تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة lordsudan مشاهدة المشاركة
    ربنا يوفق الجميع بس استفسار بسيط
    بخصوص الجدول الارقام الموجوده هي اللي ندخل بيها صح ؟

يعني مثلا AUDJPY
    أدخل بيع على السعر 82.50

صح
    ولا أنا ضايع
    لا اخي الكريم ده السعر الي انا حسيت عليه وقت التحليل علشا نقدر نعرف تاني يوم كان الكلام صح ولا اي كلا في الهواء انما في خلال الشرح انا قولت الدخول ازاي

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:

المشاركة الأصلية بواسطة fm4ever_fx مشاهدة المشاركة
      لا اخي الكريم ده السعر الي انا حسيت عليه وقت التحليل علشا نقدر نعرف تاني يوم كان الكلام صح ولا اي كلا في الهواء انما في خلال الشرح انا قولت الدخول ازاي
      ماشي فهمنا أخوي ماهو المقصود وكدليل هذا هو الشرح شباب :
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواني الكرام بعد كثرة مراجعات للطريقة الرقمية مع تحديد نسبة الصعود او الهبوط
      انصح بالتالي لكل من ينوي الاتباع علي الديمو ومن ثم الحقيقي ان شاء الله
      اولا
      الدخول بيع او شراء حسب الاتجاه من بداية اليوم بمعني اذا كان اليوم صعود ندخل شراء بهدف 75 نقطة مع ملاحقة الهدف كل 25 نقطة لضمان الارباح بنسبة 100 %
      اما اذا وصلنا الي +50 نقطة نرحل الاستوب الي منطقة الدخول ومن ثم نترك العملية مفتوحة لاخر اليوم او نغلق علي مانريد من ارباح لاننا سوف نكون في المنطقة الخضراء باذن الله
      ثانيا
      الدخول علي اكثر من عمله وليكن افضل خمس عملات من وجهة نظرك كمضارب بنسبة تصل الي 25 % من رأس المال لارتفاع نسبة النجاح بنسبة عالية جدا بفضل الله

ثالثا
      التعزيز ان وجد في حالة عكس السعر علينا 50 نقطة مجرد تعزيز واحد وان شاء الله في هذه الحالة نخرج كسبانين اكثر من الوضع العادي لانه السعر بيكون في حالة تكوين ذيول الشموع اليومية والكل يعرف انها لاتقل عن 40 نقطة فوق او تحت المهم جسم الشمعه هو الي هانحتاجه
      رابعا
      ارجو عدم الدخول علي اي حساب حقيقي حتي تثبت جدارة الطريقة واتمني من الله ماحد يزعل مني لو مانفعت فانا حاولت الافادة فقط لاغير

جاري تحميل إلى السرير وتصبحون على خير ....................

ربنا يديم المحبة

هو الاكسبرت ليه مش بيقفل الصفقات بعد الوصول لمبلغ معين بالدولار لانى كنت معلق امر اول السعر ما يوصل 50 دولار يقفل والاكسبرت لم يغلق الصفقات

المشاركة الأصلية بواسطة kimo0 مشاهدة المشاركة
          هو الاكسبرت ليه مش بيقفل الصفقات بعد الوصول لمبلغ معين بالدولار لانى كنت معلق امر اول السعر ما يوصل 50 دولار يقفل والاكسبرت لم يغلق الصفقات
          الاكسبرت شغال معايا كويس جدا علي
          شركة وندسور
          افا اف اكس
          لايت فوركس
          انتربانك
          كل الشركات دي شغال عليها كويس
          ممكن حضرتك تكون مش مفعله اتاكد من انك مفعل خاصية تشغيل الاكسبرت في الميتا تريدير نفسه

الطريقة الثالثة والامان العالي جداا
            استخدام مؤشر البيفوت والدعوم والمقاومات الخاصة بيه
            بحيث اذا التوقع شراء مثلا
            يتم الشراء من عند
            s3
            اي الدعم الثالث للسعر او يعتبر اقل مكان ممكن يوصله السعر في اليوم ده انما لو السعر طلع من بداية اليوم وانتهي اليوم علي صعود فهي فرصة وراحت ولا نبكي علي اللبن المسكوب المهم الامان
            وفي حالة البيع اذا التوقع لليوم بيع
            بيتم الدخول بيع من اعلي نقطة بيع وهي
            r3
            المقاومة الثالثة للسعر واعتقد مع وجود توقع ل 12 عملة علي الاقل يوجد ثلاث عملات هاتجيب الارقام دي يوميا وتاخد في حدود 30 نقطة من كل عملة والاهم هو الاستمرارية

