هل تستطيع تحويل 10000$ الى 1000000$ خلال أسبوع ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: هل تستطيع تحويل 10000$ الى 1000000$ خلال أسبوع ؟

المشاركة الأصلية بواسطة ali ezzat مشاهدة المشاركة
    طبعا ديه حاجة تسعدنى ان اعرض طريقتى هنا فى المنتدى دا الى بحبه جدا

بس الطريقة بسيطة و انا خايف من كتر بسطتها الناس تقول عليها متستهلش

يا اخي توكل علي الله وانا معك كمان في التطبيق عليها

واهم شيء في الفوركس البساطة وليس التعقيد

انت علي الطريق الصحيح في انتظار الطريقة

المشاركة الأصلية بواسطة mido_marcilia مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم
      أود أن أشارككم فقط ومن خلال تجربتي التي يمكن أن يقال عنها حظ أو شطارة أو توفيق ولكن يعلم الله كم تعبت حتى حققتها وحسبي الله ونعم الوكيل فيمن أكل علي تعبي وسهر الليالي .... فبحمد الله تداولت على الذهب فقط لا غير ... لمدة شهر ... وتعلمون أن الشهر يعنى 20 يوم تجارة فقط إذا خصمنا أيام توقف السوق ..
      ومن أصل رأس مال قدره 700 دولار تم تحويلهم بفضل الله خلال 20 يوم عمل إلى 74 ألف دولار وللعلم أنى توقفت أكثر من أربعة أو خمسة أيام في آخر الشهر عندما صدمت بالحقيقة ولم أتمكن من سحب أى مبالغ سوى 5000 دولار ...
      فتخيلوا لو استمريت بنفس طريقة العمل مع الأخذ في الإعتبار أن مبلغ التداول يصبح أكبر كلما ذاد رأس المال فمن الممكن تحويلها إلفى مليون وأكثر خلال ثلاثة أو أربعة شهور .. ولكن الحمد لله على كل شيء ..
      بقى شيء واحد .. هناك دعاية منتشرة بكثرة عن استراتيجية تعمل على معدنى الذهب والفضة فقط ويرفقون بالإعلان صورة لحساب حقيقي تم تحويل 1000 دولار إلى مليون دولار خلال سنة ... ثمنه 37 دولار واسمه برو كومودتى ... لو حد جربه أو عنده أى معلومات يا ريت يفيدنا

شكراً لكم وتقبلوا تحياتي

طيب ياريت تشرح لنا الطريقة بارك الله فيك

المشاركة الأصلية بواسطة ali ezzat مشاهدة المشاركة
        طبعا ديه حاجة تسعدنى ان اعرض طريقتى هنا فى المنتدى دا الى بحبه جدا

بس الطريقة بسيطة و انا خايف من كتر بسطتها الناس تقول عليها متستهلش
        السلام عليكم

أود أيضاح معلومه بسيطه تائها عن ناس كثيرين

الأستراتجيه عنصر من مجموعة عناصر بتؤدي لنتيجه نهائيه و أنا شايف من وجهة نظري المتواضعه أن نفسية المضارب هي أهم عنصر بدليل بأن في ناس كتير بتكسب ملايين من أستراتجيات و يتطرحها لكل الناس و أغلب الناس بتهجرها لفشلهم الزريع و الكل يقولك الراجل ده كداب بس هي القصه كلها دور علي ما يناسبك.
        لابد من تكامل كل القواعد واستراتيجية التداول كجزء من السلوك العفوي بالتدريب علي ديمو فترة كافية

المشاركة الأصلية بواسطة maroc3 مشاهدة المشاركة
          طبعا من تعب وسهر الليالي فله كامل الحق في عدم طرح طريقته ولكني لا أجد سببا لادارة حسابات الاخرين من طرف شخص يملك طريقة تحول مبلغا بسيطا الى الملايين كما ذكرت
          أنا طبعا لم اذكر إني اريد ان ادير حسابات أحد ولا اريد ذلك

المشاركة الأصلية بواسطة mbkingdom مشاهدة المشاركة
          شوف يا صديقي
          انت من حقك انك تبيع طريقة قمت انت بتطويرها و تعبت فيها لمدة سنة او اكثر ومن حقك تحدد السعر اللي حضرتك تقتنع بيه وتشوف انه مناسب لتعب سنة كاملة ولا اي واحد في الدنيا يقدر يلومك او يعتب عليك.
          انت على الأقل موافق على انك تعلم واحد بمقابل وهذا كما تفضلت حضرتك تجارة وكلامك كله على العين و الراس
          انا اعرف ناس تكسب بالهبل المدخول الشهري للواحد منهم يعتبر حلم يصعب تحقيقه لكنهم معندهمش اي استعداد انهم يقولوا حتى على اي عملة بيتاجرو فتخيل !!!!!!
          ولو انك تطلب طريقة عمل يدلوك على الاستراتيجيات الفاشلة المليانة بيها المنتديات
          اضف الى ذلك نادر جدا جدا اين تجد واحد يتاجر بطريقة على حسابه الحقيقي و يحقق بيها ارباح يضعها في المنتديات
          هو موجود لكنه شبه منعدم

