اقوي موضوع لفرص التداول مع الاخبار و اقصي استفادة منها

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: اقوي موضوع لفرص التداول مع الاخبار و اقصي استفادة منها

سوف ابحث غدا كل الشكاوي التي تقدمتو بيها بخصوص شركة fxsol بريطانيا و استراليا لنري ما هي المشكلة و ان شاء الله نتوصل لنتيجة و سوف اقوم بابلاغكم ان شاء الله

و اسف لمن لم استطيع الرد عليهم قبل اللحظات الاخيرة من صدور الخبر بسبب ضيف الوقت و اي استفسارات ساقوم بالاجابة عليها

تقبلو تحياتي و تمنياتي للجميع بالتوفيق
    فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

و متنساش يا اخي المصري شركة امانه لاني كذا مره اضع الاوامر يدوي او اريد الدخول بيع او شراء وقت الخبر و تظهر لي الرساله off quotes و بعد الخبر بدقائق الامور تبقى تمام , ياترى ايه المشكله؟؟؟ هل دي مقصوده و لا ايه؟
      و شكرا جزيلا
      تعبينك معانا دايما
      بسم الله الرحمن الرحيم

"و من يتق الله يجعل له مخرجا و يرزقه من حيث لايحتسب"

صدق الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة المترجم مشاهدة المشاركة
        و متنساش يا اخي المصري شركة امانه لاني كذا مره اضع الاوامر يدوي او اريد الدخول بيع او شراء وقت الخبر و تظهر لي الرساله off quotes و بعد الخبر بدقائق الامور تبقى تمام , ياترى ايه المشكله؟؟؟ هل دي مقصوده و لا ايه؟
        و شكرا جزيلا
        تعبينك معانا دايما
        سوف اضع هذا الموضوع في الاعتبار لا تقلق

المشاركة الأصلية بواسطة almsre مشاهدة المشاركة
          سوف اضع هذا الموضوع في الاعتبار لا تقلق

بارك الله فيك

لي سؤال يا استاذنا المصري , هل fxsol فرع بريطانيا بها نفس المشكله من خلال تجربتك معها؟

و جزاك الله عنا خيرا
          بسم الله الرحمن الرحيم

صدق الله العظيم

شكرا يا مصرى ربنا يزيدك علما تنفع به من حولك
            اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
            اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

انا عندي مشكل في الاكسبريت

الاوقات العادية الاكسبرت شغاااااااال زي الفل

لكن وقت الاخبار لا يقوم بتعليق الاخبار لا ادري لما

الشركة افكسول بريطانيا

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
                برده نفس المشكلة تحدث معي من زمان
                الإكسبيرت لا يعلق الاوامر ولا أستطيع وضع الاوامر المعلقة يدويا وذلك يحدث لان الشركة ترفع عدد النقاط المطلوب من السعر الحالي لوضع الاوامر المعلقة.

الشركة fxsol فرع استراليا

أرجو من جميع الأخوة والاخوات الكرام غللى عندهم نفس المشكلة أن يكتبوا هنا إسم الشركة والفرع إللى شغالين معاه

وإللى شغال معاهم الغكسبيرت برده يقولولنا إيه هي الشركة والفرع غللى شغالين عليه علشان نغير للشركات التي تقبل الإكسبيرت للعمل عليها وقت الاخبار حتى لا يضيع علينا تعب اخونا المصري وهذا الربح

والشكر كل الشكر لاخونا المصري على تعبه واهتمامه

نفس اللى بيحصل معايا بس انا بضع الاوامر يدوى

المشاركة الأصلية بواسطة almsre مشاهدة المشاركة
                  ملحوظة صغيرة :
                  ذكرت منذ ايام ان التلميذ راي انه اصبح استاذ و بات يوزع العلم علي الناس و هذا ما شاهدتة في احدي منتديات الجيران اليوم
                  احدي الاشخاص الذي قام بفتعامل مشكله و ادعي انه عالم رغم اني وضعت امامه بعض ردوده عندما كان يسال اسئلة تدل علي انه لا يعرف ما معني التداول بالاخبار و لكنه الان يفتح موضوع ليعلن عن نفسه في منتدي الجيران و الله يستر و انا ساتابعه لاشاهد مثلما هو سيشاهد ردي هذا الان

احد الاعضاء الاخرين فتح ايضا موضوع عن الاخبار في منتدي الجيران و الغريب ان الاثنين يعملون بنفس طريقتي و هي الاوامر المعلقه علي بعد 10 نقاط باقل من دقيقه قبل الخبر هذه العبارة المعروفة و التي اكتبها نقلت و وضعت هناك و حددو الاهداف لجميع الاخبار 30 نقطة و حتي كلمة انني ساضع الخبر قبلها بفترة كبيرة ليراة الجميع تم نقلها ايضا

