تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك :::عـايزيـــن تفــاعـــل ووضـــع فــرص يـوم

المشاركة الأصلية بواسطة ricope44 مشاهدة المشاركة
    أخي محمد علي السلام عليكم :
    أي زوج يتذبذب أكثر برأيك eur\usd أم زوج eur\chf

السوق ليس له ثوابت

يعني ممكن زوج يتذبذب فترة وبعدين يمشي عدل فترة كبيرة

وهكذا مش هتقدر تحكمها انت التزم بطريقة عمل معينة واعمل علي اي زوج

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك :::عـايزيـــن تفــاعـــل ووضـــع فــرص يـوم

المشاركة الأصلية بواسطة balahacho مشاهدة المشاركة
      الاخ الكريم maly
      هل يصلح هذا الموشر الجميل مع المعادن( الذهب والفضة ... مثلا )
      احب ان اسمع رأيك قي هذا الموضوع
      مع الشكر والتقدير
      في انتظار رايك اخي الكريم maly
      (إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَاباً مُّهِيناً)

السلام عليكم رمضان كريم عليكم وعلى كل المسلمين ممكن سوال ياشباب هل فى طريقة انزل الميتاتريدر و GTS web على الموبايل واذا فى طريقة على اى موبايل شكرا والله يعطيكم العافية

المشاركة الأصلية بواسطة balahacho مشاهدة المشاركة
          في انتظار رايك اخي الكريم maly

يصلح علي كل العملات والمعادن اخي الكريم

المشاركة الأصلية بواسطة الساحرxxx مشاهدة المشاركة
            السلام عليكم رمضان كريم عليكم وعلى كل المسلمين ممكن سوال ياشباب هل فى طريقة انزل الميتاتريدر و GTS web على الموبايل واذا فى طريقة على اى موبايل شكرا والله يعطيكم العافية
            ممكن انزال GTS عل الموبايل العادي
            اما الميتاتريدر محتاج موبايل غير عادي مثل اي باد
            اللنك المرفق تقدر تنزل GTS علي موبايلك
            (إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَاباً مُّهِيناً)

المشاركة الأصلية بواسطة ricope44 مشاهدة المشاركة
              كون التأثيرات و الأخبارالتي تحدث الفارق أقل في حالة زوج اليورو-فرنك فقد يكون التذبذب أقل فيكون شارت اليورو-فرنك أقل تذبذب من شارت اليورو-دولار .... بانتظار نتيجة الباك تيست يا عمده
              تفضل اخي الباك تست لليورو فرنك لشارت الاربع ساعات و شارت الساعة على منصة fxsol
              الملفات المرفقة
              اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

المشاركة الأصلية بواسطة pro_trade مشاهدة المشاركة
                تفضل اخي الباك تست لليورو فرنك لشارت الاربع ساعات و شارت الساعة على منصة fxsol
                متشكر يا عمده يا ذووووووووووووووووق

السلا معليكم

لو سمحت اخي, على اي اساس نحدد الهدف 100 نقطه !؟

والأستوب 100 نقطه ؟!

والورشه بقالها كتير ما شاء الله , كام مره ضربت الاستوب ؟! او بمعنى اصح , اهدافها اكثر من استوباتها !!!

واي فريبم افضل للمتاجره ؟!

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                    الاكسبرت لم يعمل علي منصة اف اكس دي دي

والاكسبرت شكلة بيعمل علي الديمو فقط وليس الحقيقي
                    السلام عليكم ورمضان كريم على الجميع ( لو حد من الاسكندرية احب اهني على جمال المدينة , انا نسيت الثورة هناك ههههه

هل تم التاكد من الاكسبرت على الحقيقى ولا لسة ؟؟؟؟

بدات فى التجربة عليه فى الديمو بس ياريت لو حد جربه على الحقيقى يقولنا

وفقنا الله نحن واياكم وبداية اسبوع مليئ بالارباح مع بداية شهر رمضان المعظم

المشاركة الأصلية بواسطة abomoh مشاهدة المشاركة
                      السلا معليكم

لو سمحت اخي, على اي اساس نحدد الهدف 100 نقطه !؟

والأستوب 100 نقطه ؟!

والورشه بقالها كتير ما شاء الله , كام مره ضربت الاستوب ؟! او بمعنى اصح , اهدافها اكثر من استوباتها !!!

