تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

جهد رائع وتفاعل مع الاعضاء وطولة بال
    رائع يا مالي ومشكور

(حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم)

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: دعوة للربح والتعلم ::: الربح اجباري

للأمانة --- هذه اول مشاركة لي بهذا الموضوع -- علما باني متابع له منذ بدايته وحسابي في شركة Boston Merchant Financial ولا اعتقد بان للمنتدى اي علاقة بهذه الشركة (لا من قريب ولا من بعيد) --- والحق يقال بان مواضيع الاخ الرائع مالي كلها مميزة وتستحق المتابعة والإهتمام وخاصة هذا الموضوع المتميز جدا والذي يكاد يكون افضل وأفيد موضوع قرأته وتابعته في كل المنتديات التي اشتركت فيها --- والاخ مالي يستحق من الجميع الاحترام والتقدير والدعاء له لا ان نتهمه اتهامات باطلة (ما إلها طعم ولا رائحة)
      اخي مالي جزاك الله عنّا جميعا كل الخير ورزقك من حيث لا تحتسب راجيا منك الاستمرار بالعطاء وان لا تلتفت لهذه المداخلات المُغرضة

ما تلاحظون شباب
        ان الاتهامات للاستاذ مالي
        من شخصين من الاردن ؟؟
        وبعدين الاخ مالي مو مجبور انه
        يعلمنا على هالمواضيع كان عمل لوحده واستفاد
        لوحده من غير دوخة الراس واسئله الاعضاء
        بس لان معدنه طيب ويحب الخير لناس
        وانا متاكد لا يريد من هذا التعب
        الا الدعاء له ولوالديه

عزيزي مالي لا ازيد على كلام اخواني الي سبقوني برد
        لا تستمع لسلبيات هالنوعيه من البشر واصل ابداعك
        وفعلك للخير
        وجعلها الله في موازين حسناتك ورحم والديك
        ويرزقك من حيث لا تحتسب

المشاركة الأصلية بواسطة تياقو مشاهدة المشاركة
          ما تلاحظون شباب
          من شخصين من الاردن ؟؟
          الا الدعاء له ولوالديه

وفعلك للخير
          ويرزقك من حيث لا تحتسب
          بس بلاش عنصرية
          وخلينا في الفوركس احسن
          مع اطيب الامنيات
          اخوكم ابو سيف

المشاركة الأصلية بواسطة معن طارق مشاهدة المشاركة
            بس بلاش عنصرية
            وخلينا في الفوركس احسن
            اولا هذي ليست عنصريه يابطل
            انا قلت ما تلاحظون ما سبيت او شتمت او قللة من قيمة احد
            وياليت الكلام ينفهم قبل لحد يرد

المشاركة الأصلية بواسطة تياقو مشاهدة المشاركة
              ما تلاحظون شباب
              من شخصين من الاردن ؟؟
              الا الدعاء له ولوالديه

وفعلك للخير
              ويرزقك من حيث لا تحتسب
              لا يا أخي هداك الله لا يجوز هذا الكلام كلنا أخوة والحدود التي بيننا هي حدود اصطنعها أعداء العروبة والاسلام ولابد أن يأتي يوم تزول فيه هذه الحدود ونعود دولة واحدة كما كنا فلا تشمتوا أعداءنا بنا بهذا الكلام وأي اساءة من أي شخص تدل عليه هو نفسه ولا تدل على المنطقة التي أتى منها وإلا فإنك تشرع للغرب ما يقوم به تجاه كل المسلمين.هداك الله إلى طريق الخير وكما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : قل خيراً أو فاصمت
              وَلِلحُرِّيَّةِ الحَمراءِ بابٌ بِكُلِّ يَدٍ مُضَرَّجَةٍ يُدَقُّ
              STOP LOSS IS MY
              FRIEND