اتمنى لك كل التوفيق
          تسلم يا اخي الكريم , الفكرة إن الناس لاتريد ان تتعلم كيف تصيد السمك انما تريده جاهزا امامها !!
          هقولك حاجة كمان في ناس كتير طارحة استراتيجيات كتير جدا في المنتديات وتسمع مسميات لكل واحدة طيب هل هي فعلا بتحقق ارباح تيجي تجربها تلاقيها في منتهي الفشل لذلك كان مصيرها النهائي هو المنتديات
          انما صعب جدااااااااا تلاقي استراتيجيه كويسة بتحقق دخل شهري كويس وتلاقيها في المنتديات بالمجان !!
          زي كمان الاكسبرت اللي ثمنه 37 دولار !!!!!!! !!!!!!!!!!! حاجة مش ممكنه يعملك ملايين وثمنه 37 دولار ....لاحول ولا قوه الا بالله ......كويس إنك متفهم وجهه نظري والله لأن أنا امبارح سمعت كلمة بيقولك الناس هتدعي عليك عشان معاك طريقة مش عايزة تقولها للناس ....لا تعليق ....
          We Gain without Pain

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

لن اوجه كلامي لاحد الان علشان انا مش عاوز خناق مع احد و لكن لي تعليق كنت عاوز اكتبه و على من ياتي بعد تلك المشاركة هيفهم.

لماذا يدخل اي انسان منتدى فوريكس كاهذا المنتدى مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟

اكيد هو داخل لسبب من الاسباب التاليه ولا لشيىء اخر.

السبب الاول..انه عاوز يستفيد من تجارب و استراتيجيات ناس قبله..........فاذا انت قلت ان استراتيجيات المنتديات فاشله و انت عارف كدة ......يبقى انت داخل المنتدى ليه و بتكتب ليه مواضيع و بتتكلم كثير؟؟؟؟؟؟؟ ...يبقى ننقل على السبب الثاني.

السبب الثاني. انك بتحاوال تسوق لاستراتيجية او مؤشر ما.....واحب ان اعقب على شيىء انك اذا حاولت ان تسوق لاستراتيجية في الفوريكس يبقى انت فاشل امام الناس حتى لو عرضتها بملايين الدولارات.....لان لو ان الاستراتيجية ناجحة لن تحاول ان تسوقها. بل ستستفيد منها و تحول مبلغك الى ملايين الدولارات.

السبب الثالث. انك بتحاول تجر ناس علشان تدير حساباتهم. ...ودة كلام لا نوافق عليه لان لا يمكن الثقة او ائتمان اي شخص عادى من غير هيئة قانونية او شركة معلنة قانونيا لتدير اموال افراد.....يبقى اللي يحاول يعمل كدة و يجر زبائن يبقى نصاب كبير و سوف يلاحق قانونيا كما حدث في مصر من قبل. و من يأمن هذا النصاب يبقى يستاهل اللي يجرالو. و يبقى يسلملي على فلوسه.

السبب الرابع. انك داخل المنتديات علشان تضع توصيات و استراتيجيات ليستفيد منهم الناس الغلابة لوجهه الله تعالى علشان ربنا يباركلك......يبقى لو فعلت كدة يبقى انت انسان تشكر و نتمنى من الله ان يديلك على قد نيتك الصالحة.

السبب الخامس. انك داخل علشان المسابقات و العروض التى تعرضها المنتديات...ودة سبب جائز ولا تلام باي حال من الاحوال عليه

احب ان اقول لاي واحد فاكر انه ممكن يجر ناس علشان يدير حساباتهم اتقى الله في نفسك و اولادك.

و خلص الكلااااااااااااااااااااام.

والله المــــــــــوفق.
            ورشة اســـــــتراتيجية من نــــــــــار

سبحـــــــــــــان الله و بــحـمـده......سبحـــــــــــــــان الله العظيم
            الـلـهــم جـــــازي مـحـمـدا فــينا مـا هــو اهــل له

المشاركة الأصلية بواسطة sparko مشاهدة المشاركة
              السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

لن اوجه كلامي لاحد الان علشان انا مش عاوز خناق مع احد و لكن لي تعليق كنت عاوز اكتبه و على من ياتي بعد تلك المشاركة هيفهم.

