ورشة التوصيات اليومية الرقمية على خمس عملات رئيسية

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ورشة التوصيات اليومية الرقمية على خمس عملات رئيسية

المشاركة الأصلية بواسطة mars مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اولا:لفته جميله من انسان رائع انه يذكر اسمي مع الاسماء ديت ومتشكره قوي يا ريس
    ثانيا:انقطاع النت سبب بعدي اليومين الي فاتو
    ثالثا:مبرروك الارباح الي تحققت خصوصا امبارح ما شالله دائما مبدع
    رابعا: تسجيل حضور
    خامسا:ربنا يوفقك دنيا واخره
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    حمد الله على السلامه على رجوعك معانا يا اختي

ومنتظرين مشاركاتك معانا باذن الله

صباح الخيرر

يعطيك العافيه على توصيات

وبالتوفيق اليوم

المشاركة الأصلية بواسطة hemaaa20032004 مشاهدة المشاركة
        ما شاء الله عليك اخي العزيز تحليلك اكثر من ممتاز بارك الله فيك اخي وازادك الله من علمه

بس انا اتوقع انه سيكون هناك مزيد من الهبوط على المدى الطويل لهذا الزوجين والله اعلم
        و انا معك فى فكره انو المدى الطويل راح يكون هابط لكن هذا فى العقود المفتوحه لاكثر من اسبوع او اثنين او ربمى ثلاثه لكن بالنسبه لانو عقودنا صغيره جدا و سريعه تبدا و تنتهى فى نفس اليوم اعتقد والله اعلم انو راح يكون فى صعود اليوم ما بين 100 نقطه و 150 نقطه لكلى من الزوجين و خصوصا انو خبر البطاله الامريكى اليوم و من التوقعات الظاهره انو راح يضعف الدولار و خبر البطاله الالمانى متوقع انو يقوى اليورو و هذا اعتقد و الله اعلم انو راح يقوى اليورو امام الدولار و بما ان بورصه طكيو مغلقه حاليه اعقد انو راح يقوى اليورو امام الين ايضا و الله اعلم . شكرا على متابعتك يا استاذى العزيز و بالله التوفيق اليوم و انا منتظر توصياتك الرائعه

الحقيقة انا مقدرش اقولك غير انك راجل محترم ومحب عمل الخير لكن اعزرنى اخى انا كانت فكرتى عنك مختلفه ولكن تغيرت لما افتكرت اسمى من ضمن المذكورين فهذا شرف ليا والله ويسعدنى طبعا انى اكون صديق ليك لكن للاسف اللى خلانى ممكن ماتبعش معاك بالرد وهو انى سألتك قبل كده عن سؤال او اتنين مش فاكر الحقيقة وانت مارديت عليا واعزرنى على عدم المتابعه وانا والله مابعلق على شىء مثل انك مارديت فهذا بالنسبة لى عادى لان متعود على كده وبالنسبة للتوصيات انا حتى الان دخلت معك يوم واحد فقط وللاسف ليس ربحت منه ولا خسرت لان الحقيقة خفت على رصيدى لسبب واحد انت كاتب الصفقات وكله تمام ولكن انا من النوع اللى بعمل اوردات معلقة وبنزل اروح شغلى مثلا برجع بقا بلاقى اذا كانت صفقات حققت الاهداف او صفقات خسرت وضربت استوب لوز لاسمح الله او صفقات مسلبه حتى الان فا الحقيقة عدم دخولى وهو ان مابعرف متى اغلاق او حذف الصفقات الغير مفعله لان انا بلاحظ انك فجأة قبل ما اليوم يخلص تتكتب رد وتقول لم تتفعل ولم تتفعل وانا مو دارى بالمشاركة فهل لو ياريت تقولى امته اغلقها بالظبط
          اسف اخى اذا كنت طولت عليك فى التوضيح لكن احب اعرفك انى كنت متابع معك فى صمت بمعنى انى كنت متابع النتائج فقط لكن من اليوم هتلاقينى فى الموضوع دائما وارجوا انى ماكونش تقيل عليك
          تقبل فائق احترامى وتقديرى
          اخوك احمد
          قال تعالى: «ومن اظلم ممن كتم شهادة عنده من الله وما الله بغافل عما تعملون» (البقرة: 140).

