اليورو دولار يستهدف 1.5300

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: اليورو دولار يستهدف 1.5300

انا معاك ان شاء الله اخ فريدوم
    و اتمنى انه يصعد فعلا و لو لم يحدث فقد قدر الله و ماشاء فعل
    و للاخ فورفن ناس كتير بتشتغل من غير ستوب لست وحدى و لكن احاول اتبع ادارة رأس مال جيدة الى حد ما و هو ما ابقانى فى مثل هذه الصفقة الى الان و لكنى اعمل بالتبريد عند نقاط قوية ولكن بصراحة اليورو حالته غريبة هذه الايام
    والله ولى التوفيق اخى العزيز
    اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
    اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

المشاركة الأصلية بواسطة waad-fagr مشاهدة المشاركة
      انا معاك ان شاء الله اخ فريدوم
      و اتمنى انه يصعد فعلا و لو لم يحدث فقد قدر الله و ماشاء فعل
      و للاخ فورفن ناس كتير بتشتغل من غير ستوب لست وحدى و لكن احاول اتبع ادارة رأس مال جيدة الى حد ما و هو ما ابقانى فى مثل هذه الصفقة الى الان و لكنى اعمل بالتبريد عند نقاط قوية ولكن بصراحة اليورو حالته غريبة هذه الايام
      والله ولى التوفيق اخى العزيز
      ان كنت تجيدين التبريد فليكن"رغم انى لا احبذ العمل بالتبريد ولا الهيدج"
      تجاربى الشخصية خلتنى احرم افتح صفقة الا وانا حاطط الستوب الاول
      اتمنى لك النجاح

المشاركة الأصلية بواسطة fredoom_23 مشاهدة المشاركة
        تدرون حركة اليورو الحاليه ماذاا اسميهاا .........؟؟؟
        هالملعون اليورو .....وبعدين معه ابو هزاع تراه خلاني
        انا ما حطيت ستوب وعملت امر شراء معلق من 1.3600
        لا اله الا الله وحده لا شريك له . له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو على كل شي قدير

المشاركة الأصلية بواسطة 4fun مشاهدة المشاركة
          ان كنت تجيدين التبريد فليكن"رغم انى لا احبذ العمل بالتبريد ولا الهيدج"
          تجاربى الشخصية خلتنى احرم افتح صفقة الا وانا حاطط الستوب الاول
          اتمنى لك النجاح
          ممكن تفتح موضوع توصيات خاص فيك......حتى لو كان كلامك صح ونيتك سليمة فهذا لا يبرر تدخلك هنا.....ارجوك يا اخي

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

" أحبُّ الناس إلى الله تعالى أنفعُهم للناس وأحبُّ الأعمال إلى الله عز وجل سرورٌ تدخله على مسلمٍ "

sigpic

إذا لم تجد عدلاً في محكمة الدنيا فإرفع ملفك إلى محكمة الآخرة فإن الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضي هو أحكم الحاكمين

السلام عليكم ورحمه الله

كيف حالك حبيبي أبوهزاع

نظرتي لليورو مختلفه اليورو في ترند هابط وكسر جميع النقاط اللي الكل عرضها هنا للارتداد وكسر ترند على الاربع ساعات صاعد واغلق أسفله بشمعتين اربع ساعات

هو في طريقة الى النقطة 1.3500 اذا اغلق فوقها سيعود بسرعة لأعلى لاغلاق الجاب ومن ثم سيكون امامه ترند قوي جدا اذا كسر سيرتفع اكثر الى النقطة 1.40
            ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

المشاركة الأصلية بواسطة fredoom_23 مشاهدة المشاركة
              شبااب منوو اعلي واحد تم الدخول علي اليورو وضرب عنده الاستوب

كم هي خسارته بالنقط حسب التوصيه الاخيره ... ؟؟

ابوو دانه ابوو تالين يااسر الشبااب الباقي الي دخلوو

كم كان ستوبكم كم نقطه تم ضربهاا

اسمع اراء الشبااب اناا معطي ستوب تقريباا 12 نقطه

التوصيه كانت من سعر 1.3658 وستوب 1.3644

ماا الفرق بيني وبين الي حاط ستوب 100 نقطه ...؟
              هلا عمي ابوهزاع
              والله ان كنت ابي احسب الخسارة ، فلازم احسب بعد الربح
              وانت جزاك الله خير الارباح اللي من توصياتك ( ما شاء الله عليك ) اكثر بكثير من الخساير ،

