تـــــوصــــيات من نـــــــار مرة اخرى

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـــــوصــــيات من نـــــــار مرة اخرى

اليورووووووووووووووووووووووووووووو يا غااااليين ارجووكم ؟؟

وشكراااااااااااااااااااا
    شركة FXDD كذابة & فاشلة بكل المقاييس

المشاركة الأصلية بواسطة falcon606 مشاهدة المشاركة
      طيب ممكن تحلل اليورو تركي ورايك سيعود للنزول ,, الان تعلقنا في صفقتين هو والنيوزلندي لكن ان شاء الله خير ,, انا متمسك بادارة راس المال لكن اخشى اذا استمر في الانعكاس الحساب لا يحتمل :)
      اليورو تركي هو الخروج من سحابت اليومي من اسبوع و لا يستطيع ذلك......لو حدث اغلاق يومي فوق السحابة لليومي تقفل الصفقة طبعـــــا بس لما اقول ذلك.......لان هناك متغيرات اخرى في الحسبان. الصفقو عندي على الحقيقي ولم يتقدم احد باضافة رد لتاكيد دخول الصفقة.......و لو كان ...كان هناك تصرف اخــــر........سؤالي لك اخي العزيز انت داخل من السعر كام بامانة الله على حسابك الحقيقي؟؟؟؟بامانة الله على الحقيقي؟؟؟؟؟؟؟

و المهم الان ...طول ما السعر لم يخرج من السحابة و يغلق خارجها اغلاق حقيقي فالسعر نزووووووووووول.

والله الموفق.
      الملفات المرفقة
      ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
      الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

طيب ممكن تحلل اليورو تركي ورايك سيعود للنزول ,, الان تعلقنا في صفقتين هو والنيوزلندي لكن ان شاء الله خير ,, انا متمسك بادارة راس المال لكن اخشى اذا استمر في الانعكاس الحساب لا يحتمل :)
        معليش لو تدخلت في الموضوع بعد اذن الاخ سباركو

انت شاري الدولار تركي بسعر كم
        يا ليت توضح عشان اذا في تفصيل تستفيد منه
        وشكرا لك وموفق باذن الله
        بسم الله وعلى بركة الله
        اللهم ارزقنا وانت خير الرازقين
        اللهم اجعل عظيم رزقي عند بلوغ اشدي وكبر سني
        اللهم بارك لي فيما رزقتي واجعلني لرزقك شاكرا
        قولا وعملا يا ربي ياكريم
        أمين امين امين
        --------------------------------

استراتيجية فوركس والاهداف بإذن الله

سيدي الفاضل الكريم....حضرتك هل دخلت معي صفقات اخرى من زمان.......؟؟؟؟؟؟

ام حضرتك لم تدخل سوى الاربع 4 صفقات اللي خسرانين من 68 صفقة كسبانة؟؟؟؟؟؟

انا لم ارى اسمك قبل كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......انا لا اترك صفقات يا اخي الكريم قبل كدة؟؟؟

ولو هترك صفقات لية افضل 6 اشهر هنا في هذا المنتدى بانتظام غير كي احاول ان افيد الاخوة الاعضاء.....؟؟؟؟...انا مش عاوز احس بسوء الظن علشان مش هذا طبعي؟؟؟؟؟

ارجوك قل لي انت بتدخل معاي صفقات من متى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان ارجوك.....وهل كسبت من تلك التوصيات قبل كدة ولا اية الوضع بالضبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و اكيد حضرتك شفت التحليل و الشارت الدال على كلامي و تحليلي لنلك العملة و هو اكيد مقنع جدا........صح ولا اية؟؟؟؟؟

فعلا موضوع الصفقة دى انت محيرني فيها من زماااااااان؟؟؟؟؟و كويس انك اثرتها الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظر منك الرد ارجوك عن جميع اسئلتي لك....وان لم ترد فسالغي اي تحليل اخر لتلك العملة......ارجوك كي تزيل سوء الظن.

والله الموفق.

المشاركة الأصلية بواسطة فوركس1 مشاهدة المشاركة
            معليش لو تدخلت في الموضوع بعد اذن الاخ سباركو

انت شاري الدولار تركي بسعر كم
            يا ليت توضح عشان اذا في تفصيل تستفيد منه

وشكرا لك وموفق باذن الله
            الصفقة تم الدخول منها بسعر 1.9700 و كان اول هدف 200 نقطة و جاب (( + 170 )) نقطة.........و بعدين عكس في الحدود المسموح بها من الاستراتيجية. و تلك العملة تتحرك يومي في حدود 300 نقطة......و الشارت موجود الان.......؟؟؟ بس انا عاوز الاخ الكريم يجاوب على اسئلتي ....ارجو منه ذلك؟؟؟؟؟؟

والله الموفق.

