****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابقة) ******.

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: ****** اكسبيرت سكالبينج الروسي ShockBar (اكسبيرت المسابقة) ******.

تغيــر الستيب من ٥ نقط إلى عشر نقاط راح يكون أأمن مع عائد أقل من الأرباح على فريم الدقيقة .. بإعتقادي هي أفضل من التعامل مع فريم الساعة لأنه ستكون الصفقات قليلة جدا وتطول كثيــر كل هالانتظار راح يكون على مبلغ ضئيل جدا

المشاركة الأصلية بواسطة sheetos11 مشاهدة المشاركة
      أخي الاكسبرت ليس له دخل بالصيغه شوف :

روح على ايقونه المترادر على الديسك توب واعمل عليها كليك يمين سيظهر لك قائمه اختر

open file location

اضغط عليها سيفتح لك صفحة بها ملفات كده ستجد فيهم ملف باسم EXPERTS حُط فيه الاكسبرت اللي انت حملته ثم اغلق المنصة وافتحها من جديد ستجد الاكسبرت ظاهر لك إن شاء الله
      ياجمااعه عجزت احمل الاكسبريت ااحفظه ولااحصله بالاكسبرسات ااحد يتكرم ويعطيني الطريقه بالتفصيل المنصه fxdd

أخي حسام شكرا على كلامك المفيد والله فعلا انت عندك حق في حجات كتير بس مبلغ 5000 دولار كتير برضه وزي ماالاخ جوال قال توكلنا على الله ب 2000 دولار ...أنا عملتلك اد على الفسبوك باسمي هنا sheetos أرجو منك قبول الصداقة عشان نتكلم كتير
        قبلت اضافتك ياشيتوس
        انا مش عاوز الناس تستعجل وتفتح حسابات حتى لو نجح الاكسبريت حتى الان
        انا عاوز اقول حاجة مهمه جدا عشان الناس اللى عاوزه تفتح حسابات من 300 الى 2000
        ياشبا عاوزكم تشوفو يوم 19 فبراير ايه اللى حصل فيه
        وفيه يوم تانى مش فاكر بالظبط والله
        المهم اللى حصل انى عملت باكتيست لفترة طويله بحساب 5000 وحولهم ل 25000 فى اقل من 6 شهور تقريبا
        لكن وجدت فى هذا اليوم ويوم اخر ارتداد كبير
        فحبيت ابدء الباكتيست من هذا اليوم تحديدا وكانت النتيجة كالتالى
        حساب 5000 بلوت 10 سنت اتمرجن الحساب
        حساب 10000 بلوت 10 سنت اتمرجن الحساب
        حساب ب 15000 بلوت 10 سنت عدى الحساب ولم يتمرجن
        هههههههههههههههههههههه
        تخيلوا عشان نكون فى امان لازم نبدء بحساب مش اقل من 15000 او بقى تدخلوا وهى وظروفها
        ومع الفوركس لازم تحسب كل خطوة والارزاق على الله
        اللهم ما بلغت اللهم فأشهد
        وعشان الجماعة متقولش انت كنت عقدتنا واحبطنا
        انا عندى ليكم مفاجئة قريبا هتبسط الجميع وبحساب 1000 دولار بس مش 150000
        فى اجازة السوق ان شاء الله هنزل الموضوع اللى هيبسط ناس كتيرة ان شاء الله
        بالتوفيق للجميع

بارك الله فيك أخ حساام وفعلا أنا ضد الاستعجال وأنا لسه جالس أسوي تجارب عليه وإن شاء الله نوصل لنتيجة الآمان والربح الوفير مع هذا الاكسبيرت

عليكم بتجربة الاكسبريت لعدة شهور وخذوا بالاعتبار التالي

انظروا لاكبر دراون داون له ( اقصى هبوط ) وقارنوا ذلك بالرصيد الاولي لو كان اكبر منه اذن هنا خطورة ولو كان اقل فهو امن

طبعا اقصد لمبلغ 1000$ لان باقي الارصدة من 3000$ وفوق كلها امنة جدا

باك تيست لمبلغ حوالي 1500$ لمدة شهر تقريبا

لوت اولي 0.01

اكبر مضاعفة وصل لها ( 0.21 = 2 دولار و 10 سنتات فقط !!!! )

اكبر دراون داون من رصيد حوالي 90 دولار فقط !!!

