ورشة عـمل استراتـيجـية مــن نار

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشـــــــة عـــمل ( اســتـــراتــيـــجـــيــة مــن نــــــــــار )

المشاركة الأصلية بواسطة kira-h مشاهدة المشاركة
    130.30
    نشوف التحليل الكلاسيكي بارك الله فيك
    بالمناسبة انا بايع من 125.80 وعززت من 130.10
    sigpic

المشاركة الأصلية بواسطة waad-fagr مشاهدة المشاركة
      السلام عليكحم مبروك الارباح يا جماعة
      و زودو عليهم الاسترالى كندى +70

استاذ كيرا كنت قد رأيت فى احد المنتديات الصديقة احد المحللين وفق تحليله ان المجنون الى 131.70
      ثم هبوط الى 118
      هو لا يعمل الا عليه و كانت صفقة طويلة جدا زى صفقاتك استاذ كيرا الاول بصراحة ما صدقتش الرقم دلوقتى ابصمله بالعشره + تأكيد من استراتيجيتنا كان دايما صعود

السلاااااام عليكم جميعا واحد واحد....بخاف اكتب اسماء لانسى احد سهوا والله.

مبروووووك يا وعد + 70 نقطة على الاسترالي كندي.......الحمد لله.

انت استاذة كبيرة يا وعد والله.....فين باة البسبوسة؟؟؟؟؟ و لا اقول للقاااااااااسي باة يجيب ام على بتعته و ربنا يستـــــــــــــــــر.

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله المــــــــــــــــوفق.
      ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
      الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

المشاركة الأصلية بواسطة ايهاب مساهر مشاهدة المشاركة
        ايهاااااااااااااب باشاااااااا.......منور يا ايهاب والله......انت عامل اية حبيب قلبي.....

منورنا والله والله..............ايوة كدة الحبايب كلهم مجمعين.

السلام عليكحم مبروك الارباح يا جماعة
          و زودو عليهم الاسترالى كندى +70

استاذ كيرا كنت قد رأيت فى احد المنتديات الصديقة احد المحللين وفق تحليله ان المجنون الى 131.70
          ثم هبوط الى 118
          هو لا يعمل الا عليه و كانت صفقة طويلة جدا زى صفقاتك استاذ كيرا الاول بصراحة ما صدقتش الرقم دلوقتى ابصمله بالعشره + تأكيد من استراتيجيتنا كان دايما صعود
          وعليكم السلام
          مبروك الأرباح أستاذة
          المصيبة لو أغلق أسبوعي فوقها سيستمر في الصعود والله أعلم
          ان شاء الله يعقل المجنون

السعر ماشي بقناة صاعدة لا نختلف عليه لكن ان شاء الله ما يغلق يومي فوق 131.10 وان شاء الله نقدر نقول انتهى التصحيح الصعودي
          جزاك الله خيرا أخي الكريم على الافادة

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
            السلاااااام عليكم جميعا واحد واحد....بخاف اكتب اسماء لانسى احد سهوا والله.

مبروووووك يا وعد + 70 نقطة على الاسترالي كندي.......الحمد لله.

انت استاذة كبيرة يا وعد والله.....فين باة البسبوسة؟؟؟؟؟ و لا اقول للقاااااااااسي باة يجيب ام على بتعته و ربنا يستـــــــــــــــــر.

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله المــــــــــــــــوفق.
            لا استاذنا كله الا ام علي ........ عارف لو ابو علي كنا قلنا ماشي عارف لو علي زات نفسه كنا قلنا ماشي
            هههههههههههههههههههههههه
            ممكن بقي ام وعد تجبلنا حاجه عليها القيمه اما نشوف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            .." ضارب كما تري وليس كما تعتقد "..

... متوكلا علي الله سبحانه وتعالي ...

لا تحدث الناس كيف ستنجح
            بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت !!
            اضغط هنا واوعدك هتكسب بجد والله

المجنون طلع بروس لي يحاول جاهدا تخطي 131.30
              ان شاء الله نستفيد من اختبار سحابة الويكلي وربما الهبوط القوي
              أنا حاليا متورط معه بصفقة بيع
              الله يستر
              حسن باشا......ازيك حبيب قلبي.....انا امس في الحقيقة استغربت من صفقة البيع دي.......والله ما رضيت اتكلم.....فانت استاذ و ابصملك كمان باعشرة على كدة......بس كانت صفقة غامضة.....سيبك من الاستراتيجية خالص و هي كانت بتقووول صعود بس الاشيموكيو لوحده كان بيقول صعود.....بص على سحابة اليومي السعر اخترق الخط الافقي فيها و اغلق فوقها......فكان صعود قوي.

