█◄►█ توصيات بهدوووء █◄►█

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: █◄►█ توصيات بهدوووء █◄►█

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
    الحمد لله رب العالمين وانا لست زعلان بالعكس انا سعيد لما توصلت الية من حب الناس وكمان لما اشتغل على زوج بنسبة 9 صفقات ناجحة وصفقة خاسرة هذا ايضا شىء كويس يلزمو ادارة حكيمة للصفقات وان شاء الله مستمرين بالصفقات الاسترالى لان بها الخير من عند الله ومن تابع مع الرحلة من اولها وجاء بعد الصفقة الثامنة كما نوهت سحب راس المال اليوم هو كان بيتاجر بالارباح

ونرجع للاسترالى ان مستمر بالصفقة ولكنها استمرارى خارج استراتيجيتى وعكس اتجاة السوق يعنى محفوف بالمخاطرة

وانا معزز من عدة مناطق اخرها اشتريت من 1.0105 وتوكلت على الله
    الحمد لله رب العالمين. ووالله سعيد جدا انك تتعامل بهذه الروح والاحترافية وهذا نعمة الله عليك
    فعلا لازم لانعطي السوق فرصة انه ينال من عزيمتنا وثقتنا بانفسنا وان شاء الله التعويض قادم بفضل الله
    واتفق معاك في كل حرف كتبته ويارب يجزيك عنا خير الجزاء
    طيب عندي اقتراح بسيط لو مايضايقك : ليش ماتخلي للاسترالي موضوع زي المجنون اقصد بنفس طريقة العمل والتبريدات بطريقة انت طبعا تدرسها وتعرفها وبادارة راس مال زي المجنون ؟ هذا بجانب موضوع المخاطرة 100%

وعلى بركة الله انا معاك في الاسترالي ومتمسك بالشراء وان هبط الى 1.0100 لاقدر الله مره اخرى ساشتري معاك
    وان عاد قبلها الى 1.0200 فهذا فضل من الله ونعمه علينا.

وولايهمك ياغالي سير على بركة الله وياجبل مايهزك ريح

المشاركة الأصلية بواسطة محمد المعتصم مشاهدة المشاركة
      الحمد لله رب العالمين. ووالله سعيد جدا انك تتعامل بهذه الروح والاحترافية وهذا نعمة الله عليك
      فعلا لازم لانعطي السوق فرصة انه ينال من عزيمتنا وثقتنا بانفسنا وان شاء الله التعويض قادم بفضل الله
      واتفق معاك في كل حرف كتبته ويارب يجزيك عنا خير الجزاء
      طيب عندي اقتراح بسيط لو مايضايقك : ليش ماتخلي للاسترالي موضوع زي المجنون اقصد بنفس طريقة العمل والتبريدات بطريقة انت طبعا تدرسها وتعرفها وبادارة راس مال زي المجنون ؟ هذا بجانب موضوع المخاطرة 100%

وعلى بركة الله انا معاك في الاسترالي ومتمسك بالشراء وان هبط الى 1.0100 لاقدر الله مره اخرى ساشتري معاك
      وان عاد قبلها الى 1.0200 فهذا فضل من الله ونعمه علينا.

وولايهمك ياغالي سير على بركة الله وياجبل مايهزك ريح
      بالفعل حبيبى بارك الله فيك على شعورك الطيب والطريقة جاهزة وان شاء الله سوف اطرحها مع بداية الشهر الجديد للعمل بها

مثل توصيات المجنون هيكون هناك طريقة للاسترالى واخرى للاسترلينى ويا رب نكون مجرد سبب لاسعاد الجميع وادخال الخير لهم

المشاركة الأصلية بواسطة EL@NAWAWY مشاهدة المشاركة
        بالفعل حبيبى بارك الله فيك على شعورك الطيب والطريقة جاهزة وان شاء الله سوف اطرحها مع بداية الشهر الجديد للعمل بها

