ممكن حد يشرح لى معنى التصرف ده من xm

تقليص
تم الرد على هذا الموضوع.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ممكن حد يشرح لى معنى التصرف ده من xm

انا اشتركت فى مسابقة xm الماضيه و فزن بالمركز الثالث 200 دولار

انا بعد معاناه شديده فى فتح و تفعيل الحساب و ادارة المنتدى تعرف هذا جيدا

فتحت حساب و فعلته و حصلت على الجائزه 200 دولار و اشتغلت على الحساب فعلا و عملت ارباح 187 دولار و قررت اسحب ارباحى اول باول

السحب كان على بنك بيرفكت مونى

الشركه لغت السجب اكثر من مره بحجة ان الاسم فى الحساب مختلف عن اللى فى البنك مع العلم ان الاثنين متطابقيين تماما

طلبوا منى سكرين شوت من داخل حسابى فى البنك و عملت كده فعلا و ارسلته لهم

اليوم فوجئت منذ اقل من ساعه بالشركه بتلغى الارباح و مبلغ الجائزه بالكامل من حسابى و ارسلوا لى ايميل غريب انا مش فاهمه خالص

يا ريت تفسير و شرح من الاداره

و دى صوره من الايميل اللى ارسلوه لى

انا عايز اعرف الرصيد الاساسى و الارباح راحت فين دلوقتى دى كانت موجوده منذ اقل من ساعه و انا كنت فاتح صفقات و كانت محققه ارباح
  • تم تحديد الإجابة بواسطة CASHU عند 2022 - 03 - 31, 17:56.

اهلا و مرحبا بك
    تم حجب الجائزه لمخالفة الشروط الاساسية للمسابقة , يمكن القاء نظره على الشروط المخالفة :
    6 - للمتسابق الاشتراك بحساب واحد فقط بالمسابقة و يجب ان لا يقل سن المتسابق عن 21 سنة
    14 - يمنع بتاتاً الاشتراك بأكثر من أسم كما يمنع مشاركة التداول عن طريق ip مشترك ويحق للشركة اغلاق كافة الحسابات التي يثبت مخالفة الشروط المنصوص عليها .
    10 - يحق للشركة ايقاف حساب المتسابق الذي يخالف الشروط المحددة اعلاه . للشركة الحق في تقدير المتسابق المتأمر و المخالف للشروط اثناء او بعد انهاء المسابقة .
    11 - الشركة هي الطرف الوحيد للبت في شكاوي المتسابقين

تبين للشركه ان الفائز صاحب المركز الاول هو نفس الفائز صاحب المركز الثالث و فقط تم فتح حساب اضافي جديد بأسم نفس الشخص
    ارجوا مراجعة الشركه في حال ثبت عكس ذلك
    مع خالص الشكر
    التعديل الأخير تم بواسطة CASHU; 2022 - 03 - 28, 18:41.

اهلا و مرحبا بك
      تم حجب الجائزه لمخالفة الشروط الاساسية للمسابقة , يمكن القاء نظره على الشروط المخالفة :
      6 - للمتسابق الاشتراك بحساب واحد فقط بالمسابقة و يجب ان لا يقل سن المتسابق عن 21 سنة
      14 - يمنع بتاتاً الاشتراك بأكثر من أسم كما يمنع مشاركة التداول عن طريق ip مشترك ويحق للشركة اغلاق كافة الحسابات التي يثبت مخالفة الشروط المنصوص عليها .
      10 - يحق للشركة ايقاف حساب المتسابق الذي يخالف الشروط المحددة اعلاه . للشركة الحق في تقدير المتسابق المتأمر و المخالف للشروط اثناء او بعد انهاء المسابقة .
      11 - الشركة هي الطرف الوحيد للبت في شكاوي المتسابقين

تبين للشركه ان الفائز صاحب المركز الاول هو نفس الفائز صاحب المركز الثالث و فقط تم فتح حساب اضافي جديد بأسم نفس الشخص
      ارجوا مراجعة الشركه في حال ثبت عكس ذلك
      مع خالص الشكر
      التعديل الأخير تم بواسطة CASHU; 2022 - 03 - 28, 18:41.

المشاركة الأصلية بواسطة wyousef212 مشاهدة المشاركة
        انا اشتركت فى مسابقة xm الماضيه و فزن بالمركز الثالث 200 دولار

انا بعد معاناه شديده فى فتح و تفعيل الحساب و ادارة المنتدى تعرف هذا جيدا

فتحت حساب و فعلته و حصلت على الجائزه 200 دولار و اشتغلت على الحساب فعلا و عملت ارباح 187 دولار و قررت اسحب ارباحى اول باول

السحب كان على بنك بيرفكت مونى

الشركه لغت السجب اكثر من مره بحجة ان الاسم فى الحساب مختلف عن اللى فى البنك مع العلم ان الاثنين متطابقيين تماما

طلبوا منى سكرين شوت من داخل حسابى فى البنك و عملت كده فعلا و ارسلته لهم

اليوم فوجئت منذ اقل من ساعه بالشركه بتلغى الارباح و مبلغ الجائزه بالكامل من حسابى و ارسلوا لى ايميل غريب انا مش فاهمه خالص

يا ريت تفسير و شرح من الاداره

و دى صوره من الايميل اللى ارسلوه لى

انا عايز اعرف الرصيد الاساسى و الارباح راحت فين دلوقتى دى كانت موجوده منذ اقل من ساعه و انا كنت فاتح صفقات و كانت محققه ارباح
        يعنى حضرتك اشتركت باكثر من عضويه و اخذت جائزة مركزيين مش مركز واحد بس و الطمع عماك و لم تكتفى ب 500 دولار و طمعت فى 200 كمان على اساس انك الاذكى فى العالم كله.

فالنتيجه انك لم تستفيد و لم تترك الجائزه لشخص اخر

عليه العوض

يعمل...
        X