مائه توصيه ناجحه باذن الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: مائه توصيه ناجحه باذن الله

بما انه الاستاذ محمد مش داخل انه اخذت 12 نقطه واطلعت
    ههههههههههههههههههه
    الحياه اختبار.......
    مجرد اختبار....
    فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
    (وجدت على لوحه اعلانات)

علم ياااريس ون شاء الله الامووور تحت السيطره بااااذن الله

ننفذ الكلاام ولاستراتيجه
      والباااقي على ربناااا
      ياامجنني ياامجننه المجنووون

مبروووووووووووووووووك تحقق هدف المجنون 30 نقطة
        شراء من 132.92
        مبرووووووووووووووووك

اقصد شراء من 130.92
          عفوا

صباح الخير للجميع وجمعة مباركة
            معليش دلوقتي صاحي ولقيت توصية وخشيت وتلاتين نقطة حلوين
            عشان كدة صبحت عليكم متاخر

المشاركة الأصلية بواسطة المجازف مشاهدة المشاركة
              صباح الخير للجميع وجمعة مباركة
              معليش دلوقتي صاحي ولقيت توصية وخشيت وتلاتين نقطة حلوين
              عشان كدة صبحت عليكم متاخر
              صبح صبح عمي الحج...
              الحياه اختبار.......
              مجرد اختبار....
              فاذا كانت حياتك حقيقيه فأنك ستتلقى المزيد من التوجيهات حول اين تذهب وماذا تفعل...
              (وجدت على لوحه اعلانات)

صباح الخير استاد محمد..صباح الخير شباب جمعه مباركه انشالله

صباح الخير على الجميع

و بالأخص أخوي حقيقتا الاخ راشيد عفوا رشيد و حبيبي محمد ماجد للسؤال عني.
                  والله والله اني مبسوط لدرجه لم تتصوروها خصوصا عندما قرأت أسمي في كتاباتكم ... والله ان الدنيا ما زالت بخير و شكرا لتذكري و عدم نسياني والله أنكم حسستوني بأن لي مكان في هذا الموضوع ... الله يجبر بخاطركم ..

سبب عدم دخولي البارحه للأسف النت كان كتير كتير بطيء و لم اجد طريقه للرد عليكم و كل ما ادخل اليوزر و باسوورد للمنتدى لا أستطيع ... ما تتصورون ان أيدي كانت متاكلني عشان أكلمك والله ...
                  عموما مبرووووك للجميع على ارباحكم بالامس خصوصا الاخ العزيز متعب و الاخ أبو سمره و الأخ أبو ملك .. حسيت من كتابتهم عن ربحهم بالسعاده الحقيقيه والأنفعال الحقيقي لهذا العمل ..
                  الله لا يغير عليكم بأذن الله ..
                  و بالنسبه للأخت (روح الفؤاد) لقد سمعتها و كانت حاجه صراحه مش حيفهمها اللى اللي عاش ايامها وهو الاخ محمد ماجد أكبر شخص في المنتدى بالعمر تقريبا وصل دلوقتي بتاع 130 سنه .. ههههههههههههه

أما نجي للحبيب و اللطيف بتاع الاندومي رشيييييييييييييييد ... تقول للكابتن محمد ماتقولوش انا احنا ربحنا ... طيب طيب طيب معلش مبروك يا سيدي و عقبال المسخن اللي بس بالكلام توعدنا و حدش شاف حاجه ..

الله يوفقكم و يستر على حبيبنا الأستاذ محمد ملجد صاحب الموضوع الجميل اللي بالفعل جعله من أفضل المواضيع اللي أقرأها و حقيقتا هناك ايضا بعض الاعضاء ولكن للاسف لم يشاركوا هنا في هذا الموضوع وهم الظاخ (سباركو و صديقه ابو الانمار) لما لهم من فضل علي لتشجيعهم لي بالمشاركه في الموضيع ..