مثل توصيات المجنون هيكون هناك طريقة للاسترالى واخرى للاسترلينى ويا رب نكون مجرد سبب لاسعاد الجميع وادخال الخير لهم
        والله كلام سليم ..بس استاذ وائل لماذا لاتكون المهمه المستحيله على المحنون مثلا..مع تخفيض سقف المخاطره الى 75%
        لانني متأكد ان المجنون لعبتك
        الحياه اختبار.......
        مجرد اختبار....
        فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
        (وجدت على لوحه اعلانات)

المشاركة الأصلية بواسطة rasheedhodhod مشاهدة المشاركة
          والله كلام سليم ..بس استاذ وائل لماذا لاتكون المهمه المستحيله على المحنون مثلا..مع تخفيض سقف المخاطره الى 75%
          لانني متأكد ان المجنون لعبتك
          والله كلما قل الرينج اليومى للعملة كلما كانت الفرص افضل والانعكاس اقل فصعب تنفيذ هذة الصفقات على المجنون بالرغم

ان التداول على الاسترالى اصعب بس لحد ما الانعكاس اقل وان شاء الله هيكون الصيف فى المضارب ملتهب جدا وهتشوفو اشياء جديدة

قدر الله وماشاء فعل انا دخلت الاسترالي بمبلغ 400 دولار امبارح النهاردة بقو 48 دولار مش عارف اعمل بيهم ايه او ادخل بيهم ازاي واللوت بكام علشان احاول يمكن اعوضهم واخيرا اخ وائل جزاك الله خيرا انت اجتهدت فاصبت في الكثيرر ولكن قدر الله محتوم الحمد لله ارجو النصيحة وتقولي اعمل ايه

المشاركة الأصلية بواسطة basom_59 مشاهدة المشاركة
              قدر الله وماشاء فعل انا دخلت الاسترالي بمبلغ 400 دولار امبارح النهاردة بقو 48 دولار مش عارف اعمل بيهم ايه او ادخل بيهم ازاي واللوت بكام علشان احاول يمكن اعوضهم واخيرا اخ وائل جزاك الله خيرا انت اجتهدت فاصبت في الكثيرر ولكن قدر الله محتوم الحمد لله ارجو النصيحة وتقولي اعمل ايه
              اهلا بيك اخى سبق وانى نوهت ان الرحلة شديدة الخطورة ويجب ان يكون المشترك راس مالو فائض او لا يسبب لة اى مشاكل لو خسر 200 دولار قيمة بداية الرحلة ونحن لم نخسر بالفعل المبلغ من تابع معانا كان رابح ودبل مرتين وانا نوهت فى الصفقة الثامنة سحب راس المال يعنى كنا بتاجر بالارباح حتى ما تبقى لو لم تسحب الارباح يعتبر 60 بالمائة من الحساب الاصلى 200 دولار

واخير ربنا يعوض عليك وتابع معانا وان شاء الله تقدر تعوض ولا تقول 48 دولار مبلغ صغير انا مرة اشتغلت على 10 دولار حولتهم الى 200 دولار فى شهر ونصف بالتوكل على الله

انا متابع معاك من اول الرحلة ولكن شركت امبارح واضح اني وشي وحش عليكم الحمد لله بس عايز اعرف ادخل بكام للصفقة

انا متابع معاك من اول الرحلة ولكن شركت امبارح واضح اني وشي وحش عليكم الحمد لله بس عايز اعرف ادخل بكام للصفقة
                  لا ابد مفيش حاجة اسمها وشك وحش انت منورنا

ادخل باقل لوت عندك 10 سينت بس هتشتغل اسكالبنج فى الصفقات يعندى هتدخل وتخرج اكثر من مرة تضم ارباح ومع الانعكاس ترجع تخش تانى وهكذا

ده نورك انت اخي وائل ربنا يعزك ويجزيك كل خير وكنت حابب اقولك ان اقل دخول عندي دولار لو تنصحني اكون شاكر