هنا قصدك اذا السعر عكس ضد التوقع اليومي ناخذه من
            r3 بيع او
            s3 شراء صح لضمان ان الارتفاع بالتاكيد سوف تكسب 30 نقطة او اكثر اذا هذا فهمي للطريقة بصراحة انا افضلها جدا

متابعه للعمليات المفتوحة
              الملفات المرفقة

انا مفعل عندى الاكسبرت وشغال ومفيش اي مشكله على اليورو ين زي ما قولت بس بردوا مقفلش على المبلغ المحدد

انا مفعل عندى الاكسبرت وشغال ومفيش اي مشكله على اليورو ين زي ما قولت بس بردوا مقفلش على المبلغ المحدد

جربه علي شركة تاني واتاكد من الدوائر المرفقة
                  الملفات المرفقة

جربه علي شركة تاني واتاكد من الدوائر المرفقة
                    شكرا ياغالى فعلا العلامة الى فى الاكسبرت مكونتش حاطيطها ولما عملتها الصفقه قفلت ع ربح 65 نقطة وكان ديمو قولت اجرب الاسبوع دة اشوف النتايج ايه واول يوم ربح الحمد لله مع العلم انى مدخلت غير ع 11 زوج واليورو استرالى مدخلتش عليه دايما ارباح ان شاء الله

أما أنا مافهمت شيء إهيء إهيء لو واحد يتكرم ويشرحلي على بسيط ماهي هذه الاستراتيجة وما فائدة الاكسبيرت يكون جزاة الله كل خير لأنها ما دخلت الرأس نهائي شباب واحد يدخل ويشرح لي على بسيط ومن دون تعقيد وله مني دعوة خالصة

ربنا يديم المحبة

تم بفضل الله اغلاق جميع العمليات علي ارباح 118 نقطة
                        بالتوفيق للجميع
                        الملفات المرفقة

بالتوفيق للجميع
                          ياعمي ألف مبرووك وتستاهل إنته والشباب كل خير وربنا يوفقكم
                          أنا شكلي تنحت

ربنا يديم المحبة

بالتوفيق للجميع
                            الف مبروك الارباح ياغالى فعلا الطريقه كويسة جدا الرابح يعوض الخسائر بكتير هفضل معاك الاسبوع كله ديمو اشوف اخر الاسبوع النتايج ايه وان شاء الله نبدا بالحقيقى من الاسبوع المقبل

المشاركة الأصلية بواسطة lordsudan مشاهدة المشاركة
                              أما أنا مافهمت شيء إهيء إهيء لو واحد يتكرم ويشرحلي على بسيط ماهي هذه الاستراتيجة وما فائدة الاكسبيرت يكون جزاة الله كل خير لأنها ما دخلت الرأس نهائي شباب واحد يدخل ويشرح لي على بسيط ومن دون تعقيد وله مني دعوة خالصة
                              ياغالى الموضوع كله تحديد اتجاه 12 زوج الساعه 11 بليل بتوقيت مصر ع ما اعتقد الجدول الاخ محمد بيعمل له ارفاق فى المشاركة وكل عمله امامها مربع اخضر او احمر الاخضر شراء والاحمر بيع اما بالنسبه للاكسبرت فهو مشاركة قديمة تقريبا بتاريخ 24 او 25 دة بيعمل على انه يقفل كل الصفقات فى وقت واحد على الملبغ الى انت بتحدده فى الربح بالدولار.
                              التعديل الأخير تم بواسطة kimo0; 2012 - 10 - 29, 18:16. سبب آخر: رقم خطا

ياغالى الموضوع كله تحديد اتجاه 12 زوج الساعه 11 بليل بتوقيت مصر ع ما اعتقد الجدول الاخ محمد بيعمل له ارفاق فى المشاركة وكل عمله امامها مربع اخضر او احمر الاخضر شراء والاحمر بيع اما بالنسبه للاكسبرت فهو مشاركة قديمة تقريبا بتاريخ 24 او 25 دة بيعمل على انه يقفل كل الصفقات فى وقت واحد على الملبغ الى انت بتحدده فى الربح بالدولار.
                                يعني الساعة11 بليل بتوقيت مصر و 12 بتوقيت السعودية و1 صباحا بتوقيت الامارات

أوكي ماشي يعني أنا أدخل بيع وشراء على حسب الجدول لمجموعة العملات هذه صح
                                ولا أضع أمر معلقة بالقيمة اللي في الجدول ؟؟

بديت أفهم بس كمل لي هذه ونتوكل على الله

ربنا يديم المحبة

يعمل...
                                X