ألف شكر و انا حقيقه بقيت خايف نوعا ما ..لأنه الموضوع ده بقا يقلق (مراتي) كل ما بتشوفني.. تشوفني اكتب او أقرأ الموضوع ده و هي مش عربيه (فما بتعرفش ايه اللي مكتوب) فانا حاسس انها مش مطمنه وممكن في حاجه كبيره أو عاصفه جايه ناحيتي ..
                  فأذا تأخرت بالكتابه والرد فأعذروني ...لأني ما بخافش من مراتي ابدا
                  وأدعولي أرجوكم بصراحه مش متاكد من اللي النتيجه
                  النسبه
                  99.9% مراتي
                  1.% الراجل (زارمممممت)

شكرا لكم جميعا لهذه المشاركات الجميله و النابعه عن صدق في المشاعر

دمتم بخير يا أهل الخير

و بانتظار الاستاذ محمد ماجد للفرص و الأستيراتيجيه

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة
                    صباح الخير على الجميع

و بالأخص أخوي حقيقتا الاخ راشيد عفوا رشيد و حبيبي محمد ماجد للسؤال عني.
                    والله والله اني مبسوط لدرجه لم تتصوروها خصوصا عندما قرأت أسمي في كتاباتكم ... والله ان الدنيا ما زالت بخير و شكرا لتذكري و عدم نسياني والله أنكم حسستوني بأن لي مكان في هذا الموضوع ... الله يجبر بخاطركم ..

سبب عدم دخولي البارحه للأسف النت كان كتير كتير بطيء و لم اجد طريقه للرد عليكم و كل ما ادخل اليوزر و باسوورد للمنتدى لا أستطيع ... ما تتصورون ان أيدي كانت متاكلني عشان أكلمك والله ...
                    عموما مبرووووك للجميع على ارباحكم بالامس خصوصا الاخ العزيز متعب و الاخ أبو سمره و الأخ أبو ملك .. حسيت من كتابتهم عن ربحهم بالسعاده الحقيقيه والأنفعال الحقيقي لهذا العمل ..
                    الله لا يغير عليكم بأذن الله ..
                    و بالنسبه للأخت (روح الفؤاد) لقد سمعتها و كانت حاجه صراحه مش حيفهمها اللى اللي عاش ايامها وهو الاخ محمد ماجد أكبر شخص في المنتدى بالعمر تقريبا وصل دلوقتي بتاع 130 سنه .. ههههههههههههه

أما نجي للحبيب و اللطيف بتاع الاندومي رشيييييييييييييييد ... تقول للكابتن محمد ماتقولوش انا احنا ربحنا ... طيب طيب طيب معلش مبروك يا سيدي و عقبال المسخن اللي بس بالكلام توعدنا و حدش شاف حاجه ..

الله يوفقكم و يستر على حبيبنا الأستاذ محمد ملجد صاحب الموضوع الجميل اللي بالفعل جعله من أفضل المواضيع اللي أقرأها و حقيقتا هناك ايضا بعض الاعضاء ولكن للاسف لم يشاركوا هنا في هذا الموضوع وهم الظاخ (سباركو و صديقه ابو الانمار) لما لهم من فضل علي لتشجيعهم لي بالمشاركه في الموضيع ..

ألف شكر و انا حقيقه بقيت خايف نوعا ما ..لأنه الموضوع ده بقا يقلق (مراتي) كل ما بتشوفني.. تشوفني اكتب او أقرأ الموضوع ده و هي مش عربيه (فما بتعرفش ايه اللي مكتوب) فانا حاسس انها مش مطمنه وممكن في حاجه كبيره أو عاصفه جايه ناحيتي ..
                    فأذا تأخرت بالكتابه والرد فأعذروني ...لأني ما بخافش من مراتي ابدا
                    وأدعولي أرجوكم بصراحه مش متاكد من اللي النتيجه
                    النسبه
                    99.9% مراتي
                    1.% الراجل (زارمممممت)

شكرا لكم جميعا لهذه المشاركات الجميله و النابعه عن صدق في المشاعر

دمتم بخير يا أهل الخير

و بانتظار الاستاذ محمد ماجد للفرص و الأستيراتيجيه
                    لا يا خوي زارمات لازم تكون مثلي حازم وجازم ..بص للصوره كده....احم احم ..الظاهر اني نزلت الصوره الغلط

الحياه اختبار.......
                    مجرد اختبار....
                    (وجدت على لوحه اعلانات)

المشاركة الأصلية بواسطة rasheedhodhod مشاهدة المشاركة
                      لا يا خوي زارمات لازم تكون مثلي حازم وجازم ..بص للصوره كده....احم احم ..الظاهر اني نزلت الصوره الغلط

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
                      kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

أنا عندي نفس الصوره لكن كانت بالغتره وعقال ه ههههههههههههههههههه

راح أدور عليها و أبعثلك ياها

بس شو اليوم نشيط فرصتين مثل اللوز جابو الهدف ... واو
                      الهم لا حسد ما شاء الله .. الهم زد و بارك في الأفضالك علينا

