تعلم تحليل الفوليوم و الاسبريد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: اتعلم تحليل الفوليوم و الاسبريد" اقوى شىء ممكن تشوفه فى المتاجرة و تحليل السوق

ممكن حد يرفعلي الفيديو بتاع الدرس 13 عشان انا حولت لقيته ممسوح من ميديا فاير وفايل سونيك سريت حد يرفعه على الميديا فاير تاني ضروري
    وممكن حد يقولنا الاستاذ نادر فين دلوقتي

• رد: اتعلم تحليل الفوليوم و الاسبريد" اقوى شىء ممكن تشوفه فى المتاجرة و تحليل السوق

هل ممكن احد يرفع نظام ال ipolo

موضوع جميل جدا الف شكر لك استاذي TradeHunter
        والجميل ايضا تعاون الأخوة في المنتدى فيما بينهم والعمل كالفريق الواحد الله يعطيكم العافية ..
        قمت بتحميل الدروس ولم اتمكن من تحميل الجزء الثاني من الدرس L22part2 برغم محاولتي اكثر من مرة لتحميله من الشير دون فائدة اتمنى رفعه على http://www.4shared.com/
        مع شكري وتقديري .

المشاركة الأصلية بواسطة Abu Fahed مشاهدة المشاركة
          موضوع جميل جدا الف شكر لك استاذي TradeHunter
          والجميل ايضا تعاون الأخوة في المنتدى فيما بينهم والعمل كالفريق الواحد الله يعطيكم العافية ..
          قمت بتحميل الدروس ولم اتمكن من تحميل الجزء الثاني من الدرس L22part2 برغم محاولتي اكثر من مرة لتحميله من الشير دون فائدة اتمنى رفعه على http://www.4shared.com/
          مع شكري وتقديري .
          تفضل اخي الرابط
          l22.part2 - Download - 4shared
          المشاركة الأصلية بواسطة houssam1012 مشاهدة المشاركة
          هل ممكن احد يرفع نظام ال ipolo
          المؤشرات كلها في المشاركه دي

ياريت لو احد الاخوه يعيد رفع المحاضره 13 لان كل ما انزلها و افك الضغط تطلعلي رساله error و ان الملف corrupted
          تحياتي

الف مليون شكر لك اخي اسلام ...
            رفعت لك الدرس 13 على الرابط التالي :

L13 - Download - 4shared?

وهذا رابط أخر للمحاضرة 13 كاملة
              L13.rar

المشاركة الأصلية بواسطة abu fahed مشاهدة المشاركة
                الف مليون شكر لك اخي اسلام ...
                رفعت لك الدرس 13 على الرابط التالي :

l13 - download - 4shared?
                جزاك الله كل خير و الله انا دخت علي المحاضره دي لدرجه اني فقدت الامل فيها
                تحياتي

المشاركة الأصلية بواسطة abu fahed مشاهدة المشاركة
                  وهذا رابط أخر للمحاضرة 13 كاملة
                  l13.rar
                  الف شكر يا استاذنا علي الاهتمام
                  ايه رايكم يا شباب نرجع الورشه تاني كل واحد يحط الفرص اللي شايفها و نصلح لبعض الاخطاء و هي دي الطريقه الوحيده للتعلم
                  ودي و تقديري

بدايتاا والله العظيم ما في سبب دفعني اني اسجل ب مندى المضارب العربي غير موضوعك
                    عنجد شكرا كثير الك و ب ميزان حسناتك ان شاء الله
                    بس من بعد اذنك توضيح بسيط
                    انت بالدرس التاسح ذكرت او الثامن كان في مثال كان السعر ب ارتفاع و القوليام في هبوط علقت عليه most likely market top
                    وبالدرس الحادي عشر ذكرت او فسرت هاي الظاهره ب انو الفوليام الي ب ازدياد
                    ف انا عنجد بطلت قادر استوعب
                    وكمان ظاهره التست هل الفرق يبن التست وال سكوات غير الاغلاق في ظاهرة ال سكوت بتكون مع حركة الترند الي لو كان ترند هابط بكون بار ال سكوات قريب من المنتصف الى الهابط وفي حالة التست بكون الاغلاق للاعلى في ترند هابط هل ممكن نفرق بيناتهم انو السكوات بضرب لو جديده والتست لا
                    وشكرا كثير الكك والله العظيم استفدت وعيبب نضيعلك تعبك ونبخل عليك ب كلمة شكر مع انها قليله وما بتردلك اشي لا من وقتك الي ضيعته على الشرح .. ب ميزان حسناتك ان شاء الله

ومن اذا ممكن استاذ نادر تساعدني وصلت لاستراتيجيه ممكن تعمل باليوم 100 نقطه بس مشكلتها انو نسبة نجاحها 80% وممكن اكثر شوي .. والي شهر بفتش وبحاول اقويها اكثر من هيك مش طالع ب ايدي انت ماشاءالله من شرحك و قدرتك على التحليل الفني واضح انو عندك الامكانيه ل تضيفلها لمساتك .. حاولت ادمج الي استوعبته من دروسك ولقيت نتيجه بس مش دايما يعني صرت اقدر اتلاشى صفقات خسرانه بس برضو في صفقات كبيره التغت .. فاذا ممكن تساعدني حاولت ابعتلك رساله خاصه بس عدد مشاركاتي اقل من 50 مشاركه ما زبط ابعتلك .. وشكرا

لو سمحتم انا عايز ادخل على الويبينار ازاى ياريت لو ممكن حد يساعدنى انا عايز اكمل شرح الاستاذ نادر بعد الفيديوهات

سؤال بحثت عنه كثيرا ولك القى اجابه واضحه عليه هل يمكن للفوليوم ان يخبرنى باارتداد السعر من الشمعه التى تلمس الترند ولو لنقاط صغيره سكالبينج هل يمكن ان يعطينى معلومه ما تخبرنى بالارتداد وعدم المقدره على الكسر حتى ولو لشمعه واحده او حتى نقطه واحده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أدعو لكم بالتوفيق وسعة الرزق

ورأيت هذا الموضوع بالأمس فقط
                            وأتابع القراءة والاستماع لعل الله يفيدني بما فيه

مع تمنياتي للجميع بالربح الوفير

بسم الله ما شاء الله شيء جميل وان شاء اكون من المتابعين
                              شكرا جزيلا لصاحب الموضوع والقائمين عليه
                              في ميزان حسناتكم ان شاء الله

بارك الله فيك

يعمل...
                                X