تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

المشاركة الأصلية بواسطة عقله العقله مشاهدة المشاركة
    لا حول ولا قوة الا بالله
    بلشت الفرعنة
    اذا حدثك السفية فلا تجبة فخير من اجابتة السكوت ان كلمتة فرجت عنة وان اهملتة كمدا يموت

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

السلام عليكم
      الموضوع كله مش مستاهل كل هالردود و البعض اراد ان يصطاد بالماء العكر - سامحهم الله -
      قالوا ان - الاختلاف لا يفسد للود قضية - والبعض يرى عكس ذلك
      اما ردي على الاخ مالي فان المنتدى مليء بالتوصيات ويمكن لاي شخص منكم ان يلقي نظرة فسيجد ان المنتدى متروس ترس بالتوصيات وما ان تنتهي مسابقة للتوصيات حتى تبدأ اخرى وما موضوعك اخ مالي الا جزء من كل بالمنتدى - من التوصيات الذريه الى التوصيات النووية الى التوصيات الصاروخية ... الخ
      اما عن المتابعة فانا من اقترح الماكد للفلترة واغلب الشباب ومنهم من اعترض على كلامي و يستخدمونه الآن
      الحمدلله - ليس من طبعي ان اسب او اشتم
      وسلامتكو

لا حول ولا قوة الا بالله
      بلشت الفرعنة

تصدق بالله انت راجل مستفز بجد

الناس كلها بتقولك انت غلطان وانت مصمم علي رائيك ومش بتفكر في رودد الناس

لو مش عاجبك الموضوع متدخلش علية يا عمنا وريحنا منك ومن وجع دماغك

انت سفية وفاضي وشكلك مش فاهم اي حاجة في الفوركس وشكلك عندك 12 سنة ولا حاجة

شغل عيال يعني بتاعك دة

وياريت متدخلش في الموضوع دة تاني علشان انت استفزيت الناس كلها ومفيش حد طايقك

يا إخوان والله إحنا كلنا دخلنا في سوء تفاهم مع بعض
        هلامامه هدف واضح وواقعي ونحن جميعنا هدفنا الربح من السوق وهذا مؤكد اذا لماذا من أول عثرة حجر ننسى كل الموضع الرئيسي وننجر وراء مشاعرنا واتهاماتنا لبعضنا التي لا تقدم ولا تأخر في موضوعنا شئ
        أنا مستغرب الموضوع ناجح بدرجه هائلة والارباح حقيقية بالارقام ونفعل ببعضنا هذه السخافات فكيف لو كان الموضوع خاسر ؟؟!!!!!!!!.
        الاستاذ مالي ما عليه اي غبار فهو طيب ونافع له ولأخواننا في المنتدى جزاه الله خير .
        والاخ الاخر عقلة أضاف شئ جيد ومكمل رائع للاستراتيجية وربما وجد الاعضاء يستخدموها من دون شكر او تقدير لمجهوده وهذا الامر حز في نفسه فكان صريحا في هجومه وهو يفجر مشاعر دفينه
        نحنا كلنا صدورنا رحبة لتحمل بعضنا البعض وأنا شخصيا أشكرك أخي عقلة على الماكد
        الملون فهو فلتر رائع أنا أستخدمه وشكرا لك مرة أخرى .
        وأخيرا "" تفائلو بالخير تجدوه "" وشكرا لكم
        ومن يتقي الله يجعل له مخرجا
        ويرزقه من حيث لا يحتسب

sigpic
        أينما ترى صفقة ناجحة ،،
        فحتماً هناك من إتخذ قراراً شجاعاً

لا حول ولا قوة الا بالله
          بلشت الفرعنة
          حسبي الله ونعم الوكيل

ربنا ينتقم منك يا اخي نرفزت الناس وغيرت مسار الموضوع

وكل دة والموضوع ناجح وبيحقق نقاط بألااف امال لو كان بيخسر كنت عملت اية

منك لله

انا من رئيى نعمل اتفاقية صلح والكل يتراضى واللى غلط فى التانى يتأسفله وانا اول المتئسفين
            اسف استاذ عقله اذا كان كلامى ضايقيك بس ده لانى شايف ان حرام الكلام ده يقال على رجل يريد ان يفيد الناس والناس ترميه بالباطل حتى وان كان من يرميه لا يقصد وانا اعرف انك لا تقصد اى اهانه لاكن دمنا حامى بقى ما انت عارف احنا مين ولا انا يعنى لازم اقولك
            ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            متزعلش واتمنى انك انت تتأسف للاستاذ مالى لان هذا شيمة الرجال وانت راجل محترم انا عارف
            واسف ياجماعة لو كنت خرجت عن النص فى بعض الاحيان

المشاركة الأصلية بواسطة semsemheba مشاهدة المشاركة
              انا من رئيى نعمل اتفاقية صلح والكل يتراضى واللى غلط فى التانى يتأسفله وانا اول المتئسفين
              اسف استاذ عقله اذا كان كلامى ضايقيك بس ده لانى شايف ان حرام الكلام ده يقال على رجل يريد ان يفيد الناس والناس ترميه بالباطل حتى وان كان من يرميه لا يقصد وانا اعرف انك لا تقصد اى اهانه لاكن دمنا حامى بقى ما انت عارف احنا مين ولا انا يعنى لازم اقولك
              ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
              متزعلش واتمنى انك انت تتأسف للاستاذ مالى لان هذا شيمة الرجال وانت راجل محترم انا عارف
              واسف ياجماعة لو كنت خرجت عن النص فى بعض الاحيان
              اتفاقية صلح دي تتعمل لما الاثنين يكونوا الاثنين غلطوا

