رحلة البحث عن الثراء

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: رحلة البحث عن الثراء

متابع معكم ان شاء الله

شباب الصفقة حاليا قريبة من مناطق الدخول هنغلقها على الدخول وانتظار توصية اخرى نسألكم الدعاء

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
        شباب الصفقة حاليا قريبة من مناطق الدخول هنغلقها على الدخول وانتظار توصية اخرى نسألكم الدعاء
        ضربت عندي الاستوب لوز على بعد 35 نقطة من سعر الدخول يا نوووي

المشاركة الأصلية بواسطة nightmare مشاهدة المشاركة
          اخي الله يسامحك ليش وضعت ستوب لوز! لا يوجد ستوب لوز ولا تضعه في الصفقات القادمة
          و الله يعوض عليك ان شاء الله
          اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

المشاركة الأصلية بواسطة nightmare مشاهدة المشاركة
            حظك حلو هذه المره انك كنت واضع استوب لان نووي قال اخرجو منها و لو لم تكن واضع استوب كان ممكن الباوند يفضل ماشي عكس الاتجاه
            قدر الله و ما شاء فعل بس المرات القادمة تابع باستمرار علشان تخرج اول لما هو يقول خروج

تقبل تحياتي
            فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

ضربت عندى ستوب 46
              ‏‏وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا‏}

اري شراء الكيبل عند 1.6268 بغرض 100 نقطة طبعا بعد راي استاذنا النواوي والي مالحقش يشتري ممكن يشتري الان بسعر السوق

هقفل الصفقة عند 1.6375 محققة 100 نقطة ان شاء اللة

السلام عليكم مادري الموضوع تغير من رحلة الي توصيات عشوائية او في شئ غلط
                    بالموضوع وشكرا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

يا جماعة انا مقولتش حطو استوب لوز والصفقة حققت عدد نقاط ورجعت لمنطقة الدخول وساعة ما قولت خروج الناس مخرجتش لية دة غير الناس اللى حاطة توصية شراء يا جماعة لية كدة افتحو موضوع لتوصياتكم حتى لا تلخبطو الاعضاء

تنبية اخير يا جماعة

من طلب العلى سهر الليالى اللى عايز بحول الله تعالى يدخل الرحلة يضغط على نفسو شهر متابعة على المنتدى
                      لان الصفقات لا وقت محدد لها ويجب متابعتها وشكرا لكم

اخى النووى حضرتك نزلت التوصية وقولت انك هتنام وعلاشان كدا انا دخلت التوصية ونمت انا كمان
                        ولما صيحت شوفت انك قولت الخروخ من التوصية
                        ياريت تخد بالك من الحاجة اللى زى كدا علاشان ان شاء الله لما هنبداء الرحلة باذن الله يكون احنا صاحين طول منتا صحيى وهنام لم انتا تنام تحياتى يا غالى
                        ‏‏وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا‏}

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                          السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

يا جماعة انا مقولتش حطو استوب لوز والصفقة حققت عدد نقاط ورجعت لمنطقة الدخول وساعة ما قولت خروج الناس مخرجتش لية دة غير الناس اللى حاطة توصية شراء يا جماعة لية كدة افتحو موضوع لتوصياتكم حتى لا تلخبطو الاعضاء

تنبية اخير يا جماعة

من طلب العلى سهر الليالى اللى عايز بحول الله تعالى يدخل الرحلة يضغط على نفسو شهر متابعة على المنتدى
                          لان الصفقات لا وقت محدد لها ويجب متابعتها وشكرا لكم

بالتوفيق باشمهندس ...............وانا مش عارف لية على يقين من نجاح الرحلة........و ان شاء الله هدخل معااااااااااك بس اديني تنبية لما تدخل على الحقيقي.......

تقبل ودي و فائق احترامي.......

والله الموفق.
                          ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
                          الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

المشاركة الأصلية بواسطة osamagamal مشاهدة المشاركة
                            اخى النووى حضرتك نزلت التوصية وقولت انك هتنام وعلاشان كدا انا دخلت التوصية ونمت انا كمان
                            ولما صيحت شوفت انك قولت الخروخ من التوصية
                            ياريت تخد بالك من الحاجة اللى زى كدا علاشان ان شاء الله لما هنبداء الرحلة باذن الله يكون احنا صاحين طول منتا صحيى وهنام لم انتا تنام تحياتى يا غالى
                            اخى الحبيب انا قبل سابق قولت بشتغل 20 ساعة باليوم تفهم من ذلك انى بنام 4 ساعات فقط لقدر اوصل عملى واقدر اتابع الفوركس ثانيا انا بنام وجهازى جنبى يعنى ممكن اصحى فى اى وقت
                            ومش معنى انى اقول انى انا يعنى انت تنام طيب انا صحيت مصحتش انت لية
                            يا جماعة الموضوع صعب مش تهريج عايز توصل تابع وكن بجوار الشاشة باستمرار اللى شايف الموضوع صعب يبقى يتفرج من المدرجات افضل

اخي النواوي بارك الله فيك و يعطيك العافيه و احنا معك و متابعين
                              طبعا انته بتعمل اللي عليك و كل ما يسمح السوق بصفقه بتدخل هنا و بتضعها
                              و يا اخوان احنا علينا نتابع كل شويه و نحاول نقتنص هذه الفرص ولا يمكن للاخ وائل ان يحدد لنا وقت الصفقات تماما لانها فرص ممكن ان تاتي في اي لحظة .. اذا المطلوب منا جهد و متابعه و فعلا من طلب العلا سهر الليالي و بعدين الرحله تستحق التعب و الجهد

اذا يا ريت نفهم الاتي علشان نعرف نبدا بالرحله بشكل جيد :

مهمه الاخ النواوي ان ينقل ما يقوم به من صفقات و تعديلات لها لهذا الموضوع فقط لا غير و الرجل بارك الله فيه هدفه هو مساعدتنا بدون اي مقابل و بيطلب فقط الدعاء

مهمتنا ان نتابع هذا الموضوع و نحاول اقتناص الصفقات اللي يضعها الاخ نواوي و اذا فاتتنا فرصه نعوضها بغيرها مهو الموضوع رح يضل شغال لحتى يكتمل الهدف ان شاء الله .. يعني فاتتك صفقه او صفقتين عادي بتعوضها بصفقات اخرى لكن يلزمنا المتابعه و الانتباه لملاحظات الاخ نواوي اذا اشار لدخول صفقه او الى تعزيز او الى اغلاق

فمن الان اللي حابب يدخل هذه الرحله يضع في باله انه رح يتابع و يتعب كثير واللي في باله انه يتابعنا ساعه في اليوم يضع الصفقات و بعدين يكمل يومه و يروح شغله فهذا صعب جدا لانه في اي لحظة ممكن يحدث تغيرات للصفقات او ممكن تفتح صفقه جديدة

اتمنى التوفيق للجميع و ان شاء الله كلنا نستفيد و نحقق الاهداف و نصرفها في طريق الخير

و الاخ وائل الله يبارك فيك و في اهلك و في مالك ويرزقك دائما بما هو طيب
                              اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                                بالتوفيق باشمهندس ...............وانا مش عارف لية على يقين من نجاح الرحلة........و ان شاء الله هدخل معااااااااااك بس اديني تنبية لما تدخل على الحقيقي.......

تقبل ودي و فائق احترامي.......

والله الموفق.
                                منور يا باش مهندس ان شاء الله خير بارك الله فيك
                                اول بدء الرحلة اول واحد هرسلو طبعا دة شرف لينا انك تتابع معانا

يعمل...
                                X