سباركو انت حساااس جداً وبنفس الوقت طيب جداً

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                اليورو تركي هو الخروج من سحابت اليومي من اسبوع و لا يستطيع ذلك......لو حدث اغلاق يومي فوق السحابة لليومي تقفل الصفقة طبعـــــا بس لما اقول ذلك.......لان هناك متغيرات اخرى في الحسبان. الصفقو عندي على الحقيقي ولم يتقدم احد باضافة رد لتاكيد دخول الصفقة.......و لو كان ...كان هناك تصرف اخــــر........سؤالي لك اخي العزيز انت داخل من السعر كام بامانة الله على حسابك الحقيقي؟؟؟؟بامانة الله على الحقيقي؟؟؟؟؟؟؟

و المهم الان ...طول ما السعر لم يخرج من السحابة و يغلق خارجها اغلاق حقيقي فالسعر نزووووووووووول.

والله الموفق.
                معليش حبيبي سباركوووو
                انا ما انتبهت لمداخلتك
                لاني فتحت على الرد واتاخرت
                وما كانت مشاركتك موجودة
                وكمان انا اخطاأت كنت اقصد اليورو
                حبيت اساعد
                بسم الله وعلى بركة الله
                اللهم ارزقنا وانت خير الرازقين
                اللهم اجعل عظيم رزقي عند بلوغ اشدي وكبر سني
                اللهم بارك لي فيما رزقتي واجعلني لرزقك شاكرا
                قولا وعملا يا ربي ياكريم
                أمين امين امين
                --------------------------------

استراتيجية فوركس والاهداف بإذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة فهد الهادي مشاهدة المشاركة
                  سباركو انت حساااس جداً وبنفس الوقت طيب جداً
                  بدات تتكلم اهه لما السعر ماشي في الاتجاة السليم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا فهد انا هنا لخدمة الناس و خدمة نفسي كمان.............بس انا حاسس بشيىء مش مريحني صدقني.....الاخ بتاع صفقة التركي دي مش مريحني.......محدش فعلا كتب انه دخل الصفقة و الكل عارض دخولها .....لزيادة الاسبرد و انها ليست موجودة عندهم في الميتاتريدر........انا سكت خلاص و مش متابعها .....كسبت 170 نقطة......تمام كدة.....و عكست بعد كدة....وعلى فكرة 300 نقطة تعمل 150 نقطة مع اي عملة علشان كدة انا قلت ان الانعكاس في الحدود المسموح بها و الاستراتيجية ماشية كدة و ياما عكس معانا السعر ورجع بالدراسة المتانية ذلك...وانت تشهد على كدة يا ابو الفهود.......وقلت الصفقة لما هيكون فيها جديد هقول .....مع ان الاخ الكريم لم يقل او اي احد قال انه دخل الصفقة؟؟؟؟ طيب لية هذا التوقيت الان تثار تاني.......؟؟؟؟؟؟لية يا فهد؟؟؟؟؟؟؟قولي ارجوك؟؟؟؟وانا قلت بتابعها و نكركب الدنيا؟؟؟؟؟و الاخ الكريم يا محاسن الصدف لم يظهر عند الاعلان عن الصفقتين الاخرتين للمرة مع اني نبهت ان كل واحد يدخل صفقة يقول علشان نعمل حسبنا...و نبهت التنبية دةعلشانة هو شخصيا كي لا نكرر ما حدث؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لية ظهر بنفس الطريقة تاني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قولي انت يا فهد لية تخرج الان و تكركب الدنيا؟؟؟؟؟؟؟؟انا زعلان منك انت يا فهد....انت السبب في دة كلة.......................

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                    سيدي الفاضل الكريم....حضرتك هل دخلت معي صفقات اخرى من زمان.......؟؟؟؟؟؟

ام حضرتك لم تدخل سوى الاربع 4 صفقات اللي خسرانين من 68 صفقة كسبانة؟؟؟؟؟؟

انا لم ارى اسمك قبل كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......انا لا اترك صفقات يا اخي الكريم قبل كدة؟؟؟

ولو هترك صفقات لية افضل 6 اشهر هنا في هذا المنتدى بانتظام غير كي احاول ان افيد الاخوة الاعضاء.....؟؟؟؟...انا مش عاوز احس بسوء الظن علشان مش هذا طبعي؟؟؟؟؟

ارجوك قل لي انت بتدخل معاي صفقات من متى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان ارجوك.....وهل كسبت من تلك التوصيات قبل كدة ولا اية الوضع بالضبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و اكيد حضرتك شفت التحليل و الشارت الدال على كلامي و تحليلي لنلك العملة و هو اكيد مقنع جدا........صح ولا اية؟؟؟؟؟

فعلا موضوع الصفقة دى انت محيرني فيها من زماااااااان؟؟؟؟؟و كويس انك اثرتها الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظر منك الرد ارجوك عن جميع اسئلتي لك....وان لم ترد فسالغي اي تحليل اخر لتلك العملة......ارجوك كي تزيل سوء الظن.

