مائه توصيه ناجحه باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: مائه توصيه ناجحه باذن الله

دا شارت 4ساعات لليورو دولار بعد حزف مؤشر الترند لانه الان غير مؤثر وكما نرى تقريبا كل اسبوع وله تحاه معروف
    الملفات المرفقة
    الشركه اف اكس اوبن
    رقم الحساب 1453564
    كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة محمد ماجد مشاهدة المشاركة
      عوده الى الطريقه بنظره اخرى
      -لو انا مش قادر اركز مع كل الشروط دى والموضوع صعب او لانى فى العاده مش هقدر اتابع كل ساعه بصراحه لو عايزين نشوف الطريقه بنظره اكثر سهوله نعمل ايه ؟؟؟
      -هنخلى شارت 4 ساعات هو اللى هنشتغل عليه ونشيل مؤشر الترند اللى تحت علشان ملوش لازمه كده ونعتمد على مؤشرين فقط هما اسنيبر واسنيبر ستوب اذا اتفقوا مع بعض هندخل شرا او بيع علىشرط ان يكون الاتفاق يبعد عن مؤشر موفينج 60 ب 50 نقطه
      -كده هيبقى هدف الا ول 50 نقطه والهدف الثانى مفتوح
      -تخيل انى مثلا معايا الف دولار ان هدخل بامرين الامر الاول هدفه 50 نقطه والامر الثانى مفتوح الهدف
      -هتبقى الارباح كبيره والفرص قليله
      -نشوف الصوره هتبقى اذاى فى المشاركه القادمه
      سيد محمد صباح الخير يا عزيز

بالنسبه للأستيراتيجيه كويسه خالص لكن بالأساس أنا ما بعرفش أزاي تشتغل..
      حضرتك فأذا أمكن أول شيئ تحط شروط الأستيراتيجيه للدخول ومن ثم الموانع أعتقد أفضل..
      و بالنسبه للطريقه سواء على شارت الساعه أو الأربع ساعات انا ما تفرقش عندي سوى اني اتعلم الطريقه اللي حضرتك تشتغل و تشوف الشالرت منها ... بصراحه هي دي الأهم عندي.
      تفكير محمد ماجد لما يشوف الشارت أزاي ؟؟

شكرا للشرح الجميل لكن الأستراتيجيه نوعا ما صعبه عليا ..
      منتظر المزيد من الشرح عزيز حجي محمد ... أسف للهذا الطلب فهو من عشمي فيك لا أكثر..
      شكرا

الخلاصه
        -1- اشوف اتجاه العمله على شارت ال4 ساعات
        -2- ادخل عندما تتفق المؤشرات على شارت الساعه بكل ثقه
        كده انا خلصت وارجوا ان اكون قدمت لكم طريقه قويه فى الربح وان اكون افدتكم ولو بشىء بسيط فى الصراع فى عالم الفوركس واشكر الجميع على المتابعه وتحت الامر فى اى استفسار
        الشركه اف اكس اوبن
        رقم الحساب 1453564
        كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة
          سيد محمد صباح الخير يا عزيز

بالنسبه للأستيراتيجيه كويسه خالص لكن بالأساس أنا ما بعرفش أزاي تشتغل..
          حضرتك فأذا أمكن أول شيئ تحط شروط الأستيراتيجيه للدخول ومن ثم الموانع أعتقد أفضل..
          و بالنسبه للطريقه سواء على شارت الساعه أو الأربع ساعات انا ما تفرقش عندي سوى اني اتعلم الطريقه اللي حضرتك تشتغل و تشوف الشالرت منها ... بصراحه هي دي الأهم عندي.
          تفكير محمد ماجد لما يشوف الشارت أزاي ؟؟