اترككم مع الصور

المشاركة الأصلية بواسطة omar_abototo مشاهدة المشاركة

انظروا لاكبر دراون داون له ( اقصى هبوط ) وقارنوا ذلك بالرصيد الاولي لو كان اكبر منه اذن هنا خطورة ولو كان اقل فهو امن

************************************************** ****************

لوت اولي 0.01

اترككم مع الصور

انا مش معاك فى حكاية الحساب من 3000 أمن
              لا ليس آمنا وانا جربت ودرست ده بشكل علمى وعملى
              عاوزك تعمل با تيست من يوم 18 فبراير 2010 لمدة شهر على حساب 10000 وقولى النتيجة
              مش هجوم على الاكسبريت لكن تنبيه واجب عليه

المشاركة الأصلية بواسطة omar_abototo مشاهدة المشاركة

************************************************** ****************

لوت اولي 0.01

اترككم مع الصور

لو وصل للمضاعفة اللى حضرت بتكلم عليها 0.21
                هيبقى مجموع الصفقات المفتوحة بالوت يساوى 2.56 يعنى النقطة ب 25 دولار و 60 سينت
                وهيبقى بينو وبين الهدف 14 نقطة ليغلق على ربح

الاكسبيرت كمنا بتشغيلو فترات مختلفة من اليوم وايضا طول اليوم نعم الاكسبيرت ممكن يحقق مكاسب رهيبة تصل الى 100% فى يوم او يومين بس تأكد انو هيزورك المارجن كول

الاكسبيرت خطير ويلزم دراستة بشكل واقعى وتشوف انسب العملات وانسب الاوقات وحجم راس المال

صدقنى الاكسبيرت مارجن حساب ب 10000 دولار وكان حجم اللوت 10 سينت

ويمكنك عمل باك تيست لتعرف

ولكن هناك خطوط نور وامل من وراة وجارى اكتشافها
                وياريت اى حد يعرف لغة روسى يتواصل معى للاهمية وشكرا

هذا ماحدث يوم 18 فبراير قاب 950 نقطة , بس لا يعيب الاكسبرت لأن لا يوجد اكسبرت في العالم بهذا المبنلغ مش هيصفر لو حركة زي دي حصلت ..الى لو انت داخل تعزيز كل 100 وحلني بقى
                  ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

طريقتين افكر فيها حاليا لجعل هالاكسبيرت مثالي وامن .... الفكرة الاولى هي جعل التعزيز كل  نقطة وبعد الاختبار وجدت ارباحها قليل وهالاكسبيرت متامل فيه انه يحصد اكبر ارباح ممكنه .... الفكرة الثانية وهي دراسة كل فترات اللي صار فيها القاب واتوقع راح تكون محدودة مش عشوائية ونتجنب المتاجرة فيها او نزيد الستيب فيهم وتنحل المشكلة

هذا ماحدث يوم 18 فبراير قاب 950 نقطة , بس لا يعيب الاكسبرت لأن لا يوجد اكسبرت في العالم بهذا المبنلغ مش هيصفر لو حركة زي دي حصلت ..الى لو انت داخل تعزيز كل 100 وحلني بقى
                      المشاركة الأصلية بواسطة j3ifer مشاهدة المشاركة
                      طريقتين افكر فيها حاليا لجعل هالاكسبيرت مثالي وامن .... الفكرة الاولى هي جعل التعزيز كل  نقطة وبعد الاختبار وجدت ارباحها قليل وهالاكسبيرت متامل فيه انه يحصد اكبر ارباح ممكنه .... الفكرة الثانية وهي دراسة كل فترات اللي صار فيها القاب واتوقع راح تكون محدودة مش عشوائية ونتجنب المتاجرة فيها او نزيد الستيب فيهم وتنحل المشكلة
                      احسن حاجة فى اعضاء المنتدى الكرام انهم بيتناقشوا مع بعض للوصول الى افضل الطرق التى تفيد الجميع ليس فقط ليفيد نفسه وهذا اجمل ما فى المنتدى
                      اتمنالكم التوفيق وان شاء الله تربحوا الكثير من الاكسبريت وان كنت مقلق منه عشان كثرة المضاعفات مع انى اول مبلغ اتحصل عليه من الفوركس كان من خلال طريقة للمضاعفات
                      صحيح كان قلبى بيقف ساعات وان شايف الخسارة العايمة قدامى 1900 من اصل 2400 بس كنت بكسب فى الاخر بس مقدرتش استحمل اكمل بالاسلوب ده
                      انا عشان اكسب شوية دولارات هموت بالسكتة ولا ايه
                      هههههههههههههههههههههههههه
                      وتصدقوا بالله من بعدها خسرت كتير بالطرق البسيطة سبحان الله
                      على كل ان شاء الله انا بكتب حاليا فى موضوع ان شاء الله تزورونى فيه يمكن تستفادوا ان شاء الله
                      انا هجهز الموضوع والشاى والقعدة على ما تيجوا بقى
                      ههههههههههههههههههههههههه
                      بالتوفيق يا اجمل شباب وان شاء الله الموضوع ده هيكسب المسابقة وافتكر كلامى يا باشا بس متنسنيش بقى فى اى فكة
                      ههههههههههههههههه

