ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

المشاركة الأصلية بواسطة احمد اسماعيل مشاهدة المشاركة
    ياعم بالراحة على الراجل مش كده خلى قلبك كبيييير وصدرك واااااااااسع شوي

الراجل جديد على الصنعة وخسران من أولها خسارة عائمة والغريق بتعلق بقشاية صح!!!!
    وهو شايف فيك القائد اللي ممكن تسمعوا كلمتين حلوين تشد بيها حيلوا وتخليه يتفائل شوي!!!!

دنا اول مشتغلت الشغلانه دي بتذكر مسبتش ورشة وزعلت بس دنا طلقت المدام 457 مرة

زكرتني بالقاسي وعمايلوا في الزمنات ايام الشباب

كان القاسي يشتبك مع احد الشباب في الموضوع وبعدين ابو انمار يروح يووووولعها ويطفيههها ويفتح الزريبة للخرفان ويعمل فوضى في الحارة كلها

اجازة سعيدة
    انت بتقلب المواجع لـــــــــــية

الكلام دة ايااااام المراهقة

المشاركة الأصلية بواسطة rappeur41 مشاهدة المشاركة
      اهلا استاذ احمد اسماعيل منور الورشة والله ارجوا ان تكون باتم صحة وافضل حال ان شاء الله

انا والله هنا في الورشة لمساعدة اخواني المبتدئين كحالتي ووالله والله على ما اقول شهيد لا ادخل صفقة الا بعد وضعها هنا في الورشة ووالله اقضي اكثر من 12 ساعة امام الجهاز اقلب الشرتات بحثا عن الفرص وما اريد الا الدعاء لا غير فنحن هنا لمساعدة بعضنا البعض كل بعلمه ومقدوره

هنالك اسلوب في الحديث وطريقة طلب المساعدة تجعلك تساعد بدون تردد وهنالك طلب او سؤال كان صاحب الطلب يامرك وانا هذا الشيء لا اقبله شخصيا وهنالك العديد من الاشياء التي لا اقبلها هنا في الورشة بما انني الواقف على الورشة كالصراخ والتكلم عن صفقة خاسرة بالرغم من ان شروط الدخول والخروج واضحة وبسيطة وما علينا الا اتباع هذه الشروط بحذافيرها

الصفقتين اللتان كان يتحدث عنهما الاخ الكريم اغلقتا بخسارة اجمالية 123 نقطة يعني 12.3 دولار من 1000 دولار وفي اسبوع حققنا ما شاء الله تبارك الله اكثر من 2000 نقطة والحمد لله

على العموم ارجوا المعذرة من اخواني واخواتي لما حدث وكنت اتمنى ان لا يحدث سوء تفاهم لكن قدر الله وما شاء فعل

بارك الله فيكم

والله الموفق
      حبيب اللبى استمر الورشة بتشهد لك
      جزاك الله خير
      انت الصح لابد من يريد ان يتعلم يتحمل
      بارك الله فيك

المشاركة الأصلية بواسطة ابوانمار مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم و رحمة الله وبركاتة

بص انت يا محترم عايزين نشوفك على طووول يا محترم
        و اوعى تغيب يا محترم
        و على فكرة لك وحشة يا محترم
        تقبل تحياتـــي يا محــــــترم
        ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دة كلام يا محترم.........اجيلك يوم الاحد اللي فات و قلتلي يا محترم تعالى نقعد و نتكلم مع الاخوة.........و بعد كدة يا محترم تسيبني كدة..........ماااااااااشس يا محترم

ازيـــــــــــــــــــــك يا قااااااااااااااااااااااسي......والله واحشني جدا جدا جدا جدا

و سيبتلك يا جلاكسي رسالات على الشااااااااااات و قلتلك واحشني جدا يا محترم

ماااااااااااااااااااسي يا واست ام...................

ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
        الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

المشاركة الأصلية بواسطة mahdy1
          للاسف الشديد من ساعة بجهز فى المشاركة بالاقتباسات والمواضيع لكن للاسف كلة ضاع
          مش عارف اية اللى حصل ... يلا مش مهم
          طبعاً المشاركة اللى فاتت كانت مفروض تكون الاخيرة بس الظروف بقا هنعمل اية
          طبعاً انا اتعرضت لرد غير لائق من الاستاذ rappeur41 بس يا ريت ترجعوا المشاركات بتاعتى لانى كنت مجهزها ومشاركاتة وانة قبل كدة اتهور ثم اعتذر ثم كان هذا الرد

بعده انتظرت تدخل الادارة او احد الاعضاء ثم كتبت شكوى فى قسم الشكاوى ولم يلتفت اليها ثم كتب رد فى موضوع الشكوى لتحريكها ولا حياة لمن تنادى وفشلت فى ارسال رسالة لمراقب قسم الشكاوى واضطررت لاكتب مشاركة فى موضوعه لانبهه الى موضوعى فى قسم الشكاوى ولا رد

المهم انا مش عارف الاستاذ rappeur41 زعلان منى اوى كدة ليه وبيرد علية الرد ده ليه .. امال يعمل ايه لو كنت انتقدت الورشة او انتقدت شخصة او قلت كلمة مش محترمة فى حقة
          انا بكلمة بمنتهى الادب والذوق
          فيكون ده جزائى

الرد فى الاقتباس

يا أخي مهدي

انا جديد في المكان ده بس من واقع الصفحات الي سبقت 970 صفحة كافية انها تعطيك فكرة وفكره عميقة جدا عن طريقة العمل بالاستراتيجية وانتا كنت محظوظ بانه تم الرد عليك لانه مع كثرة الصفحات والمشتركين ساعات الاخوة في الورشة ما بينتبهوا للأسئلة هذه نقطة ؟؟؟؟
          واضح انه حجم دخولك كبير وبالتالي الخسارة كبيرة انتا وانتا بس مسؤول عنها. ولا يمكنك (فش غلك في حدا)
          3- والاهم انتا بتشتكي في الادراة على انسان حسن سيرة وسلوك مش بالكلام ، بل بالفعل وهذا على ما اعتقد سبب عدم رد الادراة عليك . لانه الادارة حكييييييييييييييييييمة جدا وتعالج الاخطاء بسرعة جدا
          اكيد بإمكانك تلاقي الف والف مكان يعطيك توصيات مغلفة بورد بس هنا في الورشة، القائمين عليها بيعلموك كيف تعتمد على نفسك وكيف تربح
          وروح الله يسامحك
          لا اله الا الله
          اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على ابراهيم وعلى آل ابراهيم انك حميد مجيد ، اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على ابراهيم وعلى آل ابراهيم انك حميد مجيد

المشاركة الأصلية بواسطة rappeur41 مشاهدة المشاركة
            اهلا استاذ احمد اسماعيل منور الورشة والله ارجوا ان تكون باتم صحة وافضل حال ان شاء الله

انا والله هنا في الورشة لمساعدة اخواني المبتدئين كحالتي ووالله والله على ما اقول شهيد لا ادخل صفقة الا بعد وضعها هنا في الورشة ووالله اقضي اكثر من 12 ساعة امام الجهاز اقلب الشرتات بحثا عن الفرص وما اريد الا الدعاء لا غير فنحن هنا لمساعدة بعضنا البعض كل بعلمه ومقدوره

هنالك اسلوب في الحديث وطريقة طلب المساعدة تجعلك تساعد بدون تردد وهنالك طلب او سؤال كان صاحب الطلب يامرك وانا هذا الشيء لا اقبله شخصيا وهنالك العديد من الاشياء التي لا اقبلها هنا في الورشة بما انني الواقف على الورشة كالصراخ والتكلم عن صفقة خاسرة بالرغم من ان شروط الدخول والخروج واضحة وبسيطة وما علينا الا اتباع هذه الشروط بحذافيرها