فقط حبيت اوضح الامر للجميع لنشاهد و نراقب و نصطاد

انتظروني بعد قليل في خبر الاسترالي و اوعو حد ينام و هذا يعتبر تسجيل حضوري

بالتوفيق للجميع
                  السلام عليكم مبروك عليكم الخبر ......هدا النقل شيء غريب والله
                  يصل الى حد النسخ واللصق من يعلم ربما ستشاهد ردي هدا في منتدى آخر هههههههه
                  💜💜 اخوكم جمال كشاش 💜💜

المشاركة الأصلية بواسطة airhostess مشاهدة المشاركة
                    نفس اللى بيحصل معايا بس انا بضع الاوامر يدوى
                    ممكن اعرف ايه الشركه الى حضرتك بتتعاملي معها, و هل دائما بتضع الاوامر يدوي و لا فيه اوقات قبل الخبر مباشرة مبترضاش تحط الاوامر و تدي رسالة off quotes لحد الخبر ميروح,

بارك الله فيكي
                    بسم الله الرحمن الرحيم

صدق الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة المترجم مشاهدة المشاركة
                      ممكن اعرف ايه الشركه الى حضرتك بتتعاملي معها, و هل دائما بتضع الاوامر يدوي و لا فيه اوقات قبل الخبر مباشرة مبترضاش تحط الاوامر و تدي رسالة off quotes لحد الخبر ميروح,

بارك الله فيكي
                      الشركة هى fxsol استراليا و انا بضع الاوامر يدوى و ساعات كتير مش بيرضى يضع الاوامر يعنى مثلا امبارح وقت خبر الاسترالى ربنا ستر و وضعت امر البيع الاول و لما جيت اضع امر الشراء مرضيش و طبعا انا بضطر انى اضع الاوامر قبلها بـ 5 دقائق مثلا بس دة بيسبب انى فى اوامر بتتفعل قبل الخبر لانى مش هاينفع ابدااااااااااااااااا انى احطها قبل الخبر بدقيقة او اتنين بس هى مش بتدينى الرسالة اللى حضرتك بتقول عليها الا اذا كنت داخل مباشرة بسعر السوق وقت الخبر لكن الاوامر المعلقة بيدينى رسالة ان السعر مش صحيح و ممكن ترفع السعر لحد 20 نقطة و برضة يقولك السعر غلط

لا حول و لا قوة الا بالله

يظهر كل الشركات كده

مبروك على ارباح امبارح و شكرا جزيلا على رد حضرتك
                        بسم الله الرحمن الرحيم

صدق الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة airhostess مشاهدة المشاركة
                          الشركة هى fxsol استراليا و انا بضع الاوامر يدوى و ساعات كتير مش بيرضى يضع الاوامر يعنى مثلا امبارح وقت خبر الاسترالى ربنا ستر و وضعت امر البيع الاول و لما جيت اضع امر الشراء مرضيش و طبعا انا بضطر انى اضع الاوامر قبلها بـ 5 دقائق مثلا بس دة بيسبب انى فى اوامر بتتفعل قبل الخبر لانى مش هاينفع ابدااااااااااااااااا انى احطها قبل الخبر بدقيقة او اتنين بس هى مش بتدينى الرسالة اللى حضرتك بتقول عليها الا اذا كنت داخل مباشرة بسعر السوق وقت الخبر لكن الاوامر المعلقة بيدينى رسالة ان السعر مش صحيح و ممكن ترفع السعر لحد 20 نقطة و برضة يقولك السعر غلط
                          لا حول و لا قوة الا بالله

يظهر كل الشركات كده

مبروك على ارباح امبارح و شكرا جزيلا على رد حضرتك
                          بسم الله الرحمن الرحيم

صدق الله العظيم

يا ريت إللي شغال على شركة كويسة وقت الاخبار ومفيش فيها مشاكل والاسبريد بتاعها يكون ثابت والإكسبيرت شغال عليها كويس

يقولنا عليها علشان نستفيد جميعا من الاخبار مع أستاذنا المصري إن شاء الله

وسؤال للمصري

هل ما تفعله هذه الشركات قانوني؟؟؟؟؟

السلام عليكم

بخصوص كل من مشترك في شركة فكسول فرع بريطانيا

قم بارسال شكوي كاملة بما حدث لك وقت الخبر الي هذا البريد ليصلك رد بما هي المشكلة التي قابلتك بالتفصيل و يرجي شرح كل ما حدث بوضوح في الايميل
                                ArabicSupport@fxsol.co.uk

ولا تنسو ان تذكرو رقم حسابكم في الاميل
                                و بالنسبه لباقي الشركات ساقوم بالرد علي كل شركه في رد منفصل

يعمل...
                                X