أول ما تخلص الموضوع بتلاقيني فوشك على طووول
                        من كثر ما أنا متحمس لهالموضوع اللي شكلو بيكون بداية تعويض الخساير اللي خسرتها

مستنيك يا باشا

المشاركة الأصلية بواسطة j3ifer مشاهدة المشاركة
                          أول ما تخلص الموضوع بتلاقيني فوشك على طووول
                          من كثر ما أنا متحمس لهالموضوع اللي شكلو بيكون بداية تعويض الخساير اللي خسرتها

مستنيك يا باشا
                          ان شاء الله ياباشا يكون عشمك في محله
                          تم عمل الموضوع ومنتظرك هناك وستجد مايسرك ان شاء الله

دماغك عجباني يا حسام مفيش حاجة تستستهل الصحه والاراحه النفسيه ولا حتى والله مليون دولار يعني لو قلولك في احتمل 90% تجيب مليون دولار خلال سنتين بس السنتين دول هتعشهم في قلق وتوتر والله ماهترضى ..الفلوس دي هتجيب بيها ايه يعني فيلا وعربية فخمه ..وبعدين |!!! صحتك راحة وجالك الضغط وغالبا حياتك الاجتماعيه ادمرت ساعتها هتتمنا أنك مكنتش دخلت المجال ده خالص من اساسه وكلنا عنينا في بدايه هذا السوق من الطمع المتوحش ..واللي لسة عايش في الطمع ده مصيره يفوق أو يسيب المجال

أنا عندي موضوعي وإن شاء الله ممكن اعميلكم اكسبرت قريب
                            ##### يسقط يسقط حكم العسكر ######

المشاركة الأصلية بواسطة J3ifer مشاهدة المشاركة
                              طريقتين افكر فيها حاليا لجعل هالاكسبيرت مثالي وامن .... الفكرة الاولى هي جعل التعزيز كل ٢٠ نقطة وبعد الاختبار وجدت ارباحها قليل وهالاكسبيرت متامل فيه انه يحصد اكبر ارباح ممكنه .... الفكرة الثانية وهي دراسة كل فترات اللي صار فيها القاب واتوقع راح تكون محدودة مش عشوائية ونتجنب المتاجرة فيها او نزيد الستيب فيهم وتنحل المشكلة
                              ولا تزال التجارب قائمة على هذا الاكسبيرت وحاليا وجدت طريقة أفضل بكثير من الطرق اللي كنت أفكر فيها

أولا بعد الاختبار اكتشفت أنه خطأ فادح أن أقوم بزيادة الستيب لاانه يمرجن الحساب بشكل أسرع بالاضافة إلى عائد جدا قليل
                              ثانيا دراسة الفترات اللي فيها قاب تبين لي أنه متذبذب وصعب أنه نحط فترة معينة

البشرى السارة هي أني إلى الآن قدرت أتغلب على معظم الفترات اللي فيها قااب بطريقة إنما أييه على قولت إخواناا المصريين وبربح إن شآء الله مرضي للجميع وبمبلغ ١٠٠٠$ بس واحتمال كبير حتى يكون أقل كمان وكل ما زادت المتابعة زاد الربح ولا حاجة للمتابعة لوقف الخسارة يعني تطمن وحط ببطنك بطيخة صيفي

الطريقة هي كالآتي ........ ولا أقولكم خليها شوية كمااان عبال ما أتأكد مئة بالمئة من كل فترات القاب ونجاحها

دماغك عجباني يا حسام مفيش حاجة تستستهل الصحه والاراحه النفسيه ولا حتى والله مليون دولار يعني لو قلولك في احتمل 90% تجيب مليون دولار خلال سنتين بس السنتين دول هتعشهم في قلق وتوتر والله ماهترضى ..الفلوس دي هتجيب بيها ايه يعني فيلا وعربية فخمه ..وبعدين |!!! صحتك راحة وجالك الضغط وغالبا حياتك الاجتماعيه ادمرت ساعتها هتتمنا أنك مكنتش دخلت المجال ده خالص من اساسه وكلنا عنينا في بدايه هذا السوق من الطمع المتوحش ..واللي لسة عايش في الطمع ده مصيره يفوق أو يسيب المجال

أنا عندي موضوعي وإن شاء الله ممكن اعميلكم اكسبرت قريب
                                منتظرين موضوعك وان شاء الله يفيد الجميع والف شكر على كلامك اللى فعلا مهم جدا للجميع

يعمل...
                                X