مائه توصيه ناجحه باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: مائه توصيه ناجحه باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة محمد ماجد مشاهدة المشاركة
    صدقت والله فعلا بفضل الله وتوفيقه تم تحقق الاهداف العكسيه بعد ساعه من ضرب الاستوب ولاكن عندى ملاحظه نسيت ان اكتبها فى اول الموضوع لكل من يدخل ان شاء الله معنا فى هذه التوصيات وهى :
    1- افه الفوركس هو تغير الاتجاه ولذلك لجات الى اسلوب الاوامر المعلقه فى نفس التوصيات لتفادى الخساره
    2-الامر العكسى ليس له استوب على الاطلاق ولكنه محقق ان شاء الله بنسبه 100 % ولكن متى؟؟؟؟ قد يرتد عليك الامر العكسى اكثر من 180 نقطه ولايتحقق الا بعد 3 ايام من ضرب الاستوب اذا ما هو الحل؟؟؟؟؟
    3-هناك حلان الاول ان لايقل رصيدك عن 200 دولار فى حساب ميكرو فكل لوط اكتبه انا بالنسبه لك هو10 سنت وكذلك اذا كان حسابك استاندرد يجب ان يكون 2000 دولار وكل لوط ادخله انا هو دولار بالنسبه لك
    -الحل الثانى اذا كان حسابك اقل من 200 دولار فلك الخيار اما ان تدخل التوصيه الاصليه وتمتنع عن الامر المعلق او لاتدخل التوصيه لانك غير مقتنع بها
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته,,

سيدي العزيز محمد ماجد
    هناك سؤال يطرح نفسه وجدا مهم بالنسبه لي شخصيا السؤال هو :
    اذا ضرب الستوب الأول وتفعلت الصفقه الثانيه من غير ستوب وبعدد لوتات مضاعفه وعكس السعر أكثر من 180 نقطه التي تحدثة عنها في هذا الأفتراض ... و أنا أعلم انه حضرتك ذكرت ال 180 نقطه للأفتراض .. فهل أصبر مع هذه الصفقه لغاية ما تحقق الهدف ؟؟
    واذا لم تحقق الهدف في وقت مبكر وليكن يومان أو أربعة أيام أو حتى أسبوع عمل فهل هناك أستراتيجيه ثانيه يمكن الخروج من هذا المأزق ؟؟ علما بأن اللوتات كما ذكرت هي مضاعفه ...
    و اذا دخلنا صفقه فهل ممكن ان ندخل صفقه ثانيه من زوج اخر ؟؟؟

اسف جدا على الاطاله لكن الموضوع شددني وشفت النتائج وانا من المعجبين بالفعل بهذه التوصيات و الله يكون عون و قوة لك ولأمثالك لمساعدتك أخوانك في هذا المنتدى العزيز علي شخصيا بما فيه من مواضيع وأمانه في سرد هذه المواضيع..

شكرا و بانتظار الرد سيدي العزيز

المشاركة الأصلية بواسطة samasemobeeta1974 مشاهدة المشاركة
      ألف مــبروك يا أســـتاذى الحــبيب وإن شـــاء الله موفق دائمــاً... أنا دخلت معــاك فى ثلاثة توصــيات ناجحة على حسابى الحقيقى والحمد لله... جــزاك الله عنا كل خــير... والقـــادم أجمــل بإذن الله...
      اتمنى لك التوفيق دائما ولكل الاخوه الاعضاء
      الشركه اف اكس اوبن
      رقم الحساب 1453564
      كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم ورحمة الله و بركاته,,

سيدي العزيز محمد ماجد
        هناك سؤال يطرح نفسه وجدا مهم بالنسبه لي شخصيا السؤال هو :
        اذا ضرب الستوب الأول وتفعلت الصفقه الثانيه من غير ستوب وبعدد لوتات مضاعفه وعكس السعر أكثر من 180 نقطه التي تحدثة عنها في هذا الأفتراض ... و أنا أعلم انه حضرتك ذكرت ال 180 نقطه للأفتراض .. فهل أصبر مع هذه الصفقه لغاية ما تحقق الهدف ؟؟
        واذا لم تحقق الهدف في وقت مبكر وليكن يومان أو أربعة أيام أو حتى أسبوع عمل فهل هناك أستراتيجيه ثانيه يمكن الخروج من هذا المأزق ؟؟ علما بأن اللوتات كما ذكرت هي مضاعفه ...
        و اذا دخلنا صفقه فهل ممكن ان ندخل صفقه ثانيه من زوج اخر ؟؟؟

اسف جدا على الاطاله لكن الموضوع شددني وشفت النتائج وانا من المعجبين بالفعل بهذه التوصيات و الله يكون عون و قوة لك ولأمثالك لمساعدتك أخوانك في هذا المنتدى العزيز علي شخصيا بما فيه من مواضيع وأمانه في سرد هذه المواضيع..

