توصيات يومية على المجنون بهدف 20 نقطة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: توصيات يومية على المجنون بهدف 20 نقطة

فلسنا خلص شغلو الدفايه الرابعه

ربنا كريم أخي بلال ويعوض علينا امين

بس انا مو عارف نبيع لما يصل للهدف؟ ولا خلاص اليوم؟

قولو يا رب وحد يجي يشد الباوند ين من شعره وينزله زهقت خلاااص
        اللهم انت تعلم ما في نفسي فيسر لي ما اتمنى يا رب العالمين

المشاركة الأصلية بواسطة HEAVEN مشاهدة المشاركة
          عفوا

يعني نبيع من الاهداف الموجودة إن شا الله؟.؟؟
          المشاركة الأصلية بواسطة BELAL1990 مشاهدة المشاركة
          فلسنا خلص شغلو الدفايه الرابعه
          المشاركة الأصلية بواسطة HEAVEN مشاهدة المشاركة
          ربنا كريم أخي بلال ويعوض علينا امين

بس انا مو عارف نبيع لما يصل للهدف؟ ولا خلاص اليوم؟
          المشاركة الأصلية بواسطة wide_sea83 مشاهدة المشاركة
          قولو يا رب وحد يجي يشد الباوند ين من شعره وينزله زهقت خلاااص

شباب أصبروا الصبر جميل اصبروا البورصة للقلوب القوية ...................................

ربنا يديم المحبة

حد يخبرنا يا جماعة نعمل ايه الأن

المشاركة الأصلية بواسطة heaven مشاهدة المشاركة
              حد يخبرنا يا جماعة نعمل ايه الأن
              أخي الصبر مفتاح الفرج

أهم شي تكون راعيت بادارة الحساب
              ومتابعة المنصة مهمة جدا
              استراتيجية النووي ان شاء الله محققة

وبالتوفيق
              وراك وراك يالفوركس

مالكوا يا جماعة اصبروا الصبر جميل
                و طول ما معانا النواوى لا تخافوا
                اللـــهم اجعلنـــي أحبـــك بقلبـــي كلـــه „ و أرضيـــك بجهـــدي كلــــه „ اللهـــم اجعــــل حبـــــي كلـــــه لـــك „ و سعيـــي كلــــه فـــي مرضاتــــك „
                اســــأل الـــله أن يجعــــل قلوبنــــا حيــــة بذكــــره و عبادتــــه و شكـــره

يا جماعة إللى بيخاف وإللى مش بيدير رأس ماله إدارة جيدة رجاء لا يدخل التوصيات

حتي لو صفقة ولا أكثر خسرت إيه المشكلة

الصبر يا جماعة

ممكن أي صفقة تاخد بعض الوقت بس إن شاء الله هاتجيب الهدف

وعلى فكرة كل ما الصفقات عكست إن شاء الله نكسب أكثر من التبريدات

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
                    يا جماعة إللى بيخاف وإللى مش بيدير رأس ماله إدارة جيدة رجاء لا يدخل التوصيات

حتي لو صفقة ولا أكثر خسرت إيه المشكلة

الصبر يا جماعة

ممكن أي صفقة تاخد بعض الوقت بس إن شاء الله هاتجيب الهدف

وعلى فكرة كل ما الصفقات عكست إن شاء الله نكسب أكثر من التبريدات
                    كلامك مظبوط تمام وشكلك مزاكر تمام
                    كل ما التبريد فتح كل ما كان افضل
                    المهم ادارة رأس المال وانا تتوقع عكس 240 نقطة فى الدخول
                    وهذا ما جعلنى اخسر بالفعل رغم نجاح التوصيات لكن السبب عدم ادارة رأس المال الصحيحة
                    واعتقد الصفقة لسه فى التبريد الثانى طب لو وصلت للتبريد الرابع هتعملوا ايه بقى
                    الصبر ياشباب ونصيحة اخوية
                    ادارة رأس المال
                    ادارة رأس المال
                    ادارة رأس المال
                    ادارة رأس المال
                    ادارة رأس المال

الصبر كريم بيا اخــــــــــــوان......وزي ما يكون المهندس وائل كان عارف ان ممكن تعكس الصفقة شوية و قال لكم ارجو ادارة راس المال جيدا...لا تعني ان الصفقات ناجحة انك تنسى ادارة راس المال.............ولكن انا شايف ان الناس مش صابرة ولا تدير راس مالها جيدا..........المفروض ان راس مالك لا يضار بانعكاس 300 نقطة ولا يتاثر حسابك ادنى تاثير.........هو دة الكلام للي عاوز يكمل في الشغلانة دي..........بعون الله عز وجل سوف ترد الصفقة سريعا لكم ثانيا و لكن في المرات القادمة ديروا روءس اموالكم بالمظبوط علشان ربنا يكرمنا جميعا.