ده نورك انت اخي وائل ربنا يعزك ويجزيك كل خير وكنت حابب اقولك ان اقل دخول عندي دولار لو تنصحني اكون شاكر
                      للاسف مش هينفع تدخل صفقة بدولار على مبلغ 47 دولار حاول تدخل احدى مسابقات المنتدى وربنا يوفقك ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة el@nawawy مشاهدة المشاركة
                        اهلا بيك اخى سبق وانى نوهت ان الرحلة شديدة الخطورة ويجب ان يكون المشترك راس مالو فائض او لا يسبب لة اى مشاكل لو خسر 200 دولار قيمة بداية الرحلة ونحن لم نخسر بالفعل المبلغ من تابع معانا كان رابح ودبل مرتين وانا نوهت فى الصفقة الثامنة سحب راس المال يعنى كنا بتاجر بالارباح حتى ما تبقى لو لم تسحب الارباح يعتبر 60 بالمائة من الحساب الاصلى 200 دولار

واخير ربنا يعوض عليك وتابع معانا وان شاء الله تقدر تعوض ولا تقول 48 دولار مبلغ صغير انا مرة اشتغلت على 10 دولار حولتهم الى 200 دولار فى شهر ونصف بالتوكل على الله
                        اخي وائل ممكن توضح لنا الطريقة او الاستراتيجية الي استخدمتها في تحويل مبلغ 10 دولار الى مبلغ 200 دولار في شهر ونصف ...

شكرا لك

المشاركة الأصلية بواسطة abdul مشاهدة المشاركة
                          اخي وائل ممكن توضح لنا الطريقة او الاستراتيجية الي استخدمتها في تحويل مبلغ 10 دولار الى مبلغ 200 دولار في شهر ونصف ...

شكرا لك
                          كنت ادخل على صفقات المجنون التى اضعها هنا بس اكثر من مرة للصفقة الواحدة ولا التزم بعدد النقاط 5 ماشى 10 ماشى

نقطتين ماشى واخرج واعيد الدخول حسب تذبذب العملة بالاضافة ان ايضا صفقاتى على المجنون ليست فى المساء فقط

صفقاتى على المجنون بمعدل 3 مرات باليوم بس الوقت الوحيد اللى بقدر اتابع فية هو بالمساء فقط

والله لو الكشف موجود لئنزلتو هنا بس الموضوع كان من سنة وكانت 10 دولار جر رجل فى شركة وقولت هعمل بيها اية دى مش هتعمل حاجة وكان امر الله صفقة وراء اخرى حتى اصبحت ال10 دولار 200 دولار وبعدها قررت السحب وتوقفت عن التداول عليها بس مازال الامر فى راسى وعمرى ما هنساة

السلام عليكم يا شباب
                            الاخ النواوي
                            انت انسان محترم، مثل كافة مشرفي واعضاء هذا المنتدى الرهيب
                            ما هو موضوعك اخي الذي تتناوله
                            انا متابع معك
                            تقبل تحياتي
                            جيفارا

المشاركة الأصلية بواسطة جيفارا الشريف مشاهدة المشاركة
                              السلام عليكم يا شباب
                              الاخ النواوي
                              انت انسان محترم، مثل كافة مشرفي واعضاء هذا المنتدى الرهيب
                              ما هو موضوعك اخي الذي تتناوله
                              انا متابع معك
                              تقبل تحياتي
                              يا اهلا بيك اخى فى بيتك الفركساوى المضارب العربى كنا نتباحث فى صفقات المجنون هتلاقى الموضوع التوقيع الخاص بى

اخوي العزيز النواوي.
                                ماهي رؤيتك وتقييمك الان لتحرك الاسترالي دولار ؟ بعد ان حقق لو جديد تقريبا 1.0060 ؟
                                تتوقع اين ممكن يتوقف باذن الله ؟ وهل يمكن ان يواصل ويكسر حاجز الـ1.0000 ؟
                                باذن الله يخرج منه الجميع على خير يعني اقصد من دخلوا بادارة راس مال ومازالو متمسكين بالشراء

يعمل...
                                X