Ugmfx تحت المنظار وللاسف تتجه للهاوية

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Ugmfx تحت المنظار وللاسف تتجه للهاوية

طبعا قبل ما ابتدى الحكاية احب ابلغ الكل ان الموضوع ده بعيد تماما عن منتدانا المحترف او ادارته الرائعة و لكن وجب التحذير لكل الاعضاء و خاصه المشتركين مع يوجى ام
    هذه لقطات لما حدث اليوم من الصبح سبريد غريب تحركات شاذة لدرجة 50 و 60 نقطة فى 3 ثوانى و اخفاضهم تانى
    الرجاء القرائة بعناية و التبليغ

المهم اليوم فتحت صفقه بيع على الباوند على اف اكس سول من 19720 وجلست أتابعها كعادتنا كلنا على الميتا تريدر ل يو جى ام - حسابى الحقيقى - وأكرر حسابى الحقيقى وليس الديمو

فوجئت والصفقه ماشيه فى طريقها تمام بحركه مرعبه على شارت يو جى ام وهى ان السعر قفز لمده 3 ثوانى ببار أخضر طويل ولمس 19744 من 19706 أى 38 نقطه كامله
    طبعا أنا اترعبت وقلت يبقى فيه حدث ارهابى فى أمريكا ولا حاجه وفرصه ان اف اكس سول لسه لم يتأثر وقفلت صفقتى على طول قبل ما توصل لهدفها
    وفجأه مره أخرى السعر يعود وكأن شيئا لم يكن ويكمل طريق الهبوط تانى ! والشارت مرفق

وهنا بصراحه ابتديت أقلق وقلت ياترى لو كانت الصفقه دى على يو جى ام الحساب الجديد وكنت حاطط الاستوب بتاعى كالمعتاد كان زمانه ضرب ؟؟

أنا عندى حساب ديمو مع currencix , ,و هى منصة تداول ألى يربط بين حسابات البنوك ولم تحدث تلك الحركه بها تلك الحركه أبدا وعلى حسب افاده أحد الأعضاء أن يو جى ام مربوطه بتلك المنصه ومنها تحصل على الأسعار ؟؟؟

ده تهريج انا عايز تفسير منطقى للحصل لانى انا كمان كنت متابع و شوفت الى حصل فى ثوانى معدوده و كنت فاتح عملية بيع كل الى حصل ضرب استوبات خطير
    الحركه دى متكرره حتى الأن حدثت 7 مرات فى 7 شمعات مختلفه وكلها تصل ال 744 وتهبط ؟؟

هو فيه ايه؟؟؟؟؟؟؟

جربت واحده على الديمو وكسبت 50 نقطه فى ثانيه ههههههههههههههههههههههه

هذه الطريقة (الغير ثابتة) كفيلة بإفشال أي استراتيجية (ضرب استوبات + إفشال اكسبيرتات رقمية + تصفير حسابات بالراحة) ولن تنفع معها أي استراتيجية
    حتى طريقة اقتناصك أعتقد أنها مؤقتة جدآ ولا يمكن الاعتماد عليها
    ثم تقول إن الشركة أخبروك أن هذه هي حركة البنوك وكورنيكس لها رأي آخر

لا اعتقد ان الاسعار كانت حقيقية ... قارنا الاسعار والشموع مع ال تريد والانتربانك ولم نجد هذه الحركة القوية على الباوند
    احد الاخوة تكلم عن هذا الموضوع ولكن بشكل عكسى لانه كان متضرا من الحركة
    وما زلنا بانتظار تفسير منطقى لما حدث

مرفق لقطات مصورة من برامج أخرى غير يوجى ام لم يحدث ذالك

أخر 2 شارت ليوجى ام شركة مراجيح الفضاء الخارجى:031: :031:
    الملفات المرفقة
    learning is not an instant process

رد: Ugmfx تحت المنظار وللاسف تتجه للهاوية

اف اكس سول
    و بس
    بسم الله ما شاء الله , لا حول و لا قوه الا بالله

المشاركة الأصلية بواسطة MR.JPY مشاهدة المشاركة
      اف اكس سول
      و بس

فعلا شركة محترمة جدا جدا و مسمعتش عنها اى مشاكل قبل كده

:010: :010: :010: :010: :010:

الان الباوند دولار 1.9701!!
          تتوقعون نزوله ام ماذا؟

يا هاني

اعتقد ان النقاط التي تمر عليها تلك الشموع لا تنفذ لا نها تكون اخطأ ولا يأخذ بها سواء في حالة الربح او الخساره ودا شيء مش جديد وبيحصل في كل برامج الميتا ترد

تحياتي

محمد صالح

ربنا
            اتنا في الدنيا حسنه وفي الأخره حسنه
            وقنا عذاب النار
            من مواضيعي

https://www.arabicbroker.com/forum/s...ead.php?t=1612

:047:

المشاركة الأصلية بواسطة mohamed saleh مشاهدة المشاركة
              يا هاني

اعتقد ان النقاط التي تمر عليها تلك الشموع لا تنفذ لا نها تكون اخطأ ولا يأخذ بها سواء في حالة الربح او الخساره ودا شيء مش جديد وبيحصل في كل برامج الميتا ترد

تحياتي

محمد صالح

أنا كنت فاتح عمليه باى على الحقيقى مع يو جى ام و تم تحقيق الهدف فى 3 ثوانى عند 1.9740 و رجع الى 1.9686 فى ثوانى معدودة و لم يحدث ذالح مع شركات اخرى و الشركة اكدت انه خطأ من السيستم

تحياتى

يعمل...
              X