نتائج مسابقة افضل موضوع بالمضارب العربي يناير 2014

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: اعلان نتائج مسابقة افضل موضوع بالمضارب العربي يناير 2014

المشاركة الأصلية بواسطة معتمد على الله مشاهدة المشاركة
    حقيقي مكنش دا ظني بالمنتدي توقعت نتيجه غير كده الاخ عبدالرحمن تعب وكان معانا الاستاذ فتحي شارك عده ايام وعمل موضوع هايل وتوقف عن العمل وكمان كان في lord68 وكلنا تعبنا انا اتفاجئت بالنتيجه طب حد من الناس اللي تعبت يكسب لكن كده الموضوع والنتيجه كان فيهم استفزاز شديد لينا كمشاركين في المسابقه
    اخى غرض المسابقة الاساسى هو استفادة الاعضاء ومعرفة راى الاعضاء وحث المشاركين على المنافسة وعمل مجهود والاعضاء يقيمو المجهود لنعرف مميزات والعيوب وننتطور انفسنا
    وحضرتكم فى شرح المسابقة اتكتب كدة

9
    - هدف هذه المسابقة هو تشجيع الأعضاء على عرض افكار قيمة وتطويرها للأفضل
    ، وافادة بقية الأعضاء بهذه الاستراتيجيات والتحليلات
    فين التشجيع فين راى الاعضاء لمعرفة مدى استفادتهم

اربع شروط من المسابقة تم اهدرهم كدة بدون اى مقدمات
    لن يقبل التصويت الا من الاعضاء القدامي المسجلين قبل تاريخ نزول المسابقة

9 - هدف هذه المسابقة هو تشجيع الأعضاء على عرض افكار قيمة وتطويرها للأفضل
    ، وافادة بقية الأعضاء بهذه الاستراتيجيات والتحليلات

10 - بعد الانتهاء من المسابقة سيتم اختيار افضل 3 مواضيع ليتم التصويت عليهم من قبل الاعضاء لاختيار واحد فقط

11 - سيتم اختيار افضل 3 مواضيع من حيث المشاهدات اولا و من ثم المشاركات والتفاعل

اخواني الكرام لقد تم شرح لماذا قمنا بالغاء فكرة المشاهدات والتصويت

ونحن لا نقوم بالتصدي لاحد بعينة والاخ معتمد علي الله اعتقد انك قمت من قبل

بالفوز في مسابقات المضارب العربي يعني لا يوجد اختيار لاحد علي حساب الاخر

ذكرنا اننا قمنا بتغير التصويت بعد ظهور اعضاء غير فعالة يمكنها تغير كافة التصويت

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة

اخواني الكرام لقد تم شرح لماذا قمنا بالغاء فكرة المشاهدات والتصويت

ونحن لا نقوم بالتصدي لاحد بعينة والاخ معتمد علي الله اعتقد انك قمت من قبل

بالفوز في مسابقات المضارب العربي يعني لا يوجد اختيار لاحد علي حساب الاخر

ذكرنا اننا قمنا بتغير التصويت بعد ظهور اعضاء غير فعالة يمكنها تغير كافة التصويت

اخى ممكن يفتح موضوع ويتم كتابة من كل عضو عن افضل موضوع استفاد منة من الثلاثة
        دة حل بسيط ومرضى
        لكن ما حدث غير متوقع نهائى
        نعلم ان قرراكم نهائى بالفائز

يا استاذي الفاضل حضرتك والاخوه المديرين بتتكلموا عن تعب شهر حتي لو ظهر ايه مينفعش تضيع تعب شهر عشان حاجات بسيطه سيبك من التصويت اختاروا انتوا
          حضرتك بتتكلم عن الماشاركات والمشاهدات الاستاذ فتحي عمل موضوع اشتغل حوالي 15 يوم فيه اكثر من 300 مشارك ومشاهدات كثيره هل المشاركات من قبل اعضاء قدامي
          لماذا لم يفوز
          هذا الشخص اعتقد انه خارج اي شيء
          راعوا شعور الاخوه المشتركين احنا تعبان الشهر دا انا كنت كل يوم اساسي اني افتح واضع تحليلاتي بطرق عده واحاول ان افيد الاخوه
          تحليلاتي حققت ارباح ونقاط ليست قليله واذا أدرت عددتها لك وكذلك مواضيع الاخوه المشاركين رأي اللجنه حقيقي غير جيد بالمره
          انا قد اتقبل الخساره لكن ليس امام موضوع صاحبه لم يبذل نصف المجهود اللذي بذلته