شكرا و بانتظار الرد سيدي العزيز
        وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
        سوف ارد عليك بمنتهى الامانه
        انا ياعزيزى اتعامل مع الفوركس كما اتعامل مع هيئه الارصاد الجويه فمثلا اليوم قالت الارصاد ان الجو غائم واحتمال سقوط امطار يبقى انا هخرج ومعايا شمسيه اذا امطرت استخدمت الشمشيه واذا لم تمطر فلن اخسر شئ يبقى انا اخذت فى توقعاتى الاحتمال وعكسه ودى اقصى درجات الحيطه والحزر طيب افترضنا مثلا ان احنا فى نفس المثل ده خرجنا ومعانا شمسيه لاكن الدنيا مطرت وفيه رياح ورعد وبرق وتحولت الامطار الى سيول ده شى مهما قالت الارصاد فيه يبقى التصرف فيه تبع الموقف اللى احنا فيه ممكن نحسن التصرف وممكن السيول تغرقنا ونتكل على الله وفى الحاله دى هنموت واحنا معندناش اى ذنب ..... عمرك شوفت حد بيقول الناس دى اللى ماتت فى تسونامى هى اللى غلطانه
        -نرجع للفوركس مره ثانيه انا شغال بقاعده وهى معاوده اختراق الفمم والقيعان هى ترند جديد سوف يسير السعر فيه لمسافه لاتقل عن 50 نقطه انا باخد منهم 30 نقطه فقط ... دى قاعده ولكل قاعده شواز وشواز هذه القاعده هى ان يرتد السعر علينا 180 نقطه بل ويدمر الرصيد تماما ده يبقى زى تسونامى مش معروف امتى وفين هيحصل ممكن التوصيه القادمه وممكن بعد الف توصيه والحمد لله محصلتش معايا ابدا لاكن احتمال حصولها وارد
        -نرجع لسؤالك والاجابه انه نعم تصبر الى ان تتحقق الصفقه والسؤال ان هل ينفع تاخذ توصيه ثانيه الاجابه ان لو حصل ان الصفقه ارتدت عليك كده اساسا مش هتعرف تاخذ صفقه ثانيه لان الرصيد مش هيسمح
        - الامانه اتقتضى ان اقولك الكلام ده رغم ندره حدوثه ولو لاقدر الله وحدث هنعرف نخرج منه ازاى بدليل ان لما اخونا سال وقال دى توصيه قلت مجرد تاكيد انا فى حسابى دخلت شرا فعلا وكسبت 50 نقطه ورجعت بعت زى ما قلتله والسعر ارتفع ولم ينزل شوف انا تصرفت ازى وتم تحويل الخساره الى مكسب وده فى كشف الحساب المرفق
        الشركه اف اكس اوبن
        رقم الحساب 1453564
        كلمه المرور 3hspjwq

ده كشف حساب لمده شهر وفيه اخر 5 صفقات مضاف عليهم الحاله اللى انا قلت فيها مجرد تاكيد وانها اتحققت وواضح من كشف الحساب ولله الحمد بعد شهر كامل ولا صفقه خاسره بمعنى الكلمه وان الحساب كسبان اكثر من 90% فى شهر
          الملفات المرفقة
          الشركه اف اكس اوبن
          رقم الحساب 1453564
          كلمه المرور 3hspjwq

شكرا استاذي محمد ماجد على الايضاح والأمانه

و أنشاء الله تكون الصفقات اللي بتاخذها كلها أرباح بأرباح

و أنا عن نفسي راح أكون من المتابعين بدقه ل صفقاتك و انشاء الله نربح كلنا

سيدي العزيز هناك فقط سؤال أخير هل هناك ساعه معينه أو وقت من الى محدد أو تقريبي لصفقاتك التي تحددها في المنتدى ؟؟؟ أو الوقت مفتوح حتى في نصف الليل ؟؟؟
            أسف على الأطاله مره أخرى سيدي العزيز

السلام عليكم وسلام خاص للاستاذ

بصراحه انا سجلت في المنتدى عشان شفت موضوعك وشعرت بثقه كبيره فيه والله
              وراح اتابعه كل يوم بستمرار واشكرك على مجهودك الكبير والرائع والامانه وفي حبك للاخرين وافادتهم .

