تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: رحـلـة التـدبيل

المشاركة الأصلية بواسطة لاغير مشاهدة المشاركة
    ارجو متابعه اليورو فرنك بنتظار ظهور الاشاره عالساعه ياليت اخي محمد علي تفلتر لنا الاشارات السليمه للدخول وحصوصا انته الملم بها اكثر من غيرك وهي باذن الله لن تتعارض مع طلباتكم والاداره في ضم الحسابات اليكم في الشركات المذكوره وعموما هناك الان مجموعه لها الخبره تحاول ان تفلتر الاشاره الصحيحه او عالاقل الاشاره المربحه لللاخوان لوجه الله تعالى وفي هذا الاسبوع سوف نضع الفلتره من وجهه نظرنا القابله للغلط ولكن باي حال من الاحوال تم الاجنهاد ولهذا طلبنا المعونه من الله وحده ثم منك لانك صاحب الفكره وربان السفينه وسوف يمن الله غليك لخدمه اخوانك افضال واموال وحسنات اكثر من المردود المالي من الاي بي الخاص بالشركات وباذن تحصل على الاثنين اموال الاي بي ودعاء اخوانك وتفريج كربهم في الدنيا والاخره هذا والله يوفق الجميع

اخي الكريم

انا مش عارف الحسابات مالها ومال الموضوع علي فكرة التوصيات هتبقي هنا

في الموضوع واللي عايز يفتح معانا اللي عايز التوصيات علي الموبيل اللي هيعرف يتابع

الموضوع كل شوية خلاص مش لازم يدخل ممكن تكون الناس افتكرت كدة علشان دلوقتي

النشاط قل الف شكر للجميع علي حسن الظن

موضوع الفلترة الاسهل للناس علشان تكسب اني اسيبها من غير فلترة عارف لية

لان اصلا الاشارات قوية لوحدها في معظم الاحيان يعني نسبة 8/2 من 8 صفقات

ممكن تعكس معاك 2 او 3 والصفقة اللي بعديها بتعوض النسبة دي ممتازة

انت عايز تفلتر كمان ال 2 فرصتين الفلترة هتبقي بشرح طريقة تانية خالص علشان المؤشرين

يتوافقوا مثلا صح

طيب المؤشر التاني اصلا هتبقي نسبة زي النسبة واحتمال اكبر تكون اقل نسبتة مثلا

4 : 6 او 5 : 5 دلوقتي قارن ما بين الاثنين النسبة الموجب الاكبر في المؤشر بتاعنا

اكبر مثلا بس هتقل مع المؤشر التاني لية لان ممكن بسهولة المؤشر التاني يقولك لا دي مش

فرصة مثلا انت متدخلش يبقي هتضيع عليك فرص موجوب وهتاخد الفرصتين او 3

اللي كانوا بيضيعوا هتلاقي الاجمالي في الاخر قل في الموجوب والسالب

ولو مش مصدق جرب انا حللتها بالتفصيل لك

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: رحـلـة التـدبيل

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
      اخي الكريم

انا مش عارف الحسابات مالها ومال الموضوع علي فكرة التوصيات هتبقي هنا

في الموضوع واللي عايز يفتح معانا اللي عايز التوصيات علي الموبيل اللي هيعرف يتابع

الموضوع كل شوية خلاص مش لازم يدخل ممكن تكون الناس افتكرت كدة علشان دلوقتي

النشاط قل الف شكر للجميع علي حسن الظن

موضوع الفلترة الاسهل للناس علشان تكسب اني اسيبها من غير فلترة عارف لية

لان اصلا الاشارات قوية لوحدها في معظم الاحيان يعني نسبة 8/2 من 8 صفقات

ممكن تعكس معاك 2 او 3 والصفقة اللي بعديها بتعوض النسبة دي ممتازة

انت عايز تفلتر كمان ال 2 فرصتين الفلترة هتبقي بشرح طريقة تانية خالص علشان المؤشرين

يتوافقوا مثلا صح

طيب المؤشر التاني اصلا هتبقي نسبة زي النسبة واحتمال اكبر تكون اقل نسبتة مثلا

4 : 6 او 5 : 5 دلوقتي قارن ما بين الاثنين النسبة الموجب الاكبر في المؤشر بتاعنا

اكبر مثلا بس هتقل مع المؤشر التاني لية لان ممكن بسهولة المؤشر التاني يقولك لا دي مش

