رحلة البحث عن الثراء

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: رحلة البحث عن الثراء

اريد ان اربح وانا ابحث عن طريقة الى الثراء ولكن مش بسرعه

يعني عاوز 30 دولار يوميا
    20 يوم
    يعني بالشهر
    600 دولار

ممكن تفيدني في هذه الخطة مثلا ؟

كهدف مش طمع يعني

المشاركة الأصلية بواسطة mism
      معلش للاخوان اقبلوا عزري اصلي جاهل فوركس معلش اصلي قولتلكم علي صفقة حققت 50 بنط النهاردة اعزروني معرفش انكم اساتذة في فتح الصفقات وغلقها علي الفاضي معلش اصلي مش خبير زيكم ..ادام اللة فضلكم
      ما شاء الله عليك ومبروك عليك 50 نقطة

همسة يا صديقى معروفك من يوم 19-5
      لديك 20 مشاركة جميعهم داخل موضوعى
      يعنى مسجل مخصوص عشان تستفيد من التوصيات الخاصة بى طيب خلال هذة الفترة لم تستفيد من اى شىء هل خسرت فى دخول اى توصية معى
      هل لما ادخل واخرج من السوق بدون مكسب ولا خسارة هل فى ذلك عيب
      قبل ذلك حظرتك من المشاركة باى توصيات داخل موضعى وبردو بترجع تحط توصية بردو
      طيب نعمل اية مع حضرتك الناس كلها مضايقة منك

ارجو من حضرتك الالتزام بقوانين المنتدى
      ولو لديك الخبرة افتح موضوع توصيات بس الظاهر انك ناقل توصيات فقط
      للمرة الاخيرة نرجو عدم التعليق داخل الموضوع

نرجو الحذر اليوم من بيع وشراء اليورو يا اما صعود مروع يا اما هبوط مروع

اليوم تصويت ثقه على الحكومه اليونانيه

المشاركة الأصلية بواسطة mism
          معلش للاخوان اقبلوا عزري اصلي جاهل فوركس معلش اصلي قولتلكم علي صفقة حققت 50 بنط النهاردة اعزروني معرفش انكم اساتذة في فتح الصفقات وغلقها علي الفاضي معلش اصلي مش خبير زيكم ..ادام اللة فضلكم
          يا اخى محدش قال انه استاذ ولا حد قال انك جاهل انت ليه واخد الحياه على اعصابك؟الاخ صاحب الموضوع بيحاول ينظم موضوعه قدر الامكانوده حقه وبيقول انه مشتراش المنتدى يعنى المكان واسع قدامك تكتب توصيات زى مانت عاوز وده حقك لكن فى مكانها(مش ده عصر الديموقراطية برضه؟).
          وعلى فكرة انا دخلت الصفقة دى قبل الراجل الصينى بتاعك وحققتلى 70 نقطة قابلة للزيادة عشان تعرف بس ان الصينى مش قدنا

نووي ---------ربنا هيكرمنا ان شاء الله ما تستعجلش احنا معاك ان شاء الله موفقين !!!!!!!!!!!!!!!

اسمحوا لي ان اقول كلمه واسف على ازعاجكم حقيقة يكفي الا خ النووي انشائه لهذا الموضوع لكي يفيد اخوانه واخواته بهذا المنتدى المبارك وليس بمجبور ان يفعل ذلك ولكن هذا دليل طيبته وحسن نيته وحبه للخير وحرصه على اخوانه لذلك ارجوا من كل شخص يشارك في هذا الموضوع ان يفعل اشياء متاكد من انكم كلكم حريصون عليها ولكن للتذكير فقط اولا الصلاه الصلاه في جماعه ثانيا كثرة الاستغفار ثالثا حب لاخيك ما تحبه لنفسك لو كل شخص طبق هذه الامور ثقو تمام الثقه بان الله سوف يبارك هذا الموضوع ويوفقنا في صفقاتنا ولا ننسى الاخ النووي من الدعاء بظهر الغيب اسف جدا جدا على الاطاله وسلام خاص لملك الكشري المصرررري هههههههههههه

نواوى ممكن تروح تنام و ما تردش على حد علشان تفوقلنا كده_ ده احنا عايزينك
                والله مش علشان الرحلة بس علشان انت بتحب الخير لغيركواحنا بنحبهولك
                و احنا هنا نرد بدالك
                اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

دى تالت مشاركه ليا فى المنتدى والموضوع للعلم انا بدخل المنتدى عشان الموضوع ده بس للى شايف ان الكلام اللى بيتكتب هنا مالوش لازمه يتفضل وميدخليش تانى واللى شايف ان الموضوع ده جيد يتفضل يكلم واللى شايف نفسه خبير يفتح موضوع تانى وبلاش كل واحد عايز يبين نفسه خبير يسفه الموضوع او يقل من تعب اللى كاتبه قول خيرا او لتصمت

للعلم لما حد بيقولى توصيه بوزنها بعقلى وبشوف من خبرتى البسيطه هى صح ولا لا عشان لو فشلت الوم نفسى مش صاحب الموضوع

بالتوفيق اخى النواوى ان شاء الله الرحلة تكون ممتازة
                      وتكون اقوى رحلة فى المنتدايات العربية والاجنبية
                      ‏‏وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا‏}

السلام عليكم

انا اثق فى قدرات الاخ النواوى ومن نجاج هذة الرحلة وانا منتظر فقط صفقات اخى لانى اثق فية مليون فى المية بالتوفيق اخى والصبر مفتاح الفرج

ان شاء الله تجاوبني يا صاحب الموزوع

المشاركة الأصلية بواسطة bo7anon مشاهدة المشاركة
                            اريد ان اربح وانا ابحث عن طريقة الى الثراء ولكن مش بسرعه

يعني عاوز 30 دولار يوميا
                            20 يوم
                            يعني بالشهر
                            600 دولار

ممكن تفيدني في هذه الخطة مثلا ؟

كهدف مش طمع يعني
                            المشاركة الأصلية بواسطة bo7anon مشاهدة المشاركة
                            ان شاء الله تجاوبني يا صاحب الموزوع
                            اخي على حسب راس مالك و على حسب اختيارك لنسبه المخاطرة .. ممكن تتابع هذا الموضوع و تضع الصفقات بقيمة 2 دولار للنقطة و ان شاء الله بتحقق ربح جيد
                            اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

المشاركة الأصلية بواسطة pro_trade مشاهدة المشاركة
                              اخي على حسب راس مالك و على حسب اختيارك لنسبه المخاطرة .. ممكن تتابع هذا الموضوع و تضع الصفقات بقيمة 2 دولار للنقطة و ان شاء الله بتحقق ربح جيد
                              ممكن تفهمني وتديني مثال ؟

شكرا لجميع الاعضاء الذين شاركو فى الموضوع وانتظر توصيات توقية ان شاء الله جارى التجهيز

يعمل...
                                X