ألسلام عليكم
            اي عضو فاتح ورشة لتحليل الفني لازم يتنقل بين صفحات ورشتة عشان يشوف الصفقات اللي حققت هدف الصفقة
            بجد لو نعرف ان مسابقة ها تكون اللي يكون كاتب كوبي وبست هو اللي ها يكسب كنا كتبنا مليون مشاركة
            وحضرتكم قولتم ممنوع النقل لما حد يجيب تحليل من موقع تحليل ويخده كوبي ويضعه هنا بست ويكسب
            وفي نفس الوقت ناس كتبت موضوع شرحت في التحليل بنفسها وتابعت التحليل ونتائجه وتعبت بدون نقل تخسر يكون دا اية
            لا حولا ولا قوة الا بالله
            لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
            MetaTrader Login: 648713
            Investor Password (read only): V8CQ9CS5

لما الادارة لا تريد عمل تصويت بطريقة ترضى الاعضاء ونجتنب اى مشكلة
              حضرتكم اكيد قادرين على عمل تصويت بحكم خبرتكم ومهارتكم
              نعمل تصويت مكتوب

علي ما اعتقد ان اللجنه اختارت ورئيها خلاص هيمشي غصب عن الاعضاء المشاركين ومفيش اي اتفات لتعب اي حد مننا

اوﻻ اشكر جميع اﻻعضاء اللى دخلت الموضوع و باركلتى انا اقسم بالله امام الجميع انى ﻻ اعرف اى فرد من اﻻدارة و لكن ادارة هذا المنتدى اثبتت انها ادارة على قمة من اﻻحتراف لاكتشافها ان هناك تﻻعبت كانت حدثت بالفعل او كانت ستحدث خﻻل عملية النصويت على العموم تتعوض على كل عضو كان فى المسابقة و ربنا يوفق الجميع

حساب لمتابعة التوصيات لموضوع

https://www.arabicbroker.com/forum/s...ad.php?t=61728

Login : 11462824

Investor : ok0vfgv

FXDD-MT4 Demo Server 2

الاخوه الأداره لو حضرتكم بتتكلم علي حسابات قديمه مش بتتفاعل والكلام دا عشان مشاركتين عندي بالفعل وبعترف
                    انا الناس دي اصحابي من علي الفيس بوك ولو تحب اجيبلك تاريخ الاضافه بتاعتهم واصحابي من فتره كبيره عرفوا اني منشغل بالموضوع دا وكده وحبوا يدعموني وعملولي مشاركتين
                    الاستاذ جهاد عزام
                    الاستاذ علي عزت
                    والاستاذ عمرو جمال
                    هما دول فقط لا غير اللي انا اعرفهم بره المنتدي وفي منهم اللي شغال علي المنتدي وقديم ومعروف ولو حضرتك تحب تجيبهم يتكلموا انا معنديش مانع

المشاركة الأصلية بواسطة himaalex84 مشاهدة المشاركة
                      اوﻻ اشكر جميع اﻻعضاء اللى دخلت الموضوع و باركلتى انا اقسم بالله امام الجميع انى ﻻ اعرف اى فرد من اﻻدارة و لكن ادارة هذا المنتدى اثبتت انها ادارة على قمة من اﻻحتراف لاكتشافها ان هناك تﻻعبت كانت حدثت بالفعل او كانت ستحدث خﻻل عملية النصويت على العموم تتعوض على كل عضو كان فى المسابقة و ربنا يوفق الجميع
                      الف مبروك اخى على الفوز

[color="rgb(139, 0, 0)"]ابراهيم صديقي انا آسف اني مباركتش لحضرتك بس الموضوع مش عليك انت انا مش بلومك علي شيء انت شاركت والاداره اختارتك وانا عارف ومتأكد انك ملكش اي علاقه باداره المنتدي وكذلك الاعضاء كلهم لكن احنا تعبنا وف الآخر يقولوا تلاعب وكلام من ده
                        اكيد مينفعش تعب شهر يروح علي الفاضي راعي شعورنا انت لو كنت تعبت وخسرت كنت هتضايق
                        وعشان تتقبل الخساره ويكون في روح رياضيه انك تبارك لحد لازم يكون في سبب مقنع
                        وانا لحد دلوقتي مش شايف سبب مقنع كان في اساليب تانيه ممكن يتبعوها عشان يحددوا الفايز
                        ومره تانيه بعتذرلك عن عدم مباركتي ليك
                        [/color]

اخى الموضوع ليس لة علاقة بك لكن ما حدث غريب جدا
                          والادارة لم تلجا الى اى حلول او تقترح علينا حل حتى لا يضيع مجهودنا على الفاضى ولا كاننا موجودين او لينا تاثير