الصفقتين اللتان كان يتحدث عنهما الاخ الكريم اغلقتا بخسارة اجمالية 123 نقطة يعني 12.3 دولار من 1000 دولار وفي اسبوع حققنا ما شاء الله تبارك الله اكثر من 2000 نقطة والحمد لله

على العموم ارجوا المعذرة من اخواني واخواتي لما حدث وكنت اتمنى ان لا يحدث سوء تفاهم لكن قدر الله وما شاء فعل

بارك الله فيكم

والله الموفق
            حبيب اللبى استمر الورشة بتشهد لك
            جزاك الله خير
            انت الصح لابد من يريد ان يتعلم يتحمل
            بارك الله فيك
            المشاركة الأصلية بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
            يا أخي مهدي

انا جديد في المكان ده بس من واقع الصفحات الي سبقت 970 صفحة كافية انها تعطيك فكرة وفكره عميقة جدا عن طريقة العمل بالاستراتيجية وانتا كنت محظوظ بانه تم الرد عليك لانه مع كثرة الصفحات والمشتركين ساعات الاخوة في الورشة ما بينتبهوا للأسئلة هذه نقطة ؟؟؟؟
            واضح انه حجم دخولك كبير وبالتالي الخسارة كبيرة انتا وانتا بس مسؤول عنها. ولا يمكنك (فش غلك في حدا)
            3- والاهم انتا بتشتكي في الادراة على انسان حسن سيرة وسلوك مش بالكلام ، بل بالفعل وهذا على ما اعتقد سبب عدم رد الادراة عليك . لانه الادارة حكييييييييييييييييييمة جدا وتعالج الاخطاء بسرعة جدا
            اكيد بإمكانك تلاقي الف والف مكان يعطيك توصيات مغلفة بورد بس هنا في الورشة، القائمين عليها بيعلموك كيف تعتمد على نفسك وكيف تربح
            وروح الله يسامحك

الله يبارك فيكم جميعا.......ناس بتقدر المجهود

والله يا محمد حيدر باشا..... انت انسان قمة في الاخلاق و حب الخير...و مجهودك واضح و ضوح الشمس....... ادب...و زوق و علم و اخيرا ادرجي بالدرجة الاولى كماااااااااااااااااااااااان

بارك الله فيك حبيب قلبي والله.......و الحمد لله كل اللي في الورشة بيشيدوا بك..............حبيب قلبي

و الحمد لله كل الناس اعضاء الورشة يشيدوا بك من اول وهله و لهم الحق في ذلك......و لو عاوز شهادتي انا ...فانا اكن لك كل اعجاب و تقدير و احترام

كله عند الله محمد باشا......و هتشوف كثير كما انا شفت حبيب قلبي

بارك الله فيك و في اسرتك و كل من تحب

والله المــــــــــــــــــــوفق

ازيـــــــــــــــــك يا حســـــــــــــــــــــــــن باشا

منــــــــــــــور والله يا عبقري........المنتدى

بارك الله فيك حبيب قلبــــــــــــــــــي

ياااااااااااااااااااا واااااااااااااااااااااااااااائل وبعدين معاك

انت يعني ماتزورش الموضوع الا بعد ما تروح من القهوة اللى على الناصية

وأيام السبت والاحد كمان

بص ياعم انا هروح أولع الفحم وراجع

وحشتني ايام زماااااااااااان وسهرات الفجرية

ابو انمار صار ينام بدري ويشرب اللبن كل يوم
                ومن يتقي الله يجعل له مخرجا
                ويرزقه من حيث لا يحتسب

sigpic
                أينما ترى صفقة ناجحة ،،
                فحتماً هناك من إتخذ قراراً شجاعاً

المشاركة الأصلية بواسطة احمد اسماعيل مشاهدة المشاركة
                  ياااااااااااااااااااا واااااااااااااااااااااااااااائل وبعدين معاك

انت يعني ماتزورش الموضوع الا بعد ما تروح من القهوة اللى على الناصية

وأيام السبت والاحد كمان

بص ياعم انا هروح أولع الفحم وراجع

وحشتني ايام زماااااااااااان وسهرات الفجرية

ابو انمار صار ينام بدري ويشرب اللبن كل يوم
                  هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