والله الموفق.
                      ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
                      الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

معاك حق اخي سباركوو

ربي يبارك فيكم وبالمهندس ويرزقكم رزق حلال طيب كبير آمين

انا لم ادخل بأي صفقة معاكم كنت متأخر

وكنت بسأل اعمل ايه لما ينزل للهدف هل ابيع؟

ولكم خالص احترامي وامتناني

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
                          الصبر كريم بيا اخــــــــــــوان......وزي ما يكون المهندس وائل كان عارف ان ممكن تعكس الصفقة شوية و قال لكم ارجو ادارة راس المال جيدا...لا تعني ان الصفقات ناجحة انك تنسى ادارة راس المال.............ولكن انا شايف ان الناس مش صابرة ولا تدير راس مالها جيدا..........المفروض ان راس مالك لا يضار بانعكاس 300 نقطة ولا يتاثر حسابك ادنى تاثير.........هو دة الكلام للي عاوز يكمل في الشغلانة دي..........بعون الله عز وجل سوف ترد الصفقة سريعا لكم ثانيا و لكن في المرات القادمة ديروا روءس اموالكم بالمظبوط علشان ربنا يكرمنا جميعا.

والله الموفق.
                          ربنا يسمع منك ويفك ازمتنا وازمتك وازمة كل مسلم يا رب ولا يحرمك الاجر يا استاذ
                          اللهم انت تعلم ما في نفسي فيسر لي ما اتمنى يا رب العالمين

بإذن الله تفرج وربك كريم

بسم الله الرحمن الرحيم

ذكرت فيما مضى (ادارة راس المال )اكثر من مرة ولكن عريز الطمع داخل النفس البشرية تذهب بة الى حافة الهاوية يعلم الله انى عمر ما قفلت صفقة مجنون على خسارة ولله الحمد وذلك ليس ثقة فى نقاط دخولى ولكن كرم الله عز وجل على وادارة راس مال بطريقة حكيمة
                              ثانيا الذى يدخل التوصيات عشان الهدف يجى علطول بدون انعكاس يبقى لا يعلم شىء هذا سوق وعلم كبير
                              فية كل شىء
                              واقولها لاخر مرة طريقة عملى موجودة بالصفحة 81 يمكنكم الاطلاع عليها وممكن السعر يعكس علينا ب 4 تعزيزات وهذة هى الطريقة التى اعمل بها على هذا الزوج والله المستعان

شكرا اخى وحبيبى وائل سباركو
                              شكرا لاخى المهندس احمد واخويا سمسم وكل من تفهم الوضع ويدير حسابو بهذة الطريقة ويفهم معنى سوق الفوركس جيدا
                              واعزرونى طول ما فى صفقة شغالة لن يتم الرد لان طريقة العمل واضحة وامامك الحساب التجريبى والنتائج خير دليل
                              همسة :من الممكن استمرار صفقة يوم او اسبوع والله المستعان

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                                بسم الله الرحمن الرحيم

ذكرت فيما مضى (ادارة راس المال )اكثر من مرة ولكن عريز الطمع داخل النفس البشرية تذهب بة الى حافة الهاوية يعلم الله انى عمر ما قفلت صفقة مجنون على خسارة ولله الحمد وذلك ليس ثقة فى نقاط دخولى ولكن كرم الله عز وجل على وادارة راس مال بطريقة حكيمة
                                ثانيا الذى يدخل التوصيات عشان الهدف يجى علطول بدون انعكاس يبقى لا يعلم شىء هذا سوق وعلم كبير
                                فية كل شىء
                                واقولها لاخر مرة طريقة عملى موجودة بالصفحة 81 يمكنكم الاطلاع عليها وممكن السعر يعكس علينا ب 4 تعزيزات وهذة هى الطريقة التى اعمل بها على هذا الزوج والله المستعان

شكرا اخى وحبيبى وائل سباركو
                                شكرا لاخى المهندس احمد واخويا سمسم وكل من تفهم الوضع ويدير حسابو بهذة الطريقة ويفهم معنى سوق الفوركس جيدا
                                واعزرونى طول ما فى صفقة شغالة لن يتم الرد لان طريقة العمل واضحة وامامك الحساب التجريبى والنتائج خير دليل
                                همسة :من الممكن استمرار صفقة يوم او اسبوع والله المستعان
                                الله يبارك فيك يا وائـــــــل........

احب ان اضيف شيئا للجميع...........لن و لن تعرف معنى الربح الا بادارة راس المـــال السليمة.......ربح قليل شوية حسن مليون مرة من مكسب كبير ثم خسارة اكبر تصفر حسابك.......و كان غيرك اشطر يالي بتجازف بحسابك ....محدش هيديلك الملايين اللي بتحلم بيها ايها المجازف....الحداية مابتحدفش كتاكيت و افهم ما اقوله جيدا.

ان شاء الله ...ان شاء الله الى الهدف حتى لو تاخر قليلا..............و ربنا يجيب اللي فيه الخير......و لن يضيع الله اجر من احسن عملا.

والله الموفق.
                                ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
                                الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

يعمل...
                                X