توصيات يومية على المجنون بهدف 20 نقطة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات يومية على المجنون بهدف 20 نقطة

المشاركة الأصلية بواسطة samasemobeeta1974 مشاهدة المشاركة
    حفظــك الله.. وأعــادك ســالماً بإذن الله...
    المشاركة الأصلية بواسطة javaman مشاهدة المشاركة
    تروح وتيجي بالسلامة يا باشمهندش
    المشاركة الأصلية بواسطة osamagamal مشاهدة المشاركة
    ترجع بالسلامة يا بشمهندس وتكون رحلة سعيدة ان شاء الله
    الف مبرووووووووووووووووووووووووك يا حسام وربنا يفرحك اكتر واكتر ويارب الاسبوعين دول يعدو بسرعة علشان ترجع لنا تانى
    الله يسلمكم جميعا وبداية اسبوع جديد وشهر جديد يكون بة الخير على الجميع

ازيكم يا جماعة
      ومبروك الزواج السعيد
      و ترجع بالسلامة يارب يا نواوى
      اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
      اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

[QUOTE=EL@NAWAWY;321015]
        الله يسلمكم جميعا وبداية اسبوع جديد وشهر جديد يكون بة الخير على الجميع
        /QUOTE]

النوووي وصل يا جماعة حمد لله على السلامة وكلنا حماس هذا الاسبوع

ربنا يديم المحبة

هههههههههههههههههههههههه
          والله ضحكتوني كلكو

* اللورد عايز يتزوج وبيغامر عشان يدلع البنوت
          مبروك يا لورد الف مبروك

وعليكم السلام ورحمة الله
          منقدرش ننساك يا جميل... كلهم بيقولو الجواز حلو في الاول.. اصبر على رزقك متستعجلش هههههههه ربنا يهنيك يا غالي ويرزقك الذرية الصالحه
          ترجعلنا بالسلامة وإن شاء الله نخد بنصيحتك ونتزوج أحنا كمان يااااا رب

يسلموا جافا مان ,البنوت تستاهل صغيرونة وجميلة وعمرها 17 سنة بس تستاهل وربي تدلع آخر دلع
          وبصراحة الزواج حلو في بدايتوا وكمان في منتصفة وحتى نهايتوا بس بشرط البنت تكون فاهماك ومقتنع بك وبتحبك
          هههه جافا شكلنا حنقلب رومانسية هنا وبعدين يطردنا النووي من قرية المجنون

وصدقني الزواج على التفاهم مافي أحسن منو يعني البنوت تكون صاحبك وتكون لك للي إنته عايزوا

ربنا يديم المحبة

المشاركة الأصلية بواسطة lordsudan مشاهدة المشاركة
            يسلموا جافا مان ,البنوت تستاهل صغيرونة وجميلة وعمرها 17 سنة بس تستاهل وربي تدلع آخر دلع
            وبصراحة الزواج حلو في بدايتوا وكمان في منتصفة وحتى نهايتوا بس بشرط البنت تكون فاهماك ومقتنع بك وبتحبك

وصدقني الزواج على التفاهم مافي أحسن منو يعني البنوت تكون صاحبك وتكون لك للي إنته عايزوا
            الســـلام عليكم ورحمــة الله وبركاته...
            جعله الله أســـبوع خـــير ورزق وبركة علينا جميعــــاً إن شــــاء الله... وأســـعد الله صباحكم جميعـــاً وصــــباح الباشمهندس وائل...

ورداً على أخى الحبيب (lordsudan) أحب أقوله: أســــعد الله أيامك كلها وأتم الله عليك زواجك بالخـــير والبركة والذرية الصـــالحة بإذن الله... وطالمــا أن ما كتبته الآن يمثل وجهــة نظرك عن الزواج فمرحباً بك فى قرية المجنون وأنسب زوج تتاجر به هو زوج المجنـــون لأن وجهة نظرك التى ذكرتها عن الزواج هى أولى درجات الجنون...

المشاركة الأصلية بواسطة SamasemoBeeta1974 مشاهدة المشاركة
              الســـلام عليكم ورحمــة الله وبركاته...
              جعله الله أســـبوع خـــير ورزق وبركة علينا جميعــــاً إن شــــاء الله... وأســـعد الله صباحكم جميعـــاً وصــــباح الباشمهندس وائل...

