تـوصيات اوتوماتيك :: ضع توصيتك بنفسك :: متابعة لحظية للعملات

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: طريقـة جديدة للمؤشر ربح دائم واكيد

اجازة سعيدة

• رد: تـوصيات اوتوماتيك ::: ضع توصيتك بنفسك ::: طريقـة جديدة للمؤشر ربح دائم واكيد

السلام عليكم

انا قرأت بعض صفحات الموضوع مش كلها طبعاً يعنى الجزء الاول والاخير
      طيب سؤال / واضح ان الصفقات بتاخد وقت كبير ومحتاجة متابعة لصيقة للشاشة تحسباً لظهور سهم عكسى
      جيث ان الاخ/ت ... فتح صفقة فى 24 - 10 - 2011, 10:11 واغلقت فى 27 - 10 - 2011, 23:53

يعنى المدة دى 3 ايام وحوالى 14 ساعة ؟؟ مش عارف ده صح ولا غلط
      طيب لو صح تبقى مشكلة ؟؟!!!!!
      الحاجة الثانية بالنسبة للاكسبيرت لاحظت ان مفيش متابعة له .. هل فشل ام لم يجرب اصلاً ؟؟
      مجهود متميز بارك الله فيكم

المشاركة الأصلية بواسطة mahdy1 مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم

انا قرأت بعض صفحات الموضوع مش كلها طبعاً يعنى الجزء الاول والاخير
        طيب سؤال / واضح ان الصفقات بتاخد وقت كبير ومحتاجة متابعة لصيقة للشاشة تحسباً لظهور سهم عكسى
        جيث ان الاخ/ت ... فتح صفقة فى 24 - 10 - 2011, 10:11 واغلقت فى 27 - 10 - 2011, 23:53

يعنى المدة دى 3 ايام وحوالى 14 ساعة ؟؟ مش عارف ده صح ولا غلط
        طيب لو صح تبقى مشكلة ؟؟!!!!!
        الحاجة الثانية بالنسبة للاكسبيرت لاحظت ان مفيش متابعة له .. هل فشل ام لم يجرب اصلاً ؟؟
        مجهود متميز بارك الله فيكم

اهلا بك اخي الكريم

في صفقات سوينجية ممكن تاخد اسبوع ولكن تخرج بربح كبير 300 نقطة مثلا

ولا تحتاج الي متابعة لصيقة ولا شي لانك بتلقي نظرة علي الشارت كل ساعة او كل ساعتين

وبالنسبة للاكسبرت تم عمل اكسبرتين الاول لم ينفذ الاوامر طبقا للمؤشر اما الثاني فكان

ممتاز جدا

المشاركة الأصلية بواسطة Maly مشاهدة المشاركة
          اهلا بك اخي الكريم

في صفقات سوينجية ممكن تاخد اسبوع ولكن تخرج بربح كبير 300 نقطة مثلا

ولا تحتاج الي متابعة لصيقة ولا شي لانك بتلقي نظرة علي الشارت كل ساعة او كل ساعتين

وبالنسبة للاكسبرت تم عمل اكسبرتين الاول لم ينفذ الاوامر طبقا للمؤشر اما الثاني فكان

ممتاز جدا

مبدئياً / انت حليت لى لغز جامد كان محيرنى وهو نجاح الموضوع المبهر ده وتميزة والان عرفت سبب التميز وهو صاحب الموضوع المميز ... ما شاء الله سرعة رد واهتمام بتساؤلات الاعضاء .. جعلة الله فى ميزان حسناتك

بالنسبة للصفقة السوينجية مش المفروض بيتكون فيها اسهم عكسية ؟؟ هل يتم تجاهلها ؟؟
          طيب انا راجل بحب الانترداى والاسكالبينج وماليش فى السوينجات اشتغل على الساعة والنص ساعة كفاية ؟؟
          بالنسبة للاكسبيرت انا حملت ده Safari_alaa366 (ea) (1).ex4
          هل هو ده الثانى الناجح ؟ وهل يعتمد علية بالرغم انى سأجربة على الديمو طبعا
          اكرر شكرى وتقديرى

فين المؤشر يا حبي

المشاركة الأصلية بواسطة mahdy1 مشاهدة المشاركة
              مبدئياً / انت حليت لى لغز جامد كان محيرنى وهو نجاح الموضوع المبهر ده وتميزة والان عرفت سبب التميز وهو صاحب الموضوع المميز ... ما شاء الله سرعة رد واهتمام بتساؤلات الاعضاء .. جعلة الله فى ميزان حسناتك

بالنسبة للصفقة السوينجية مش المفروض بيتكون فيها اسهم عكسية ؟؟ هل يتم تجاهلها ؟؟
              طيب انا راجل بحب الانترداى والاسكالبينج وماليش فى السوينجات اشتغل على الساعة والنص ساعة كفاية ؟؟
              بالنسبة للاكسبيرت انا حملت ده safari_alaa366 (ea) (1).ex4
              هل هو ده الثانى الناجح ؟ وهل يعتمد علية بالرغم انى سأجربة على الديمو طبعا
              اكرر شكرى وتقديرى

شكرا لك

نحن نعمل علي السهم واذا عكس الاتجاة اعكس معاة

ويمكنك العمل علي فريم النصف ساعة

والاكسبرت دة هو الناجح جربة

المشاركة الأصلية بواسطة sayedfarag مشاهدة المشاركة
                فين المؤشر يا حبي

موجود في المشاركة الاولي

صبااح الخير للجميع
                  هل متاابعت الموشر على نصف السااعه افضل وادق

المشاركة الأصلية بواسطة matab123 مشاهدة المشاركة
                    صبااح الخير للجميع
                    هل متاابعت الموشر على نصف السااعه افضل وادق

الساعة افضل اخي الكريم

المشاركة الأصلية بواسطة maly مشاهدة المشاركة
                      الساعة افضل اخي الكريم
                      يعطيك الف عااافيه اخي الكريم

هو الإكسبيرت فى المشاركة رقم كام ؟؟؟؟

بالله عليك ساعدى استاذ مالى لقد فتحت حساب اضافى تحت رعايتكم ولكن لان يوجد مشكله كلما ادخل الى الحساب لا استطيع تنفيذ الصفقه من على برنامج الميتاتريدر لان new orderمغلقه واعامل كزائر للحساب فماذا افعا مع العلم اننى قمت بالتداول امس ليلا رقم حسابى 630371

يجماعة ممكن طريقة تركيب الاكسبرت وهل تمت تجربته وباللتوقيق للكل
                            التعديل الأخير تم بواسطة الوادي المفقود; 2011 - 10 - 31, 14:44. سبب آخر: سوال اخر
                            الوادي المفقود

[b][b][b][b][center]sigpic

الاكسبيرت لم يعمل عندى
                              مش عارف دى مشكلة عندى ولا عند الكل

ما هي الطريقة الجديدة لاستخدام المؤشر استاذ محمد ؟ انا متابع منذ زمن ولكن لم انتبه ان هناك طريقة جديدة ممكن تخبرني؟؟

يعمل...
                                X