المشاركة الأصلية بواسطة معتمد على الله مشاهدة المشاركة
                          الاخوه الأداره لو حضرتكم بتتكلم علي حسابات قديمه مش بتتفاعل والكلام دا عشان مشاركتين عندي بالفعل وبعترف
                          انا الناس دي اصحابي من علي الفيس بوك ولو تحب اجيبلك تاريخ الاضافه بتاعتهم واصحابي من فتره كبيره عرفوا اني منشغل بالموضوع دا وكده وحبوا يدعموني وعملولي مشاركتين
                          الاستاذ جهاد عزام
                          الاستاذ علي عزت
                          والاستاذ عمرو جمال
                          هما دول فقط لا غير اللي انا اعرفهم بره المنتدي وفي منهم اللي شغال علي المنتدي وقديم ومعروف ولو حضرتك تحب تجيبهم يتكلموا انا معنديش مانع
                          اخى انت لست فى حاجة لشرح كل دة
                          الامر غريب جدا من الادارة

الاستاذ مالي احنا مش بنوجه لحضرتك شخصيآ اي حاجه وانما للإداره وارجو من حضرتك انك تبص علي مشاهدات الموضوع اللي احنا فيه عدت ال250 مشاهده في اقل من ست ساعات
                            هل دا يعني انه في تلاعب والمشاركات لم تتعدي ال 30 مشاركه
                            حضرتك اديني سبب مقنع عشان ارتاح
                            لكن كده بجد انتوا بتقللوا من شأننا في المنتدي وشغلنا فيه
                            كأنكم بتطلبوا مننا نخرج من المنتدي ومنشاركش فيه تاني

السلام عليكم
                              اخي الحبيب كلامنا مش بنهاجم احد حتي لو انا شايف حد مش من حقه يكسب وكسب خلاص هو كسب ودا نصيبه وهو ملوش ذنب
                              احنا بنختلف مع الناس اللي قامت بتقيم النتائجة ومش عيب ان احنا نختلف مع الادارة لان دا مش عيب
                              احنا مش بنشك ولا بنخون احد لكن دي ادارة المنتدي والمفروض لما يكون عندي تظلم لازم نبلغهم لان احنا واحد
                              الاخوة بيطلبه بتصويت ودا من حقهم لان دا الشروط اللي في المسابقة وعلي فكرة انا مليش حد اعرفه في المنتدي يعني لو في تصويت محديش ها يصوت لي ومفش عيب لما حد يعرفك يصوت ليك لان بعد التصويت المفروض النسبة الكبر مش التصويت النسبة الاكبر تقيم الادارة فتقيم الادارة لازم يكون علس اساس الشروط اللي هي كتبتها بنفسها الا لو حد قال ان الشرطو اتغيرت
                              بس دا حق
                              بس حط نفسك مكاني انا لما تيجي تكتب في شروط المسابقة مفيش نقل موضوع يعني مفيش كوبي وبست
                              وحشرتك تفتح ورشة وتقعد تحلل وتابع النتائج وتفتح تحليل فديو
                              وتيجي في الاخر تشوف ان الادارة ضرت كل دا وضربت الشرط اللي هي وضعه عدم النقل وتكسب حد كل اللي كتبه بست وكوبي يبيقي دا مش ذنب اللي كسب دا ذنب الناس اللي قيمة الموضوع ورغم كدة انا كلامي مش رجع في نتائج مسابقة ابدا والله ربنا يرزق كل واحد كسب ويارب حسابتكم كلها ارباح
                              بس انا بظهر اختلافي مع التقيم ومع عدم التزام الادارة بشروط لان لو قالت كدة كان زمني كاتب مليون مشاركة
                              لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
                              MetaTrader Login: 648713
                              Investor Password (read only): V8CQ9CS5

السلام عليكم و رحمه الله
                                اتمنى ان يكون الجميع في صحه و عافيه
                                و جمعه مباركه على الجميع
                                بخصوص المسابقة كان هناك تقييم من اكثر من جانب على الموضوع و ما يحتويه .
                                المضارب العربي و لله الحمد قام بمنح اكثر من ١٥٠٠ حساب حقيقي مجانا لاعضائنا الكرام خلال السنوات الماضيه و دائما نحرص على ان نقدم لكم المفيد .
                                بخصوص المسابقات فهي لن تنتهي و أيضاً الشهر الحالي هناك مسابقه حسابات تجريبية يمكنكم المشاركة بها .
                                تأكدوا ان المسابقات ليس للمضارب العربي اي فائده منها و لكن نحرص على وجودها دائما لأعضاء و زوار المضارب العربي
                                ودي و تقديري لكم جميعا
                                بسم الله ما شاء الله , لا حول و لا قوه الا بالله

يعمل...
                                X