رحلتى من 500 دولار الى 3000 دولار ثم الى 10000$

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: رحلتى من 500 دولار الى 3000 دولار ثم الى 10000$

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
    حبيبى ابو حذيفة ان شاء الله تكون معانا ربحان ابداء معانا ب 500 للوصول للهدف لاتبداء بالهدف وامشى معانا ولا تتهور وحافظ على راس مالك بالله عليك وان شاء الله خير ونسألكم الدعاء دوما

همسة : اوعى تكون ابو حذيفة بتاع موقعة الجلابية بتاع ماتش الزمالك

مساء الفل

امرك نووي باشا اليوم تم فتح الحساب ب 500 دولار

سامحوني ما تابعت معكم اليومين الماضيين
    كان عندي شوية مشاغل

بس ما شاء الله الرحلة ماشيه زي الحلاوة

انشاء الله بدخل معكم بصفقات بكره

بالتوفيق للجميع...

المشاركة الأصلية بواسطة الحذيفي مشاهدة المشاركة
      مساء الفل

امرك نووي باشا اليوم تم فتح الحساب ب 500 دولار

سامحوني ما تابعت معكم اليومين الماضيين
      كان عندي شوية مشاغل

بس ما شاء الله الرحلة ماشيه زي الحلاوة

انشاء الله بدخل معكم بصفقات بكره

بالتوفيق للجميع...
      هلا حبيبى ان شاء الله بالخير عليك بس حط لوط صغير ولا تضع الوط الذى على المنصة
      ولا تدخل معانا علطول انتظر اماكن افضل ان شاء الله لتحقق ربح اعلى وتسبقنا بالتوفيق

يتم وضع الاستوب بمنطقة دخول صفقة aud/usd ومبروك مقدما لو الخبر جة فى صالحنا هنحقق منها ارباح كبيرة ان شاء اللة احنا ركبنا الموجة يا ولاد

يتم وضع الاستوب بمنطقة دخول صفقة aud/usd ومبروك مقدما لو الخبر جة فى صالحنا هنحقق منها ارباح كبيرة ان شاء اللة احنا ركبنا الموجة يا ولاد
          اغلاق صفقة aud على ربح 20 نقطة بس انا مكمل معاها على الحساب مبروك

تم الدخول مرة اخرى بيع بالتوفيق

فين الشباب اية معقولة الضغط على الحساب الديمو كبير والسيرفر كل شوية بيفصل ومش شايف حد هنا
              طيب خلاص انا هتعب نفسى لية انا هخلص الصفقات اللى على الحساب واغلق الموضوع وبالتوفيق للجميع

يتم اغلاق جميع الصفقات على مناطق الدخول وشكرا لكل من شارك معانا وبالتوفيق للجميع بس شىء
                اخير يجب على من يستفيد من اى موضوع بالمنتدى ان يشارك ولو بدعوة لرفع الروح للناس اللى شغالة
                ولكن ما اراة شىء محزن الصراحة دة حتى طلبت 2 للمتابعة ينزلو التوصيات المنتدى تبرع واحد جزاة الله خيرا واختفى الان نلتمسة العذر سلام شباب اسيبكم وانا الحمد لله مكسب الحساب يعنى مفيش حد خسران وللة الحمد

فين الشباب اية معقولة الضغط على الحساب الديمو كبير والسيرفر كل شوية بيفصل ومش شايف حد هنا
                  طيب خلاص انا هتعب نفسى لية انا هخلص الصفقات اللى على الحساب واغلق الموضوع وبالتوفيق للجميع

صباح الخير صديقي

انا هلأ صحيت ودخلت معكم الصفقات

انا عادتا ما بصحى غير بالطبل البلدي...

ان شاء الله يوم مليئ بالارباح

شو رأيك تغيير الباسوورد للزوار
                    و تعطيني اياه لحالي على الخاص...

هههههههههههه بمزح
                    أكيد الكل مركز معك على المنصة

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                      يتم اغلاق جميع الصفقات على مناطق الدخول وشكرا لكل من شارك معانا وبالتوفيق للجميع بس شىء
                      اخير يجب على من يستفيد من اى موضوع بالمنتدى ان يشارك ولو بدعوة لرفع الروح للناس اللى شغالة
                      ولكن ما اراة شىء محزن الصراحة دة حتى طلبت 2 للمتابعة ينزلو التوصيات المنتدى تبرع واحد جزاة الله خيرا واختفى الان نلتمسة العذر سلام شباب اسيبكم وانا الحمد لله مكسب الحساب يعنى مفيش حد خسران وللة الحمد
                      حقك تقول هادا الكلام و أكتر...