المشاركة الأصلية بواسطة lord68 مشاهدة المشاركة
                اسمح لي أن أختلف معك أخي عقلة لأن الأستاذ مالي جزاه الله كل خير لا يقدم هذه المؤشرات والاستراتيجيات فقط لعملاء الشركات التي يتعامل معها المضارب العربي وموضوعه مفتوح للجميع سواء كانوا أعضاء في المنتدى أو زوار ولو كان كما تقول لعمل الموضوع مغلق ولاقتصر الدخول إليه على عملاء شركتي fxdd أو fxsol كما هو الحال في مواضيع التوصيات ورحلة المليون فمثلاً أنا أستفيد من مواضيعه ومؤشراته من دون أن أكون مشترك معهم في أي من شركات المنتدى وهو لا يعرف أصلاً الشركة التي أنا مشترك بها وهو يقوم بهذا العمل خالصاً لوجه الله لا يبتغي فيه جزاءً ولا شكورا وهو غير مجبر على فعل ذلك جزاه الله كل خير وكتب الله له في كل كلمة يكتبها أو نصيحة يسديها حسنة مضاعفة عشرات المرات وإعذرني على مداخلتي هذه لأن من لا يشكر الناس لا يشكر الله جعلني الله وإياكم من الشاكرين
                انا مش عارف ليه بنسئ الظن فى الناس بس
                والله انت كلامك تمام 100% وانا واحد مش مشترك ومش فاتح حساب مع المنتدى ورغم كده استفدت كثيرا
                يبقى ايه بقى حكاية انه عاوز يستفاد من الاعضاء
                ارجوا ان يفكر الانسان جيدا قبل ان يكتب اى كلمة قد تجرح مشاعر اى شخص
                سواء كان برئ او غيره

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                  ربنا يديلك علي اد نيتك

ما شاء الله عليك فهمتها وهي طايرة

حابب اعرفك ان وظيفة المشرف باختصار هي الاشراف المنتدي والمواضيع ( نقل - مسح ) ورد علي

الاعضاء ولكن ليس الزام ان اكتب مواضيع مفيدة للاعضاء وراجع المشرفين في المنتديات

ثانيا : الموضوع مفتوح للجميع سواء ناس مشتركين معنا في المنتدي ام لا

ثالثا : نحن نعمل علي فريمات الساعة والاربع ساعات يعني حتي لو كل الناس اللي في

الموضوع مشتركة معانا ودة طبعا مستحيل احنا الصفقات اللي بندخلها قليلة يعني فريم

الاربع ساعات ممكن نفتح طول الشهر صفقتين بس وفريم الساعة ممكن الصفقة تفضل

اسبوع يعني علشان مصلحة المنتدي اخلي الناس تشتغل علي فريم 5 دقائق

ومش مهم مصلحة الناس علشان المنتدي يستفيد لكن احنا بنعمل علي فريم

الساعة والاربع ساعات فقط وكدة المنتدي مش مستفيد حاجة دة حتي لو كل الناس

مع المنتدي لان احنا ممكن طول الشهر نفتح صفقتين بس

رابعا : الموضوع دة ان شاء الله يفضل موجود دائما ويفيد اشخاص تانية كتير

في المضارب العربي وخارج المنتدي ايضا

خامسا : لو اشتغلت بعقود مفلترة زي مقولت تعالي نشوف النتائج في الاخر هتلاقي

المؤشر لوحدة افضل

سادسا : لو انت ملاحظ انا حللت مشاركتك كلها بالعقل ومفيش ولا كلمة فيها صحيحة

ودة دليل انك داخل تكتب كلام سلبي وخلاص او مش متابع الموضوع او لسة مبتديء

ودة ظاهر من تاريخ تسجيلك ومشاركتك

سابعا : ان بعد الظن اثم

لا تعليق الكلام ده خير رد
                  ﴿بسم الله الرحمن الرحيم ﴾
                  ﴿يا أيها الذين آمنوا اجتنبوا كثيراً من الظن أن بعض الظن إثم﴾