والله الموفق.
                    يا ابن الحلال لماذا سوء الظن .. انا كل ما طلبته هو تحليل الازواج .. اما متابع توصياتك من شهر لا غبار عليها .. التركي اول صفقة لي للاسف وطبعا حقيقي لانها تحت التوصيات وليست الورشة .. مجموع الصفقات اللي دخلتها 3 وربحت 50 نقطة (وهذه عادتي دايما اجني 50 نقطة فقط) من يورو فرنك .. يا أخي انا ما قصدت اي شي غير المتابعة وما في داعي للكلام الغير مفيد .. نحن في سوق ربح وخسارة وانا من متابعيك ..
                    الملفات المرفقة

يا ابن الحلال لماذا سوء الظن .. انا كل ما طلبته هو تحليل الازواج .. اما متابع توصياتك من شهر لا غبار عليها .. التركي اول صفقة لي للاسف وطبعا حقيقي لانها تحت التوصيات وليست الورشة .. مجموع الصفقات اللي دخلتها 3 وربحت 50 نقطة (وهذه عادتي دايما اجني 50 نقطة فقط) من يورو فرنك .. يا أخي انا ما قصدت اي شي غير المتابعة وما في داعي للكلام الغير مفيد .. نحن في سوق ربح وخسارة وانا من متابعيك ..
                      انا تحت امـــــــــــــرك في اي وقت.....طيب الصفقة التركي كسبت 170نقطة ما قفلتش لية عند خمسين او مئة نقطة؟؟؟؟؟ على فكرة خذني على قد عقلي.....و بعدين انت لية ماكنبتش انك دخلت صفقة التركى ةولا حتى صفقة النيوزلندي مع انى قلت كدة علشانك انت شخصيا يجب اعلامي بالصفقة؟؟؟؟؟؟و بردة ظهرت تاني؟؟؟؟؟؟؟

بص يا عم الحج....انا معاك و ربنا عالم بنيتنا جميعا....وانا اسف لك و متزعلش مني يا حبي....ولو انت مكاني هتقول كدة بردة......اسف تاني يا حبي.......

اكيد انت شفت الشارت وشفت اللي اقصدة......من تلك الصفقة و اوصيك بادارة لراس المال طبعا...........للاستمرار في تلك التجارة و انت شايف اللي بيحصل في تلك التجارة.

وتقبل ودي و فائق احترامي.

والله الموفق.

تما الحـــــــــــــــذف لاسباب سياسية اقتصادية فوريكسية

ياجماعة والله كلنا محظوظين بالاخ سباركوا وأنا شخصيا قررت اسافر على القاهرة علشان نفسي من زمان اخد دورة سي ام تي بس هلا هدفي الاول ازور سباركوا والتاني اخد الدورة هاي @@@@
                          بس المدام بتقلي رجلك على رجلي !!!!!!! ومش عارف اهرب هههههههه
                          ومن يتقي الله يجعل له مخرجا
                          ويرزقه من حيث لا يحتسب

sigpic
                          أينما ترى صفقة ناجحة ،،
                          فحتماً هناك من إتخذ قراراً شجاعاً

والله تنــــــــــــور مصــــــــــر كلهــــــــــــــا..........

تفـــــــضل .....و ملكش دعـــــوة باى شيىء احنا في الخدمة و يكون لنا الشرف لخدمتك.

فكر بس واحنا رهن الاشارة.

والله المــــــــــوفق.

ياعم احمد انا اقلك على الحل
                              روح انت و المدام الى القاهرة مفيش مشكلة
                              وفي المطار ركبها تكسي و على غزة على طول لا يمين ولا شمال
                              هههههههههههه

الفكرة قيد الدراسة يا ابو نمار بس المشكلة انوا الشقة تعتنا اللي في القاهرة بإسمها والمفاتيح معاها ههههههههه
                                الشقة في المنيل خلف سينما فاتن حمامة على طول انشاء الله تكون قريبة من سباركو ههههههههههه
                                ومن يتقي الله يجعل له مخرجا
                                ويرزقه من حيث لا يحتسب

sigpic
                                أينما ترى صفقة ناجحة ،،
                                فحتماً هناك من إتخذ قراراً شجاعاً

يعمل...
                                X