رحــــلة الأربــاح والتــدبيل مع أخوكم هيما أبو خــليل

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: ▒▒▒▒☜رحــــلة الأربــاح والتــدبيل ...مع أخوكم هيما أبو خــليل.☞▒▒▒▒▒

المشاركة الأصلية بواسطة SamasemoBeeta1974 مشاهدة المشاركة
    أنا أيضــاً فاتتنى صفقات اليوم لأننى كنت أتابع الموضوع واعتقدت أن الصفقات ســتنزل فى الموضوع... ولكن يا شـــباب من خــلال العمــل اليــوم يمكننا توضــيح طـــريقة العمــل فى الرحـــلة بإذن الله بعد إذن أســـتاذنا هيمـــا:

- التوصــيات ســتوضع بإذن الله على المنصـــةمباشـــرة...
    - التوصـــيات ســـتكون الســـاعة (10) بتوقيت القاهرة أو (11) بتوقيت الســعودية... وبالتالى يمكن أن تبدأ فى متابعة المنصــة عن كثب قبل ميعاد التوصــيات بفترة مناســبة...
    - لكل توصــية هدف واســتوب يرجى الالتــزام التام بهمــا...
    - أعتقـــد (ونحتــاج لتأكيد قائد الرحلة لهذه المعــلومة) أن التوصــيات سـتكون فقط فى هذا الموعد فقط من كل يوم وبعد تحقيق الهدف إن شـــاء الله تروح تاخد المدام والأولاد وتشم هوا على الكورنيش... (كورنيش النيل بتوقيت القاهرة وكورنيش جدة بتوقيت الســعودية)...

والله المســـتعان...
    كل النقاط اللي ذكرتها حبيبي سماسيموا صحيحة 100% وبالاخص نقطة الكورنيش هههههههه

وياسلام لو في اسكندرية الكورنيش روعه روعه بعد الشغل و الربح باذن الله صباحا .....انزل وهدي اعصابك ليلا ولا تقلق رزقك جايلك جيالك باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة صبر ايوب مشاهدة المشاركة
      و من ليس لديه المنصة ماذا يفعل
      سأقوم برفع المنصة في المشاركة الاولى باذن الله تعالى

المشاركة الأصلية بواسطة samasemobeeta1974 مشاهدة المشاركة
        يمكن أن نتعاون فيما بيننا ولا نشق على الأســتاذ إبراهــيم... فأى زميل من الزمــلاء الذين استطاعوا تنزيل المنصة (وأنا منهم) يلاحظ وجــود الصفقــات على المنصـــة يقوم مشـــكوراً بإنزالها فى الموضوع فى التو واللحظة... وبهــذا نتعــاون وتصــبح يد الله معنـا فيد الله مع الجمــاعة...
        صحيح يا شباب انا على قد ما اقدر هحاول انزل التوصيات يوميا ولكن ان لم استطع فياريت حد يتطوع وينزلها

ولكن من وجهه نظري والله الاسهل هي انك تسطب البرنامج وتفتحه ولا تنتظر كتابه التوصيات في الموضوع

المشاركة الأصلية بواسطة waad-fagr مشاهدة المشاركة
          الف الف مبروك الارباح
          انا مش لحقت ادخل معاك لانى كنت متابعة الموضوع هناو فارجو التنويه فقط لاغيربانه الان يوجد صفقات على المنصة______شكرا لك, وفقك الله
          انا اسف اختي العزيزة

ولكن ان شاء الله الجايات اكثر باذن الله

ولكن انا سبقت ونوهت صباحا بعد وضع التوصيات في المنصة ولكن اتوقع ان الناس مقرأتش كل المشاركات للاسف

المشاركة الأصلية بواسطة totti2010 مشاهدة المشاركة
            التوصيات صباحا و لا مساءاً
            المشاركة الأصلية بواسطة SamasemoBeeta1974 مشاهدة المشاركة
            صــــــباحاً... لأن لو مســــاءً مش هتلحق تتمشى على الكورنيش
            زي ماقال اخويا سماسيمو

التوصيات صباحا فقط حتى نستطيع الخروج بليل على الكورنيش باذن الله هههههههههههههه

المشاركة الأصلية بواسطة almsre مشاهدة المشاركة
              ايه ده يا عم هيما
              انا مستني التوصيات هنا و تطلع هناك
              هو احنا بنلعب قط في فار يا راجل