ارجو تعديل بعد (بعض)
                  شكرايا استاذ مالى

المشاركة الأصلية بواسطة عقله العقله مشاهدة المشاركة
                    [color="red"]الله يعطيه العافية ، الاخ مالي على المؤشر والصحيح انه مؤشر ممتاز لا شك[/color]
                    بس لازمه فلترة هذا اولا
                    والرجل هذه شغلته ( يعني الرجل يقوم بعمله بالمنتدى )
                    وهذا ليس بالمجان من احل عيوني و عيون الشباب
                    و من نقاط الاختلاف معاه هو انه يريد كل الشباب يعملو اكبر عدد ممكن من العقود و لو يطلع بيده كل واحد منا يعمل 100 عقد باليوم لانهم يستفيدو من فرق السبريد وهذا هو مكسبهم ( بالمنتدى ) والله يرزقهم وهذه هي مصلحتهم بالموضوع
                    اما مصلحتنا كاعضاء فهو اخذ عقود مفلتره و زيادة العقود الربحانه وتقليل العقود الخسرانه ما امكن
                    والا فالرجل بيني و بيني الله - لا اعرفه ولا يعرفني والله يرزقه من واسع ابوابه
                    وسلامتكو
                    ان شاء الله نحج انا وياك و الشباب كلهم
                    الكلام كان بالعموم والشغله ما بدها ثقلان ولا تخفيف
                    وانما قياس الامور على قدها و بالنسبة للمفاجأه - واي مفاجاه قادمة راح تكون انك توخذ عقود لا بقبان ولا بميزان
                    اخي العزيز
                    اصلا فكرة المنتديات قائمة على هذه الفكرة وهذا شغل بحد ذاته وانا لست ضده لا والله
                    والفكرة بسيطة
                    هو يقوم بعمله وانت شوف مصلحتك وين

والله يجوزك
                    السلام عليكم
                    قلته اولا و اقوله كمان مرة - الاخ مالي لا بعرفه ولا بعرفني وما فيش بينه و بينه اي عداوة شخصية ولا غيرة
                    وانما كلامي كان بالعموم عن المشرفين بالمنتديات وعن المنتديات بشكل عام وهذا هو رايي الشخصي من خلال متابعاتي
                    ويمكن اكون غلطان - اذا شفت العكس راح اغير رايي بلا شك

وعلى كل - الامر مش شخصي
                    والله يرزق الكل و يرزقني بعروى الشباب
                    السلام عليكم
                    الموضوع كله مش مستاهل كل هالردود و البعض اراد ان يصطاد بالماء العكر - سامحهم الله -
                    قالوا ان - الاختلاف لا يفسد للود قضية - والبعض يرى عكس ذلك
                    اما ردي على الاخ مالي فان المنتدى مليء بالتوصيات ويمكن لاي شخص منكم ان يلقي نظرة فسيجد ان المنتدى متروس ترس بالتوصيات وما ان تنتهي مسابقة للتوصيات حتى تبدأ اخرى وما موضوعك اخ مالي الا جزء من كل بالمنتدى - من التوصيات الذريه الى التوصيات النووية الى التوصيات الصاروخية ... الخ
                    اما عن المتابعة فانا من اقترح الماكد للفلترة واغلب الشباب ومنهم من اعترض على كلامي و يستخدمونه الآن
                    الحمدلله - ليس من طبعي ان اسب او اشتم
                    وسلامتكو

السلام عليكم
                      الموضوع كله مش مستاهل كل هالردود و البعض اراد ان يصطاد بالماء العكر - سامحهم الله -
                      اما ردي على الاخ مالي فان المنتدى مليء بالتوصيات ويمكن لاي شخص منكم ان يلقي نظرة فسيجد ان المنتدى متروس ترس بالتوصيات وما ان تنتهي مسابقة للتوصيات حتى تبدأ اخرى وما موضوعك اخ مالي الا جزء من كل بالمنتدى - من التوصيات الذريه الى التوصيات النووية الى التوصيات الصاروخية ... الخ
                      اما عن المتابعة فانا من اقترح الماكد للفلترة واغلب الشباب ومنهم من اعترض على كلامي و يستخدمونه الآن
                      وسلامتكو
                      لا اله الا الله

ياعم سلامتك و خلصنا بقة يا سيدى هو بيعمل لمصلحتة واحنا كمان واللى عايز يشترى ما فيش اجبار .

ياريت ياشباب ما ننساش ان دية والله ورشة يعنى ننزل فرص وبس الله يكرمكو واستاذ مالى انقل كل المشاركات التى لاتخص الورشة الى موضوع اخر ونكتفى بوضع الفرص فقط.

