****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابقة) ******.

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: ****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابقة) ******.

المشاركة الأصلية بواسطة J3ifer مشاهدة المشاركة
    ولا أقولك أنا راح أنزله دي الوقتي .. في قسم الفوركس وتجارة العملات في البورصة العالمية خليها المذاكرة شوية لعيونك ياااا حساام بس ها أبغى ما أرجع الا أشوف نتااائج هااااايللة
    خلصني يا راجل نزلو هون بشرط 100 % كسبان لو 99 % ما تنزلوش

المشاركة الأصلية بواسطة ninjakid مشاهدة المشاركة
      خلصني يا راجل نزلو هون بشرط 100 % كسبان لو 99 % ما تنزلوش
      هذي مشكلتنا يالعرب نبي كل شي جاهز ويوصلنا للقمة بدون ما نتعب نبي السمكة تقفز من البحر مشوية وجاهزه للاكل ولو حد ياكلنا بعد أفضل ...

هذا الموضوع لو ودك تشاركنا ،، حاليا بالاعدادات اللي انا حاطنها الاكسبيرت ١٠٠٪ رابح على الباك تست بس لازم نختبره على الديمو بعد

المشاركة الأصلية بواسطة MR.ROBOTAN مشاهدة المشاركة
        سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نتائج الأكسبيرت يوم أمس ممتازة

النتائج في المرفقات.
        السلام وعليكم

انا جربتو الاكسبيرت مش نفس نتايجك كلو سوالب ممعكن الاعدادات لليورو دولار وعلى اي منصة بشتغل كويس ؟؟؟
        ا

استاذ حسام ممكن ارفاق افضل نسخة لاكسبرت وكذلك افضل اعدادات وهل تنصح بالعمل على حساب حقيقي ؟
          We Gain without Pain

أنا قرأت الموضوع كامل وبصراحه أحيي فيكم هذه الروح وأحيي فيكم حبكم للحصول على الأفضل وحبكم لأن يستفيد أكبر عدد من اخوانكم وذلك عن طريق تسخير خلاصة خبراتكم وعلمكم لكي تعم الفائدة للجميع.. اسأل الله ان يوفقكم لما فيه الخير وينفع بكم وبعلمكم

المشاركة الأصلية بواسطة amth2011 مشاهدة المشاركة
              استاذ حسام ممكن ارفاق افضل نسخة لاكسبرت وكذلك افضل اعدادات وهل تنصح بالعمل على حساب حقيقي ؟

ياليت تجيبنا يا استاذ حسام لأننا محتاجين مساعده

السلام عليكم اصدقائي الاعزاء مش عارف اقول ايه بخصوص الاكسبرتات بس انا مش فاهم ليه كل ما احاول اوصل الي اي معلومه شبه صحيحه من صاحب اكسبرت او ورشه وبعد كل محاولات البحث منذ حوالي سنه تقريبا لم ارى من اي احد وجه واضح في ها هذا الاكسبرت صالح او لا ينفع يشتغل علي حساب حقيقي ايه الحل في وجهه نضر الناس هل امشكله فينا ولا في ثقافتنا كعرب و لا ايه بالضبط
                اديكم مثال بسيط بعد ما تعبت شويه و حاولت اتجه الى المواقع الاجنبية للوصول الي اكسبر ت ناجح في اقل من يوم واحد عثرت علي اكسبرت لشخص هندي و قد قمت بمراسلته و ابدا استعداده التام ببيع الاكسبرت فورا و حاول خلال واحد وعشرون يوم يوضح لي مزايا الاكسبرت و هوه بيشتغل علي الباوند دولار فقط و وصل الي 121 % من الحساب في خلال 18 يوم فقط
                خليك مكان ليه اروح الى حد الله اعلم صادق او لا ليه الي بيوصل مننا لي اي اكسبرت فعال يقدر يحول الاخسائر الي ارباح حتى لو بالثمن
                و برعايه المنتدي الكريم
                ها هناك اي تعليق

شو رايك تحكيلنا مين هو هذا الشخص الهندي واسم الاكسبيرت عشان الكل يستفيد
                  انا مللت من كثرة الاكسبيرتات مش نافعة

• رد: ****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابق

ماهو الاكسبريت وما اسم الشخص الهندي الذي قابلته اخي الكريم

• رد: ****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابق

ممكن تدينا معلومات عن الاكسبيرت والا الشخص الهندي لوتكرمت

يعمل...
                      X