استراتيجية cashu توصيات وورشة عمل

تقليص
هذا موضوع مثبت
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: استراتيجية cashu توصيات وورشة عمل

اعتقد انو فية فرصة شراء قوية وبرضوا ياريت لو المشرفين يصححوا ليا على زوج الاسترالى/السويسرى
    الملفات المرفقة

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>في الوقت الحالي، الأصل هو في ركود. سوف أضع أوامر مؤجلة على المستويات الحد الأعلى والأدنى، وأنظر منهما من الذي ينفذ.

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>كنت أضن أن السعر سوف يتحرك بنشاط أكبر. لكنه الآن يتحرك ببطء شديد. رجائي كان أكبر من هذا.

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>السعر قفز إلى الأسفل. شيئ جميل جداً، في هذا الوقت كنت أقف بصفقة بيع.

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>اليورو/الدولار الأمريكي، أضن أن هذا الأصل سوف يتواصل تحرك سعره إلى أعلى.

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>الدولار أسترالي دولار أمريكي، أضن أن هذا الأصل سوف يتواصل تحرك سعره إلى أعلى.

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>الدولار أمريكي دولار كندي، أضن أن هذا الأصل سوف يتواصل تحرك سعره إلى أعلى.

<style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>الذهب دولار أمريكي، أرى فرصة ممتازة للدخول بصفقة عند إختراق إلى مستوى 1365.00. سوف يتواصل السعر في التحرك إلى أعلى.

المشاركة الأصلية بواسطة withluckinlife85 مشاهدة المشاركة
                    <style type="****/css"><!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}--></style>الذهب دولار أمريكي، أرى فرصة ممتازة للدخول بصفقة عند إختراق إلى مستوى 1365.00. سوف يتواصل السعر في التحرك إلى أعلى.

=======================
                    شكرا لمجهودك أخي الكريم
                    ان الموضوع حيث تضع فيه تحليلاتك هو مجال مخصص لأستراتجيات السيد كاشو
                    من الأحسن ان تعتمد على استرتيجيات السيد كاشو و بناء عليها تضع التحليل
                    اما ان يكون التحليل خارج سياق كاشو فهذا سيكون له فائدة قليلة
                    تحياتي لك

المشاركة الأصلية بواسطة kalil مشاهدة المشاركة
                      =======================
                      شكرا لمجهودك أخي الكريم
                      ان الموضوع حيث تضع فيه تحليلاتك هو مجال مخصص لأستراتجيات السيد كاشو
                      من الأحسن ان تعتمد على استرتيجيات السيد كاشو و بناء عليها تضع التحليل
                      اما ان يكون التحليل خارج سياق كاشو فهذا سيكون له فائدة قليلة
                      تحياتي لك
                      بالضبط ياريت تكون التحليلات وفق لاستراتيجيات السيد كاشيو

يا جماعة انا عاوز اعرف هو لية الورشة دى التفاعل فيها وصل للصفر هل فية مكان ورشة تانية انتوا شغاليين فيها
                        السادة المشرفين ياريت لو حد يرد هى الورشة اتنقلت من مكانها او الناس راحت ورشة تانية انا محتاج لوجود تفاعل
                        برجاء الرد انا بقالى يومين بسال ومفيش اى حد رد عليا
                        وشكرا

المشاركة الأصلية بواسطة khaledyehia مشاهدة المشاركة
                          يا جماعة انا عاوز اعرف هو لية الورشة دى التفاعل فيها وصل للصفر هل فية مكان ورشة تانية انتوا شغاليين فيها
                          السادة المشرفين ياريت لو حد يرد هى الورشة اتنقلت من مكانها او الناس راحت ورشة تانية انا محتاج لوجود تفاعل
                          برجاء الرد انا بقالى يومين بسال ومفيش اى حد رد عليا
                          وشكرا
                          اهلا بيك عزيزى لاى مساعدة انا بخدمتك هناك اكثر من موضوع لاستراتيجة cashu
                          على المنتدى العام بالتحديثات الخاصة بالطريقة والاعضاء تتابع من خلال اكثر من موضع ولكن هنا الورشة الوحيدة للطريقة ونظرا لانشغال أ. ابو محمد حاليا عن المتابعة يمكنك وضع الفرص وسوف نتابعها معاك ولو فية شى ء راح يوجهك احد الزملاء المشرفين تحياتى

شكرا اخى العزيز وشكرا لاهتمامك وهو دة المتوقع من هذا المنتدى العظيم اللى كان سبب مباشر فى تعليمنا اصول التداول واللى احنا بسببة بقينا متداولين للفوركس

انا شايف فرصة شراء جيدة على الاسترالى/ين يابانى
                              والهدف الاول 77.976
                              الملفات المرفقة

بردوا فرصة شراء قوية على اليورو/استرلينى
                                والهدف الاول 0.8522
                                الملفات المرفقة

يعمل...
                                X