شكرا للشرح الجميل لكن الأستراتيجيه نوعا ما صعبه عليا ..
          منتظر المزيد من الشرح عزيز حجي محمد ... أسف للهذا الطلب فهو من عشمي فيك لا أكثر..
          شكرا
          كيفيه الدخول فى اول 3 سطور فى مشاركه رقم 508 عتدما تتفق كل المؤشرات على الدخول
          -طريقتى فى الدخول تغتمد على اكثر من 8مؤشرات علشان اشرحها لازم نتعلم الاول اذاى نقدر ناخذ اشاره من 4موشر ات وبعد كده هيبقى سهل ان اشرح طريقتى وبالنسبه للطريقه دى انت او اى عضو مش مطالب بانك تفهمها فى يوم وليله بالعكس خد وقتك كامل بس عايزكو تتعبو شويه وتحاولو تتعلموها لانها مربحه بالفعل بل انه كان فى وقت من الاوقات من يمتلكها يعتبرها سر من اسرار الفوركس
          الشركه اف اكس اوبن
          رقم الحساب 1453564
          كلمه المرور 3hspjwq

شكرا سيد محمد ماجد على تعبك معايا

هذه فرصة لليورو ين كانت قديمه في تاريخ 07/02/2012 و كان السعر في وقتها 101.77 و وصل لغاية 109.90 يعني اكثر من 700 نقطه

اذا امكن حضرتك تشوف الشارتان و تقولي رأيك أيه يا سيدي العزيز

و هل أنا في الأتجاه الصحيح ؟؟
            الملفات المرفقة

هل الطريقة فعالة على جميع الازواج ام فقط الأزواج الثلاثة المذكورة

شكرا سيد محمد ماجد على تعبك معايا

هذه فرصة لليورو ين كانت قديمه في تاريخ 07/02/2012 و كان السعر في وقتها 101.77 و وصل لغاية 109.90 يعني اكثر من 700 نقطه

اذا امكن حضرتك تشوف الشارتان و تقولي رأيك أيه يا سيدي العزيز

و هل أنا في الأتجاه الصحيح ؟؟
                مفبش تعب ولا حاجه
                -انت كده ممتاز بس فيه نقطه عايزه توضيح وهى بالنسبه لل50 نقطه اللى فى شارت4 ساعات ان فى حاله الشراء والسعر تحت خط الموفينج لازم يبقى تحته ب 50 نقطه اللى احنا هنكسبهم ليه
                -مؤشر موفينج 60 اعتبره حائط سوف يرجع السعر مره اخرى حيث كان يبقى لو السعر قريب من خط الموفينج رغم ان المؤشرات اعطت شراء مش هشترى يبقى هشترى امتى لما السعر يغلق فوق خط الموفينج بالنسبه ل شارت 4 ساعات بشمعه واحده
                -حسب الشارت المرفق الخط الاخضر الاول يوم 7 شراء والخطوط الحمراء فرصه لم تكتمل لان السعر قريب من الموفينج ولم يغلق فوقه
                الملفات المرفقة
                الشركه اف اكس اوبن
                رقم الحساب 1453564
                كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة fx-aspire مشاهدة المشاركة
                  هل الطريقة فعالة على جميع الازواج ام فقط الأزواج الثلاثة المذكورة
                  باقى الازواج يمكنك ان تجرب وتخبرنا بالنتيجه
                  الشركه اف اكس اوبن
                  رقم الحساب 1453564
                  كلمه المرور 3hspjwq