لماذا يدخل اي انسان منتدى فوريكس كاهذا المنتدى مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟

اكيد هو داخل لسبب من الاسباب التاليه ولا لشيىء اخر.

السبب الاول..انه عاوز يستفيد من تجارب و استراتيجيات ناس قبله..........فاذا انت قلت ان استراتيجيات المنتديات فاشله و انت عارف كدة ......يبقى انت داخل المنتدى ليه و بتكتب ليه مواضيع و بتتكلم كثير؟؟؟؟؟؟؟ ...يبقى ننقل على السبب الثاني.

اخي الجميل سباركو والله سعدت بمشاركتك , بس أنا عندي سؤال غريب شوية هو انت ليه في السبب الاول وضعت سؤال وبترد عليه في السبب الثاني ؟ هو انت مش مركز ولا إيه ؟؟!! شوف انت قايل إيه السبب الثاني. انك بتحاوال تسوق لاستراتيجية او مؤشر ما.....واحب ان اعقب على شيىء انك اذا حاولت ان تسوق لاستراتيجية في الفوريكس يبقى انت فاشل امام الناس حتى لو عرضتها بملايين الدولارات.....لان لو ان الاستراتيجية ناجحة لن تحاول ان تسوقها. بل ستستفيد منها و تحول مبلغك الى ملايين الدولارات طيب يبقى انت بتأكد كلامي إن الاستراتيجيات الموضوعة في المنتدى معظمها فاشلة وانها لو كانت بتدر الربح على صاحبها لما وضعها في المنتديات , صدقني الاستراتيجيات الفاشلة مصيرها المنتديات حالها حال البضاعة سيئة الجودة لا تغني ولا تسمن من جوع
              موضوع بقى إني ادخل المنتدى ليه وبضع مواضيع ليه اعتقد انها حاجة لاتخصك مفيش حد بيسأل حد أنت بتكتب موضوع ليه ؟ حاول عدم التدخل فيما لايعنيك عشان متسمعش رد كويس ...ننقل بقى على السبب الثاني

السبب الثاني. انك بتحاوال تسوق لاستراتيجية او مؤشر ما.....واحب ان اعقب على شيىء انك اذا حاولت ان تسوق لاستراتيجية في الفوريكس يبقى انت فاشل امام الناس حتى لو عرضتها بملايين الدولارات.....لان لو ان الاستراتيجية ناجحة لن تحاول ان تسوقها. بل ستستفيد منها و تحول مبلغك الى ملايين الدولارات.

أنا عايز بس أعرف حاجة هو انت بتتخيل كلام وتبني عليه حاجات وترد على نفسك هو مين قالك إني بأعمل تسويق للطريقة بتاعتي أو مؤشر معين , بذمتك في كلمة في ردودي السابقة بتقول كده ؟؟!! وبعدين ابيع ليه استراتيجيه بتدر عليا الاربااااح وبعدين أنا فعلا مستفيد منها وبحول حساباتي إلى ملايين وبعدين ابقى أنا ساذج لما ابيع استراتيجية بملايين وهي اصلا بتجيب ملايين , اقولك بقى لما تكون مكاني عارف تعمل إيه ؟ تسجل استراتيجيتك في الشهر العقاري وفي جهات حماية حقوق الملكية الفكريه ودة اللي أنا عملتو حفاظا عليها من التسريب أو ماشابة , نيجي للسبب الثالث وبعدين أنا لم احب أعمل توصيات أو ادارة حسابات مش هيكون بالطريقة الساذجه اللي انت بتفكر فيها دي بالعكس هيتم انشاء موقع على مستوي يخص كل شيء عن الفوركس وسوف اتجه إلى ادارة الثابت الضخمة فقط , لأن اسلوب الدعاية الرخيص اللي انت بتفكر فيه ده مش اسلوبي إني ادخل المنتديات واعمل شو .....نيجي على السبب اللي بعدو

السبب الثالث. انك بتحاول تجر ناس علشان تدير حساباتهم. ...ودة كلام لا نوافق عليه لان لا يمكن الثقة او ائتمان اي شخص عادى من غير هيئة قانونية او شركة معلنة قانونيا لتدير اموال افراد.....يبقى اللي يحاول يعمل كدة و يجر زبائن يبقى نصاب كبير و سوف يلاحق قانونيا كما حدث في مصر من قبل. و من يأمن هذا النصاب يبقى يستاهل اللي يجرالو. و يبقى يسلملي على فلوسه.

