ممكن تفسير؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ممكن تفسير؟

انا ماني عارف الفرق بين Investor Passwordو Master Password
    اتنمنى منكم تفسيرها وشكرا

رد: ممكن تفسير؟

Master Password كلمة الدخول للحساب كمستخدم .. يعني بتقدر تجري عمليات و تفتح و تغلق صفقات

Investor Password كلمة الدخول للحساب كمشاهد فقط .. يعني بتدخل و بتشاهد الصفقات و الرصيد و جميع العمليات التي تنفذ على الحساب لكن لا تستطيع تنفيذ او تعديل اي شيء .. يعني فقط تشاهد

اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

شكرا اخوي محمد على المعلومة والله يديمك فوق روسنا

المشاركة الأصلية بواسطة fx-wewe مشاهدة المشاركة
        شكرا اخوي محمد على المعلومة والله يديمك فوق روسنا
        العفو اخي .. انا بالخدمة
        اخواني الاعضاء .. عذرا على اي تقصير مني او عدم انتظام متابعتي للمواضيع .. نظرا لظروف صحية .. عافاكم الله

المشاركة الأصلية بواسطة fx-wewe مشاهدة المشاركة
          investor password
          لزيادة التوصيح هذه تستخدم عندما ترغب في فتح حساب تجريبي ثم تضع هذا الباسوورد عشان الاخرين يقدروا يتابع الاوامر اللي بتضعها على المنصة او الاستراتيجية اللي بتوضعها ف المنصة بدون ان يقدروا يعدلوا او يلعبوا بالمنصة

بالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة albroker99 مشاهدة المشاركة
            لزيادة التوصيح هذه تستخدم عندما ترغب في فتح حساب تجريبي ثم تضع هذا الباسوورد عشان الاخرين يقدروا يتابع الاوامر اللي بتضعها على المنصة او الاستراتيجية اللي بتوضعها ف المنصة بدون ان يقدروا يعدلوا او يلعبوا بالمنصة

بالتوفيق
            لا يا اخى ما بنتكلم على الحساب التجريبى هنا و لكن بنتكلم على انك عاوز تدى حد الباسورد علشان يفتح حسابك و يتابع عملياتك بس فقط للمتابعه و لكن لن يتمكن من وقف اى عمليه او اضافه اى عمليه اخرى او تعديل على الاستوب او تعديل على نقاط جنى الارباح
            فقط للمشاهده و الاطلاعه على سير عملياتك و كانه فاتح حسابك بالظبط و شايف كل نقطه تجنيها و تخسرها و لكن لا يستطيع عمل اى شئ

يمكنك تجربه ذلك بنفسك عن طريق الدخول بى هذه الباسورد و البدا فى المتاجره او تعديل الستوب او تنفيذ اوامر و حتفهم بالظبط ايه فايدتها

تحياتى

يعمل...
            X