>>>>>>ايدي في ايدك نتعلم الفوركس<<<<<<

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: &gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;ايدي في ايدك نتعلم الفوركس&lt;&lt;&lt;&lt;&lt;&lt;

المشاركة الأصلية بواسطة ايهاب مساهر مشاهدة المشاركة
    بارك الله فيك اخي اعمل لوجه الله وانا بدعيلك في ضهر الغيب انا اريد ان اتعلم التحليل والمادة الي طارحها انت جميلة جدا ومفيدة , استمر الله يبارك بيك
    شكرا لك عزيزي ايهاب وان شاء الله مستمر لا تقلق ولكن انا اود التفاعل في المواضيع اللي المفروض يكون فيها تعلم واسئلة كتير

وانتظرني باذن الله في موضوع التحليل الفني

ننتظر جديدك اخي هيما
      sigpic

بانتظارك أبو خليل

المشاركة الأصلية بواسطة ايهاب مساهر مشاهدة المشاركة
          ننتظر جديدك اخي هيما
          المشاركة الأصلية بواسطة albusaidy99 مشاهدة المشاركة
          بانتظارك أبو خليل
          شكرا لكم شباب على متابعتكم للموضوع يا اصدقائي

وان شاء الله ساضع الموضوع التعليمي هذا الاسبوع باذن الله تعالى

متابعين معك أخي ابراهيم والله يعطيك العافية
            وَلِلحُرِّيَّةِ الحَمراءِ بابٌ بِكُلِّ يَدٍ مُضَرَّجَةٍ يُدَقُّ
            STOP LOSS IS MY
            FRIEND

المشاركة الأصلية بواسطة hemaaa20032004 مشاهدة المشاركة
              باين كده ان موضوع الشرح واننا نتعلم ونفهم غير مهم بالمرة

الناس كلها عايزة توصيات معلبة ولما تخسر تزعل وتحبط وتضايق

لكن انها تتعلم تضع توصيات او تفهم ليه احنا بيعنا من النقطة دي او اشترينا من النقطة دي ....ده صعب عليها ومش عايزة كده

انا حضرت موضوع كبير للتحليل الفني واننا نتعلم برده يعني ايه تحليل فني وكنت ناوي انزله لكن باين كده انه ملوش لازمة والناس كلها عايزة توصيات
              لا يا باشا كمل كلنا اذان صاغية كنا مستنين الدرس يخلص ونذاكرة كويس ثم نبدء بالتفاعل
              سير واحنا وراك ياكبير
              لا للتوصيات التعلم ثم التعلم ثم التعلم
              ولازم نعمل ثورة عشان نخلى الكل يتعلم بدل التوصيات اللى علمت الناس الكسل والجهل

هو الموضوع توقف ليه ياريت اخى الكريم تكمل الدروس علشان كلنا نستفيد

و جزاك الله كل خير و بارك فيك

المشاركة الأصلية بواسطة airhostess مشاهدة المشاركة
                  هو الموضوع توقف ليه ياريت اخى الكريم تكمل الدروس علشان كلنا نستفيد

و جزاك الله كل خير و بارك فيك
                  اهلا وسهلا بك اخي العزيز

تابعنا الان في الموضوع الجديد وهو على الرابط التالي

سابدا ان شاء الله خلال الفترة القادمة بامر الله سلسلة من المواضيع عن التحليل الفني ساحاول ان اضعها بالترتيب المناسب فقد جمعتها بطرق مختلفة وستكون المواضيع كالتالي 1- مفهوم التحليل الفني 2- ميكانيكية التحليل الفني 3- خطوط الترند trend lines 4-المتوسط الحسابي 5-الماكد 6- RSI 7- CCI 8- ADX 9- السوستك 10- البولينجر باند

وان شاء الله يعجبك الموضوع

يعمل...
                  X