طيب ايه الخدمه اللى ممكن اقدمها لك ولكل الباحثين عن الربح وتكون
                    -1- مجانيه
                    -2-رابحه تماما
                    -3-سهله
                    طريقه كانت تباع بمبالغ والان مجانيه ولاكن للاسف لا احد يستخدمها اما لعدم معرفته بها او لعدم اتقانها
                    000000000
                    المطلوب : 20 عضو يوافقو على ذلك واظن ده مش عدد كبير
                    -الهدف : تحويل 20 عضو من عضو عادى الى ملك توصيات بمعنى الكلمه
                    - واتمنى للجميع التوفيق
                    والله يا استاذ محمد انا في عالم الفوركس منذ خمس سنوات ..جربت ون مبالغه كثير من الاستراتيجيات
                    وانا حابب اتعلم من حضرتك الاستراتيجيه..
                    بس حابب اسألك سؤال هاي الاستراتيجيه الي ذكرتها انت بتشتغل عليها ولا وحده تانيه
                    وكمان لو ممكن تعطيني كتاب او رابط الاستراتيجيه حتى اتعلم اكثر عنها.. و اشهد الله انك انسان كويس وبتحب الخبر لكل الناس
                    جزاك الله كل خير عني وعن الاصدقاء في المنتدى ...
                    ولو كدهتعمل فيديو عن الاستراتيجيه تكون اكسبت فينا ثواب
                    وانا شخصيا حدعيلك ليل نهار وشكرا
                    الحياه اختبار.......
                    مجرد اختبار....
                    فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
                    (وجدت على لوحه اعلانات)

مفبش تعب ولا حاجه
                      -انت كده ممتاز بس فيه نقطه عايزه توضيح وهى بالنسبه لل50 نقطه اللى فى شارت4 ساعات ان فى حاله الشراء والسعر تحت خط الموفينج لازم يبقى تحته ب 50 نقطه اللى احنا هنكسبهم ليه
                      -مؤشر موفينج 60 اعتبره حائط سوف يرجع السعر مره اخرى حيث كان يبقى لو السعر قريب من خط الموفينج رغم ان المؤشرات اعطت شراء مش هشترى يبقى هشترى امتى لما السعر يغلق فوق خط الموفينج بالنسبه ل شارت 4 ساعات بشمعه واحده
                      -حسب الشارت المرفق الخط الاخضر الاول يوم 7 شراء والخطوط الحمراء فرصه لم تكتمل لان السعر قريب من الموفينج ولم يغلق فوقه

اسف للأطاله في الرد مستر محمد ماجد أصلوا اليوم راح أكون مشغول جدا جدا
                      لكن معاك مش حقدر اكون مشغول لأنه زي ما أولتلك يا سيدي أنته أثبت معدنك النظيف و الطاهر ليا ...
                      ما علينا سيدي العزيز في هذا الأقتباس حضرتك تقول أنه في شارت الأربع ساعات مش مهم انه الشمعه تقفل فوق الموفج 60 و لايقل فارق الأقفال عن 30 نقطه ؟؟

لأنه حضرتك قولت في شارت الساعه من الشروط انه تقفل الشمعه فوق الموفج 60 و بفارق لا يقل عن 30 نقطه و بحد أقفال 4 شمعات متتاليات فوق الموفنج ... صح؟
                      لأني أنا كده فهمت ..

عموما أذا قفلت شمعة ال4 ساعات فوق الموفنج .. و بعدها رحت لشارت الساعه حتشوف أستاذي انه شمعة الساعه لها نفس المواصفات للدخول..
                      ما رأيك أستاذي العزيز أن أدخل من شارت ال4 ساعات ... و أضع فرص أذا سنحت في ورشتك الجميله أذا حبيت ... طبعا من بعد موافقتك على الشارت اللي حا ينرفق ..

