تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كنت اتمني من احد الاخوان لو يضع النتائج او حتي التوصيات لاخوانه المتابعين لاكن احنا في صحراء جرداء لا احد يريد التعاون معنا للوصول لافضل النتائج بفضل الله علي الاطلاق عموما مرفق لكم المتوقع ليوم الغد والله معكم ويصلح حالكم
    الملفات المرفقة

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

يعطيك العافية اخي محمد وان شاء الله بميزان حسناتك
      انت اعمل اللي تقدر عليه واعمل الخير لوجه الله سبحانه وتعالى
      وما اتوقع انك راح تلقى تجاوب من الاخوان واغلب الاعضاء توصيات جبارة اقفلوا الصفحة علشان ما في تجاوب وانا اذا لقيت اي فرصة وانا امام الكمبيوتر اضعها
      وانا عن نفسي لا استطيع المتابعة لان عندي كما تعلم المقاومات والدعوم شغال عليها ومرتاح بلا وجع دماغ ومتابعة وسوف ارفقلك اخر الشهر جدول اكسل لمدة 3 شهور وابي رايك بما انك من اصحاب الخبرة واذا في تعديل على الطريقة
      وشكرا لك

المشاركة الأصلية بواسطة بو محمد مشاهدة المشاركة
        يعطيك العافية اخي محمد وان شاء الله بميزان حسناتك
        انت اعمل اللي تقدر عليه واعمل الخير لوجه الله سبحانه وتعالى
        وما اتوقع انك راح تلقى تجاوب من الاخوان واغلب الاعضاء توصيات جبارة اقفلوا الصفحة علشان ما في تجاوب وانا اذا لقيت اي فرصة وانا امام الكمبيوتر اضعها
        وانا عن نفسي لا استطيع المتابعة لان عندي كما تعلم المقاومات والدعوم شغال عليها ومرتاح بلا وجع دماغ ومتابعة وسوف ارفقلك اخر الشهر جدول اكسل لمدة 3 شهور وابي رايك بما انك من اصحاب الخبرة واذا في تعديل على الطريقة
        وشكرا لك
        تشرفني متابعتك ابو محمد وتعبك في خروج الجدول ان شاء الله يفيد الغير ونتمني نفيد ونستفيد جميعا

عندي اقتراح للاخوة الاعضاء اللي مش فاهم الطريقة
          تضع خط اخضر للشراء وخط احمر للبيع حسب ارقام الجدول الموضوعة وعند اغلاق الشمعة تحت او فوق الخط تاخذ الصفقة بهدف 30 نقطة والاستوب 50 نقطة او بعد تحقيق ربح 20 - 30 نقطة تضع الاستوب عند نقطة الدخول وتخلي الهدف مفتوح لاخر اليوم وتتغلق الصفقة وممكن تضع 100 نقطة كهدف اول
          وان شاء الله تنال الطريقة اعجابكم ولا اي رايك اخي محمد حلوة بالطريقة دي

طيب ياجماعه ايه رايكم لو نبسط الموضوع ونشرحه في التوقيع بالمنظر ده

نقول ان كل عملة ليها توصيتين والاثنين شراء او الاثنين بيع حسب الاتجاه الاساسي للعمله
            لو الاتجاه هبوط يبقي التوصيتين بيع
            الاولي من سعر معين نعمل عليه امر معلق والثانية من سعر معين ننتظر اغلاق شمعه كاملة تحت السعر ده طيب لو التوصية شراء وتحليل الاتجاه انه صاعد
            يبقي التوصيتين شراء علي العملة المذكورة والسعرين المرفقين واحد منهم امر معلق والثاني ننتظر اغلاق شمعه ساعه اعلي السعر ده هل كده الامور واضحة ؟ لو تمام يبقي نتوكل علي الله من الاسبوع الجاي وننزل التوصية بالمنظر ده

متابعين معاك

موفقيييييين انشاءالله

اخواني الكرام مرفق لكم نتائج العمل اليوم الخميس الموافق 28-3-2013

وبخصوص توقعات الغد فهناك اجازة في معظم اوروبا ولن يكون هناك توقعات لان السوق اما سيوله ضعيفه او صعود وهبوط بدون اساس مضاربات عنيفه يعني فيرجي الحذر من التداول غدا ونراكم ان شاء الله الاسبوع القادم
                  بالنسبة لشغل يوم الخميس
                  تفعل معنا 5 توصيات بفضل الله منهم 4 عمليات تارجت تعدي ال +30 نقطة وعملية واحدة ضربت استوب نهاية اليوم علي -9 نقاط
                  اجمالي النقاط المحققة علي الشارت
                  +230 نقطة سوف نكتفي بتارجت 30 نقطة في كل عملة بالتالي تحقق بفضل الله
                  4*30=120 نقطة وخسرنا 9 نقاط اي الصافي اليوم
                  111 نقطة مبروك لمن دخل معنا واترككم للصور
                  الملفات المرفقة

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
                    طيب ياجماعه ايه رايكم لو نبسط الموضوع ونشرحه في التوقيع بالمنظر ده

نقول ان كل عملة ليها توصيتين والاثنين شراء او الاثنين بيع حسب الاتجاه الاساسي للعمله
                    لو الاتجاه هبوط يبقي التوصيتين بيع
                    الاولي من سعر معين نعمل عليه امر معلق والثانية من سعر معين ننتظر اغلاق شمعه كاملة تحت السعر ده طيب لو التوصية شراء وتحليل الاتجاه انه صاعد
                    يبقي التوصيتين شراء علي العملة المذكورة والسعرين المرفقين واحد منهم امر معلق والثاني ننتظر اغلاق شمعه ساعه اعلي السعر ده هل كده الامور واضحة ؟ لو تمام يبقي نتوكل علي الله من الاسبوع الجاي وننزل التوصية بالمنظر ده
                    انا موافق ده راي كويس ولكن عندي استفسار وين الشرح بالتوقيع

المشاركة الأصلية بواسطة بو محمد مشاهدة المشاركة
                      انا موافق ده راي كويس ولكن عندي استفسار وين الشرح بالتوقيع
                      انا ماقدرش اعمل التوقيع بدون موافقتك لازم كنت اخد الاذن منك الاول وهو انا اقدر اتعداك برضه ؟

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
                        انا ماقدرش اعمل التوقيع بدون موافقتك لازم كنت اخد الاذن منك الاول وهو انا اقدر اتعداك برضه ؟
                        ليه موافقتي انت الكل بالكل وانت الريس وانا تلميذك

شكراً جزيلاً جزيلاً جزيلاً لك أخي بارك الله فيك

جزاك الله خير

اخواني الكرام غدا للاسف اوروبا اجازة بالتالي السوق هايكون زي يوم الجمعه لا جديد ولا سيوله انصح بعدم المضاربه واسبوع اخضر علينا وعليكم ان شاء الله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواني الكرام مرفق لكم العمليات المعلقة والتي نخص بذكرها بكلمة عكس الاتجاه هي الان جاهزة وعلقوها كما هي في الميتا تريدر بالتوفيق للجميع
                                الملفات المرفقة

يعمل...
                                X