بس أنا شوفت إنو الكل متابعيين على المنصة وشغلي على الفاضي
                      غير هيك ممكن ما ألحقش أضيف تعديل سريع على صفقة أروح أودي الشباب في داهية

وفي الآخر الرأي رأيك إذا بدك بأرجع أدرج الصفقات

وربنا يختملك بالخير

تحياتي لك اخي نووي

لم ارى مشاركتك هذه الا الان
                        انا اعذرك.... مع ان التوصيات اكثر من رائعه لاكن التفاعل ليس بالمستوى الذي يستحقه
                        الموضوع
                        ربما هذا يعود الى ان الجميع يتابع توصيات الموضوع على المنصة مباشرة
                        لاكن لابد للجميع التفاعل مع الموضوع وذكر النتائج التي حصلوا عليها
                        لكي يتم اثراء الموضوع

عموما اخي اذا تابعت الموضوع
                        فهذا من طيبك وكرم اخلاقك
                        واذا لم تتابع فيه فلا احد يلومك

لاكن لا تنسى ان لك اخوان بالمنتدى تعبوامن الخسائر
                        وربما وجدوا بهذا الموضوع بارقة امل لتعويضها

والله يوفقك للخير اينما كان

للاسف قراءت ردك هذا فى مواضيع كثيرة لبعض الاعضاء الذين يبداون بعمل توصيات ترتقى لان تكون ناجحة بنسبة كبيرة وبعد ذلك يهددوا بغلق الموضوع اذا لم يكن هناك تفاعل او دعاء مستمر
                          لا اعيبك على ذلك فانت حر فى موضوعك وفى سياستك ولكن اعيب كل العيب على انكم تضعونا الاعضاء الذين يتابعوكم ع امل من ان ينجحوا معكم فى رحلتكم وفجاة تقولون "بس هنا خلاص مش هنكمل عشان انتوا ما تستحقوا ان الواحد يتعب معاكم "
                          بالله عليك اهذا يرضى الله ؟؟؟
                          ولا كل ما الموصى مزاجه يكون مش رايق يروح يهدد بغلق الموضوع ومنع الاخوة من متابعه التوصيات
                          وبعد كده نتائجك النهائية هى معيار نجاحك وانت عندما تعمل فنحن نتابعك وندعو لك بظهر الغيب لكن هل تقصد وتريد انك بعد كل مشاركة منك ان نقوم وندخل ونقدم الدعوات والقبولات والامانى
                          على فكرة انا لا اسخر منك ولا اريد ذلك ولكن هذا الوضع رايته كثيرا ولابد ان اعبر عما فى داخلى .
                          وبعد كده يا اخى انت لم تكمل معنا عشرة ايام فهل تريد ان يصبحوا المتابعين كثر حتى تجد فى كل وقت تكتب فيه من يرد عليك .
                          بالنسبة لموضوع ان تحمل احد الاشخاص مسؤلية عرض الفرص فالحقيقة انك لا تستطيع ان تعرف ظروف هذا الاخ فى وقت من الاوقات يمكن ان يكون منشغلنا فهو حتما ليس متفرغا لكى يعرض الفرص فقط واذا نظرت الى الموصيين ع الانترنت تجدهم هم نفسهم من يضعون الفرص وتحديثاتها امام الناس ولا يبتغون الا دعوة بظهر الغيب وليس صفحات من الدعوات ع الانترنت

اخى الكريم اعزرنى ع طريقتى ولكن اردت ان اوصل لك كل ما بداخلى
                          انا دخلت ع الحساب الان ولكنه لا يعمل الان عسى المانع خير