قال تعالى: «إن الذين يكتمون ما أنزلنا من البينات والهدى من بعد ما بيناه للناس في الكتاب أولئك يلعنهم الله ويلعنهم اللاعنون» (البقرة: 159).

وقال صلى الله عليه وسلم: «ما من رجل يحفظ علما فكتمه، الا أتى به يوم القيامة ملجما بلجام من نار» رواه ابن ماجة بسند صحيح.

تم التثبيت و الى الاهداف انشاء الله يا استاذى العزيز

انا طبعا متأسف جدا لعدم مقدرتي على الدخول لصفقاتك وتوصياتك الرائعه ياباشا
              تقريبا كده هتأخر عليك حدود شهر
              امبارح حسابي اضرب ( مارجن كول ) وبقى 13
              الحمد لله
              عقبال ما نقدر نحط رصيد تاني
              ونشتغل تاني
              وده تاني مره على فكره يضرب الحساب
              موفقين يا شباب

المشاركة الأصلية بواسطة hemaaa20032004 مشاهدة المشاركة
                بسم الله الرحمن الرحيم

نتوكل على الله

توصيات اليوم29 اكتوبر 2009

eur\usd
                شراء 1.4731 هدف اول 1.4762 هدف ثاني 1.4803 الهدف الثالث 1.4852 ستوب 1.4671
                بيع 1.4672 هدف اول 1.4642 هدف ثاني 1.4601 الهدف الثالث 1.4552 ستوب 1.4732

usd\chf
                شراء 1.0300 هدف اول 1.0331 هدف ثاني 1.0372 الهدف الثالث 1.0421 ستوب 1.0240
                بيع 1.0241 هدف اول 1.0211 هدف ثاني 1.0170 الهدف الثالث 1.0121 ستوب 1.0301

gbp\usd

شراء 1.6390 هدف اول 1.6419 هدف ثاني 1.6460 الهدف الثالث 1.6509 ستوب 1.6330
                بيع 1.6330 هدف اول 1.6299 هدف ثاني 1.6258 الهدف الثالث 1.6209 ستوب 1.6390

eur\jpy

شراء 133.26 هدف اول 133.56 هدف ثاني 133.95 الهدف الثالث 134.46 ستوب 132.66
                بيع 132.66 هدف اول 132.36 هدف ثاني 131.97 الهدف الثالث 131.46 ستوب 133.26

gbp\jpy
                شراء 147.98 هدف اول 148.48 هدف ثاني 148.98 هدف ثالث 149.68 ستوب 146.98
                بيع 146.90 هدف اول 146.40 هدف ثاني 145.90 هدف ثالث 145.18 ستوب 147.90

بالتوفيق للجميع باذن الله تعالى:wub:

صباح الخير ياشباب
                اصبحنا واصبح الملك لله
                انبارح الامور مشت معي على 150نقطه من باوند ين واليورو ين الحمدلله
                وانشالله التوصيات تكون اليوم ممتازه
                بس عندي سؤال للجميع الكندي شو اخباره شايفه صاعد شو ما بده يرجع

هو الكندي ده اللى وداني فداهيه يا ريحاوي
                  منه لله

المشاركة الأصلية بواسطة entaomry مشاهدة المشاركة
                    هو الكندي ده اللى وداني فداهيه يا ريحاوي
                    منه لله
                    بصراحه هو مخسرني 200نقطه ومو قادراسكر العقد لانه انا شايف رايح ينزل
                    لانه وصل عند نقطه خلص الان بده يرجع لغاية1.0585
                    انشاء الله
                    والله المعوض سيدي

تم تحقيق الهدف الاول للمجنون وفى انتظار تحقيق باقى الاهداف
                      بالتوفيق ان شاء الله
                      قال تعالى: «ومن اظلم ممن كتم شهادة عنده من الله وما الله بغافل عما تعملون» (البقرة: 140).

قال تعالى: «إن الذين يكتمون ما أنزلنا من البينات والهدى من بعد ما بيناه للناس في الكتاب أولئك يلعنهم الله ويلعنهم اللاعنون» (البقرة: 159).

