تعالى انضم الى نادى اتحاد المضارب العربى لتصبح الاقوى فى عالم الفوركس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: تعالى انضم الى نادى اتحاد المضارب العربى لتصبح الاقوى فى عالم الفوركس

المشاركة الأصلية بواسطة ahm7373 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا جيت

معلش اتأخرت عليكم شوية أصلي مليش فى الكورة (بشجع المنتخب)

إيه الأفكار الجبارة دي يا وائل مبروك على الموضوع الرائع وإن شاء الله هيجمع كل عمالقة المنتدى

معاكم إن شاء الله بس بعد فترة لأن أموري متلخبطة خالص اليومين دول ومش قادر أتابع أي حاجه

بالتوفيق للجميع
    منتظرينك يا باش مهندس ان شاء الله وترجع اقوى من الاول

المشاركة الأصلية بواسطة صحفي اقتصادي مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههه

انا زملكاوي من الكويت ومتعصب أيضا وكل يوم اتخانق مع زملائي الصحافيين المصريين الاهلاوية في جريدة السياسة الكويتية

ما شاءالله مشروع قوي وممتاز وباذن الله هذا الامر سيجعل من منتدانا ان تم تطبيقة باحتراف اقوى منتدى عربي

انا عندي فكرة أستطيع أن أتعاون مع شابين على سبيل المثال ونكون فريق سكالبينج خطييير وذلك بعد ان نتدرب على الاستراتيجية

خاصة ان الاسكالبينج مرغوب لدى الكثير من المضاربين

والله كريم
    تفضل اخى الحبيب بعرض فكرت فى موضوع منفصل على المنتدى العام ولو حاز اعجاب الناس وحقق نتأئج طيبقة نقوم بضمة الى النادى مع تكوين الفريق

ندعو جميع الاعضاء للانضمام الى نادى اتحاد المضارب العربى

كون فريقك حدد هدفك انضم الينا

جمعة مباركة عليكم جميعا

السلام عليكم
        لو تقبلوني واحده من الجمهور اللي يشجع يكون لي الشرف بالانضمام اليكم
        خبرتي ضئيله في الفوركس
        ومنكم نستفيد
        والله الموفق

المشاركة الأصلية بواسطة nooraa مشاهدة المشاركة
          السلام عليكم
          لو تقبلوني واحده من الجمهور اللي يشجع يكون لي الشرف بالانضمام اليكم
          خبرتي ضئيله في الفوركس
          ومنكم نستفيد
          والله الموفق
          يا اهلا بيكى ان شاء الله مع تكوين الفرق والتعلم مش هتصبحى خبرتك قليلة هتصبىح محترفة ان شاء الله بس نحتاج قليل من الجهد

اناشد الجميع بالانضمام لتكوين الفرق

السيد العزيز وائل النواوي بجد فكره رائعه وانا علي اتم الاستعداد للانضمام الي هذه الورشه بارغم من اني خبرتي في الفوركس والتحليل الفني محدوده للغايه اتمني ان اتعلم منك ان شاء الله
            خالد دسوقي

المشاركة الأصلية بواسطة khaledfxsol مشاهدة المشاركة
              السيد العزيز وائل النواوي بجد فكره رائعه وانا علي اتم الاستعداد للانضمام الي هذه الورشه بارغم من اني خبرتي في الفوركس والتحليل الفني محدوده للغايه اتمني ان اتعلم منك ان شاء الله
              خالد دسوقي
              يا اهلا بيك اخى خالد يشرفنا انضمامك للفريق ومنتظرين باقى الاعضاء للانضمام

والله فكره ممتازه وان شاء الله اذا طبقت سوف تعود بالخير الكثير على الجميع ان شاء الله استاذ وائل
                بعد ما يصير العدد مناسب انت قسم الشباب الى مجموعات واحنا ان شاء الله نقوم بالمطلوب كل حسب فريقه
                الحياه اختبار.......
                مجرد اختبار....
                فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
                (وجدت على لوحه اعلانات)

متابعين وياكم ان شاءالله

انا كمان معاكوا يا استاذ وائل وان شاء الله نستفيد كلنا من بعض

يعمل...
                    X