مبدئيا أنا عايزك بس تنتقي الفاظك وعيب لما تقول أجر الناس , وبعدين نفسي أعرف انت بتجيب من فين الأوهام والحاجات اللي انت بتقولها دي ؟ مين جاب سيرة إني عايز ادير حسابات نفسي تركز بعنييك في الردود قبل ماتتكلم ده أنا في كل مرة بقول يا جماعة أنا مش عايز ادارة حسابات لأن أنا عارف إن في واحد هيظهر ويقول نفس كلامك أنا مش بتكلم عليك ولا حاجة
              تاني حاجة مالك مكبر الموضوع قوي كده بخصوص إدارة الحسابات انت وصلت الموضوع للنصب !!! طب هقولك معلومة جديدة عليك انت تعرف إن مدير الحساب بيكتب عقد بينه وبين صاحب الحساب اسمه ماني مانجر موضح فيه بيانات الاثنين والنسبه اللي هياخدها مدير الحساب في حالة تحقيق ارباح فقط , وان جهات الرقابة على الأموال والعقود اللي بتخضع لها شركة الفوركس بتضمن لصاحب الحساب عدم امكانية سحب سنت واحد من ناحية مدير الحساب يبقى من فين جه موضوع النصب طالما ان الطرفين ابدو موافقتهم وكتبوا العقد وهذا الاخير شريعة المتعاقدين فين النصب بقى عارف امتى ؟ لما يجي مدير الحساب ويقولك أعمل ايداع بفلوسك في حسابي ساعتها هنا حط خط احمر على الكلام ده , مش تركز شوية قبل ماتتكلم بدل ماتحرج نفسك متقولش أي كلام وخلاص , نيجي على السبب اللي بعدو

السبب الرابع. انك داخل المنتديات علشان تضع توصيات و استراتيجيات ليستفيد منهم الناس الغلابة لوجهه الله تعالى علشان ربنا يباركلك......يبقى لو فعلت كدة يبقى انت انسان تشكر و نتمنى من الله ان يديلك على قد نيتك الصالحة.

موضوع إني أعمل توصيات هذا أمر لا يخصك , انت لو كنت ركزت في ردودي شوية كنت هتعرف إني بدور على طريقة اربط بها حسابات الاعضاء بحسابي وذلك بدووووون مقابل من الارباح

السبب الخامس. انك داخل علشان المسابقات و العروض التى تعرضها المنتديات...ودة سبب جائز ولا تلام باي حال من الاحوال عليه

موضوع إني ادخل المنتديات عشان التصفح أو الاستفادة أو دخول مسابقة فهذا امر لا يعنيك
              احب ان اقول لاي واحد فاكر انه ممكن يجر ناس علشان يدير حساباتهم اتقى الله في نفسك و اولادك.

و خلص الكلااااااااااااااااااااام.

خسارة والله ان الكلام خلص , نفسي تركز في الردود بعنيك الاثنين وافهم المضمون قبل ماتتكلم , وحاول ألا تتدخل بعد ذلك فيما لا يعنيك عشان ماتسمعش رد وحش
              ركز شوية

والله المــــــــــوفق.
              احب انوه ردودي باللون الاخضر عشان تركز معانا
              We Gain without Pain

المشاركة الأصلية بواسطة amth2011 مشاهدة المشاركة
                احب انوه ردودي باللون الاخضر عشان تركز معانا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه
                هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
                ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
                هههههههههههههههههههههههههههههههه
                هههههههههههههههههههههههه

امــــــــــــــــــوت انا في الناس الخفيفة دول.....اللي بتوقع نفسهــــــــــا بنفسهــــــــــا.

نفس الاسلوب عدا علينا هنــــــــا في المنتدى كثيـــــــــــــــــر جدا.وكان ردي بنفس الاسلوب

انا جبت سيرتك يا حبــــــــــــي. انا قلت اسمك يا روحي.

هههههههههههههههههههههههههههه

الرسالــــــــــة وصلت ليك و للاعضــــــــــــــــــاء.

هههههههههههههههههههههههههه

لما الحــــــــــق باة اجري واستخبــــــــــــة قبل ما اسمع كلاااااام ميرضنيش اصلي كبرت و مش مركز...........

ملحوظة :انت كتبتالردود الكبيرة دي امتى؟؟؟ ايوة يا عم انت قاعد فاضي و ملاينك عماله تزيد و بتكثـــــــر.....هنستلف باة منك بدل الحوجة لامريكة و البنك الدولي.

خلــــــــــص الكلااااااااااااام يا نور عيني.

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه
                  هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
                  ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
                  هههههههههههههههههههههههه

امــــــــــــــــــوت انا في الناس الخفيفة دول.....اللي بتوقع نفسهــــــــــا بنفسهــــــــــا.

نفس الاسلوب عدا علينا هنــــــــا في المنتدى كثيـــــــــــــــــر جدا.وكان ردي بنفس الاسلوب

انا جبت سيرتك يا حبــــــــــــي. انا قلت اسمك يا روحي.

