المستويات والسيولة فكر جديد في الفوركس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• رد: (( المستويات والسيولة )) فكر جديد ((دعوة للتفكير في الموشرات بطريقة عملية))

المشاركة الأصلية بواسطة wsaeed مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اذن انتظر والرزق على الله
    الله يوفقك
    خير باذن الله اهم شيء ادارتك للحساب هي سبيلك الوحيد للاستمرار
    وباذن الله يغطي الجاب ويكمل ربنا يوفقك اخي الكريم

• رد: (( المستويات والسيولة )) فكر جديد ((دعوة للتفكير في الموشرات بطريقة عملية))

اسبوع موفق ياباشا
      مشروع المستقبل
      فريق MTS
      sigpic
      نتائج الفريق حتى الان

تابعونا هناااااااااااااا

المرحلة الاستكشافية لمشروع المستقبل (مرحلة الثقة )[/B]
      https://www.arabicbroker.com/forum
      /showthread.php?p=305270#post305270

المشاركة الأصلية بواسطة ملك البترول مشاهدة المشاركة
        اسبوع موفق ياباشا
        شكراااااا يا ملك علي مرورك

عاوز نظره منك على النفط كده يامعلم والذهب
          مساء الفل
          ولاو فيه توصيه ابعت
          مشروع المستقبل
          فريق MTS
          sigpic
          نتائج الفريق حتى الان

تابعونا هناااااااااااااا

المرحلة الاستكشافية لمشروع المستقبل (مرحلة الثقة )[/B]
          https://www.arabicbroker.com/forum
          /showthread.php?p=305270#post305270

عندي سؤال التملبت تطلع الخطوط قريبة جدا من بعض الفرق حوالي 2 بيب وغير طريق الشارت الموجودة عندك

المشاركة الأصلية بواسطة albroker99 مشاهدة المشاركة
              عندي سؤال التملبت تطلع الخطوط قريبة جدا من بعض الفرق حوالي 2 بيب وغير طريق الشارت الموجودة عندك
              اخي الكريم في المشاركة رقم 145 تمبليت لمنصة 5 ارقام ومنصة 4 ارقام شوف اللي يناسبك تقبل تحياتي لشخصكم الكريم

المشاركة الأصلية بواسطة ملك البترول مشاهدة المشاركة
                عاوز نظره منك على النفط كده يامعلم والذهب
                مساء الفل
                ولاو فيه توصيه ابعت
                انا هتكلم بالنسبة للذهب بس يا ملك لان مفيش نظرة بعد نظرتك للبترول
                من المتوقع بعد الشمعتين الهابطتين للايام السابقة ان يذهب الذهب لعمل ركيزة علي الترند الصاعد واختبار 61.8 فيبو وفي نفس الوقت تفريغ التشبع الواقع علي موشرات الاحجام كالموني فلو اندكس ومؤشرات القوة النسبية كالاراس اي وبعد عمل الركيزة علي الترند سيبدا رالي جديد فلو نظرنا للاسبوع السابق سنجد تذبذب كبير علي الدولار واليورو والباوند ومن المتوقع حدوث الرالي بعد عمل الذهب ركيزة علي الترند

ماشاء الله اخ منصور مجهود رائع وجعل الله هذا العمل في ميزان حسناتك , ممكن ترفق لنا التمبلت لي فريم ال 15 دقيقة واكون لك من الشاكرين

المشاركة الأصلية بواسطة FXUK مشاهدة المشاركة
                    ماشاء الله اخ منصور مجهود رائع وجعل الله هذا العمل في ميزان حسناتك , ممكن ترفق لنا التمبلت لي فريم ال 15 دقيقة واكون لك من الشاكرين
                    لا شكر علي واجب اخي الكريم واسعدني مرورك الطيب
                    يمكنك الاعتماد علي تمبليت ال5 دقائق واستحدامه علي الربع ساعة ستجد نتائج رائعة ويكمنك استخدامه في الاسكالبينج ستجد راحة اكثر من المتابعة علي الخمس دقائق
                    لو احتجت اي توضيح انا بالخدمة

شكرا اخي على التوضيح , وموفق دائما

حبيبي منصور والله نفسي اكلمك يريت لو تبعتلي رسالة ع الخاص بايميلك

للاسف الرسائل الخاصة غير مفعلة في المنتدي
                          هذا ايميلي علي الياهو
                          tiger_2033

تم تثبيت التمليت بنجاح
                            عندي سؤال
                            بالنسبة للخمس دقائق 20 نقطة+سبريد
                            والستوب كم نقطة
                            20 نقطة اي للمستوى التالي
                            ياريت توضح الستوب والاهداف لكافة الفريمات
                            1\4\5د

لك جزيل الشكر

المشاركة الأصلية بواسطة albroker99 مشاهدة المشاركة
                              تم تثبيت التمليت بنجاح
                              عندي سؤال
                              بالنسبة للخمس دقائق 20 نقطة+سبريد
                              والستوب كم نقطة
                              20 نقطة اي للمستوى التالي
                              ياريت توضح الستوب والاهداف لكافة الفريمات
                              1\4\5د

لك جزيل الشكر
                              اخي الكريم لو اغلقت الشمعة علي احد المستويات بنشتري او نبيع بهدف المستوي اللي بعده ممكن لو فضل اغلاق الشموع قوي بمعني ان الشمعة بتاعت الهدف اغلقت فوق احد المستويات بنفضل مكملين في الصفقة لحد ما يجي شمعة انعكاسية والاستوب اشارة مخالفة
                              كل ده مع مراعاة التشبع بالنسبة للموني فلو اندكس والار اس اي
                              ركز في الصورة اخي الكريم وانا معاك لو مفهمتش اي حاجة ناقش

بعض الفرص الرائعة علي اليورو والباوند

يعمل...
                                X