أرجو من اخواتى المصريين المساعده

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أرجو من اخواتى المصريين المساعده

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    الحمد لله اخيرا قررت الاشتراك فى الفوركس بعد حساب ديمو 6 شهور , ارجو من اخواتى المصريين الذين فتحو حساب حقيقى يقولو لى فتحو فى بنك ايه لان اقل فتح حساب فى البنك الاهلى المصرى ب 1000 دولار و انا هفتح مينى فى الاول ب 250 دولار فلو حد عنده فكره مين البنك اللى ممكن يقبل فح حساب ب 250 دولار و تحويلهم ارجوكم ارجوكم هى دى العقبه اللى فى طريقى محدش يبخل بالمعلومه جزاكم الله خيرا
    :wub:
    حسبنا الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم

رد: أرجو من اخواتى المصريين المساعده

بنك القاهرة بدون حد ادني
    الحمدلله

لو قصدك بنك الاهلي سوستيه متفتحش حساب بالدولار ..روح افتح حساب عادي بالجنيه المصري وضع فيه أي مبلغ الذي تريده وعند التحويل الى الشركة أخبرهم بانك ستحول المبلغ بالدولار وتنتهي مشكلتك إن شاء الله
      تقبل ودي
      ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

جزاكم لله خيراااااا والله رحتو بالى
        حسبنا الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم

بنك ات اس بى سى بدون حد ادنى ياغالى وكمان لن البنك دولى مش بتفرق نوع حسابك بالجنيه ولا بالدولار لان اى عملهبتدخل الحساب بتتحول اتوماتيك لعملتك انا بتعامل معاه صدقنى هترتاح جدا فى التعامل وكمان عمولاته تكاد لاتذكر. وكارد الفيزا مش بيكلفك اكتر من 25جنيه مصرى . بالتوفيق ليك بااذن الله
          اللهم ابعد عنا الكول مارجن وضرب الاستوبات . وارزقنا بترند ووفقنا فى كل العمليات .. وقربنا للبروفيت وابعد عنا الارتدادات ... واجعلنا من المؤهلين فى كل التصفيات ...ولا تشمت فينا برنانكى بتاع التلات ورقات ... وارزقنا بدعم مكسور واذل من طريقنا المقاومات .واكفينا شر الاشارات الكاذبه من الاستوكاستك وجميع المؤشرات .
          اللهم اجعل ارباحنا كلاسيكيه .واهدافنا كلها سوينجيه ..واجعلنا نخطف الدولارات من الموجات الاليوتيه ووفق تحليلنا مع كل الطرق الرقميه .... اللهم أميــــــــــــــــــــــــــــــــن

يارب يكون اخوتك في المنتدى افادوك

وانا ارشح لك بنك سوسيته جنرال ان شاء الله هتلاقي فيه اللي انت عايزه

وطبعا متنساش تفتح عن طريق منتدانا الغالي المضارب العربي علشان يساعدك لو حصل مشكله في فتح الحساب او عند السحب

وطبعا كل الشركات المتعاقد معها المنتدى اكثر من رائعه وممتازة

وده الرابط اللي هتلاقي فيه كل الشركات وطريقة فتح الحساب

http://www.arabicbroker.com/forum/sh...ad.php?t=14104

تقبل ودي اخوك ابراهيم

بنك الاسكندريه انا فاتح حسابين دولار وجنيه وانا بحدد من اي حساب احول واقدر احول من حساب الجنيه وهم يحولولي دولار واي مبلغ

يعمل...
              X