توصيات الذهب

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: توصيات الذهب

اخي الغالي لو تتقبل رأيي و هو شوية مخنلف ,, أعتقد ان الكل متعود يكون عنده اكتر من صفقة يشتغل عليها و اغلب الاحيان بكونوا شي فوق و شي تحت ,, و اعتقد ان الانتظار في حال وجود فرص حقيقية كما ذكرت هو خسارة ,,, و استغلال الفرصة في حينها مكسب ,,, انت صاحب الموضوع و انت تقرر في النهاية :)

المشاركة الأصلية بواسطة المهند مشاهدة المشاركة
      اخي الغالي لو تتقبل رأيي و هو شوية مخنلف ,, أعتقد ان الكل متعود يكون عنده اكتر من صفقة يشتغل عليها و اغلب الاحيان بكونوا شي فوق و شي تحت ,, و اعتقد ان الانتظار في حال وجود فرص حقيقية كما ذكرت هو خسارة ,,, و استغلال الفرصة في حينها مكسب ,,, انت صاحب الموضوع و انت تقرر في النهاية :)
      رأيك على رأسى مهما كنت مختلف معايا بس بصراحه انا متعود اشتغل ذهب فقط ولما شوفت فرصه على اليورو للاسف دخلتها علما انى لا اتداول على العملات بس لقيتها فرصه للاعضاء لكن للاسف ندمت انى دخلتها لانى لا احب العملات وبعدين فوات فرص مش خساره ولا حاجه لان الذهب فرصه كتير لكن تخيل لو دخلنا صفقه ذهب وكسبت ولسه اليورو خسران مش هاتحس بطعم مكسب الذهب عموما ماتقلقش الذهب مفيش اكتر من الفرص عليه ومفيش داعى للاستعجال طالما ان اننا هانشتغل ونركز على حاجه واحده بس وهى الذهب وخلينا نعتبر ان الموضوع لسه متفتحش لحين انهاء صفقه اليورو الممله انا ممكن اقفلها حالا ونعوضها بالذهب بس احتراما للناس اللى دخلت صفقه اليورو هانستنى ان شااااء الله تحقق الهدف ونمشى وراها بالتريلينج ستوب بعدين نركز مع ال Gold وبلاش نعمل زى العامه وهو الاستعجااال بلاش منه انا بقالى 7 سنين قدام الشاشه اتعلمت الصبر وعدم الاستعجال والسبب ان السوق لا تنتنهى منه الفرص ووظيفتنا هى تنميه الحساب لانه مشروعنا الخاص لازم يكبر واحده واحده لان اللى بيكبر واحده واحده صعب انه يتهد بسرعه
      خلينا نعتبر ان الموضوع لسه متفتحش لحين الانتهاء من اليورو الممل الصفقه بقالها كام يوم وصفقه الذهب ضربت الهدف فى ساعه
      يلا الحمد لله على كل حال
      او عندى فكره اتفقوا مع بعض على الاجماع على رأى نفتح صفقات ذهب ونتجاهل اليورو المفتوحه لحين ضربها الهدف او الاستوب ولا نستنى اليورو وبعدين نبدأ بدون توتر ؟
      أنا تحت امركم فى كل الحالات
      نسيت اقولك على حاجه للأسف الكل متعود على اكتر من صفقه الموضوع مش ب كثره الصفقات هههههه الناس فاهمه غلط عموما كل تاجر وله طريقته انا بشتغل ذهب ثم بترول وبركز فى الصفقه اللى بدخلها ومش بشتت نفسى
      منتظر ردكم بخصوص اقتراحى

ولكم بعض الصور من الصفقات المغلقه من قريب على الذهب تؤكد قوه دخولنا الصفقات ملحوظه الحساب المتداول عليه ضخم مفتوح خصيصا للتداول على الذهب فقط
      تحياتى لكم
      الملفات المرفقة
      Gold i$ Money

المشاركة الأصلية بواسطة golden trades مشاهدة المشاركة
        انا مستنى الصفقه تقفل
        كان فى فرصه على الذهب لكن مش هندخل اى صفقه الا بعد اغلاق اليورو عشان بعد كده ندوق طعم المكسب من غير ماتكون فى صفقات اخرى توترنا لذلك ارجو الصبر وكأن الموضوع لم يفتح حتى الانتهاء من صفقه اليورو

ان شاء الله ترجع تاني و نقفلها على ربح باذن الله

بسم الله ما شاء الله ,, ربنا يزيدك و الجميع من الخير ان شاء الله ,, فهمت وجهة نظرك ,, 100 % يا غالي ,, اتكل على الله

بسم الله ما شاء الله ,, ربنا يزيدك و الجميع من الخير ان شاء الله ,, فهمت وجهة نظرك ,, 100 % يا غالي ,, اتكل على الله
            حبيبى :thumbup:;)
            Gold i$ Money

مشكورين على المعلومات و بارك الله فيكم

مع تحياتي

صفقة رابحة بأذن الله
                بالتوفيق
                فتح حساب فوركس إسلامي مع المضارب العربي

مــزايا حسابـك برعايــة المضارب العربي

توصيات العملات - شروط وطريقة الأشتراك في توصيات sms

المشاركة الأصلية بواسطة hussam h مشاهدة المشاركة
                  مشكورين على المعلومات و بارك الله فيكم

مع تحياتي
                  :thumbup:

المشاركة الأصلية بواسطة almsre مشاهدة المشاركة
                  صفقة رابحة بأذن الله
                  بالتوفيق
                  :thumbup:
                  Gold i$ Money

توصيات رائعة و مبروك للاخوة اللذين حققوا الهدف

جمعه مباركة اصدقائي

و ان شاء الله يصعد اليورو

مباركة عليك اخي و ان شاء الله

مع تحياتي

رد: توصيات الذهب Golden trades

جمعه مباركه..
                          اخوانى الكرام محدش رد عليا فى الاقتراح اللى قولته عايزين نستنى صفقه اليورو ومندخلش اى صفقه الى حين انتهاء اليورو هلى مكسب ان شاء الله ولا نتجاهلها ونسيبها شغاله مع نفسها وندخل فى اول فرصه على الذهب
                          إتفقوا على رأى و أنا جاهز بس ياريت تكون فى ردود ن الموضوع عشان الكل والمصلحه واحده
                          ومستنى ردكم
                          Gold i$ Money

حياك الله يا غاالي ,, اتكل على الله و ادخل :) ,,, ملاحظة : مشارك سابق ههههههه

حياك الله يا غاالي ,, اتكل على الله و ادخل :) ,,, ملاحظة : مشارك سابق ههههههه
                              خلاص انا عرفتك شكلك من الناس اللى بتفهم بسرعه ومتفهم الامور وردودك حاضره بس هو انت لوحدك فى الموضوع فين باقى الناس مش بيردوا ليه ؟ :what:
                              Gold i$ Money

رد: توصيات الذهب Golden trades

؟؟؟؟ :what:
                                Gold i$ Money

يعمل...
                                X