توصيات ♥♥♥ ben

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات ♥♥♥ ben

المشاركة الأصلية بواسطة Medusa مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    صبااااااااااااااااااااح الفل و الورد و الياسمين على أحلى زينة في البلاد العربية

بسم الله الرحمن الرحيم
      الباوند ضرب الستوب تم صعد تاني نستنى شوية و ندخل عليه تاني
      اليورو ماشي تمام بفضل الله و اخترق الترند الصاعد على فريم الساعة بشمعتين نتمنى يكون اخر حلقة من مسلسل النزول و نبتدى المسلسل الجديد نور و مهند الجزء التاني هههههههههههه (الصعود)

مساء الجمال عليكم
        ياجماعه فيه حاجه مش عارف أفسرها الأخبار أتت سيئه للدولار ومع ذالك تحسن فجأه أمام اليورو بدلا من أن يسوء ( مبيات التجزئه وغيرها ) ياريت لو حد يشرحلنا علشان نستفيد من الموضوع ده مستقبلا وموفقين ان شاء الله

يا اخواني الاخبار بشكل عام كلها السلبي اي خبر سلبي يعني اجابية للدولار من اي دولة كانت والعكس صحيح

أيوه بس الأخبار كانت سلبيه للدولار نفسه مش لعملات تانيه... بس عموما الاتجاه اتعكس من فتره ليتوافق مع الأخبار

فينك يا مستر ربنا يطمنا عليك
              اعتقد ان اليورو لو اخترق 1.3750 وغلق قوقة سيكون الصعووووووووود حتمى ان شاء الله
              الملفات المرفقة
              (حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

المشاركة الأصلية بواسطة salmoly مشاهدة المشاركة
                مساء الجمال عليكم
                ياجماعه فيه حاجه مش عارف أفسرها الأخبار أتت سيئه للدولار ومع ذالك تحسن فجأه أمام اليورو بدلا من أن يسوء ( مبيات التجزئه وغيرها ) ياريت لو حد يشرحلنا علشان نستفيد من الموضوع ده مستقبلا وموفقين ان شاء الله
                المشاركة الأصلية بواسطة 18240 مشاهدة المشاركة
                يا اخواني الاخبار بشكل عام كلها السلبي اي خبر سلبي يعني اجابية للدولار من اي دولة كانت والعكس صحيح
                المشاركة الأصلية بواسطة salmoly مشاهدة المشاركة
                أيوه بس الأخبار كانت سلبيه للدولار نفسه مش لعملات تانيه... بس عموما الاتجاه اتعكس من فتره ليتوافق مع الأخبار
                أهلا أخواني الكرام في سوق الفوريكس مفيش حاجة مضمون 100 في المية و الي بيقول عكس كده يبقى كداب و نصاب
                على العموم الكلام ده يعني مفيش حاجة مضمونة و حتى الاخبار
                انا الاخبار بعمل بيها لتأكيد تحليلي الفني و حتى ان كانت التوقعات عكس التحليل
                بستنى صدورالنتيجة تم ملاحضة التأتير لو كان التأتير زي النتيجة اي انه احترم الاخبار بشكل كبير في هدا الحين يا اما نقفل الصفقة او نعيد تحليل جديد بالمعطيات الجديدة دي وجهة نضري و الله تعالى أعلى و أعلم
                و لكل مضارب وجهة نظر
                تحياتي أخواني الكرام

المشاركة الأصلية بواسطة boshra hasan مشاهدة المشاركة
                  فينك يا مستر ربنا يطمنا عليك
                  اعتقد ان اليورو لو اخترق 1.3750 وغلق قوقة سيكون الصعووووووووود حتمى ان شاء الله
                  ان شاء الله تعالى تتوالى ضهور اشارات الصعود بتوقع حتكون حركة عليه قوية جدا الاسبوع ده و الله تعالى اعلى و أعلم

مبروك يا بن ومبروك للجميع أنا خرجت من جميع الصسفقات أمس بربح والحمد لله لأن أجازتي فى مصر خلصت ورجعت الرياض اليوم

بارك الله فيك

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
                      مبروك يا بن ومبروك للجميع أنا خرجت من جميع الصسفقات أمس بربح والحمد لله لأن أجازتي فى مصر خلصت ورجعت الرياض اليوم

بارك الله فيك
                      الف مبرووووووك يا اخى احمد على الارباح وربنا يزيدك من فضلة وترجع مصر تانى بالسلامة ان شاء الله
                      (حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

المشاركة الأصلية بواسطة boshra hasan مشاهدة المشاركة
                        الف مبرووووووك يا اخى احمد على الارباح وربنا يزيدك من فضلة وترجع مصر تانى بالسلامة ان شاء الله

أخبارك إيه يا بشرى

أشكرك على اهتمامك

وإن شاء الله أكون فى مصر العام القادم بإذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة ben مشاهدة المشاركة
                          بسم الله الرحمن الرحيم
                          الباوند ضرب الستوب تم صعد تاني نستنى شوية و ندخل عليه تاني
                          اليورو ماشي تمام بفضل الله و اخترق الترند الصاعد على فريم الساعة بشمعتين نتمنى يكون اخر حلقة من مسلسل النزول و نبتدى المسلسل الجديد نور و مهند الجزء التاني هههههههههههه (الصعود)
                          واحد اسكندراني لمعلم بن انا الباوند عندي يا مارجن كوووووووول 180 نقطه او 400 يا رب فوق
                          الرزق نوعان رزق تسعى اليه ورزق يسعى اليك

قال الامام الحسين (ع) :

"تركتُ الخلق طُراً في هواك.......... وأيتمتُ العيال لكي أراك

فلو قطعتني في الحب ارباً ........... لما مال الفؤاد الى سواك"

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة

بارك الله فيك
                            مبروووووووووووك عليك أخي الغالي
                            ان شاء الله نشوفك قريبا معانا تاني
                            طريق السلامة أخي الغالي

المشاركة الأصلية بواسطة محمود الشيرازي مشاهدة المشاركة
                              واحد اسكندراني لمعلم بن انا الباوند عندي يا مارجن كوووووووول 180 نقطه او 400 يا رب فوق
                              ان شاء الله فوووق
                              بس عايزك تنتقم منه جاامد عند التأكد من الصعود حاول تضيف تعزيزات ان شاء الله
                              موفق حبيبي الغالي
                              مسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء الخيييييييييييييييييييييييييييييييير

المشاركة الأصلية بواسطة ben مشاهدة المشاركة
                                ان شاء الله فوووق
                                بس عايزك تنتقم منه جاامد عند التأكد من الصعود حاول تضيف تعزيزات ان شاء الله
                                موفق حبيبي الغالي
                                مسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء الخيييييييييييييييييييييييييييييييير
                                لا يوجد عندي اي تعزيز لان مارجن او في حساب فقط 180 قيمه عقد 150
                                يا معلم نارررررررررررررررر لحجر ههههههههههههههه
                                الرزق نوعان رزق تسعى اليه ورزق يسعى اليك

قال الامام الحسين (ع) :

"تركتُ الخلق طُراً في هواك.......... وأيتمتُ العيال لكي أراك

فلو قطعتني في الحب ارباً ........... لما مال الفؤاد الى سواك"

يعمل...
                                X