ورداً على أخى الحبيب (lordsudan) أحب أقوله: أســــعد الله أيامك كلها وأتم الله عليك زواجك بالخـــير والبركة والذرية الصـــالحة بإذن الله... وطالمــا أن ما كتبته الآن يمثل وجهــة نظرك عن الزواج فمرحباً بك فى قرية المجنون وأنسب زوج تتاجر به هو زوج المجنـــون لأن وجهة نظرك التى ذكرتها عن الزواج هى أولى درجات الجنون...

أتحفتنا بمرورك SamasemoBeeta وعلى رأي المثل القديم: كل رجل وله زوج عملات خاصة بشخصيته ................

واليوم منتظرين النووي عشان نكمل مشوار المجنون لغاية ما نخليه يبقى عاقل

ربنا يديم المحبة

ربنا يسعدك يا أخي لورد انت وزوجتك ويرزقكم الذرية الصالحة اللهم آمين

*** أذكر الله ***

ربنا يسعدك يا أخي لورد انت وزوجتك ويرزقكم الذرية الصالحة اللهم آمين

يسلموا أخي وإنتا كمان ربنا يسعدك في كل حياتك ويوفقك في كل تجارة يارب العالمين

ربنا يديم المحبة

فينك يا وائل غايب عنا ليه

خير إن شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
                      فينك يا وائل غايب عنا ليه

خير إن شاء الله
                      موجود يا ابو حميد بس انت شوفت الجابات امس مينفعش اشتغل فيها عند الافتتاح
                      واليوم قاربت الفرصة على تحقيق الشروط انتظرونا خلال هذة الساعة هناك توصية ان شاء الله

بس باطمن عليك يا زعيم

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
                          موجود يا ابو حميد بس انت شوفت الجابات امس مينفعش اشتغل فيها عند الافتتاح
                          واليوم قاربت الفرصة على تحقيق الشروط انتظرونا خلال هذة الساعة هناك توصية ان شاء الله
                          هههههههههههه منتظرين على أحر من الجمر
                          ماشي يانووي يعني أنته موجود مش عايز ترد علينا ماشي يانووووي

ربنا يديم المحبة

هههههههههههه منتظرين على أحر من الجمر
                            ماشي يانووي يعني أنته موجود مش عايز ترد علينا ماشي يانووووي
                            لا والله يا لورد ادينى قاعد شغال لاقتناص اى فرصة ننزلها للاحباب وانت عارف كلكم اعزاء الى قلبى ربنا يدوم المحبة واى استفسار انا تحت امركم اكتبوة وسيتم الرد علية اما النقاشات الجانبية اعزرونى فيها لانى مشغول والله ممكن اتابع معاكم بعد الاهداف ونقعد ندردش

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
                              لا والله يا لورد ادينى قاعد شغال لاقتناص اى فرصة ننزلها للاحباب وانت عارف كلكم اعزاء الى قلبى ربنا يدوم المحبة واى استفسار انا تحت امركم اكتبوة وسيتم الرد علية اما النقاشات الجانبية اعزرونى فيها لانى مشغول والله ممكن اتابع معاكم بعد الاهداف ونقعد ندردش

لأ ياعم نووي ماتقول كذا أنا بمزح معاك والله طيب عندي سؤال لك

رأيك إيه في الدولار ين بيع ولا شراء أصلي عامل هيدج للعملة ومش متأكد الحين طلوع ولانزول ولخبطه حاصلة مش عارفة مالو الدولار والين دا ما بحبوش بعض

ربنا يديم المحبة

لأ ياعم نووي ماتقول كذا أنا بمزح معاك والله طيب عندي سؤال لك

رأيك إيه في الدولار ين بيع ولا شراء أصلي عامل هيدج للعملة ومش متأكد الحين طلوع ولانزول ولخبطه حاصلة مش عارفة مالو الدولار والين دا ما بحبوش بعض

طبعا انت عارف انا لا اعمل غير على زوج واحد فقط واركز فية
                                ولكن مش بحب احرج اى حد وقمت بسؤالى قبل سابق وتم الاجابة عليك فى تحليل اخر ولكن خلينا بالمجنون فقط

بالنسبة لعملة الدولار ين
                                انا ارها صاعدة ان لم تغلق اليوم اسفل 76.40
                                وعموما السعر يلعب فوقها بمائة وتحتها بمائة نقطة فى حالة الصعود والهبوط من هذا الرقم بالتوفيق

يعمل...
                                X