لكن عقلة دة هو اللي داخل يغلط في كل الناس دة المفروض يتأسف للناس كلها واولهم المشرف

المشاركة الأصلية بواسطة abdallanafx مشاهدة المشاركة
                اذا حدثك السفية فلا تجبة فخير من اجابتة السكوت ان كلمتة فرجت عنة وان اهملتة كمدا يموت
                المشاركة الأصلية بواسطة forex key مشاهدة المشاركة
                تصدق بالله انت راجل مستفز بجد

الناس كلها بتقولك انت غلطان وانت مصمم علي رائيك ومش بتفكر في رودد الناس

لو مش عاجبك الموضوع متدخلش علية يا عمنا وريحنا منك ومن وجع دماغك

انت سفية وفاضي وشكلك مش فاهم اي حاجة في الفوركس وشكلك عندك 12 سنة ولا حاجة

شغل عيال يعني بتاعك دة

وياريت متدخلش في الموضوع دة تاني علشان انت استفزيت الناس كلها ومفيش حد طايقك
                حسبي الله ونعم الوكيل

ربنا ينتقم منك يا اخي نرفزت الناس وغيرت مسار الموضوع

وكل دة والموضوع ناجح وبيحقق نقاط بألااف امال لو كان بيخسر كنت عملت اية

منك لله
                اتفاقية صلح دي تتعمل لما الاثنين يكونوا الاثنين غلطوا

لكن عقلة دة هو اللي داخل يغلط في كل الناس دة المفروض يتأسف للناس كلها واولهم المشرف
                لا حول ولا قوة الا بالله
                (( اللهم لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطأنا ))
                رب اغفر لهم و سامحهم فاني قد عفوت عنهم و سامحتهم
                وليس من طبعي ولا من اخلاقي السب و الشتم
                والاخوان الذين شتموا و اساؤوا ، الله يسامحهم
                وين غلطت عليكم و شتمت اي واحد فيكم
                قلت وجهة نظري فقط
                هب اني غلطان - والشتيمة ليش ؟

ياجماعة خلاص مووضوع الاخ عقلة خلص عايزين ننتبة للموضوع بتاعنا عشان فاضل اقل من ساعتين والسوق يبدا عايزين نبطل كلام مش فى المضمون بتاع موضعنا وياريت ننتبة للعمل فقط والتركيز فى المؤشر ياريت اللى هيشارك فى الموضوع من الان يكلم عن الموشر فقط اللة يهدينا كلنا

محشش شاف شيخ في المستشفى قاله : انشالله ما فيك شي شيخنا ؟
                    قال الشيخ : أبدا ، بس جاي أحلل السكر
                    .
                    .
                    .
                    .......
                    .
                    .
                    .
                    رد المحشش : السكر من زمان حلال ،حاول تحلل لنا الحشيش
                    اذا ما فيها غلبة
                    مع اطيب الامنيات
                    اخوكم ابو سيف

المشاركة الأصلية بواسطة amr-fx مشاهدة المشاركة
                      ياجماعة خلاص مووضوع الاخ عقلة خلص عايزين ننتبة للموضوع بتاعنا عشان فاضل اقل من ساعتين والسوق يبدا عايزين نبطل كلام مش فى المضمون بتاع موضعنا وياريت ننتبة للعمل فقط والتركيز فى المؤشر ياريت اللى هيشارك فى الموضوع من الان يكلم عن الموشر فقط اللة يهدينا كلنا
                      هو دة الكلام

للتذكرة
                        صفقات الاسبوع الماضى والمكملة معانا ان شاء الله
                        يامسهل الحال يارب

الملفات المرفقة

المشاركة الأصلية بواسطة معن طارق مشاهدة المشاركة
                          محشش شاف شيخ في المستشفى قاله : انشالله ما فيك شي شيخنا ؟
                          قال الشيخ : أبدا ، بس جاي أحلل السكر
                          .
                          .
                          .
                          .......
                          .
                          .
                          .
                          رد المحشش : السكر من زمان حلال ،حاول تحلل لنا الحشيش
                          اذا ما فيها غلبة
                          هههههههههههههههههه
                          طب خد دى
                          واحده بخيل اوى بيقول لمراته تحبى اجبلك فلوس ولاتخدى موبيلى الجديد فى عيد جوازنا
                          فكرت فى نفسها وقالت ده بخيل ايحة لو قلتله فلوس هيدينى جنية ولا اتنين بس
                          انا هقوله موبيل احسن
                          قلتله ادينى موبايلك
                          قلها خدى عندك 010
                          هههههههههههههههههه
                          نيتها وحشة بقى

بنت بتسأل الواد بتعها هتفضل تحبنى بعد الجواز؟؟؟
                            قالها :
                            .
                            .
                            ....
                            .............
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            .
                            دا لو جوزك معندوش مانع

دى بقى هتعجبكوا اوى
                              حمار هربان من ليبيا وصل المغرب وقفوه سالوه ليه بتجرى؟ قال وهو بيلهث القذافي امر بذبح كل البقر قالو بس انت حمار مش بقرة >> ... .. قال تعالو فهموه

ان شاء الله دائما يكون الجميع مبسوطين
                                ويبعد عنا النكد
                                مع اطيب الامنيات
                                اخوكم ابو سيف

يعمل...
                                X