ولع يا عم........بس بلاش ننزل القهوة خالص.....................و نسهر كدة مع بعض

واااااحشني حبيب قلبي

السلام عليكم
                    المره دي من غير يا قوووم
                    لأن القوم عين وصابتهم
                    الورشه يا اخوان فيها من رحابة الصدر الكثير
                    وشهادتي مجروحه فيها والاساتذه على قدر كبير من التعاون
                    كذلك زوارنا الافاضل
                    نصيحه (خذ اخاك على سبعين محمل)
                    بمعنى التمس العذر لأخيك وفكر بسبعين عذر له
                    كلنا هنا اخوه ولا تنسوا ان للخساره مراره كان الله بعون من يتجرعها
                    استاذ محمد لن ازيد على ما قاله الاخوان فمن اول يوم استلمت منصبك ونحن نرى ونتابع مجهودك(ما قصرت)
                    الاخ مهدي نتمنى ان لا تكون اخر مشاركه لك
                    استاذ سباركو احترامي وتقديري لك اثبتت انك معنا باستمرار وهذا شيء نفتخر به
                    -كل ده في الاجااااااااااازه يا اخوان
                    a ده ...اومال بكره حتعملوا a
                    استاذ ابو انمار ........من بطل فيلم اخر الرجال المحترمين؟؟

9

المشاركة الأصلية بواسطة nooraa مشاهدة المشاركة
                      السلام عليكم
                      المره دي من غير يا قوووم
                      لأن القوم عين وصابتهم
                      كذلك زوارنا الافاضل
                      استاذ محمد لن ازيد على ما قاله الاخوان فمن اول يوم استلمت منصبك ونحن نرى ونتابع مجهودك(ما قصرت)

9
                      هههههههههههههههه
                      الله يحفظك و يرعاك يا حجة نوووورة
                      بس انا عايز اعرف وش معنى رقم تسعة دة

هههههههههههههههه
                        الله يحفظك و يرعاك يا حجة نوووورة
                        بس انا عايز اعرف وش معنى رقم تسعة دة
                        يعني تسعه بعين الحسود
                        بدل خمسه بعين الحسود

المشاركة الأصلية بواسطة nooraa مشاهدة المشاركة
                          السلام عليكم
                          المره دي من غير يا قوووم
                          لأن القوم عين وصابتهم
                          كذلك زوارنا الافاضل

9
                          ازيــــــــــــــــــــــــــك يا نورا.......عاملة ايه؟؟

اتمنى ان تكــــــــــــــــوني بافضل صحة و احســــــــــــــــن حااااااال. فانت من الناس الذين اكن لهم كل احترام و تقدير

اكـــــــــــيد يا استاذة انا بتابعكــــــــــــم من بعيد........اتابع الورشة التي بها كل الناس الطيبين و المتناغمين مع بعض.

انا اتابع اشخاص لكي اطمئـــــــــن عليهم.......في الحقيقة انا الان لا اتااابع صفقات ولا فرص......بس اكيد طول ما انا عندي حسابات فوركس بتعتي و بدخل على المنصة يبقى اكيــــــــــــد بتابع هنا كمااان علشان اشوف اصدقائي و احبابي كلهم.......فاطمئنــــــــــى اكيد انا بتابع.........معااااكم و عقلي اكيد معكـــــــــــم.

المهـــــم .....انت بتقولي ان في حسد في الورشة و عين و صابتنا.........الحمد لله احنا محصنين الورشة........شوفي كدة هتلاقي الدعاء اللي كنت انا بنزله مع الافتتاح فقط.....بقى ينزل كذا مرة في الاسبوع بواسطة الاستاذ ابو انمار و الاستــــــــاذة و عــــــــد و حبيب قلبي الاستــــــــــــــاذ محمد حيــــــــــدر كماااان. حاجة تفرح مش كدة.

