رحلة البحث عن الثراء

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: رحلة البحث عن الثراء

اتمنى من الاداره تثبيت الموضوع

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
      روح نام انت تعبت اليوم وقابلنى على صلاة الفجر
      و الصفقه اخليها فاتحه؟
      تصبحون على خير
      اتمنى للجميع التوفيق من عند الله ان شاء الله
      اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

أستاذي وائل

هل فيه أوامر الان

أو أروح انام

متى التوصيه
        (من الذكاء أن تكون غبياً في بعض المواقف)

السلام عليكم
          اخي النواوي يا اخي العزيز انت قلت راح ارد على ردودكم آخر اليوم ولكن لا نرى على الردود ؟
          عشان نقدر نساعدك في الردود

المشاركة الأصلية بواسطة الترند الصاعد مشاهدة المشاركة
            أستاذي وائل

هل فيه أوامر الان

أو أروح انام

متى التوصيه
            روح نام يا اخى ونشوفك بعد صلاة الفجر

انا ماعندي مشكلة كل يوم اربح 30-50 دولار

بس كيف الطريقة ابي طريقة مضمونه

المشاركة الأصلية بواسطة حامد الفضلي مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم
                اخي النواوي يا اخي العزيز انت قلت راح ارد على ردودكم آخر اليوم ولكن لا نرى على الردود ؟
                عشان نقدر نساعدك في الردود
                اخى حامد منتظر اسمع اراء الناس فى الطرقتين عشان نشوف هنشتغل اذى ناس عايزة توزيع الصفقات ونسبة مخاطرة اقل مع تحمل الحساب فى حالة الانعكاس والمكسب يعتبر قريب

وناس عايزة طريقتى الاولى ذات المخاطرة العالية

وانا عارف انها هى الطريقة التى فتحت عشانها الموضوع ولا اتهرب من شىء بس لقيت حمل وتحمل مسؤلية ناس كتير انا لما بشتغل على حسابى لوحدى اسهل بكتير دة غير عملى وغير بيتى واسرتى

فقولنا نسيب الناس تختار ونشوف ولم اضع توصية حتى يستقر الامر على شىء او غلق الموضوع نهائيا وانا اسف انى بقول هذا الشىء هدفى كان المساعدة ولكنة مجهود خرافى عليا

ولم اضع توصية حتى يستقر الامر على شىء او غلق الموضوع نهائيا وانا اسف انى بقول هذا الشىء

يارااااااجل أذكر الله

كلامك هذا خطيرا جدا

أنت تعلم وضعي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                  (من الذكاء أن تكون غبياً في بعض المواقف)

آنا بالعكس ما اختلف معاك بخصوص التعب الي انت مريت فيه والمجهود الكبير مقابل ارضاء اخوانك ومقابل الاجر وسؤاء كملت الرحلة او لا سمح الله لم نكملها فسوف تشكر عليها وسوف ندعي لك ويكفي طرح الفكره من انسان طيب الخلق نفسك
                    ولكن الاختلاف صار انت جرب التوصية اليومية مقابل 20 نقطة باليوم في عدا شغلات وعملات مثل المجنون والكيبل وكانت ناجحة وجرب اول تجرب اليوم الاعشار الصغيره وتعدد الصفقات وشفت الناتج كان ؟
                    واتمنى تتقبل رئي اخي وصديقي العزيز واتمنى انك تمشي على صفقه واحده باليوم
                    والافضل برائيي تكون من 6 مساء الي 12 مساء وتكون مباشره الدخول للصفقه الي ترى فيها فرصة وبعد ذلك انت ترتاح والكل يرتاح ومو شرط باليوم في ايام لم توجد فرص فمافي مشكلة ممكن اليوم الآخر تعوضها بفرصتين مباشرين وهكذا الكل يرتاح والسوق في هذي الفترة يكون فيهي كثير من الفرص او انت حدد تايم معين يتكون من 6 ساعات فقط فالراحة لك ولغيرك
                    وأتمنى لم يكون وجهة نظري تظايقك او تظايق اخوتي واصدقائي
                    وشكرا

كل الاخوة تحط رايئهم بكل صراحة كلنا اخوة والمصلحة للجميع انا لا اغضب ولا ازعل من النقاش الهادف
                      حتى نصل الى شىء يكون جيد للجميع

لا والنبى اوعى تقفل الموضوع
                        واحنا معاك فى اى طريقة تختارها و تكون مريحاك
                        قولنا نعمل ايه فى الدولار________ خبتطين فى الراس توجع
                        اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                        اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

المشاركة الأصلية بواسطة waad-fagr مشاهدة المشاركة
                          لا والنبى اوعى تقفل الموضوع
                          واحنا معاك فى اى طريقة تختارها و تكون مريحاك
                          قولنا نعمل ايه فى الدولار________ خبتطين فى الراس توجع
                          لا تحلفى بغير الله والصفقة ما زالت معانا وقت التصرف فيها لم يحين بعد انسيها الان

ياسيدى الفاضل كما تراعينى يجب ان اراعيك واللى يتكلم غير كده تبقى انانيه منه انت شايف ان اريح ليك الصفقات المتعدده يبقى لايوجد قول اخر وزى ما انت بتتعب لازم اللى يدخل يتعب هو كمان ولا احنا اتعودنا كل حاجه على الجاهز اللى عايز توصيات واحده وفى الوقت اللى هو عايزه والعمله اللى عايزها يدور هيلاقى توصيات كتير واللى عايز يمشى مع اسلوب صاحب الموضوع يتفضل غير كده تبقى انانيه وموضوع انك تقفل الموضوع اسمح لى اختلف معاك اللى مش عاجبه طريقه شغلك يشوف الطريقه اللى تريحه وحتى لو غيرت طريقتك 100 مره انت تعتبر القائد لانك انت اللى بيقول ندخل ولا لا واحنا تابعين دورنا نقيم ونتحاور معاك عشان نوصل لافضل شىء مش نحدد لك الاسترتيجيه وشكرا واسف لاى حد هيزعل من الكلام ده

استاذ نواوي ..

انا سأصوت للأولى ...

وارجوك وارجوك صفقه وحده باليوم تكفي كما كنت تفعل بالتجريبي ...

وعلى عملة الباوند كما هو كان في اسبوع التجريبي ..

كما اني بنيت أمال كبيره عليك فلا تخذلني ..

ولا تهم الخساره فأنا من غامر...
                              لا ترهق نفسك ولا تتعب نفسك وحده في اليوم ...

تحياتي لك

ــــــ

انا دخلت وغامرت معاك لأقناعي فيما حدث في التجريبي...

وكما فعلت ...

لا إله إلا الله محمد رســول الله

احب ابدي كلامي للاخ الفاضل sothat
                                اني آنا من كتبت الموضوع كان كلامي يخص صاحب الموضوع واتمنى الرد اشوفة من صاحب الموضوع لانه هذا الشئ يخص ولا يعم
                                والشئ الثاني اذا قريت الموضوع عدل راح تشوف في كلامي الاخير الي انت يمكن نسيت تقراه انه وجهت نظر وصاحب الموضوع ذكر وقال كل واحد يقول راية وانا اعرف صاحب الموضوع وحجم سعت صدرة
                                فيليت ماله داعي الالفاظ في بعض الكلمات الي غير لائقة بحجمك او طرحك
                                وشكرا

يعمل...
                                X