المشاركة الأصلية بواسطة yaser-syr مشاهدة المشاركة
                ممكن تفتح موضوع توصيات خاص فيك......حتى لو كان كلامك صح ونيتك سليمة فهذا لا يبرر تدخلك هنا.....ارجوك يا اخي
                تدخلى؟هو انا دخلت عليك الحمام؟ما صفتك اصلا لتقولى افتح موضوع خاص فيك اولا تفتح؟
                صاحب الموضوع نفسه قايل مرحب بالنقد والنقاش طالما هناك تحليل ..انت زعلان ليه؟
                ثم انى داخل الموضوع اصلا لانى داخل اليورو بايع ولقيت الناس هنا بتقول شراء باهداف كبيرة ومعرفتش السبب قلت اسأل..يبقه افتح موضوع خاص بى ليه؟واذا تحدثت عن اسباب البيع فهو نزولا على طلبكم.
                حلوة لا تبرر تدخلك دى..افتح موضوع مغلق خاص بيك وحدك ياعم طالما مش عاوز حد يقول غير شكرا وخلاص ونطلعلك اعلانات وشوش بتتنطط وتضحك وتقولك شكرا!
                الظاهر الخسائر نستك بسط قواعد الذوق واللياقة
                اقولك على حل جميل جدا..اعملى تجاهل وانت تشوف الموضوع جميل بدون ماحد يتناقش ..انما لا اسمح لك ان تدخل انفك فيما لا يعنيك

المشاركة الأصلية بواسطة sheetos11 مشاهدة المشاركة
                  السلام عليكم ورحمه الله

كيف حالك حبيبي أبوهزاع

نظرتي لليورو مختلفه اليورو في ترند هابط وكسر جميع النقاط اللي الكل عرضها هنا للارتداد وكسر ترند على الاربع ساعات صاعد واغلق أسفله بشمعتين اربع ساعات

هو في طريقة الى النقطة 1.3500 اذا اغلق فوقها سيعود بسرعة لأعلى لاغلاق الجاب ومن ثم سيكون امامه ترند قوي جدا اذا كسر سيرتفع اكثر الى النقطة 1.40
                  اسكت يا راجل لان اللى بيقول هبوط هنا غير مرغوب فيه بدل ما يتقالك افتح موضوع اخر خاص فيك!

اسكت يا راجل لان اللى بيقول هبوط هنا غير مرغوب فيه بدل ما يتقالك افتح موضوع اخر خاص فيك!
                    أخي الكريم فور فن هون عليك ومتعصبش نفسك الراجل مش قصده حاجة وحشة لا سامح الله لكن عشان في مشاكل من البعض مش بيتقبلوا النقاش في مواضيعهم ولكن ابوهازعوالحمد الله ليس من هؤلاء

هو راجل محترم جدا جدا جدا

فارجو من الاخ اللي بيقول افتح موضوع الا يتدخل لأن هذا من شائن صاحب الموضوع فقط وكلنا اخوان في الله بس مش عايزين مشاكل كل شوية في المنتدى ارجوكم

سؤال بقى لحضرتك ؟؟ بماذا تقصد الو الأسبوعي قصدك أقل سعر وصله الاسبوع السابق اللي هو 1.3500 ؟؟

تحياتي
                    ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

السلام عليكم
                      اليورو لازمه دعاء للصعود لانه صار له اسبوع معلق الحساب يارب يطلع ويفكنه منه
                      بده صبر اذا ما ارتفع اليوم اكيد غدا راح اكون على ارتفاع

احلى بوسه لاحلى شيتوز
                        ـ بسم الله، اللهم إني أسألك خير هذه السوق، وخير ما فيها، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها
                        قال صلى الله عليه وسلم :
                        ( من لــزم الاستغفار جــعل الله لـه من كل هم فـرجا، ومن كل ضيق مخرجا، ورزقه من حيث لا يحتسب ).