معلش حسن باشا.........بالنسبة هل هو صاعد ولا هابط.....انا عندي شارتين ويكلي على شركتان مختلفتان.....شارت ويكلي بيقول هبوط ممكن من للمستويات اللي احنا بها...وشارت اخر بيقول احتماااال صعود الى مستويات 133.40

والله المـــــــــــــــــوفق

أنا عارف أن أغلبنا متورط ببيع المجنون اظاهر ان صناع السوق اتفقوا علينا
                ما بال اليابان لماذا لا يتدخل !!!!
                الله يكون في عوننا

ايهاااااااااااااب باشاااااااا.......منور يا ايهاب والله......انت عامل اية حبيب قلبي.....

منورنا والله والله..............ايوة كدة الحبايب كلهم مجمعين.

منور بوجودك بينا حبيب قلبي ايش اخبارك عساك طيب
                  sigpic

حسن باشا......ازيك حبيب قلبي.....انا امس في الحقيقة استغربت من صفقة البيع دي.......والله ما رضيت اتكلم.....فانت استاذ و ابصملك كمان باعشرة على كدة......بس كانت صفقة غامضة.....سيبك من الاستراتيجية خالص و هي كانت بتقووول صعود بس الاشيموكيو لوحده كان بيقول صعود.....بص على سحابة اليومي السعر اخترق الخط الافقي فيها و اغلق فوقها......فكان صعود قوي.

معلش حسن باشا.........بالنسبة هل هو صاعد ولا هابط.....انا عندي شارتين ويكلي على شركتان مختلفتان.....شارت ويكلي بيقول هبوط ممكن من للمستويات اللي احنا بها...وشارت اخر بيقول احتماااال صعود الى مستويات 133.40

والله المـــــــــــــــــوفق
                    بارك الله فيك يا أستاذ
                    تبصملي ايه!!!! ده أنا جديد بالفوركس ... والله ده شرف كبير ....
                    بالنسبة للصفقة كنت شاكك في نجاحها بس الأستاذ أبو انمار عملها
                    لكن ما تخافش أنا ورا المجنون والزمن طويل لازم هبوط وإلا سأعتزل الفوركس
                    الله كريـــــم

الله يكون في عوننا
                      الله يعين
                      انا دخلت مع اخونا وائل بيع بالصفقة 15 المشكلة بعض المنصات ضربت الهدف بوقتها وبعضها ارتد قبل الهدف بكم نقطة وانا من الذين لم تضرب منصاتهم الهدف
                      sigpic

والله استاذ ايهاب انا لم ادخل بها فى الاول مع النواوى و تانى يوم لما لاقيتها لم تحقق الهدف دخلت من 125.83
                        و بعدها اكتشفت انها على منصتى كانت جابت الهدف و ارتدت قدر الله وما شاء فعل
                        اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                        اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

ايه رأيك يا استاذ سيب البسبوسة على جنب و انا ااكلك اكلة جامدة موووووووووووووووت
                          اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                          اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

الله يكون في عوننا
                            الله يجوزك ونفرح بيك اخونا كير-ه
                            وادعو الله سبحانه وتعالى ما يضرك انت ولا الاخوان جميعا
                            استوقفتني عبارتك _ ما بال اليابان لا يتدخل _ وانت بايع المجنون
                            تعرف انه اذا تدخلت اليابان فهذا المجنون سيصعد 1000 نقطة بلمح البصر
                            اخ و عزيز
                            اللهم اني أستودعك نفسي وديني ومالي وأهلي ، وكل نعمة أنعمت بها علي ، فاجعلني اللهم في كنفك وامنك وكفايتك وحفظك ورعايتك ، ووديعتك يا من لا تضيع ودائعه ولا يخيب سائله ولا ينفد ما عنده .
                            آمين

والله استاذ ايهاب انا لم ادخل بها فى الاول مع النواوى و تانى يوم لما لاقيتها لم تحقق الهدف دخلت من 125.83
                              و بعدها اكتشفت انها على منصتى كانت جابت الهدف و ارتدت قدر الله وما شاء فعل
                              فعلا بعض المنصات جابت الهدف وان كنت اراقب ارتد السعر عندي قبل الهدف بنقطة او نقطتين وما خرجت قلت انتظر الهدف
                              الحمد لله على كل حاال
                              نتامل خير ان شاء الله اذا اغلق يومي تحت 131.10
                              sigpic

وزراء منطقة اليورو يوافقون رسمياً على خطة إنقاذ اليونان
                                استعدوا في الأسابيع المقبلة لشراء اليورو عند إطلاق الدفعة الأولى ان شاء الله

يعمل...
                                X