المشاركة الأصلية بواسطة eramax مشاهدة المشاركة
                            للاسف قراءت ردك هذا فى مواضيع كثيرة لبعض الاعضاء الذين يبداون بعمل توصيات ترتقى لان تكون ناجحة بنسبة كبيرة وبعد ذلك يهددوا بغلق الموضوع اذا لم يكن هناك تفاعل او دعاء مستمر
                            لا اعيبك على ذلك فانت حر فى موضوعك وفى سياستك ولكن اعيب كل العيب على انكم تضعونا الاعضاء الذين يتابعوكم ع امل من ان ينجحوا معكم فى رحلتكم وفجاة تقولون "بس هنا خلاص مش هنكمل عشان انتوا ما تستحقوا ان الواحد يتعب معاكم "
                            بالله عليك اهذا يرضى الله ؟؟؟
                            ولا كل ما الموصى مزاجه يكون مش رايق يروح يهدد بغلق الموضوع ومنع الاخوة من متابعه التوصيات
                            وبعد كده نتائجك النهائية هى معيار نجاحك وانت عندما تعمل فنحن نتابعك وندعو لك بظهر الغيب لكن هل تقصد وتريد انك بعد كل مشاركة منك ان نقوم وندخل ونقدم الدعوات والقبولات والامانى
                            على فكرة انا لا اسخر منك ولا اريد ذلك ولكن هذا الوضع رايته كثيرا ولابد ان اعبر عما فى داخلى .
                            وبعد كده يا اخى انت لم تكمل معنا عشرة ايام فهل تريد ان يصبحوا المتابعين كثر حتى تجد فى كل وقت تكتب فيه من يرد عليك .
                            بالنسبة لموضوع ان تحمل احد الاشخاص مسؤلية عرض الفرص فالحقيقة انك لا تستطيع ان تعرف ظروف هذا الاخ فى وقت من الاوقات يمكن ان يكون منشغلنا فهو حتما ليس متفرغا لكى يعرض الفرص فقط واذا نظرت الى الموصيين ع الانترنت تجدهم هم نفسهم من يضعون الفرص وتحديثاتها امام الناس ولا يبتغون الا دعوة بظهر الغيب وليس صفحات من الدعوات ع الانترنت

اخى الكريم اعزرنى ع طريقتى ولكن اردت ان اوصل لك كل ما بداخلى
                            انا دخلت ع الحساب الان ولكنه لا يعمل الان عسى المانع خير
                            حضرتك انا مش بقالى اسبوع بضع توصيات حضرتك راجع مواضيعى وانت تعرف الحمد لله
                            النتائج واضحة للجميع وبنزل النتائج اول باول ومش طلبت من احد غير الدعاء
                            بس لما ادخل الموضع وقاعد سهرانبقالى يومين عشان خاطركم وانا اساسا مخلص شغل على حسابى الخاص ولما لقيت فرص حطيتها وقاعد اعدل واحط نتائج واكنى بكلم نفسى لية كل دة انا لا عايز شهرة ولا شىء ولا منتظر شىء من احد الحمد لله ولا اهدد احد بالانسحاب فجاة انا مستمر معاكو بالمنتدى بس مش هكتب توصيات تانى لان حتى مفيش تعاون الناس عايزة الحاجة على الجاهز طلبت ناس تعاونى لانزال الفرص مفيش كلو مش عايز يتعب طيب انا لية بقى اتعب نفسى وشكرا لكل الناس اللى رسلتنى على الخاص وبعتذر للجميع الموضوع انتهى يا ريت محدش يزايد فى الكلام ويقول كلام ملوش لازمة لان ردى هيكون قاسى

شئ محزن فعلا
                              اجى من الشغل اشوف الاخبار الوحشه دى
                              ايه ياعم وائل مالك بس مين مزعلك
                              ممكن اقول كلمة بس متزعلش منى
                              انت عارف انت بعتبرك اخويه وانت عارف انا بعزك اد ايه
                              انت عملت الموضوع ده عاوز منه شهرة او شئ
                              لا طبعا وانا عارف انك عامله لوجه الله
                              خلاص انشله الدنيا كلها تدخل ومتردش طالما انه طلع منك لوجه الله فلا تنتظر اى اجر الا من الله
                              اعتقد كلامى مش عاوز نقاش ولا انت ايه رئيك
                              وعلى العموم برده انت طبعا حر فى الاول والاخر بس نصيحه من اخوك سمسم
                              انت كنت بالنسبة لناس كتير فى الفترة الاخيره الامل اللى هيطلعهم من دوامة الخسائر وعلقتهم بالربح وفيه ناس فتحت حسابات ثقة فى توصياتك الممتازة وانت الان تريد ان تترك المركب تغرق بيهم عشام محدش متابع معاك
                              معلش انا اسف لو كنت بقول كلام رخم شوية وانا والله مش مستفاد اى شئ بس عشان خاطرى متحرمش الناس باب رزق اتفتح ليهم
                              وفى الاخر احنا اخوات واياك تزعل من كلامى ياكبير اوى

من فضلك الحساب الديمو غير فعال
                                اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك

expertforex99@yahoo.com

يعمل...
                                X