هههههههههههههههههههههههههههه

الرسالــــــــــة وصلت ليك و للاعضــــــــــــــــــاء.

هههههههههههههههههههههههههه

خلــــــــــص الكلااااااااااااام يا نور عيني.

انتي بقى قاعدة زي مابيقولوا للاسف واسف على ذكر الآتي إنتي قاعدة للسقطة واللقطة
                  لاحول ولا قوه الا بالله

انت مشكلتك حاجة واحدة أنك بتخلق لنفسك افكار وتبني عليها حاجات وبعدين تهاجمني , منذ ان بدأت اضع ردودي إني لن ابيع طريقتي وانت في حمله هجوم مستمرة عليا ليه بصراحة مش عارف مع إني نوهت أكتر من مرة في عدم رغبتي في بيع طريقتي أو ادارة حسابات وحتى الآن أنا مصمم على موقفي
                  لاحول ولا قوه الا بالله إيه سبب هجومك عليا من لا شيء والله معرفش ؟انت عشان مش عارف ترد على كلامي لذلك بدأت في الهجوم عليا وتقول الرسالة وصلت للاعضاء حاول من فضلك عدم الانسياق وراء خيالك المريض وعدم الاساءة إلى شخص بدون سبب أو دليل مادي قوي , لما يكون هناك في سبب أو دليل على شيء مخالف تبقى أتكلم وقول اللي انت عايزه وللاسف مشاركتي في المنتدي كان كلها ذوق واحترام وانتهي المطاف بشن هذا الهجوم عليا ولعلمك لن اضع الاستراتيجيه ولا انوه عن بيعها أو عن ادارة حسابات
                  حاول بجد إنك ماتسيبش نفسك ورا خيالك ده عشان ماتقذفش سمعة الناس بدون دليل وتعمل شاطر أما الاعضاء وتقول الرسالة وصلت ؟ !!
                  We Gain without Pain

يا جماعة أنا لا انوه لبيع الاستراتيجيه أو مؤشرات أو ادارة حسابات أو وضع توصيات أو شيء مشابه لذلك من أي نوع أو شكل عشان اللي فهمه بطيء توصله المعلومة بشكل مباشر منعا لشن هجوم عليا من أي واحد بتخيل اشياء ليست الا في خياله وبيصدقها ويهاجم بها الاخرين من دون أدلة لكي يظهر فقط بمظهر الشخص الذكي
                    ومشكورين على هذا الهجوم , اومال لو كان الواحد كان في نيته شيء مخالف لذلك كان حصل إيه ؟؟؟ !!!
                    ارجو ان يكون الهجوم بدليل , طالما ليس هناك أدلة على شيء مخالف فأرجوا ان يلتزم الجميع الصمت منعا لتشويه سمعة الاخرين

رجاء اخير / ارجو من الجميع مراجعة موضوعاتي وردودي وهل كان هناك شيء يدينني ؟؟

ركز شوية يا سباركو قبل ماتعمل فيها العضو اللماح امسك دليل بعد كده أتكلم , انما طالما مفيش دليل خلي لسانك في فمك ....
                    We Gain without Pain

انتي بقى قاعدة زي مابيقولوا للاسف واسف على ذكر الآتي إنتي قاعدة للسقطة واللقطة
                      لاحول ولا قوه الا بالله

انت مشكلتك حاجة واحدة أنك بتخلق لنفسك افكار وتبني عليها حاجات وبعدين تهاجمني , منذ ان بدأت اضع ردودي إني لن ابيع طريقتي وانت في حمله هجوم مستمرة عليا ليه بصراحة مش عارف مع إني نوهت أكتر من مرة في عدم رغبتي في بيع طريقتي أو ادارة حسابات وحتى الآن أنا مصمم على موقفي
                      لاحول ولا قوه الا بالله إيه سبب هجومك عليا من لا شيء والله معرفش ؟انت عشان مش عارف ترد على كلامي لذلك بدأت في الهجوم عليا وتقول الرسالة وصلت للاعضاء حاول من فضلك عدم الانسياق وراء خيالك المريض وعدم الاساءة إلى شخص بدون سبب أو دليل مادي قوي , لما يكون هناك في سبب أو دليل على شيء مخالف تبقى أتكلم وقول اللي انت عايزه وللاسف مشاركتي في المنتدي كان كلها ذوق واحترام وانتهي المطاف بشن هذا الهجوم عليا ولعلمك لن اضع الاستراتيجيه ولا انوه عن بيعها أو عن ادارة حسابات
                      حاول بجد إنك ماتسيبش نفسك ورا خيالك ده عشان ماتقذفش سمعة الناس بدون دليل وتعمل شاطر أما الاعضاء وتقول الرسالة وصلت ؟ !!
                      والله في كل ردودي لم اهاجمك يا حبيب قلبي....انا كنت ماشي معاااااك من الاول براحة........و عمال اقولك انت ابن بلدي و كنت بكلمك بمنتهى الذوق و الادب كماااااان...ولما كتبت تاني مرة كتبت بكل ذوق و ادب و لم افصح اني اقصدك انت.....انت اللي حاسس ان كل الكلام ليك انت....و بعدين حمله هجوم ايه اللي انت بتقول عليها....انا هجمتك بكلااام شخصي....انت اللي مريض ....انا كتبت كلام عام جدا و افتكر انه كلام اخلاقي من الدرجة الاولى بس انت عارف انه موجهه ليك علشان في خلل موجود بكلامك.