بس استاذي ياريت عشان نعرف وتكون المتابعه سهله تكون توصياتك مسريله

مثلا توصيه رقم 1 وهاكذا

واشكرك مره اخرى استاذي

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة
                شكرا استاذي محمد ماجد على الايضاح والأمانه

و أنشاء الله تكون الصفقات اللي بتاخذها كلها أرباح بأرباح

و أنا عن نفسي راح أكون من المتابعين بدقه ل صفقاتك و انشاء الله نربح كلنا

سيدي العزيز هناك فقط سؤال أخير هل هناك ساعه معينه أو وقت من الى محدد أو تقريبي لصفقاتك التي تحددها في المنتدى ؟؟؟ أو الوقت مفتوح حتى في نصف الليل ؟؟؟
                أسف على الأطاله مره أخرى سيدي العزيز
                ان شاء الله سوف تكون التوصيات من الثامنه صباحا الى الثامنه مساء كل 4 ساعات واتمنى ان اكون عند حسن الظن
                الشركه اف اكس اوبن
                رقم الحساب 1453564
                كلمه المرور 3hspjwq

الله يعطيك العافية يا اخ محمد
                  لله الحمد كله

المشاركة الأصلية بواسطة alhetari مشاهدة المشاركة
                    السلام عليكم وسلام خاص للاستاذ

بصراحه انا سجلت في المنتدى عشان شفت موضوعك وشعرت بثقه كبيره فيه والله
                    وراح اتابعه كل يوم بستمرار واشكرك على مجهودك الكبير والرائع والامانه وفي حبك للاخرين وافادتهم .

بس استاذي ياريت عشان نعرف وتكون المتابعه سهله تكون توصياتك مسريله

مثلا توصيه رقم 1 وهاكذا

واشكرك مره اخرى استاذي
                    اتمنى ان اكون مستحقا لهذه الثقه والتوصيات بالفعل مسريله وشكرا جزيلا لك
                    الشركه اف اكس اوبن
                    رقم الحساب 1453564
                    كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة خالد المصري مشاهدة المشاركة
                      الله يعطيك العافية يا اخ محمد
                      عافاك الله اخى خالد
                      الشركه اف اكس اوبن
                      رقم الحساب 1453564
                      كلمه المرور 3hspjwq

المشاركة الأصلية بواسطة محمد ماجد مشاهدة المشاركة
                        ان شاء الله سوف تكون التوصيات من الثامنه صباحا الى الثامنه مساء كل 4 ساعات واتمنى ان اكون عند حسن الظن

أستاذ محمد التوقيت توقيت مصر (القاهره) ؟؟
                        أي من الساعه 8 صباحا بتوقيت مصر حتى الساعه 8 مساءا ؟؟
                        و كل أربع ساعات يكون التجديد ؟؟

شكرا عزيزي ... وأنشاء الله راح تكون قدها و الله يوفقك و يرزقك الرزق الحلال

فين توصيات النهارده
                          توصيات شناكل اليوميه للرحله المليونيه

النتائج
                          اليوم الاول 30-1-2012
                          النقاط +63
                          عدد الصفقات الرابحه 2
                          عدد الصفقات الخاسره 0

للمتابعه
                          منصه FXDDMalta-MT4 Demo Server
                          رقم الحساب 67283026
                          الباسورد sib1pfw

المشاركة الأصلية بواسطة shanakel مشاهدة المشاركة
                            فين توصيات النهارده
                            السوق هادئ واعتقد انه لن يتحرك قبل الساعه 12 على الاقل
                            الشركه اف اكس اوبن
                            رقم الحساب 1453564
                            كلمه المرور 3hspjwq

كيف السوق يا استاذنا اليوم ايش توقعاتك شايف ارتفاع

التوصيه رقم
                                6-- بيع اليورو دولار من 13036 بعدد 1لوط نصف لوط بهدف 30 نقطه ونصف لوط بهدف 50 بيب الاستوب 13150
                                الشركه اف اكس اوبن
                                رقم الحساب 1453564
                                كلمه المرور 3hspjwq

يعمل...
                                X