مشكور حبيبي الورده رشيد على سؤالك عني
                      و بالمناسبه انته اسمك (رشيد أم راشد ) ؟؟؟

المشاركة الأصلية بواسطة zarmat مشاهدة المشاركة
                        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
                        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

أنا عندي نفس الصوره لكن كانت بالغتره وعقال ه ههههههههههههههههههه

راح أدور عليها و أبعثلك ياها

بس شو اليوم نشيط فرصتين مثل اللوز جابو الهدف ... واو
                        الهم لا حسد ما شاء الله .. الهم زد و بارك في الأفضالك علينا

مشكور حبيبي الورده رشيد على سؤالك عني
                        و بالمناسبه انته اسمك (رشيد أم راشد ) ؟؟؟
                        على رأي شعبله..
                        انا اسمي رشيد وبلعب حديد
                        وايييه وايههههههههههههههههههه
                        انا اسمي رشيد
                        بس حرف زياده...خير وبركه...على قولت هل واحد..متبحبحها شويه.....
                        الحياه اختبار.......
                        مجرد اختبار....
                        (وجدت على لوحه اعلانات)

الشعب يريد توصيات يا شباب........
                          الشعب يريد فرصصصصصصصصص
                          الحياه اختبار.......
                          مجرد اختبار....
                          (وجدت على لوحه اعلانات)

الى اللقاء اقترب موعد صلاه الجمعه
                            الحياه اختبار.......
                            مجرد اختبار....
                            (وجدت على لوحه اعلانات)

المشاركة الأصلية بواسطة rasheedhodhod مشاهدة المشاركة
                              اختي الكريمه لفتتني مشاركتك..
                              هل تقصديني 32$ من اصل 150$....
                              لكن هذا مخالف لكل قواعه اداره رأس المال...
                              ونداء المارجن...
                              علىكل حال حال ارجواان تكوني بخير حال....
                              ولا ادري ما رأي الاستاذ محمد
                              المشاركة الأصلية بواسطة محمد ماجد مشاهدة المشاركة
                              السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا اسف على التاخر فى الرد بس انا عاده الساعه 10 بكون نايم 0000 عموما اختى الكريمه هناك نوعين من التوصيات ادخلهم النوع الاول وهو يمثل 90 % من التوصيات وهو له هدف واستولب واضح والنوع الثانى من التوصيات هدف ولاكن الاستوب مفتوح او بدون استوب ومعنى ان التوصيه بدون استوب ان الارتداد وارد بنسبه كبيره ولذلك انا ادخلها بدولار لكل 10000 دولار واتركها حتى تحقق هدفها وعاجلا ام اجلا تحقق الهدف ولو راجعتى المشاركات قليلا لوجد هناك توصيه بيع للاسترلينى من اسبوع والى الامس عاكس 200 نقطه فلابد ان تعرفى طريقه الموصى حتى تتمكنى من المتابعه 0000 ثم ان حجم اللوط كبير جدا وهذا نوع من المغامره فاحزرى اختى الكريمه وليحزر الاعضاء زوار هذا الباب ولا يغرهم كميه الصفقات الناجحه فيدخل بحجم لوط كبير معتقدا ان التوصيه مؤكده الوصول للهدف فيتم ضرب اللاستوب وتكون هذه التوصيه هى القاضيه على حسابه واسف مره اخرى لك ولاكنك انت من جازف
                              انا ماكنت بعرف كيف غير حجم اللوت وحاليا عرفت اغيروا وعملتوا اصغر شي 00.01 وسكرت الصفقات على اقل خسارة وان شاء الله بقدر اعوضهم

عذرا حبايبي
                                اليوم انا بره مع الاهل
                                وحاليا في المطعم عم باكل مشويات من مطعم لبناني شهير عندنا اسمه( ميجانا)
                                وحقيقة تمنيت الاخ رشيد مع الاستاذ محمد يكونون معاي ..مش عشان ياكلو لا لا لا بس عشان يشوفوني آكل المشوي وهم يتحسرون مثل ما عملو معي بالأول مع الأندومي... ههههه😄😄😄

موفقين وانا اليوم مبسوط الحمد لله كنت داخل استرالي شراء بالامس بسعر 03500
                                والسوم بعت على 04200

الحمد لله عوضت الخطأ اللي عملته أول الاسبوع

الى لقاء قريب

يعمل...
                                X