تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك :::عـايزيـــن تفــاعـــل ووضـــع فــرص يـوم

المشاركة الأصلية بواسطة ملك روما مشاهدة المشاركة
    في اي صفحة الاكسبيرت

وشكراا
    ولا تتعب نفسك لعيونك نضعه مرة اخرى بس ياريت قصاد كده عايزين تفاعل ومشاركة

يا شباب انا وضعت الاثنين

الاكسبرت (safari )

الموشر احتياطى ( النسخة دى هى اللى متوافقة مع الاكسبرت )

يالا همتكم معانا
    الملفات المرفقة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك :::عـايزيـــن تفــاعـــل ووضـــع فــرص يـوم

السلام عليكم ايها الاعضاء المبجلون باقى اقل من ساعة ويفتح السوق ابوابه ليطلب منكم ان تربحوا منه فهل انتم مستعدون ؟؟؟

اللى ناقصوا حاجة يقول مفيش وقت فيما عدا موضوع ان المؤشر لا يعمل على بعض المنصات فقد ذكر اخى محمد على انه ليس كل المنصات يعمل عليها المؤشر وحدد كذا منصة . بس انا شايف ان المؤشر اشتغل على معظم منصات الاعضاء .

اسبوع ارباح عليكم ان شاء الله

السلام عليكم جميعا

اخي ممكن تفيدنا على اي فريم يعمل هذا الاكسبيرت؟ ولك الشكر الجزيل

المشاركة الأصلية بواسطة ehab1981 مشاهدة المشاركة
        ولا تتعب نفسك لعيونك نضعه مرة اخرى بس ياريت قصاد كده عايزين تفاعل ومشاركة

يا شباب انا وضعت الاثنين

الاكسبرت (safari )

الموشر احتياطى ( النسخة دى هى اللى متوافقة مع الاكسبرت )

يالا همتكم معانا

السلام عليكم
          ارجو المعزرة يا اخواتى لكنى كنت مريضا

بالنسبة لسؤال حضرتك ( طبعا حضرتك عارف او حتعرف من خلال مشاركتك معانا انه ليست كل اشارات المؤشر دقيقة 100% ولكن ميزة المؤشر ان صفقاته الربحانة اكثر بكثير من الخاسرة حتى لو كذا خسارة متتالية ( لك حق التصديق وان لم تصدق فجرب وقوللى )

نبحث منذ فترة عن طريقة تجعلنا نقلل من الصفقات الخاسرة ( اى تقليل الاشارات الغير رابحة )

ارجو انك تكون فهمتنى
          حمدلله على سلامتك .. أخي .. الله يعطيك الصحة والعافية ..

وأشكرك كل الشكر على التوضيح ..

المشاركة الأصلية بواسطة معلم حر مشاهدة المشاركة
            السلام عليكم
            رفض المؤشر يشتغل عندي على المنصة وهي لشركة فيكسوليشن
            وكأنه لأن صيغته ex4 وهذه الصيغة لا تعمل في منصتهم فكيف العمل
            ياليت الإفادة بارك الله فيكم.
            تفضل اخي الكريم
            المؤشر بصيغة mq4
            الملفات المرفقة

المشاركة الأصلية بواسطة mkh مشاهدة المشاركة
              السلام عليكم جميعا

على جميع الفواصل
              ولكن عمل الشباب هنا على فاصل الساعة

المشاركة الأصلية بواسطة mkh مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم جميعا

تم الاجابة من قبل اخى سلمان

المشاركة الأصلية بواسطة gaint18 مشاهدة المشاركة
                حمدلله على سلامتك .. أخي .. الله يعطيك الصحة والعافية ..

وأشكرك كل الشكر على التوضيح ..
                الله يسلمك . تابع معانا وعايزين همة ( همسة للجميع عندى احساس انه اسبوع جامد وكله فلوسس باذن الله )

المشاركة الأصلية بواسطة سلمان2003 مشاهدة المشاركة
                على جميع الفواصل
                ولكن عمل الشباب هنا على فاصل الساعة
                حياك الله اخى سلمان . لك منى كل السلام والود ( اللهم اجعل حسابك اخضر لك ولنا , اسبوع موفق يا صديقى )

انا منتظر ظهور موشر بيع للدولار كندى. نرجو الانتباه لانه لو ظهر ( صفقة ربحانة بنسبة كبيييرة ان شاء الله ) ( بلاش طمع لوت صغييير 3 % احتياطى برضه ونعتبر القاعدة دى اساسية وكما قال الشاعر الاساسى اساسى مشيلوش من راسى ههههههههههههه )

تحياتى لجميع الحاضرين

انا منتظر ظهور موشر بيع للدولار كندى. نرجو الانتباه لانه لو ظهر ( صفقة ربحانة بنسبة كبيييرة ان شاء الله ) ( بلاش طمع لوت صغييير 3 % احتياطى برضه ونعتبر القاعدة دى اساسية وكما قال الشاعر الاساسى اساسى مشيلوش من راسى ههههههههههههه )

تحياتى لجميع الحاضرين
                    ألف سلامه عليك يا أ إيهاب
                    وحمدا لله علي سلامتك

هو ممكن نضع الأهداف كتوصيات في الباب علشان لغاية دلوقتي الأكسبرت مش شغال معايا.