واي فريبم افضل للمتاجره ؟!
                      هوا مفيش حد\ متابع ولا ايييه ’ ولا الناس لسه مجأجزه !؟؟

هوا مفيش حد\ متابع ولا ايييه ’ ولا الناس لسه مجأجزه !؟؟
                        السلام عليكم
                        اخي الكريم الاخ مالي حدد هدف 100 نقطة حسب خطوات رحلة التدبيل التي يقوم بها

و نعم تحقيق الاهداف اكثر من ضرب الاستوب لكن يلزمك الالتزام

بالنسبه لافضل فريم يرجع لنوع الزوج و عموما هو بين فريم الاربع ساعات و فريم الساعه

لا بد من تجربه المؤشر على حساب تجريبي حتى تعرف طبيعه التعامل معه

اعطيك نصيحه .. ابدأ باليورو دولار .. ثم ادخل ازواج العملات الاخرى تباعا ..
                        لا تدخل على الحساب الحقيقي قبل ان تجرب لفتره كافيه
                        اتمنى لك التوفيق
                        اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اعضاء المضارب العربي الكرام كل عام وانتم بخير بمناسبة قدوم شهر رمضان

اعادة الله عليكم بالخير واليمن والبركات

ولا تنسوا الاكثار من قرأة القران وصلاة التراويح

نسالكم الدعاء

اخ مالي , لو سمحت , دلوقتي انا دخلت على البواند شراء على ال 4 ساعات من المؤشر , والآن عاكس 80 نقطه ,

ودخلت على الأسترالي والآن -5

ودخلت على عملتين اخريتين , وبرضو عاكس , !!!!

معا اني داخل على المؤشر !!! ,

ايه الغلط في دخول !

تاني حاجه , هوا الأستوب كام نقطه ؟!!!؟؟

اخ مالي , لو سمحت , دلوقتي انا دخلت على البواند شراء على ال 4 ساعات من المؤشر , والآن عاكس 80 نقطه ,

ودخلت على الأسترالي والآن -5

ودخلت على عملتين اخريتين , وبرضو عاكس , !!!!

معا اني داخل على المؤشر !!! ,

ايه الغلط في دخول !

تاني حاجه , هوا الأستوب كام نقطه ؟!!!؟؟
                              السلام عليكم
                              اخي الكريم انت داخل على حساب حقيقي والا تجريبي
                              اذا حساب حقيقي يا ريت تخرج من اي صفقه موجودة عند منطقة الدخول ( سعر الدخول )
                              اما بالنسبه للباوند دولار فيبدو انك اشتريت بحدود النقطة 1.6470 و هذه نقطة مقاومة قوية من شهرين السعر يحاول اختراقها و لازال للان يحاول

بالنسبه للاسترالي دولار اتمنى انك تقفل الصفقه على منطقة الدخول ( سعر الدخول )

الغلط بالدخول هو انك دخلت متاخر .. لازم تدخل عند ثبات سهم الدخول فورا .. ولا تدخل بعدها بفتره طويله .. يعني لاحظ لو انت داخل مع ثبات سهم الشراء للباوند فورا كان رابح للان 200 نقطة .. و ايضا نفس الحال بالنسبه للاسترالي و كان محقق 300 نقطة .. لذلك انا اخبرتك بالتجربه على حساب تجريبي اولا .. حتى تفهم طريقه التعامل مع المؤشر بشكل جيد

اتمنى لك التوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة pro_trade مشاهدة المشاركة
                                السلام عليكم
                                اخي الكريم انت داخل على حساب حقيقي والا تجريبي
                                اذا حساب حقيقي يا ريت تخرج من اي صفقه موجودة عند منطقة الدخول ( سعر الدخول )
                                اما بالنسبه للباوند دولار فيبدو انك اشتريت بحدود النقطة 1.6470 و هذه نقطة مقاومة قوية من شهرين السعر يحاول اختراقها و لازال للان يحاول

بالنسبه للاسترالي دولار اتمنى انك تقفل الصفقه على منطقة الدخول ( سعر الدخول )

الغلط بالدخول هو انك دخلت متاخر .. لازم تدخل عند ثبات سهم الدخول فورا .. ولا تدخل بعدها بفتره طويله .. يعني لاحظ لو انت داخل مع ثبات سهم الشراء للباوند فورا كان رابح للان 200 نقطة .. و ايضا نفس الحال بالنسبه للاسترالي و كان محقق 300 نقطة .. لذلك انا اخبرتك بالتجربه على حساب تجريبي اولا .. حتى تفهم طريقه التعامل مع المؤشر بشكل جيد

اتمنى لك التوفيق

اخي مكتوب عند ثبات السهم , والسهم لا يثبت إلا بإغلاق الساعه !!!

يعني انتا قصدك انتي ادخل ,بعد ثبات المؤشر ولا يشترط إغلاق السالاعه !!!

يعمل...
                                X