من يريد مساعدتي يدخل

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• من يريد مساعدتي يدخل

السلام عليكم
    الموضوع باختصار اني جربت كل الطرق علشان توصلني التوصيات على الموبايل من الايميل او من الماسنجر و كل محاولاتي فشلت
    و الاخوه في المنتدى الصراحه لم يقصروا معي و حاولوا مساعدتي لكن المشكله من طرف الجانب المصري وليست من طرف المنتدى
    فطلبي ان واحد من الاخوه الي بتجيلهم التوصيات لما تجيلوا التوصيه يرن على موبايلي
    من يوافق على مساعدتي سارسل له رقمي على الخاص و اكون شاكر وممتن له
    شكرا

رد: من يريد مساعدتي يدخل

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    طب ما هم بيبعتو على الماسنجر لو عايز بتكتب لهم ايميلك ولو فاتح بيبعتولك
    حسبنا الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة mallokaty مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
      طب ما هم بيبعتو على الماسنجر لو عايز بتكتب لهم ايميلك ولو فاتح بيبعتولك
      المشكله اني نص يومي ببقى في الكليه و الموبايل بتاعي مش بيشغل الا ياهوو ماسنجر ويكون الي بيبعت ياهوو و هما الايميل بتاعهم هوت ميل غير اني لما بشغل الايميل او الماسنجر على طول الموبايل بيفضي البطاريه بسرعه ويفصل ده غير التكلفه

طيب هو بالنسبه للمشكلة الاولى انا ياهوو و بستقبل هوتميل عادى
        اما بالنسبه للتانيه حد من الشباب يتطوع مفهاش حاجه ولا ايه يا شباب
        حسبنا الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة mallokaty مشاهدة المشاركة
          طيب هو بالنسبه للمشكلة الاولى انا ياهوو و بستقبل هوتميل عادى
          اما بالنسبه للتانيه حد من الشباب يتطوع مفهاش حاجه ولا ايه يا شباب
          انتي بتستخدمي ماسنجر ايه على الموبايل

ههههه هو الظاهر ان مفيش غيرنا اللى من مصر ولا ايه

طب ما ديه فكره جامده جدا يا اخى ربنا يكرمك

ابقى فاتح الماسنجر على الموبايل

بالنسبه للبطاريه ممكن تجيبلك بطاريه سبير تبقى معاك احتياطى
            بالنسبه للتكلفه موبينيل عامله عرض
            20 جنيه شهريا ب 110 ميجا و بعد كده مفتروح بس السرعه بتبقى اقل لكن حلوه تفتحلك كل حاجه عادى جدا

اعتقد هو ده يبقى الحل الوحيد بجانب حكايه ان مشرف من مصر يتولى المهمه

المشاركة الأصلية بواسطة nouk_101 مشاهدة المشاركة
              ههههه هو الظاهر ان مفيش غيرنا اللى من مصر ولا ايه

طب ما ديه فكره جامده جدا يا اخى ربنا يكرمك

ابقى فاتح الماسنجر على الموبايل

بالنسبه للبطاريه ممكن تجيبلك بطاريه سبير تبقى معاك احتياطى
              بالنسبه للتكلفه موبينيل عامله عرض
              20 جنيه شهريا ب 110 ميجا و بعد كده مفتروح بس السرعه بتبقى اقل لكن حلوه تفتحلك كل حاجه عادى جدا

اعتقد هو ده يبقى الحل الوحيد بجانب حكايه ان مشرف من مصر يتولى المهمه
              فكرة البطاريه التانيه دي حلوه جدا بس انا عندي موبايلي الماسنجر الي تقدر تعتمد عليه هو الياهوو لكن مش بيستقبل غير من ياهوو وايميل استاذ عيسى هوت ميل

لو حد قرر يساعدني ويرنلي لما التوصيه تجيلو انا على استعداد ارن على كل عملاء المضارب العربي المصريين وبكده نعرف ان في توصيه وندخل المنتدى نشوفها

المشاركة الأصلية بواسطة abdallanafx مشاهدة المشاركة
                  لو حد قرر يساعدني ويرنلي لما التوصيه تجيلو انا على استعداد ارن على كل عملاء المضارب العربي المصريين وبكده نعرف ان في توصيه وندخل المنتدى نشوفها
                  للتذكير يا ريت حد يتبرع ويساعدنا

للتذكير يا ريت حد يتبرع ويساعدنا
                    حاضرين أخي الكريم,

أنت تريد البرنامج يرسل لك رسالة يعطيك معلومات معينة ...صحيح؟؟

طيب ما هو نوع برنامج المتاجرة الذي تستخدمه؟؟؟ هل هو الميتا؟؟

أنتظر ردك.