شكرا أستاذي محمد ماجد

المشاركة الأصلية بواسطة rasheedhodhod مشاهدة المشاركة
                        والله يا استاذ محمد انا في عالم الفوركس منذ خمس سنوات ..جربت ون مبالغه كثير من الاستراتيجيات
                        وانا حابب اتعلم من حضرتك الاستراتيجيه..
                        بس حابب اسألك سؤال هاي الاستراتيجيه الي ذكرتها انت بتشتغل عليها ولا وحده تانيه
                        وكمان لو ممكن تعطيني كتاب او رابط الاستراتيجيه حتى اتعلم اكثر عنها.. و اشهد الله انك انسان كويس وبتحب الخبر لكل الناس
                        جزاك الله كل خير عني وعن الاصدقاء في المنتدى ...
                        ولو كدهتعمل فيديو عن الاستراتيجيه تكون اكسبت فينا ثواب
                        وانا شخصيا حدعيلك ليل نهار وشكرا
                        اعتز بهذه الشهاده واشكرك عليها
                        -هذه الاستراتيجيه هى اول طريقه استخدمتها فى المتاجره وقد حققت منها ارباح كثيره ثم انتقلت الى طريقه اخرى ثم الى الطريقه التى اعمل بها الان وليس عندى والله رابط لها او شىء اكثر مما كتبت ولاكن يمكنك من البحث على النت ان تجد ضالتك
                        -اعلم اخى ان ما تفعله من البحث عن استراتيجيات جديده او طرق هو ما افعله انا وكل المتعاملين فى هذا السوق فلا تستسلم ابدا وان شاء الله سوف تحصل على ما تريد
                        -ان شاء الله من خلال الفرص التى سوف اعرضها او غيرى من المتابعين لهذه الطريقه سوف يتاكد الجميع ان لديهم كنز ولاكن الصبر والمثابره اهم شىء لنصل الى اهدافنا ان شاء الله
                        الشركه اف اكس اوبن
                        رقم الحساب 1453564
                        كلمه المرور 3hspjwq

لكن معاك مش حقدر اكون مشغول لأنه زي ما أولتلك يا سيدي أنته أثبت معدنك النظيف و الطاهر ليا ...
                          ما علينا سيدي العزيز في هذا الأقتباس حضرتك تقول أنه في شارت الأربع ساعات مش مهم انه الشمعه تقفل فوق الموفج 60 و لايقل فارق الأقفال عن 30 نقطه ؟؟

لأنه حضرتك قولت في شارت الساعه من الشروط انه تقفل الشمعه فوق الموفج 60 و بفارق لا يقل عن 30 نقطه و بحد أقفال 4 شمعات متتاليات فوق الموفنج ... صح؟
                          لأني أنا كده فهمت ..

عموما أذا قفلت شمعة ال4 ساعات فوق الموفنج .. و بعدها رحت لشارت الساعه حتشوف أستاذي انه شمعة الساعه لها نفس المواصفات للدخول..
                          ما رأيك أستاذي العزيز أن أدخل من شارت ال4 ساعات ... و أضع فرص أذا سنحت في ورشتك الجميله أذا حبيت ... طبعا من بعد موافقتك على الشارت اللي حا ينرفق ..

شكرا أستاذي محمد ماجد
                          هذا الموضوع ملك للجميع فليتفضل من يشاء ويضع الفرص التى يريدها فهذا شىء يذيدنى شرفا واتمنى ان اساعد باى شىء فنحن جميعا اخوه
                          الشركه اف اكس اوبن
                          رقم الحساب 1453564
                          كلمه المرور 3hspjwq

لأني أنا كده فهمت ..

شكرا أستاذي محمد ماجد
                            الان مثلا اول فرصه لبيع الاسترلينى دولار لتحقق شروط الطريقه على شارت الاربع ساعات بيع بهدف 50 نقطه من الافتتاح
                            الشركه اف اكس اوبن
                            رقم الحساب 1453564
                            كلمه المرور 3hspjwq

53- امر بيع معلق على الاسترلينى دولار من 15950 بعدد 2لوط والهدف 15819
                              تحقق الهدف 131 نقطه الف مبروووووووووووووووووووووك لمن دخل معنا
                              الشركه اف اكس اوبن
                              رقم الحساب 1453564
                              كلمه المرور 3hspjwq

الان مثلا اول فرصه لبيع الاسترلينى دولار لتحقق شروط الطريقه على شارت الاربع ساعات بيع بهدف 50 نقطه من الافتتاح
                                ممكن شارت للتوضيح لو تكرمت ..؟؟؟؟؟

يعمل...
                                X