أخي الكريم فور فن هون عليك ومتعصبش نفسك الراجل مش قصده حاجة وحشة لا سامح الله لكن عشان في مشاكل من البعض مش بيتقبلوا النقاش في مواضيعهم ولكن ابوهازعوالحمد الله ليس من هؤلاء

فارجو من الاخ اللي بيقول افتح موضوع الا يتدخل لأن هذا من شائن صاحب الموضوع فقط وكلنا اخوان في الله بس مش عايزين مشاكل كل شوية في المنتدى ارجوكم

سؤال بقى لحضرتك ؟؟ بماذا تقصد الو الأسبوعي قصدك أقل سعر وصله الاسبوع السابق اللي هو 1.3500 ؟؟

تحياتي
                          نعم يا اخى هذا ما قصدته ولكن فيها بعض المغامرة لان السعر الان عند الحد السفلى للقناة اللى اشار لها الاخ صاحب الموضوع وقد يصعد الان ليغلق الجاب..انتظر اغلاق شمعى كاسرة لهذا الترند لتدخل بيع من جديد او ارتداد وادخل شراء بغرض اغلاق الجاب..هذا رد سريع عشان لو حد داخل بيع انا بقوله يكتفى بالربح لحد هنا دلوقت أأمن..وساعود بالشارت وردك على نقطتك الاولى حالا

تحياتي
                            ردك هدأنى شوية وانا والله مكنتش ناوى اتكلم لولا حاجتين اولا كنت عاوز اعرف الدافع من وراء الشراء عشان اتعلم والثانى انه راعنى الاخت اللى بتقول انها فاتحه صفقة خسرانه كل الوقت ده وحبيت اقولها ان السعر مش شرط يصعد وفى نفس الوقت الستوب لا غنى عنه كرأى شخصى ولم اتخيل انه حد يقولى متدخلش هنا واعمل موضوع لنفسك واصلا انا حاولت افترض حسن النيه على الردود بعد مشاركتى الاولى..اللى يقول ضربة حظ واللى يقول ده مبيعرفش يحط شارت لكن انا قلت خير الناس اعذر الناس قد اكون اسأت الفهم
                            لكن لا اتخيل انه من حق اى شخص يجى فى منتدى عام ويقولى اتفضل بره!وياريته المنتدى بتاعه مثلا "وان كان حتى لو المنتدى بتاعه مكنتش هسكتله برضه"
                            وانا مقل جدا فى مشاركاتى فى هذا المنتدى ومكنتش اعرف موضوع المشاكل ده لكن بهذا الاسلوب لن تتوقف المشاكل طبعا!
                            شكرا على ردك وهنزل الشارت لسبب واحد بس وهو ان صاحب الموضوع وبعض الاعضاء طلبوا وانا قلت هنزله لولا كده مكنتش دخلت الموضوع تانى حفاظا على كرامتى واعصابى..

وهذا اخر ما بينى وبين هذا الموضوع

تدخلى؟هو انا دخلت عليك الحمام؟ما صفتك اصلا لتقولى افتح موضوع خاص فيك اولا تفتح؟
                                صاحب الموضوع نفسه قايل مرحب بالنقد والنقاش طالما هناك تحليل ..انت زعلان ليه؟
                                ثم انى داخل الموضوع اصلا لانى داخل اليورو بايع ولقيت الناس هنا بتقول شراء باهداف كبيرة ومعرفتش السبب قلت اسأل..يبقه افتح موضوع خاص بى ليه؟واذا تحدثت عن اسباب البيع فهو نزولا على طلبكم.
                                حلوة لا تبرر تدخلك دى..افتح موضوع مغلق خاص بيك وحدك ياعم طالما مش عاوز حد يقول غير شكرا وخلاص ونطلعلك اعلانات وشوش بتتنطط وتضحك وتقولك شكرا!
                                الظاهر الخسائر نستك بسط قواعد الذوق واللياقة
                                اقولك على حل جميل جدا..اعملى تجاهل وانت تشوف الموضوع جميل بدون ماحد يتناقش ..انما لا اسمح لك ان تدخل انفك فيما لا يعنيك
                                بظن اني حكيت معك بكل ادب واحترام.....لذا امثالك بتمشي معهم طريقة وحدة بس واللي هيي اتجاهلك....ِشكرا على طريقة ردك المحترمة ياغالي

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

" أحبُّ الناس إلى الله تعالى أنفعُهم للناس وأحبُّ الأعمال إلى الله عز وجل سرورٌ تدخله على مسلمٍ "

sigpic

إذا لم تجد عدلاً في محكمة الدنيا فإرفع ملفك إلى محكمة الآخرة فإن الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضي هو أحكم الحاكمين

يعمل...
                                X