فرصة مثلا انت متدخلش يبقي هتضيع عليك فرص موجوب وهتاخد الفرصتين او 3

اللي كانوا بيضيعوا هتلاقي الاجمالي في الاخر قل في الموجوب والسالب

ولو مش مصدق جرب انا حللتها بالتفصيل لك
      لايوجد لا سوءظن ولاحسن ظن يبدو انك حساس حيتين اخي محمد متكلش بيض ولا سمك الشباب مازالو معاك وانا كمان ومازلنا ننزل فرررص حتى نوهت على فرصه لسه ما طلعتش متوقعها يعني ويوم الجمعه نزلت فرررصه الدولاار ين وغير كده مفيش فرص اصلا ولا يهمك اصبر وشوووف كل الفرص ختنزل وكل الشباب حيواصلو اصلا كلنا دعينا لك من القلب ووربنا يشهد قبل المفاجاه ولما نزلت المفاجاه برطه دعينا

الباوند فرنك
        فاصل الساعة
        اعطى اشارة بيع

المشاركة الأصلية بواسطة سلمان2003 مشاهدة المشاركة
          الباوند فرنك
          فاصل الساعة
          اعطى اشارة بيع

الي الاهداف ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة لاغير مشاهدة المشاركة
            لايوجد لا سوءظن ولاحسن ظن يبدو انك حساس حيتين اخي محمد متكلش بيض ولا سمك الشباب مازالو معاك وانا كمان ومازلنا ننزل فرررص حتى نوهت على فرصه لسه ما طلعتش متوقعها يعني ويوم الجمعه نزلت فرررصه الدولاار ين وغير كده مفيش فرص اصلا ولا يهمك اصبر وشوووف كل الفرص ختنزل وكل الشباب حيواصلو اصلا كلنا دعينا لك من القلب ووربنا يشهد قبل المفاجاه ولما نزلت المفاجاه برطه دعينا

بارك الله فيك اخي الكريم

بعد قليل تقرير ملخص لمعظم العملات

وين الناس ما في حد موجود مع ان في ارباح

سبحان الله

المشاركة الأصلية بواسطة Maly مشاهدة المشاركة
                  وين الناس ما في حد موجود مع ان في ارباح

سبحان الله
                  معاك على الخط يا باشا بس انا عن نفسي شغال على الأربع ساعات ومش شايف فرص وصفقة اليورو دولار شغال ميييييييييييه مييييييييييييه يا كبير

فرصة بيع على الباوند ين

السعر 131.70
                    تحياتي

المشاركة الأصلية بواسطة forex.warrior مشاهدة المشاركة
                      معاك على الخط يا باشا بس انا عن نفسي شغال على الأربع ساعات ومش شايف فرص وصفقة اليورو دولار شغال ميييييييييييه مييييييييييييه يا كبير

هو معني انك شغال علي الاربع ساعات انك ما تشارك

ادخل علي كذا عملة علي الاربع ساعات يعني 2 او 3 بحيث انك تبقي معانا علي طول

فرصتين جداد معانا
                        بس من اول اليوم هشتغل بوضع هدف وهحرك الاستوب كل 50 نقطة ان شاء الله
                        هنجرب كده وهقلكم الاخبار
                        فرص اليوم اللى معانا
                        المجنون فريم الساعه

الاسترالى كندى فريم الاربع ساعات

الملفات المرفقة

الاخ مالى يعطيك العافية ممكن ترد على سوالي للضرورة

هذا الموشر الرائع يعتمد على ماذا موفنج ام فيبو

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                            هو معني انك شغال علي الاربع ساعات انك ما تشارك

ادخل علي كذا عملة علي الاربع ساعات يعني 2 او 3 بحيث انك تبقي معانا علي طول
                            الفرص اليوم شحيحة يازعيم

يا باشا عطيني رايك بعد الهبوط

eur usd ???
                              - قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : « من دخل السوق فقال: "لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو حي لا يموت بيده الخير وهو على كل شيء قدير" ـ بسم الله، اللهم إني أسألك خير هذه السوق، وخير ما فيها، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها، اللهم إني أعوذ بك أن أصيب بها يميناً فاجرةً، أو صفقة خاسرة".

المؤشر علا فريم الساعه والاربع ساعات وانت طالع ممتاز

يعمل...
                                X