ياريت محدش يرد ارجوكو يا شباب افضل رد هو المشاركة بالفرص ونجاح الورشة انا لسة فى مرحلة التعلم.

وسلامتكوووووووووووووووو

السلام عليكم
                        وسلامتكو

كنت متأكد 100% انك مش هتقتنع بكلامي ولا كلامك حد من الاعضاء

لانك مجادل ومش مقتنع ومش هتقتنع غير اللي في راسك

بس لية سؤال لو الموضوع مش عاجبك داخل علية لية ولو المنتدي مش عاجبك بتدخل علي لية ايضا

قال رسول الله صلي الله علية وسلم
                        ( أنا زعيم بيت في ربض الجنة لمن ترك المراء وإن كان محقا... ). صدق رسول الله صلي الله علية وسلم

المراء هو الجدال ومفيش كلامك بعد كلام سيد الخلق
                        التعديل الأخير تم بواسطة Maly; 2011 - 04 - 24, 16:26.

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                          كنت متأكد 100% انك مش هتقتنع بكلامي ولا كلامك حد من الاعضاء

لانك مجادل ومش مقتنع ومش هتقتنع غير اللي في راسك

بس لية سؤال لو الموضوع مش عاجبك داخل علية لية ولو المنتدي مش عاجبك بتدخل علي لية ايضا

قال رسول الله صلي الله علية وسلم
                          ( أنا زعيم بيت في ربض الجنة لمن ترك المراء وإن كان محقا... ). صدق رسول الله صلي الله علية وسلم

المراء هو الجدال ومفيش كلامك بعد كلام سيد الخلق
                          قال الله عز وجل( وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله ) الاية

وقال عليه الصلاة والسلام ( اياكم والظن فان الظن اكذب الحديث )

السلام عليكم
                            وسلامتكو
                            مع احترام لكلام حضرتك وان كان كلام غير مقبول بالمرة
                            يعنى ايه بيصتاد فى الماء العكر
                            مينفعش تقول كده اصلا
                            ثم انك بتقول انك نزلت مؤشر الماكد وبعض الاعضاء شغاله بيه الان وانا واحد منهم بس هل ترى ان هذا عيب فى الاستراتيجية او كلام منك او تقصير من مالى
                            لا طبعا
                            دى ورشة وكل واحد من حقة يقول رئيه ويضيف ونشوف الافضل ونشتغل بيه وان كان الماكد لم يتم الاتفاق عليه حتى الان انه الشغل النهائى
                            ارجوا ان تبتعد عن الموضوع اذا كان لا يعجبك وتتركن احنا يتضحك علينا لو شايف الموضوع دعايه او مصلحة
                            اتمنى ان تكون فهمت الرساله وياريت متردش عشان مش منتظر منك رد
                            سلامتك مش سلامتكوا

المشاركة الأصلية بواسطة semsemheba مشاهدة المشاركة
                              مع احترام لكلام حضرتك وان كان كلام غير مقبول بالمرة

يعنى ايه بيصتاد فى الماء العكر
                              مينفعش تقول كده اصلا
                              ثم انك بتقول انك نزلت مؤشر الماكد وبعض الاعضاء شغاله بيه الان وانا واحد منهم بس هل ترى ان هذا عيب فى الاستراتيجية او كلام منك او تقصير من مالى
                              لا طبعا
                              دى ورشة وكل واحد من حقة يقول رئيه ويضيف ونشوف الافضل ونشتغل بيه وان كان الماكد لم يتم الاتفاق عليه حتى الان انه الشغل النهائى
                              ارجوا ان تبتعد عن الموضوع اذا كان لا يعجبك وتتركن احنا يتضحك علينا لو شايف الموضوع دعايه او مصلحة
                              اتمنى ان تكون فهمت الرساله وياريت متردش عشان مش منتظر منك رد
                              سلامتك مش سلامتكوا
                              رد مميز من شخصيه مميزه
                              ربي يحفظك

لا حول ولا قوة الا بالله
                                بلشت الفرعنة

يعمل...
                                X