الهدف يبقى هندخل على طريقه اسنيبر وهدفنا 30 بيب المفترض من 13169 بمعنى الهدف 13199 نتوكل على الله

شكرا عزيزي محمد على تشجيعك لي بأني على الدرب السليم

و بالنسبه للنقاش الذي دار قبل شويه مع احد الأعضاء
                      والله يا أستاذ محمد ماجد أني أحترمك أحترام ما تتصوره لسبب واحد فقط لا غير و قلتها من الأول وراح أقولها ثاني وثالث ورابع لغاية ما أتعب
                      الأستاذ محمد ماجد انسان شريف و صادق ومؤمن بعمله ومجتهد و واقف مع الحق
                      وهذا أمام عيوني و بصري حين كان يدافع عن الحق في أحد
                      المواضيع .

أستاذ محمد حظرتك على الراس والعين و كلامك كله موزون يا صديقي العزيز

أذا أردت أن تقبلني كأحد عملائك المحظوظين فيك أرجو ان تقبلني معك ...

اعرف والله صدق مشاعرك وا شكرك على هذه الروح الجميله وما طلبته يشرفنى ولاكن بشرط ان تثبت لى انك بالفعل اجدت الطريقه التى شرحتها هناوانك تستطيع ان تتعامل بمفردك وتكسب منها وهذا فى الفتره من هنا الى اخر الشهر فقد تكتشف يا عزيزى انك اصبحت بهذه الطريقه افضل منى بكثير فاذا اصريت بعد اتقانك لها فعلى الرحب والسعه
                        الشركه اف اكس اوبن
                        رقم الحساب 1453564
                        كلمه المرور 3hspjwq

بالله عليك اى موضوعيه
                          -بتقول ان الفوركس مكسب وخساره وانه مش مكسب على طول كده طيب وانا قلت حاجه غبر كده غير ان انت ممكن تبقى حزر وتكسب فيها ايه يعنى على فكره فيه ناس كثير جدا بتكسب منه مش لازم تكون انت تعرفهم
                          -بتقول اقصدك ايه من ده كله قصدى هو قصد كل اللى بينزلو توصيات شوف انت قصدهم ايه وهو ده قصدى بالظبط وعلى فكره طبيعى انى اكون بدير حسابات شىء طبيعى مش حاجه حرام ولا حاجه عيب
                          -منزل طريقه ليه زى كل الناس اللى بتنزل طرق واسترتيجيات شوف ايه هدفهم وهوده هدفى بالظبط
                          - بتقول انى باستفزك بالتوصيات دى 00 معلش هكملهم ستين توصيه يا عم واوعدك انى ما استفذكش تانى
                          - كده رديت بطريقه موضوعيه
                          -ارجو منك انك تتابع بطريقه اكثر فعاليه وتفيد وتستفيد
                          وشكرا
                          انا عارفك على فكره من المنتدى القديم وشوفتك وانت منزل 90 توصيه متتاليه بدون خساره واحده وقتها انا اتجننت الكلام ده من سنه ونصف تقريبا وبعدين فتحت موضوع تانى وقلت هحول 300 دولار الى 3000 دولار فى 9 توصيات وعملتها على الديمو وحولتهم قدام عينى ل 5000 دولار فى اربع توصيات فقط وبدانا على الحقيقي واشتغلنا 4 توصيات انت مرضتش تكمل بعد كده وفضل الاعضاء يتحايلو عليك وانت مرضتش وطلبت من الاداره انها تغلق الموضوع واتقفل الموضوع فعلا واستمريت فى التوصيات العاديه وبعدين سبتنا ومشيت وبصراحه انا كنت متغاظ منك قوى علشان مكملتش فانا كتبت المشاركات دى مش عايزك بعد ما اتبعك شويه القيك سبتنا ومشيت

الاخ العزيزرشيد سؤال انت ازاى بترفق الصوره هما فىالمنتدى بالطريقه دى بحيث تكون مش محتاجه تكبير
                            اسف على التأخير كنت بفطر_اتفضلوا معاي_
                            اولا اضغط على الرد السريع وحمل الصوره على المنتدى من الكبسه الحمراء
                            انا بفتح الشارت بعدين بكبس مره وحده على print screen
                            ثم بفتح برنامج الرسام وبحط من خلال edit
                            past
                            وبحفظها على الجهاز
                            ومشعيزك يا استاذ تضيق من حد احنا هنا كلنا اخوات بنساعد بعض
                            الحياه اختبار.......
                            مجرد اختبار....
                            فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
                            (وجدت على لوحه اعلانات)

انا عارفك على فكره من المنتدى القديم وشوفتك وانت منزل 90 توصيه متتاليه بدون خساره واحده وقتها انا اتجننت الكلام ده من سنه ونصف تقريبا وبعدين فتحت موضوع تانى وقلت هحول 300 دولار الى 3000 دولار فى 9 توصيات وعملتها على الديمو وحولتهم قدام عينى ل 5000 دولار فى اربع توصيات فقط وبدانا على الحقيقي واشتغلنا 4 توصيات انت مرضتش تكمل بعد كده وفضل الاعضاء يتحايلو عليك وانت مرضتش وطلبت من الاداره انها تغلق الموضوع واتقفل الموضوع فعلا واستمريت فى التوصيات العاديه وبعدين سبتنا ومشيت وبصراحه انا كنت متغاظ منك قوى علشان مكملتش فانا كتبت المشاركات دى مش عايزك بعد ما اتبعك شويه القيك سبتنا ومشيت
                              الى الاستاذ محمودمحمد احمد برضوا بموضوعيه
                              ليه حاسك فيصل القاس مفي الاتجاه المعاكس!
                              اولا ما يقوم به اي شخص من ضمنهم الاستاذ محمد ماجد حريه شخصيه
                              انامش عارف انت ليه بتعمل كده
                              الاستاذ ماجد نزل 54 توصيه كله لوجه الله ومن حقه حتى يبيع التوصيات بتاعته بس هو قرر يعمل كده لله
                              فنرجوا منك ان تكون احد الاعضاء الفاعليت
                              ولا تنسى الهدف الرئيسي لنل هنا اخنا هنا بنتعلم ونستفيد
                              ونرجوا منك ان تراعي ذلك
                              الحياه اختبار.......
                              مجرد اختبار....
                              (وجدت على لوحه اعلانات)

طيب اسال السؤال عادى وانا اجوبك
                                مشيت لظروف الشغل 00000كده احنا حبايب تمام
                                الشركه اف اكس اوبن
                                رقم الحساب 1453564
                                كلمه المرور 3hspjwq

يعمل...
                                X