بمعنى اصح......لو حضرتك انسان عادي جدا و رائيت مشاركتي هتقول ان الراااااجل دة بيقول كلام صح......لا لادارة الحسابات... لا للنصب على الاعضاء... حاول ان تساعد الاخرين لوجهه الله.......كلامي كله بينادي بكلام افتكر انه طيب........يبقى اللي على راسه بطحة هو اللي ينتقد الكلام دة......مع العلم اني لم اذكر ان الكلام موجهه ليك.

كفايه يا حبي كلااااااام باة. ربنا يكتر ملاينك الكثييييييييييييييييييييييير باة و ابقى شحتنا كام مليون علشان انا بحب التطفل و الشحاته.و فهمي بطيىء

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سلاااااام يا ابن بلـــــــــــــدي.

والله في كل ردودي لم اهاجمك يا حبيب قلبي....انا كنت ماشي معاااااك من الاول براحة........و عمال اقولك انت ابن بلدي و كنت بكلمك بمنتهى الذوق و الادب كماااااان...ولما كتبت تاني مرة كتبت بكل ذوق و ادب و لم افصح اني اقصدك انت.....انت اللي حاسس ان كل الكلام ليك انت....و بعدين حمله هجوم ايه اللي انت بتقول عليها....انا هجمتك بكلااام شخصي....انت اللي مريض ....انا كتبت كلام عام جدا و افتكر انه كلام اخلاقي من الدرجة الاولى بس انت عارف انه موجهه ليك علشان في خلل موجود بكلامك.

بمعنى اصح......لو حضرتك انسان عادي جدا و رائيت مشاركتي هتقول ان الراااااجل دة بيقول كلام صح......لا لادارة الحسابات... لا للنصب على الاعضاء... حاول ان تساعد الاخرين لوجهه الله.......كلامي كله بينادي بكلام افتكر انه طيب........يبقى اللي على راسه بطحة هو اللي ينتقد الكلام دة......مع العلم اني لم اذكر ان الكلام موجهه ليك.

كفايه يا حبي كلااااااام باة. ربنا يكتر ملاينك الكثييييييييييييييييييييييير باة و ابقى شحتنا كام مليون علشان انا بحب التطفل و الشحاته.

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عارف أنا هقولك على حاجة ان المراقب / مالي تواصل معي على الخاص وطلب مني مقابلتي بخصوص الاستراتيجيه والتحدث معي لكني رفضت وطلب رقم الموبيل للتواصل معي بخصوص ذلك وأنا رفضت ولو أنا كان في نيتي حاجة وحشة كنت تواصلت معاه وارجو ان يدخل الاستاذ مالي ويوضح ذلك

ثاني حاجة
                        انت لما كتبت الرد فعلا كان المفروض عليا اني مدخلش و أرد عليك لكن لأن نيتي صافية تكلمت بسلامة نيه ورديت على كلامك لأن أنا مفيش حاجة تدينني وتكلمت بسلامة نيه إني فعلا مش عايز ابيع الاستراتيجيه ...الخ انما انت كنت مركز معايا من الاول بردو ليه معرفش مع إني والله مكنش في بالي حاجة
                        حاجة كمان أنا قسما بالله وهذه أول مرة احلف فيها لشخص لاني بصراحة شعرت بطريقة كلام مش كويسة
                        قسما بالله إني داخل المنتدى ولا انتوي بيع استراتيجيه أو مؤشرات أو ادارة حسابات أو وضع توصيات , كان هدفي هو زيادة معلوماتي وبعدها كنت سوف اطلب امكانية ربط حسابات الاعضاء بحسابي وبدون مقابل من الارباح أو أي مقابل مادي آخر
                        وانت محسسني إني داخل انصب على الناس !! طب وليه وأنا معايا حساب وصل الآن إلى رقم جيد جدا وبفضل الله وتعالى ومن بعده بتفكري وصل إلى 2 مليون و 80 ألف
                        بس انت عارف أنا فعلا غلطتي اني فعلا رديت عليك وكان للاسف كان بسلامة نيه وبعدين انت تفكيرك غريب جدا لو أنا في نيتي ادارة حسابات هيتم ده إزاي إذا كان مفيش وسيلة تواصل بين الاعضاء ؟؟؟؟؟!!!!!