متابع معاك ان شاء الله
                        واسبوع موفق للجميع
                        ظهور سهم بيع على الباوند دولار
                        ارجو التأكيد (ولاظهر عندى انا بس :) )

المشاركة الأصلية بواسطة smith مشاهدة المشاركة
                          متابع معاك ان شاء الله
                          واسبوع موفق للجميع
                          ظهور سهم بيع على الباوند دولار
                          ارجو التأكيد (ولاظهر عندى انا بس :) )

الي الاهداف ان شاء الله

ظهر سهم شراء على الباوند دولار وعكس العمليه الاوله
                            واضح ان النهارده هيكون يوم متذبذب وحركته بطيئه

المشاركة الأصلية بواسطة mohab selim مشاهدة المشاركة
                              ألف سلامه عليك يا أ إيهاب
                              وحمدا لله علي سلامتك
                              المشاركة الأصلية بواسطة mohab selim مشاهدة المشاركة
                              هو ممكن نضع الأهداف كتوصيات في الباب علشان لغاية دلوقتي الأكسبرت مش شغال معايا.
                              اولا الله يسلمك ودائم السؤال على وعلى اخوانك . عايز اقول شئ بسيط الاكسبرت لازم يتعمل على سيرفر 24 ساعة وليس كمبيوتر ممكن ينطفى بالكهرباء لغاية اما الحساب يفضى . ابدا مانويل , انا شخصيا حاطط الاكسبرت فى فولدر عندى ولا استخدمه فى ا لوقت الحاضر .

بص هو لو بتتكلم عن الرحلة اللى كانت معمولة لتدبيل الحساب او رحلة المليون ( اسف لا اتذكر اسمها ) كان لازم يوضع لها اهداف وكان الاستاذ مالى واضع الهدف 100 والستوب كان 100 وساعات يكتر شوية 120.

اعتقد انها طريقته التى يجربها لينفع بها الناس لاكن الشرح واضح سهم قصاد سهم ( ومش ظهزر بس لازم السهم يثبت )

لكن المشكلة ان هذا المؤشر هو يلعب على وتر الخوف داخلك لتصبر على المكسب ليزيد وتصبر على الخسارة وتتقبلها لانك تعلم انه بمشيئة الله هناك صفقة ستعوض .

اسمحلى اديك مثال بسيط : لو قلتلك خليك فى المضمون وضع الارباح 80 نقطة وخسرت 3 صفقات كل واحدة 80 نقطة

مع ان الصفقة التى كسبتها فاقت ذلك الحد او ان الصفقات التى حددت فيها حد للخسارة قليل مثال 50 نقطة كانت خسرانة بس لو صبرت عليها كانت لتكون الخسارة اقل او تتحول لصفقة رابحة ؟

المشكلة زى ما تفضل جميع الزملاء وقالوا ( هذا المؤشر رائع كمجموع نقاط ) لذلك لا تنتقص منه شيئا لانك بذلك تخسر شيئا اخر ربما ميزة مهمة كاداء .

الا صحيح انت خسران ايه بدل كل ده متعملها عملى ومين عارف دماغ على دماغ حتطلع ايه سواء بتشتغل على ديمو ولا حقيقى . اعمل حساب ديمو مستقل وابدا اشتغل بالا طريقة منها طريقتك بوضع نقط او طريقتنا ( ظهور وثبات الاسهم ) ثم افعل الطريقة الاخرى . واعمل مقارنة واطلعنا على الاخبار

اولا الله يسلمك ودائم السؤال على وعلى اخوانك . عايز اقول شئ بسيط الاكسبرت لازم يتعمل على سيرفر 24 ساعة وليس كمبيوتر ممكن ينطفى بالكهرباء لغاية اما الحساب يفضى . ابدا مانويل , انا شخصيا حاطط الاكسبرت فى فولدر عندى ولا استخدمه فى ا لوقت الحاضر .

بص هو لو بتتكلم عن الرحلة اللى كانت معمولة لتدبيل الحساب او رحلة المليون ( اسف لا اتذكر اسمها ) كان لازم يوضع لها اهداف وكان الاستاذ مالى واضع الهدف 100 والستوب كان 100 وساعات يكتر شوية 120.

اعتقد انها طريقته التى يجربها لينفع بها الناس لاكن الشرح واضح سهم قصاد سهم ( ومش ظهزر بس لازم السهم يثبت )

لكن المشكلة ان هذا المؤشر هو يلعب على وتر الخوف داخلك لتصبر على المكسب ليزيد وتصبر على الخسارة وتتقبلها لانك تعلم انه بمشيئة الله هناك صفقة ستعوض .

اسمحلى اديك مثال بسيط : لو قلتلك خليك فى المضمون وضع الارباح 80 نقطة وخسرت 3 صفقات كل واحدة 80 نقطة

مع ان الصفقة التى كسبتها فاقت ذلك الحد او ان الصفقات التى حددت فيها حد للخسارة قليل مثال 50 نقطة كانت خسرانة بس لو صبرت عليها كانت لتكون الخسارة اقل او تتحول لصفقة رابحة ؟

المشكلة زى ما تفضل جميع الزملاء وقالوا ( هذا المؤشر رائع كمجموع نقاط ) لذلك لا تنتقص منه شيئا لانك بذلك تخسر شيئا اخر ربما ميزة مهمة كاداء .

الا صحيح انت خسران ايه بدل كل ده متعملها عملى ومين عارف دماغ على دماغ حتطلع ايه سواء بتشتغل على ديمو ولا حقيقى . اعمل حساب ديمو مستقل وابدا اشتغل بالا طريقة منها طريقتك بوضع نقط او طريقتنا ( ظهور وثبات الاسهم ) ثم افعل الطريقة الاخرى . واعمل مقارنة واطلعنا على الاخبار
                                ما شاء الله عليك اخ ايهاب تفاعلك ممتاز

واصل اخي الكريم

يعمل...
                                X