مساعده في بحث

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مساعده في بحث

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اولا احب ابدي سعادتي وفرحتي بانضمامي للمنتدى المحترم جدا ده .. انا بقالي وقت متابعكم كزائر مش كعضو .. بس النهارده بقيت عضو وفخور اني بقيت معاكم
    انا حاليا مطلوب مني بحث وعلى اساس نتيجته حايتحدد اني حاشتغل في شركه حاصه بالفوركس او لا .. انا طبعا قطعت شوط كبير فيه بس محتاج مساعدتكم برضه تأكدولي المعلومات اللي وصلتلها وتفيدوني بالمعلومات اللي مش عارف اوصلها

ايه بقى المطلوب في البحث .. البحث على مستوى 3 دول .. مصر .. السعوديه .. الكويت
    مطلوب مني احدد 5 شركات للفوركس مستحوزين على السوق في كل دوله .. يعني مثلا في السعوديه fx sol هي رقم واحد .. طب ايه ال4 شركات اللي بعدها؟؟؟ وياريت لو نسبة كل شركه من استحوازها market share .. طبعا مش مهم جنسية الشركه يعني لو من نفس جنسية الدوله او من دوله تانيه
    ثانيا بقى مميزات وعيوب كل شركه .. يعني مثلا شركة x بتطلب حد ادنى للايداع مرتفع ده عيب .. لكنها امنه جدا دي ميزه .. وهكذا

بالنسبه للي وصلتله فانا وصلت لاول شركه في كل دوله وباقي الشركات من غير ترتيب ولا تحديد اكتر الدول اللي بتتعامل فيها ... اتمنى ما اكونش طولت عليكم ولا رخمت وتقلت في اول مشاركه ليا معاكم .. وان شاء الله على وشكم الحلو يطلع البحث كويس واستلم الوظيفه

اخوكم .. حمدي هيكل

رد: مساعده في بحث

ماحدش حايساعدني؟؟ :)

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا اخي العزيز حمدي
      يسعدني ان اجيب عن استفساراتك و اساعدك في الوصول للمعلومات التي تحاول الوصول اليها حيث ان الدول العربية تعتمد علي الشركات الاقوي و ذات الاسم و السمعه الكبري حيث تتمتع بالامان الكامل مما يساعد العميل في تداولاته بدون قلق من الشركة او ما قد يتعرض لة من عمليات نصب .

الشركات الاقوي و التي يمكن للعميل العربي الاعتماد عليها هي :

FXSOL
      FXDD
      IKON FX
      FXCM
      Amana capital

و تجتمع الشركات في الحد الادني و هو 250 دولار امريكي لفتح الحساب .

اتمني ان اكون قد ساعدتك في الوصول لمعلومات .
      تقبل ودي
      فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

بالتوفيق لك للأسف كان بودي مساعدتك

يعمل...
        X