ضاع اليوم و مبروك الارباح علي كل من دخلها

بالتوفيق
              ههههههههههه معلش يا محمود بقى

بس انا والله كتبت مشاركة وقولت فيها ان التوصيات في المنصة لكن للاسف محدش قرئها

باين كانت المشاركة مخفية ولا ايه ههههههههههه

وان شاء الله خيرها في غيرها باذن الله تعالى

تم رفع منصه امانه كابيتال في المشاركة الاولى للتسهيل عليكم يا شباب

وعدم البحث عن البرنامج كثيرا

نزلوه وسطبوه وابدأو في الربح باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة hemaaa20032004 مشاهدة المشاركة
                  تم رفع منصه امانه كابيتال في المشاركة الاولى للتسهيل عليكم يا شباب

وعدم البحث عن البرنامج كثيرا

نزلوه وسطبوه وابدأو في الربح باذن الله
                  تحياتى اخى الحبيب و عودا حميداً و يجعلها الله اخر الاحزان
                  برجاء تحديد موعد التوصيات على المنصة و ذلك للتسهيل بقدر الامكان على الاخوة جميعاً
                  و شكرا مقدما

المشاركة الأصلية بواسطة aiither2005 مشاهدة المشاركة
                    تحياتى اخى الحبيب و عودا حميداً و يجعلها الله اخر الاحزان
                    برجاء تحديد موعد التوصيات على المنصة و ذلك للتسهيل بقدر الامكان على الاخوة جميعاً
                    و شكرا مقدما
                    ربنا يبارك فيك يارب

التوصيات بتكون صباحا في حدود الساعه العاشرة صبحا بتوقيت مصر والحادية عشر بتوقيت السعودية باذن الله تعالى

الله عليك ياهيمه
                      ربنا يباركلك يارب
                      سؤال رفيع ياباشا
                      التصفقات ماركت ولا معلقة
                      شكرا ياباشا ومعاك خميس وجمعة ان شاء الله ياباشا

المشاركة الأصلية بواسطة semsemheba مشاهدة المشاركة
                        الله عليك ياهيمه
                        ربنا يباركلك يارب
                        سؤال رفيع ياباشا
                        التصفقات ماركت ولا معلقة
                        شكرا ياباشا ومعاك خميس وجمعة ان شاء الله ياباشا
                        ربنا يباركلك يارب

الصفقات بتكون معلقه

وبانتظارك ان شاء الله الخميس والجمعه ولكن ليه باقي الاسبوع لا ؟

المشاركة الأصلية بواسطة samasemobeeta1974 مشاهدة المشاركة
                          يمكن أن نتعاون فيما بيننا ولا نشق على الأســتاذ إبراهــيم... فأى زميل من الزمــلاء الذين استطاعوا تنزيل المنصة (وأنا منهم) يلاحظ وجــود الصفقــات على المنصـــة يقوم مشـــكوراً بإنزالها فى الموضوع فى التو واللحظة... وبهــذا نتعــاون وتصــبح يد الله معنـا فيد الله مع الجمــاعة...
                          اللة ينور عليك هو دة الكلام ويا ريت وبعد اذن اخونا هيما تقوم انت وتتعهد بذلك لان فى ناس كتير ممكن تتابع الموضوع هنا والصفقات تيجى وتروح عليهم ذى ما حصل معانا بالضبط ههههه لم ننام فى انتظار التوصية الاولى وجت وحققت الربح واحنا قاعدين هههههههههه وربنا يوفق ان شاء اللة
                          (حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

شكراااااااااااا الاخ الكريم على تنزيل الرنامج وسوف اقوم بتنزيلة باذن اللة ومتابعتك وبالتوفيق ان شاء اللة
                            (حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

للاسف تقؤيبا في مشكلة عندي في تحميل البرنامج
                              يا ريت الاخوة الافاضل ينزلوا لينا التوصيات في داخل االموضوع او لو متاح منصة fxdd
                              ولكم جزيل الشكر

المشاركة الأصلية بواسطة صبر ايوب مشاهدة المشاركة
                                للاسف تقؤيبا في مشكلة عندي في تحميل البرنامج
                                يا ريت الاخوة الافاضل ينزلوا لينا التوصيات في داخل االموضوع او لو متاح منصة fxdd
                                ولكم جزيل الشكر
                                مش عارف في ايه عندك

لكن البرنامج شغال عندي واتصور عند ناس كتير ايضا والله اعلم

يعمل...
                                X