وبالتوفيق

السلام عليكم
                      الموضوع باختصار اني جربت كل الطرق علشان توصلني التوصيات على الموبايل من الايميل او من الماسنجر و كل محاولاتي فشلت
                      و الاخوه في المنتدى الصراحه لم يقصروا معي و حاولوا مساعدتي لكن المشكله من طرف الجانب المصري وليست من طرف المنتدى
                      فطلبي ان واحد من الاخوه الي بتجيلهم التوصيات لما تجيلوا التوصيه يرن على موبايلي
                      من يوافق على مساعدتي سارسل له رقمي على الخاص و اكون شاكر وممتن له
                      شكرا
                      إعذرني أخي, الظاهر أني تعبان كثير اليوم وصاير ما أقدر أميز كويس.

طيب سؤال, كيف يرسل الشباب التوصيات؟؟؟ هل هناك وسيلة معينة؟؟

إذا أنا عرفت هذه الوسيلة, لربما نقدر نستخدم البرمجة في عمل شيء يحسن من آداء الرسائل ... أو طريقة الإرسال.

وبالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة scarface مشاهدة المشاركة
                        إعذرني أخي, الظاهر أني تعبان كثير اليوم وصاير ما أقدر أميز كويس.

طيب سؤال, كيف يرسل الشباب التوصيات؟؟؟ هل هناك وسيلة معينة؟؟

إذا أنا عرفت هذه الوسيلة, لربما نقدر نستخدم البرمجة في عمل شيء يحسن من آداء الرسائل ... أو طريقة الإرسال.

وبالتوفيق
                        شكرا جزيلا على اهتمامك بالمشكله
                        الموضوع ان من شهرين هيئة تنظيم الاتصالات المصريه وضعت ضوابط جديده على الشركات التي تقدم خدمة الرسائل النصيه ويجب على هذه الشركات ان تاخذ ترخيص من الهيئه يعني عايزين يراقبوا الرسائل يعني انتهاك لحرية الافراد و تنصت على افعالنا من غير اذن وكل ده بداعي الامن من ذلك الوقت وكل الارقام المصريه لا تصلها رسائل التوصيات

الموضوع ان من شهرين هيئة تنظيم الاتصالات المصريه وضعت ضوابط جديده على الشركات التي تقدم خدمة الرسائل النصيه ويجب على هذه الشركات ان تاخذ ترخيص من الهيئه يعني عايزين يراقبوا الرسائل يعني انتهاك لحرية الافراد و تنصت على افعالنا من غير اذن وكل ده بداعي الامن من ذلك الوقت وكل الارقام المصريه لا تصلها رسائل التوصيات
                          اخي الكريم غالي والطلب رخيص ابعثلي رقم جوالك وانا ان شاء الله كل ما تصل توصية ادينك رنة ولا يهمك اخي الناس للناس

المشاركة الأصلية بواسطة nofalt مشاهدة المشاركة
                            اخي الكريم غالي والطلب رخيص ابعثلي رقم جوالك وانا ان شاء الله كل ما تصل توصية ادينك رنة ولا يهمك اخي الناس للناس
                            شكرا جزيلا لك سارسلك رساله على الخاص وهذا جميل لن انساه لك

أخي الكريم,

تسلم على الرد بالتفصيل.

الآن فهمت عليك. تريد تحصل على رسائل التوصيات عبر الموبايل...

هناك العديد من المواقع اللي ترسل رسائل مجانية إلى اي جوال بالعالم ولا أدري إذا كانو الشباب اللي يعملو توصيات يريد يجرب هذه المواقع أم لا, لكن هذا بعضها:

Send Unlimited FREE SMS to Egypt. No signup needed to send free text messages to Egypt.

alfa.com.lb

وإذا في شيء ثاني, أنا حاضر.

وبالتوفيق

يعمل...
                              X