تفسير مفتاح البورصات وحركه الاسواق -----

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

رد: تفسير مفتاح البورصات وحركه الاسواق -----

ياريت لو حضرتك تعمل شرح فيديو يكون احسن فيه شرح كل مافى التمبلت ويكون الشرح على صفقة حصلت
    لان دا هيكون احسن من النظرى

والمربع الذهبى اللى فى الشارتات هل انت راسمه للايضاح او ليه مؤشر موجود خاص بيه
    لان المربع الذهبى اللى فى الشارتات مش ظاهر عندى على الرغم من ان كل المؤشرات شغالة عادى

تحياتى ليك يااستاذ عطية

گل الطرق تؤدي إلى مكه

أؤيد اقتراح الاخ دوكس بشدة إذا تكرمت

الاخوه الافاضل

باذن الله عندما اجد وقت

اعد تحميل وارفاق المؤشرات السابقه ونزل التمبلت ستظهر كما بالصوره المرفقه سابقا
        والمربع او المستطيل الذهبي يظهر وقت الكسر الحقيقي تلقائيا ---

اسمي ليس عطيه بل هذا اسم العائله ووظيفتي الرسميه
        هو اسمي هنا consoltant اي استشاري ( صناعات ) فخلينا علي اسم المعروف هنا

تحياتي

ربنا يبارك بهلك ومالك زجزاك الله خير على طرحك ومش غريب على اهل حبيبتي وامي مصر ربنا يحفظها ويحرسها وبصررراحه مشاعل الانوار الجميله والرياده لهل مصر وعندما نفخر بهم بنفس الوقت هو فخر لنا ومن زمان حملو على عاتقهم نشر جميع اصناف العلوم وتحملو التضحيات لامتهم ربنا ينصرهم ويوفقهم وعلى العموم ياريت يا مستشار تشرح لي بالتفصيل الممل موشر اليوت ويف وهمسه لاخونا دوكس ايضا ومش عاوزه ياخذ بخاطره بس عندنا اخوان بنحبهم وهما مسيحيين ويحقلك تفخر بمددنك وباسلامك ولكم ايضا لازم نحسسهم اننا بنحافظ على مشاعرهم وبنحبهم ولا تشيل بخاطرك انا بذكرك بس لانه دينهم ايضا دين سماوي وهما عايشين بيننا وجزاك الله خير

المشاركة الأصلية بواسطة لاغير مشاهدة المشاركة
            ربنا يبارك بهلك ومالك زجزاك الله خير على طرحك ومش غريب على اهل حبيبتي وامي مصر ربنا يحفظها ويحرسها وبصررراحه مشاعل الانوار الجميله والرياده لهل مصر وعندما نفخر بهم بنفس الوقت هو فخر لنا ومن زمان حملو على عاتقهم نشر جميع اصناف العلوم وتحملو التضحيات لامتهم ربنا ينصرهم ويوفقهم وعلى العموم ياريت يا مستشار تشرح لي بالتفصيل الممل موشر اليوت ويف وهمسه لاخونا دوكس ايضا ومش عاوزه ياخذ بخاطره بس عندنا اخوان بنحبهم وهما مسيحيين ويحقلك تفخر بمددنك وباسلامك ولكم ايضا لازم نحسسهم اننا بنحافظ على مشاعرهم وبنحبهم ولا تشيل بخاطرك انا بذكرك بس لانه دينهم ايضا دين سماوي وهما عايشين بيننا وجزاك الله خير
            ياباشا خاطرك على عينى وعلى راسى
            واذا كنت بتتكلم على التوقيع بتاعى فدا شئ عادى ومش شايف فيه اى تجريح للمشاعر
            لان كل واحد شايف دينه احسن و اصح من غيره لو شايفه غير كدا كان هيغير ديانته للاصح والاحسن وانا حاطط التوقيع تعبير عن هويتى الاسلامية مش اكتر لانى مش مسجل فى المنتدى باسمى الحقيقى
            تقبل ودى و تحياتى ياغالى

گل الطرق تؤدي إلى مكه

للرفع وارجو من الاخ صاحب الموضوع الاهتمام بالموضوع لان الموضوع مهم جدا وعاجبنى ولو ترك هيموت زى غيرة من المواضيع الكويسة اللى ماتت بسبب قلة المتابعة
              تقبل ودى وعسى انا يكون التاخير خيرا

گل الطرق تؤدي إلى مكه

ليش الموضوع مات
                الله يوفق حاحب الموضوع لما يحب ويرضى ويرزقه من حيث لا يحتسب

يعمل...
                X