وقال صلى الله عليه وسلم: «ما من رجل يحفظ علما فكتمه، الا أتى به يوم القيامة ملجما بلجام من نار» رواه ابن ماجة بسند صحيح.

يوجد 4 صفقات مفعلين حتى الان وصفقة حققت الهدف
                        الصفقات المفعله وهيا
                        شراء الباوند دولار
                        شراء الباوند ين الهدف الثانى
                        شراء اليورو ين
                        شراء اليورو دولار

نصيحه لكل اخوانى المضاربين لا تدع اى سفقه تتعدى 100 نقطه بالسالب مهما كان و انا ارى من وجهت نظرى والله اعلم ان من يضع استب لوز 100 نقطه فانه يعتبر مستثمر لفتره طويله و ليس مضارب اى انه يضع صفقات تتعدى الاسبوع او اكثر و ربما اكثر من ذلك بكثير و يعتبر متاجر طويل الامد

شراء 147.98 هدف اول 148.48 هدف ثاني 148.98 هدف ثالث 149.68 ستوب 146.98
                            بيع 146.90 هدف اول 146.40 هدف ثاني 145.90 هدف ثالث 145.18 ستوب 147.90
                            بنتظار الهدف الثالث بالتوفيق

صباح الخير على الجميع و نأسف على التأخير

sigpic

لله قـــــوم خوطبوا فى قولــــه *** صلوا عليه و سلموا تسليمـــــا
                              فلهم على التسليم ان جمعوا به *** دار السـلام هدوا لها تكريمـــــا
                              قوم اذا مـــا أبطـأت اعمــالهم ***فالغيث مــد زادهم تنعيمـــــــــا

المشاركة الأصلية بواسطة a77med مشاهدة المشاركة
                                الحقيقة انا مقدرش اقولك غير انك راجل محترم ومحب عمل الخير لكن اعزرنى اخى انا كانت فكرتى عنك مختلفه ولكن تغيرت لما افتكرت اسمى من ضمن المذكورين فهذا شرف ليا والله ويسعدنى طبعا انى اكون صديق ليك لكن للاسف اللى خلانى ممكن ماتبعش معاك بالرد وهو انى سألتك قبل كده عن سؤال او اتنين مش فاكر الحقيقة وانت مارديت عليا واعزرنى على عدم المتابعه وانا والله مابعلق على شىء مثل انك مارديت فهذا بالنسبة لى عادى لان متعود على كده وبالنسبة للتوصيات انا حتى الان دخلت معك يوم واحد فقط وللاسف ليس ربحت منه ولا خسرت لان الحقيقة خفت على رصيدى لسبب واحد انت كاتب الصفقات وكله تمام ولكن انا من النوع اللى بعمل اوردات معلقة وبنزل اروح شغلى مثلا برجع بقا بلاقى اذا كانت صفقات حققت الاهداف او صفقات خسرت وضربت استوب لوز لاسمح الله او صفقات مسلبه حتى الان فا الحقيقة عدم دخولى وهو ان مابعرف متى اغلاق او حذف الصفقات الغير مفعله لان انا بلاحظ انك فجأة قبل ما اليوم يخلص تتكتب رد وتقول لم تتفعل ولم تتفعل وانا مو دارى بالمشاركة فهل لو ياريت تقولى امته اغلقها بالظبط
                                اسف اخى اذا كنت طولت عليك فى التوضيح لكن احب اعرفك انى كنت متابع معك فى صمت بمعنى انى كنت متابع النتائج فقط لكن من اليوم هتلاقينى فى الموضوع دائما وارجوا انى ماكونش تقيل عليك
                                تقبل فائق احترامى وتقديرى
                                اخوك احمد
                                اخي احمد اعزرني لو كنت مرديتش عليك وده مش عادي زي ما انت قولت لانك في المضارب العربي

اذكرلي الاسئله تاني لو تقدر علشان اجاوبلك عليها

ومنتظر مشاركاتك الفعالة دائما معنا افتح مواضيع باسئلتك كلها وهتلاقي كثير من الخبراء هنا في المنتدى هيردو عليك باذن الله

يعمل...
                                X