أنا فعلا غلطان إني شبهت نفسي وكل ده عشان الواحد فكر في شيء يفيد به الاعضاء
                        أنا فعلا غلطان بالرد على كلامك من الاول لانه كان والله بسلامة نيه لم أعرف انه سوف يصل إلى هذه الدرجة
                        وقسما بالله أنا لم اكن انتوي إدارة حسابات أو بيع أو خلافة .الخ

We Gain without Pain

عارف أنا هقولك على حاجة ان المراقب / مالي تواصل معي على الخاص وطلب مني مقابلتي بخصوص الاستراتيجيه والتحدث معي لكني رفضت وطلب رقم الموبيل للتواصل معي بخصوص ذلك وأنا رفضت ولو أنا كان في نيتي حاجة وحشة كنت تواصلت معاه وارجو ان يدخل الاستاذ مالي ويوضح ذلك

ثاني حاجة
                          انت لما كتبت الرد فعلا كان المفروض عليا اني مدخلش و أرد عليك لكن لأن نيتي صافية تكلمت بسلامة نيه ورديت على كلامك لأن أنا مفيش حاجة تدينني وتكلمت بسلامة نيه إني فعلا مش عايز ابيع الاستراتيجيه ...الخ انما انت كنت مركز معايا من الاول بردو ليه معرفش مع إني والله مكنش في بالي حاجة
                          حاجة كمان أنا قسما بالله وهذه أول مرة احلف فيها لشخص لاني بصراحة شعرت بطريقة كلام مش كويسة
                          قسما بالله إني داخل المنتدى ولا انتوي بيع استراتيجيه أو مؤشرات أو ادارة حسابات أو وضع توصيات , كان هدفي هو زيادة معلوماتي وبعدها كنت سوف اطلب امكانية ربط حسابات الاعضاء بحسابي وبدون مقابل من الارباح أو أي مقابل مادي آخر
                          وانت محسسني إني داخل انصب على الناس !! طب وليه وأنا معايا حساب وصل الآن إلى رقم جيد جدا وبفضل الله وتعالى ومن بعده بتفكري وصل إلى 2 مليون و 80 ألف
                          بس انت عارف أنا فعلا غلطتي اني فعلا رديت عليك وكان للاسف كان بسلامة نيه وبعدين انت تفكيرك غريب جدا لو أنا في نيتي ادارة حسابات هيتم ده إزاي إذا كان مفيش وسيلة تواصل بين الاعضاء ؟؟؟؟؟!!!!!

أنا فعلا غلطان إني شبهت نفسي وكل ده عشان الواحد فكر في شيء يفيد به الاعضاء
                          أنا فعلا غلطان بالرد على كلامك من الاول لانه كان والله بسلامة نيه لم أعرف انه سوف يصل إلى هذه الدرجة
                          وقسما بالله أنا لم اكن انتوي إدارة حسابات أو بيع أو خلافة .الخ

بص باة انت حلفت خلاص.....وانا صدقتـــــــــــك الان......

انا يا حبيبي مش صغيــــــــــر ابدا ابد........بدل انت حلف انا اسف لك امام الجميــــــــع.

بــــــس انت غلطااااااان جدا جدا جدا......انا خلاص سلمت انك ماكنش اصدك حاجة...بس اسلوبك يوحي بذلك ....حتى لو انت بتهزر في بعض الكلامات....لا تهزر في مواضيع زي دي.....في ناس خسرانة و عاوزة تتعلق باشة .....واقسم بالله انا جالي ناس عاوزة ادرلهم حسابات و كانوا بيقولوا لي قصص تقشعر لها الابدان و قد بكيت والله بالدموع على حالهم و رائيت كيف تحول الفوريكس الى قمار ....في ناس تعبانة كلامك كان بحس نية ولكن في ناس نصابة و يجب ان تنتبه لذلك.

اسف مرة اخرى

بص باة انت حلفت خلاص.....وانا صدقتـــــــــــك الان......

انا يا حبيبي مش صغيــــــــــر ابدا ابد........بدل انت حلف انا اسف لك امام الجميــــــــع.

بــــــس انت غلطااااااان جدا جدا جدا......انا خلاص سلمت انك ماكنش اصدك حاجة...بس اسلوبك يوحي بذلك ....حتى لو انت بتهزر في بعض الكلامات....لا تهزر في مواضيع زي دي.....في ناس خسرانة و عاوزة تتعلق باشة .....واقسم بالله انا جالي ناس عاوزة ادرلهم حسابات و كانوا بيقولوا لي قصص تقشعر لها الابدان و قد بكيت والله بالدموع على حالهم و رائيت كيف تحول الفوريكس الى قمار ....في ناس تعبانة كلامك كان بحس نية ولكن في ناس نصابة و يجب ان تنتبه لذلك.