المشكلة تكمن اننا كلنا هنا حريصون على عدم البلبلة و التشتت و المهاترات....لان فعلا نحن نقدم جميعا ...انت يا استاذة نورا و الاستاذ ابوانمار و الاستاذ حسن و الاستاذة وعد و غيرهم و غيرهم .... نقدم علم و استراتيجية حقيقية تمت تجربتها لمدة تزيد عن عام كامل تحت ظروف مختلفة و متقلبه للسوق....و اثبتت جدارتها......و نحن الان بعد تحربتها لا ندافع عنها لانها تحمي نفسها و لكن ندافع على عدم التشتت و البلبلة لكي يستفيد بها ناس اخرون غيرنا.......فمثلا انت او الاستاذ محمد حيدر ايه اللي يخليه متابع لكل الصفقات و بيضع نتائجها و دة مجهود كبير جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...و هو يا دوب داخل كام صفقة من كل الصفقات على حسابه الحقيقي؟؟؟؟؟..........ليه يتابع كل الصفقات و هو مش داخلها.....و انا بتكلم عن شهور على هذا المنوااال؟؟؟؟؟........عاوز شهره....؟؟؟عاوز منصب يعني........؟؟؟.....هههههههههه..........عاوزين يديروا حسابات مثلا؟؟؟؟؟......دي استراتيجية معلومة للجميع و ليست توصيات.

فمن هذا المنطــــــــــــلق يمكن ان نعرف ماذا يريدون من متابعتهم و من شرحهم لكل الاعضاء الجدد.......
                          يبقـــــــــــــــى اكيد لا يريدون الا الجزاء من الله سبحانه و تعالى.........يبقى لازم نقدرهم و نحترمهم لان لا ناقة لهم ولا جمل هنا.........هم موجودون للمساعدة و لا يريدون الا وجهه الله سبحانه و تعالى.

فيجـــــــــب على الجميع عند دخول الورشة ان يلتزموا بالهدوء و عدم البلبة لكي تستمر الورشة بدون اي مشااااكل تذكر........و يجب ان نقول لهم جميعا ...الف شــــــــــــكر على ما تقدمونه و انا اول من يقول لهم ذلك....جزاكم الله خير الجـــــــــــــــــــزاء.

والله المـــــــــــــــــوفق

يا ريسنا منور المكان بطلتك الاسبوعية علينا اذيك حبيبى واخى الكبير الباش مهندس وائل

يا رب تكون بخير وباسعد حال انت وجميع افراد اسرتك الكريمة تحياتى وكل عام وانتم جميعا بخير

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                              يا ريسنا منور المكان بطلتك الاسبوعية علينا اذيك حبيبى واخى الكبير الباش مهندس وائل

يا رب تكون بخير وباسعد حال انت وجميع افراد اسرتك الكريمة تحياتى وكل عام وانتم جميعا بخير

عمــــــــــــــي و استاذي و حبيب قلبي الباشمهندس وائـــــــــــــل.........استاذ الاساتذة كلها....و صديقي العزيز كمااان

والله يا وائل باشا انت في عقلي دائما.......معجب يا عم ...اعمل ايه...هههههههههههههههه

مش كل مرة اقضل امدحك.....بس فعلا انت اكبر من اي مدح حبيب قلبي

سلااااااااااامي لك و للاسرة الكريمة .

والله المــــــــــــــــــوفق.

استاذ سباركو
                                من دخل الورشه وتابع.. او كان زائر خفيف الظل لمس التعاون الغير مجبر عليه احد
                                ولمس روح الاخوه بين الاعضاء وهذا ما اشادوا به لن اقول الكل حتى لا يقال اني مبالغه
                                لكن المعظم شعر بروح الاسره الواحده
                                الورشه هادئه وما فيها اي مشاكل والحمد لله ودعوه في ظهر الغيب لكل من يساعد
                                اكيد نسعى لها كلنا
                                احترامي وتقديري لك
                                وفقك الله لما يحب ويرضى

يعمل...
                                X