اسف مرة اخرى
                            أنا كمان يا حبيبي مش صغير من اجل الدخول في هذه المناوشات
                            ولا يهمك انت مغلطش في حاجة عشان تتأسف اعتبرني اخوك وكنا بنتكلم مش أكتر أنا مفيش بيني وبينك حاجة وحشة عشان تتأسف أو نتعادى
                            انت معاك حق إن في ناس خسرانة بتعلق بقشة بس أنا فعلا لم اقصد شيء واقسم بالله لو كانت هناك وسيلة تواصل لكنت ربط حسابات الجميع بحسابي وقمت بادارتها لمدة شهر مجانا وبدون مقابل من اجل ان يتقدم حسابهم للامام وبعدين أنا كانت ردودي منصبه تجاه موضوع معين لم اقصد مضايقة أحد
                            وبعدين معلش إيه اللي يخلي شخص يدخل في الفوركس وهو ليس لديه القدرة في التداول على حسابة هذا يعتبر في عداد القمار ايضا , معلش الناس متزعلش مني في اللي أنا هقولوا الناس فاكرة ان الفوركس منجم ذهب بس طبعا اللي بيدخل فيه بدون علم أو دراسة أو خبرة لازم تحصله كارثة
                            عموما ربنا يهدي الجميع ويكتب لهم الربح بعد الخسارة التي رأوها وإن شاء الله ربنا كريم وفرصة سعيدة بالتحدث اليك وكويس إنك فهمت وجهه نظري أنا قمت بالحلفان لاني شعرت ان الموضوع دخل في الطعن في الشرف والاخلاق
                            تقبل مروري وسعدت فعلا بالحديث اليك ......
                            We Gain without Pain

أنا كمان يا حبيبي مش صغير من اجل الدخول في هذه المناوشات
                              ولا يهمك انت مغلطش في حاجة عشان تتأسف اعتبرني اخوك وكنا بنتكلم مش أكتر أنا مفيش بيني وبينك حاجة وحشة عشان تتأسف أو نتعادى
                              انت معاك حق إن في ناس خسرانة بتعلق بقشة بس أنا فعلا لم اقصد شيء واقسم بالله لو كانت هناك وسيلة تواصل لكنت ربط حسابات الجميع بحسابي وقمت بادارتها لمدة شهر مجانا وبدون مقابل من اجل ان يتقدم حسابهم للامام وبعدين أنا كانت ردودي منصبه تجاه موضوع معين لم اقصد مضايقة أحد
                              وبعدين معلش إيه اللي يخلي شخص يدخل في الفوركس وهو ليس لديه القدرة في التداول على حسابة هذا يعتبر في عداد القمار ايضا , معلش الناس متزعلش مني في اللي أنا هقولوا الناس فاكرة ان الفوركس منجم ذهب بس طبعا اللي بيدخل فيه بدون علم أو دراسة أو خبرة لازم تحصله كارثة
                              عموما ربنا يهدي الجميع ويكتب لهم الربح بعد الخسارة التي رأوها وإن شاء الله ربنا كريم وفرصة سعيدة بالتحدث اليك وكويس إنك فهمت وجهه نظري أنا قمت بالحلفان لاني شعرت ان الموضوع دخل في الطعن في الشرف والاخلاق
                              تقبل مروري وسعدت فعلا بالحديث اليك ......
                              لا محبة اللي ما بعد عداوة..

وهي ما وصلت للعــــــــــــداوة..........ارجو انك كمااان تكون فهمت وجهة نظــــــــري .

معلش اسلوبي بيكون في بعض الاحيااان هجومي بس انا قلتلك السبب.

انا تحت امـــــــــــرك و لو عاوز ادرلك حسابك انا في الخدمــــــــة

اخوك وائــــــــــــــل.

لا محبة اللي ما بعد عداوة..

وهي ما وصلت للعــــــــــــداوة..........ارجو انك كمااان تكون فهمت وجهة نظــــــــري .

معلش اسلوبي بيكون في بعض الاحيااان هجومي بس انا قلتلك السبب.

انا تحت امـــــــــــرك و لو عاوز ادرلك حسابك انا في الخدمــــــــة

اخوك وائــــــــــــــل.
                                هي فعلا لم ولن تصل إلى العداوة يا وائل , بالنسبه لادارة حسابي معلش أنا بحب اديرو بنفسي لأن هذه هي المتعة
                                اخوك أحمد
                                We Gain without Pain

يعمل...
                                X